Προς το περιεχόμενο

Nissan NV 200 Μπορεί να ειναι ιχ


NikosKallithea

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένα τέτοιο αυτοκίνητο μπορεί κάποιος να το χρησιμοποιεί σαν ιχ, και αν ναι τι εφορία τέλη έχει, σαν ένα κοινο 1500αρι ιχ ή πάει σε άλλη κατηγορία;

 

Πχ

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8085141/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισήμως όχι, κυρίως γιατί έχει λάβει έγκριση τύπου ως επαγγελματικό.

Μερικές ημέρες πριν, βρέθηκα για συνάντηση δίπλα σε αντιπροσωπεία FIAT όπου με εντυπωσίασε το διπλοκάμπινο που είχαν στη βιτρίνα. Σε γρήγορη ερώτηση, ο πωλητής απάντησε ότι δεν πωλείται ως Ι.Χ. σε καμμία περίπτωση. Πίστεψα ότι έχει να κάνει καθαρά με τον Ειδικό Φόρο αλλά δεν έδωσα συνέχεια λόγω του υπερβολικού κρύου της ημέρας, αλλά και της ιδιαίτερη απροθυμίας του πωλητή.

Απο την άλλη δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο δεν μπορεί κάποιος ιδιώτης να αγοράσει και να κυκλοφορεί διπλοκάμπινο pick-up όπως σε όλο τον κόσμο.

Προσωπικά θα με ενδιέφερε η χρήση λόγω κτήματος κ.λ.π. ενός διπλοκάμπινου 4Χ4, δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν απο τα τζιποειδή που έχουν γεμίσει τους δρόμους χώρια που δεν προσφέρουν τους ίδιους χώρους.

Αγρότη με βλέπω ............. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το διπλοκαμπινο,μπορει να αγοραστει σαν οχ ,πολυ πιο ακριβα.το βανακι,δεν μπορεις να το παρεις αν δεν εισαι επαγγελματιας-αγροτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα τέτοιο αυτοκίνητο μπορεί κάποιος να το χρησιμοποιεί σαν ιχ, και αν ναι τι εφορία τέλη έχει, σαν ένα κοινο 1500αρι ιχ ή πάει σε άλλη κατηγορία;

 

Πχ

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8085141/

 

Το συγκεκριμένο όχι, γιατί ούτε επιβατικό είναι(έχει μόνο δύο καθίσματα), ούτε έγκριση τύπου επιβατικού έχει, ούτε τον φόρο που αντιστοιχεί σε επιβατικό έχει πληρώσει.

 

Η nissan πάντως το βγάζει και σε επιβατικό με άλλο όνομα:

 

https://www.car.gr/7493119-nissan-evalia-7-diesel-full-extra

 

Εφορία, τέλη κτλ σαν κοινό 1500cc φυσικά.

Απο την άλλη δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο δεν μπορεί κάποιος ιδιώτης να αγοράσει και να κυκλοφορεί διπλοκάμπινο pick-up όπως σε όλο τον κόσμο.

 

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια μπορεί, με μόνο περιορισμό το μικτό βάρος να είναι έως 2.500kg. Αρκεί να έχει δηλώσει το τελευταίο έτος αγροτικό εισόδημα(έστω και 50€). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα άρα μπορεί κάποιος ιδιώτης να το πάρει αρκεί να έχει καθίσματα, αυτό από ότι κατάλαβα είναι το κριτήριο, σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα άρα μπορεί κάποιος ιδιώτης να το πάρει αρκεί να έχει καθίσματα, αυτό από ότι κατάλαβα είναι το κριτήριο, σωστά;

Όχι δεν το κατάλαβες καλά, και αυτό γιατί κράτησες μόνο δύο λέξεις από την πρόταση που έγραψα και αγνόησες την υπόλοιπη:

 

Το συγκεκριμένο όχι, γιατί ούτε επιβατικό είναι(έχει μόνο δύο καθίσματα), ούτε έγκριση τύπου επιβατικού έχει, ούτε τον φόρο που αντιστοιχεί σε επιβατικό έχει πληρώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει δικό μου λάθος, για αυτό που ποσταρες εσύ λέω

 

Εξ άλλου ίδιο αυτοκίνητο είναι με διάφορα στα καθίσματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως φιλε το αθτοκινητο που εδειξες στο πρωτο ποστ αποκλειεται να εχει 80 χιλ χλμ... Προσεχε :devil:

γενικα νισσαν δεν θα επερνα, καπου με χαλανε, εκτος απο το τιμιο ντιζελ 1500 μοτερ που φορανε τα περισσοτερα νισσαν ρενο μερσεντες( :devil: ) :devil:  κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο λινκ γράφω "πχ" για να καταλάβει κάποιος για τι πράγμα μιλάω, δεν ρωτησα πως σας φαίνεται για να το αγοράσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια μπορεί, με μόνο περιορισμό το μικτό βάρος να είναι έως 2.500kg. Αρκεί να έχει δηλώσει το τελευταίο έτος αγροτικό εισόδημα(έστω και 50€). 

  

 

Άρα οφείλεις να δηλώσεις έστω ως πάρεργο Αγρότης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Άρα οφείλεις να δηλώσεις έστω ως πάρεργο Αγρότης?

 

Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με το "δηλώνω ως πάρεργο αγρότης" ώστε να σου απαντήσω αν οφείλεις να το κάνεις.

