Προς το περιεχόμενο

Η νέα διαφήμιση της Apple έχει χρώμα ελληνικό


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το τραγουδι που παιζει απο πισω ειναι Ελληνικο του 1930 απο βινυλλιο.

 

Που το βρηκανε και το βαλανε σε διαφημιση, αυτος που γυρισε αυτη τη διαφημιση ειναι πολυ μπροστα και μπραβο του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 327
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η γιαγιά μόλις βγαίνει φωτογραφία λέει:

 

"Στείλτη μου"

 

Ακριβώς αυτό θα έλεγε ένας τεχνολογικά αναλφάβητος... καθρεφτάκι λοιπόν έχετε; Πάρτε.

 

Και ας τολμήσει να πει κάποιος ότι εννοεί με ταχυδρομείο...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η γιαγιά μόλις βγαίνει φωτογραφία λέει:

 

"Στείλτη μου"

 

Ακριβώς αυτό θα έλεγε ένας τεχνολογικά αναλφάβητος... καθρεφτάκι λοιπόν έχετε; Πάρτε.

 

Και ας τολμήσει να πει κάποιος ότι εννοεί με ταχυδρομείο...

Πάνω που θα το έγραφα. Η γιαγιά εντυπωσιάζεται από τη φωτογραφία (προφανώς λόγω του εφέ βάθους) και λέει στείλτη μου. Ένα γραφικό χωριό της ελληνικής επαρχίας μας δείχνει η διαφήμιση, στο οποίο μάλιστα οι ηλικιωμένοι είναι πλήρως εξοικειωμένοι με την τεχνολογία (κινητά, ασύρματη αποστολή αρχείων κλπ, λογικά στο δικό της θα έχει viber και whatsapp), και δε βλέπω πουθενά να προσβάλει τη χώρα μας. Τι σκατά έχετε στο κεφάλι σας ορισμένοι;

  • Like 18
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάνω που θα το έγραφα. Η γιαγιά εντυπωσιάζεται από τη φωτογραφία (προφανώς λόγω του εφέ βάθους) και λέει στείλτη μου. Ένα γραφικό χωριό της ελληνικής επαρχίας μας δείχνει η διαφήμιση, στο οποίο μάλιστα οι ηλικιωμένοι είναι πλήρως εξοικειωμένοι με την τεχνολογία (κινητά, ασύρματη αποστολή αρχείων κλπ, λογικά στο δικό της θα έχει viber και whatsapp), και δε βλέπω πουθενά να προσβάλει τη χώρα μας. Τι σκατά έχετε στο κεφάλι σας ορισμένοι;

Αν υπαρχει καποιο θεμα, δεν ειναι πως εκλαμβανουμε εμεις την διαφημιση, αλλα οι ξενοι που ηδη μπορει να εχουν καποια στερεοτυπα στο μυαλο τους κλπ.

Παραδειγμα:

Apple’s new ad pretends people have never seen a camera before

The ad does a good job portraying the feature, which blurs the background of an image to create a depth-of-field effect. But it also feels weirdly condescending: a young person returns home to amaze the locals with her “practically magic” device. It’s almost as though nobody there has seen a smartphone before.

https://www.cnet.com/news/apple-says-iphone-7-can-make-you-very-popular/

Of course, some might complain that all these villagers act as if phones and cameras are entirely foreign to them.

 

 

Βεβαια παντα θα υπαρχει καποιος που μπορει να εκλαβει διαφορετικα μια διαφημιση ή το οτιδηποτε και δεν μπορεις να τους καλυψεις ολους. Στα περισσοτερα αλλα ξενα site δεν βλεπω τετοια σχολια(αντιθετα ειναι θετικα για την διαφημιση κλπ), οποτε μαλλον ειναι η μειοψηφια τα σχολια του theverge και του cnet.

 

Προσωπικα η διαφημιση μου φαινεται συμπαθητικη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα διαβάζουν οι αμερικανοί ότι οι Αθηναίοι σερφάρουν με ταχύτητες κατά μέσω όρο 20 Mbps και θα γελάνε.

