Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
geo7samos

Πρόβλημα με την εικόνα στα παιχνίδια

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους.

Μετα απο πολύ καιρο που έβαλα να παίξω παιχνίδι στον υπολογιστή καθώς μπαίνει το παιχνίδι μου παρουσιάζεται πρόβλημε με την εικόνα.

Δείτε παρακάτω επισυναπτόμενα αρχεια με το πως φαίνεται η εικόνα!

Ο υπολόγιστής μου διαθέτει 2 κάρτες γραφικών Geforce GTX 660ti 

Η Οθόνη του υπολογιστή μου ειναι η benq ql2420t

το pc το ειχε φτιάξει ενας φιλος που ειναι εκτος Ελλαδος τωρα και εχουμε χαθεί.

Δεν εχω και πολύ μεγαλη εμπειρια απο αυτα.

Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με το τι πρέπει να κάνω για να το φτιάξω ή αν χρειάζεται να παω σε τεχνικό.

Ευχαριστώ

 

 

post-281375-0-91857600-1483905148_thumb.png

post-281375-0-10471500-1483905181_thumb.png

post-281375-0-96772000-1483905218_thumb.png

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν να ειναι 3d για red green γυαλια μου φαινεται εμενα. Δεν εχω και προχειρα να ελεγξω αν οντως με τετοια γυαλια φαινεται τρισδιάστατη η εικονα.

 

Εχεις τιποτα ez3d η 3d vision ενεργοποιημενο;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ναι αυτό ειναι ή το παιχνίδι έχει ρύθμιση για 3d γυαλιά ή έβαλε κάνα περίεργο malware του τυπου freeware 3d χωρίς να το καταλάβει ή παίζει να έχει ανοίξει την επιλογή για 3d γυαλιά απο το software της κάρτας γραφικών όχι όμως το 3dvision γιατί δεν δουλεύει με αυτόν τον τρόπο ακριβώς γιαυτό και χρειάζεσαι τα ειδικά γυαλιά.

 

Με λίγα λόγια ειναι το 3D του φτωχού παίρνεις ενα ζευγάρια χαρτονένια γυαλιά με κόκκινο και μπλέ ματάκι και βλέπεις 3D effe

εδώ σου λέει πως να το απενεργοποιήσεις απο το control panel της nvidia. http://windows7themes.net/en-us/how-to-enable-3d-vision/


Αν δεν ειναι ενεργοποιημένο εκεί τότε έχει αντίστοιχη ρύθμιση το witcher είμαι σε linux τώρα και βαριέμαι να αλλάξω για να τσεκάρω το παιχνίδι αλλά σίγουρα θα ειναι εύκολο ψάξει για 3D ή stereoscopic μπλαμπλα κάπου στα options


Αν είναι και απο εκει απενεργοποιημένο τότε σκέψου τι εγκατέστησες τον τελευταίο καιρό βασικά πήγαινε στην προσθαφαίρεση προγραμμάτων των windows ταξινόμησε τα με ημερολογιακή σειρά και ότι σου φαίνεται περίεργο και δεν το είδες ποτές αφαίρεσε το 

Πώς ανοίγω την προσθαφαίρεση προγραμμάτων; http://www.techster.gr/how-to-uninstall-a-program-from-your-computer/

Επεξ/σία από louilouiCK

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βρήκα..καπως ειχε ενεργοποιηθεί το 3D vision στη καρτα γραφικών,το απενεργοποίησα και ειναι εντάξει..

Σας ευχαριστώ πολύ!!

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βρήκα..καπως ειχε ενεργοποιηθεί το 3D vision στη καρτα γραφικών,το απενεργοποίησα και ειναι εντάξει..

Σας ευχαριστώ πολύ!!

εφόσον δεν χρησιμοποιείς 3D,μπες στον πινακα ελέγχου και κάνε απεγκατάσταση οτι έχει σχέση με 3D,και στις επόμενες αναβαθμίσεις του nvidia driver επίλεξε custom install και μην επιλέξεις να βάλει τα 3d.

τσάμπα χώρο σου δεσμεύουν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.