 

Όπως έγραψα αρκεί να φαίνεται στο τελευταίο εκκαθαριστικό σου αγροτικό εισόδημα, και για να γίνει αυτό απλά τη στιγμή που κάνεις τη φορολογική σου δήλωση πρέπει να γράψεις απλώς ένα ποσό στον αντίστοιχο κωδικό. Δεν μπλέκεις ούτε με διεύθυνση γεωργίας, δεν χρειάζεται ούτε να έχεις ούτε να νοικιάζεις χωράφια, δεν χρειάζεται καν να έχεις κάποιο παραστατικό στα χέρια σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με το "δηλώνω ως πάρεργο αγρότης" ώστε να σου απαντήσω αν οφείλεις να το κάνεις.

 

Όπως έγραψα αρκεί να φαίνεται στο τελευταίο εκκαθαριστικό σου αγροτικό εισόδημα, και για να γίνει αυτό απλά τη στιγμή που κάνεις τη φορολογική σου δήλωση πρέπει να γράψεις απλώς ένα ποσό στον αντίστοιχο κωδικό. Δεν μπλέκεις ούτε με διεύθυνση γεωργίας, δεν χρειάζεται ούτε να έχεις ούτε να νοικιάζεις χωράφια, δεν χρειάζεται καν να έχεις κάποιο παραστατικό στα χέρια σου.

  

Εχεις εύκαιρη κάποια παραπομπή σε Νόμο ή κάτι σχετικό? Ο λογιστής μου σήμερα με ενημέρωσε ότι έχει καταργηθεί χρόνια τώρα αυτή η δυνατότητα, αλλά δεν αποκλείεται να κάνει και λάθος.

 

Είναι και θέμα τα 2500 μικτό αφού τα περισσότερα διπλοκάμπινα ζυγίζουν άδεια 1900-1950 κιλά, φαντάζομαι όμως ότι αυτό είναι μαχητό.

 

Θα μπορούσα να το δηλώσω ως Φ.Ι.Χ. της Εταιρείας αλλά μπλέκουμε με παραστατικά, αριθμό επιβαινόντων κ.λ.π. φαιδρά, ενώ αυτό που λές βολεύει αφάνταστα αν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις εύκαιρη κάποια παραπομπή σε Νόμο ή κάτι σχετικό? Ο λογιστής μου σήμερα με ενημέρωσε ότι έχει καταργηθεί χρόνια τώρα αυτή η δυνατότητα, αλλά δεν αποκλείεται να κάνει και λάθος.

Δες το επίσημο site του υπουργείου μεταφορών, γράφει αναλυτικά τις προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά:

 

http://www.yme.gr/index.php?tid=360

 

Δεν έχει αλλάξει τίποτα από όσο ξέρω, η τελευταία περίπτωση που γνωρίζω προσωπικά, έγινε με τον τρόπο που σου περιγράφω το 2015. Αν όντως ενδιαφέρεσαι, δεν έχεις να κάνεις τίποτα άλλο από μια ερώτηση στο τοπικό μηχανολογικό.

 

Είναι και θέμα τα 2500 μικτό αφού τα περισσότερα διπλοκάμπινα ζυγίζουν άδεια 1900-1950 κιλά, φαντάζομαι όμως ότι αυτό είναι μαχητό.

 

Τα τετρακίνητα ναι, σε δικίνητα υπάρχουν πολλά με μικτό βάρος έως 2500kg.

 

Θα μπορούσα να το δηλώσω ως Φ.Ι.Χ. της Εταιρείας αλλά μπλέκουμε με παραστατικά, αριθμό επιβαινόντων κ.λ.π. φαιδρά, ενώ αυτό που λές βολεύει αφάνταστα αν ισχύει.

 

Έτσι ακριβώς, με το αγροτικό μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα, μέχρι και άδεια έλξης για βάρκες και μπαγκαζιέρες βγάζουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα άρα μπορεί κάποιος ιδιώτης να το πάρει αρκεί να έχει καθίσματα, αυτό από ότι κατάλαβα είναι το κριτήριο, σωστά;

 

Τα αυτ/τα αυτά (δύο θέσεις) και ολος ο υπόλοιπος χώρος πορτ μπαγκαζ, θεωρούνται φορτηγά με Χ μικτό βάρος.

 

Ετσι σαν φορτηγά βγάζουν άδεια ΙΧΦ, η οποία πρεπει να συνάδει με το επάγγελμα. Ητοι, αγροτικο, επαγγελματικο γενικα, κτλ κτλ κτλ.

 

Ετσι, εχω κι εγώ το κλιο μου. 2 θεσούλες, ντιζελάκι κι έχω σωθεί και βάζω τα πάντα στα έξοδα.

 

https://www.car.gr/6578140-renault-clio-1-5-dci-van-euro-5-gps

 

Θα μπορούσα να το δηλώσω ως Φ.Ι.Χ. της Εταιρείας αλλά μπλέκουμε με παραστατικά, αριθμό επιβαινόντων κ.λ.π. φαιδρά, ενώ αυτό που λές βολεύει αφάνταστα αν ισχύει.

 

Eφόσον είσια μέτοχος έστω και με 1% της εταιρείας ή υπάλληλος της, μπορείς νόμιμα να το οδηγείς. Το αγοράζει η εταιρεία, το βάζει και στα έξοδα της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...