Εχουν να γελασουν  με απειρα αλλα με εμας  ,σιγα μην γελασουν με αυτο .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτέλους να και κατι Ελληνικό που εκανε και η Apple.

 

Ναι γιατι μας το χρωστουσε αλλωστε με τοσες πωλησεις στην Ελλαδα, μπορει να μην εχουμε λεφτα για καρτα αλλα το iPhone iPhone ο Ελληναρας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υπαρχει καποιο θεμα, δεν ειναι πως εκλαμβανουμε εμεις την διαφημιση, αλλα οι ξενοι που ηδη μπορει να εχουν καποια στερεοτυπα στο μυαλο τους κλπ.

Παραδειγμα:

Apple’s new ad pretends people have never seen a camera before

https://www.cnet.com/news/apple-says-iphone-7-can-make-you-very-popular/

 

 

Βεβαια παντα θα υπαρχει καποιος που μπορει να εκλαβει διαφορετικα μια διαφημιση ή το οτιδηποτε και δεν μπορεις να τους καλυψεις ολους. Στα περισσοτερα αλλα ξενα site δεν βλεπω τετοια σχολια(αντιθετα ειναι θετικα για την διαφημιση κλπ), οποτε μαλλον ειναι η μειοψηφια τα σχολια του theverge και του cnet.

 

Προσωπικα η διαφημιση μου φαινεται συμπαθητικη.

 

^ ...Αυτο ειναι απλά η άποψη του τυπά που γράφει το άρθρο στο Verge... προφανώς γιατι δεν μπαίνει κάν στον κόπο να διαβάσει υπότιτλους, (καθώς ειναι γνωστό οτι οι Αμερικάνοι κουράζονται με τους υπότιτλους), και απλά βλέπει τις εικόνες από ανθρώπους του χωριού, και βγάζει συμπεράσματα στο μυαλό του.
Το δραματοποιεί, απλα για να έχει κάτι να γράψει.
 
Ε,και??
 
Ακόμα και αν το ερμηνεύουν ετσι πολλοί στο εξωτερικό...τι μ'αυτό?
 
Γιατι θα πρέπει να μας πειράζει?...
 
όπως λέει και το ρητό,
--"Σιγά να μην ενοχληθεί το Φεγγάρι, από το ουρλιαχτό του Λύκου".
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υπαρχει καποιο θεμα, δεν ειναι πως εκλαμβανουμε εμεις την διαφημιση, αλλα οι ξενοι που ηδη μπορει να εχουν καποια στερεοτυπα στο μυαλο τους κλπ.

Παραδειγμα:

Apple’s new ad pretends people have never seen a camera before

https://www.cnet.com/news/apple-says-iphone-7-can-make-you-very-popular/

 

 

Βεβαια παντα θα υπαρχει καποιος που μπορει να εκλαβει διαφορετικα μια διαφημιση ή το οτιδηποτε και δεν μπορεις να τους καλυψεις ολους. Στα περισσοτερα αλλα ξενα site δεν βλεπω τετοια σχολια(αντιθετα ειναι θετικα για την διαφημιση κλπ), οποτε μαλλον ειναι η μειοψηφια τα σχολια του theverge και του cnet.

 

Προσωπικα η διαφημιση μου φαινεται συμπαθητικη.

Θα καθόμαστε να ασχολούμαστε με τα σχόλια του καθενός που πιθανότατα είδε τη διαφήμιση στα πεταχτά, χωρίς να ακούσει/διαβάσει τους διαλόγους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει ρε παιδιά αλλά έτσι ειναι η πραγματικότητα οι περισσότεροι έλληνες δεν το έχουν με την τεχνολογία εσείς έχετε στο μυαλό σας το κέντρο της πόλης σας αλλά για πάτε μια βόλτα στα προάστια ή στα χωριά έτσι είναι...

η μόνη διαφορά που παρατηρώ απο την πραγματική ελλάδα ειναι ότι όλοι στο διαφημιστικό φαίνεται να ειναι καλοσυνάτοι...

στην πραγματικότητα ο παπάς δεν πρόκειται να κρατούσε ενα "βρομερό ψωρόγατο" και θα έκανε φασαρία αν πήγαινες να τον βγάλεις φωτογραφία το ίδιο και ο τσομπάνης... καλά ο τσομπάνης επειδή ειναι τσούπρα παίζει να της ριχνόταν κιόλας αφού του τρίβεται :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμπαθητική διαφήμηση (ήμουν διαφημηστής 12 χρόνια), απλά "άκυρη" μουσική επένδυση.

 

Ωραία εικόνα της Ελλάδας ΠΟΥ ΧΑΝΕΤΑΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ (έτσι), σιγά-σιγά...

 

 

Στην Apple, προφανώς, γνωρίζουν ότι από από την ελληνικόνή μουσική έχουν μείνει μόνο κάποιες στάχτες... κοινώς δεν γράφεται ελληνική μουσική στις μέρες μας ή γράφεται με το σταγονόμετρο για να μη θεωρηθώ υπερβολικός και έτσι ΔΙΚΑΙΩΣ επέλεξαν ένα τρίλεπτο αριστούργημα, από τη δισκογραφία γραμμοφώνου - 78 στροφών. Πρόκειται για τη σύνθεση τού Κώστα Μπέζου με τίτλο "ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΧΟΝΟΛΟΛΟΥ' που φωνογραφήθηκε και κυκλοφόρησε από την ελληνική εταιρία δίσκων His Master's Voice το 1935 και ερμηνευτές τούς Αναστάσιο Βάμπαρη, Χρήστο Μνηματίδη και Ρένο Τάλμα στο δίσκο με αριθμό κυκλοφορίας ΑΟ 2254 τού 1935. 82 χρόνια μετά και όμως ακούγεται τόσο όμορφα και στις μέρες μας, με χαβάγιες τού Μπέζου στο συγκρότημά του "Άσπρα Πουλιά". Ο συνθέτης υπήρξε και στιχουργός, τραγουδιστής, κιθαρίστας, ζωγράφος, ηθοποιός και αρθρογράφος ενώ συνεργάστηκε με πολλά μεγάλα ονόματα τής εποχής του, για παράδειγμα με το, μεγάλο, τότε συνθέτη, Αττικ. Στο όνομά του ηχογράφησε περίπου 12 τραγούδια, τα περισσότερα εκ τών οποίων βγήκαν για την Αμερικάνικη Victor την περίοδο 1930-1931, με τη συνεργασία, που είχε ο "Κωστής" όπως αποκαλούσαν το συνθέτη με τον Τέτο Δημητριάδη, ο οποίος εργαζόταν για την Αμερικάνικη εταιρία δίσκων, Victor. Ο συνθέτης έφυγε από τη ζωή σε ηλικία, μόλις, 37 ετών από φυματίωση και κακουχίες το καταραμένο, για μένα, έτος 1943, το οποίο αποκαλώ έτσι γιατί τη χρονιά αυτή χάσαμε πολλούς ξακοστούς και μη Έλληνες συνθέτες. Όφειλα να γράψω λίγα πραγματολογικά στοιχεία για ένα συνθέτη, που μοιάζει ρεμπέτης ενώ δεν είναι και το δισκογραφικό του έργο αναγνωρίστηκε από την Apple, όπως και η ομορφιά τής ελληνικής φύσης για να παρουσιάσει η αμερικάνικη εταιρία για μια ακόμη φορά το κορυφαίο της τηλεπικοινωνιακό προϊόν, την περίοδο αυτή. Και πάλι μπράβο!

 

copy -paste απο αλλο φορουμ

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια χαρά είναι η διαφήμιση για τουριστικούς λόγους .Συνεχίζει επάξια την παλιά ιστορία με το τραγούδι ¨"krasi thalasaa kai to agori mou " στις εποχές της Eurovision. Γιατί τι άλλο είναι η Ελλάδα ? Πολιτισμός και τουρισμός .

Τώρα βέβαια όταν είπανε στον Χατζηδάκι ότι το παραπάνω τραγούδι δεν πήγε καλά στην Eurovision , απάντησε με το αμίμητο " ε, τι να κάνουμε δεν βρήκαμε καλύτερη  βλακεία να στείλουμε " .Φοβερός !!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...