Προς το περιεχόμενο

Ασχημες εμπειριες σε καταστηματα.


Supernova21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Thresh φαντάσου μετά πόσοι κουτοπόνηροι Ελληναρες μπορεί να φόραγαν ενα ρούχο με καρτελάκι που δε θα φαινόταν, και μετά να το πήγαιναν πίσω. Έχει τύχει να το δω και αυτο όπως και με βραχιόλια να τα φοράνε 1-2-3 φορές και να πηγαίνουν να τα αλλάζουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 355
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Καταλαβαίνω ότι δεν είναι το ίδιο, αλλά δεν είναι ότι κι αυτά που αγοράζουμε είναι με τη ζελατίνα. Μπορεί να τα έχουν δοκίμασει πόσοι πριν από μας μέσα στα καταστήματα και δεν τα έχουν πάρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thresh φαντάσου μετά πόσοι κουτοπόνηροι Ελληναρες μπορεί να φόραγαν ενα ρούχο με καρτελάκι που δε θα φαινόταν, και μετά να το πήγαιναν πίσω. Έχει τύχει να το δω και αυτο όπως και με βραχιόλια να τα φοράνε 1-2-3 φορές και να πηγαίνουν να τα αλλάζουν.

Πάντως αυτό αν και όχι ηθικό είναι απόλυτα νόμιμο. Οι μεγάλες μάρκες σε αφήνουν να επιστρέψεις τα ρούχα μέσα σε 30 ή 15 κοκ μέρες και χωρίς τα καρτελάκια (δεν μιλάω για δώρα).

Καταλαβαίνω ότι δεν είναι το ίδιο, αλλά δεν είναι ότι κι αυτά που αγοράζουμε είναι με τη ζελατίνα. Μπορεί να τα έχουν δοκίμασει πόσοι πριν από μας μέσα στα καταστήματα και δεν τα έχουν πάρει.

Γι' αυτό τα πλένουμε...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Γι' αυτό τα πλένουμε...

Ακριβώς, δεν αλλάζει κάτι με το αν το πάρουν οι κουτοπόνηροι, το φορέσουν για μια έξοδο και το γυρίσουν πίσω όπως βλέπουμε σε αμερικάνικες ταινίες...

 

Όπως έγραψα και πιο πάνω, σίγουρα δεν είναι το ίδιο, αλλά και πάλι "μεταχειρισμένο" είναι αν το έχει δοκιμάσει κάποιος στο κατάστημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς, στις περισσότερες των περιπτώσεων την πληρώνουν οι υπάλληλοι που ενδεχομένως να κακοπληρώνονται, να είναι κουρασμένοι, να δουλεύουν υπερωρίες χωρίς να πληρώνονται κλπ. Όχι ότι τους δικαιολογώ, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Το μόνο που δεν δικαιολογώ είναι να κάνουν τέτοια πράγματα οι προϊστάμενοι που κοροϊδεύουν τους πελάτες.

 

Για όσους ξέρουν από υπολογιστές, παλιά εκτός από το PCI-Express υπήρχε και το AGP (παλιότερη τεχνολογία για σύνδεση καρτών γραφικών στις μητρικές). Μια περίοδο που συνυπήρχαν ταυτόχρονα και τα 2 πρότυπα αποφάσισα να αγοράσω μια κάρτα γραφικών από το Πλαίσιο για να την τοποθετήσω σε υπολογιστή που είχε μόνο AGP. Καταλήγω σε μια κάρτα η οποία κυκλοφορούσε σε 2 εκδόσεις, και σε PCIE και σε AGP. Εκτός από τον τρόπο σύνδεσης, οι 2 κάρτες ήταν ολόιδιες, οι τιμές ήταν ολόιδιες. Μέχρι και τα κουτιά τους ήταν ολόιδια, με την μόνη διαφορά ότι το ένα κουτί είχε ένα αυτοκόλλητο που έγραφε AGP και το άλλο κουτί έγραφε PCIE.

 

Παραγγέλνω την AGP. Να σημειώσω ότι μένω επαρχία σε χωριό και δεν έχω επαφή με το κατάστημα και έκανα παραγγελία με αντικαταβολή, οπότε ήταν καθαρά στα χέρια του υπάλληλου για το τι θα κάνει. Επειδή ήμουν σίγουρος ότι θα γίνει κάποιος λάθος (φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά), τους γράφω και στα σχόλια της παραγγελίας ότι θέλω την AGP, και επιπλέον μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας τους έκανα ένα τηλεφώνημα, ανέφερα τον κωδικό της παραγγελίας και τους διευκρίνισα και προφορικώς τι θέλω.

 

Λαμβάνω μετά από μερικές μέρες το δέμα, το ανοίγω (σχίζω μόνο την εξωτερική συσκευασία του κούριερ), βγάζω το προιόν από μέσα και επειδή ήμουν υποψιασμένος, πριν ανοίξω την συσκευασία κοιτάω να δω τι γράφει πάνω το κουτί. Ε λοιπόν, δεν έχουν τον θεό τους, τελικά μου έστειλαν την PCIE αντί για την AGP. Αυτό ήταν το 1ο χτύπημα. Αμέσως τηλέφωνο και ξεκινάω διαδικασία για να την στείλω πίσω .

 

Τα βάσανα όμως δεν τελειώνουν εδώ. Είχα πάρει κωδικό αποστολής από το ταχυδρομείο και παρακολουθούσα την πορεία του δέματος από την στιγμή που το έστειλα, και παρατηρώ ότι την παρέλαβαν μετά από 2 μέρες. Όλα καλά ως εδώ. τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο για δω τι γίνεται τώρα και μου λένε ότι η κάρτα πρέπει να ελεγχτεί και εφόσον όλα είναι καλά θα με ενημερώσουν για να γίνει αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν. Να σημειώσω ότι άνοιξα μόνο την εξωτερική συσκευασία του κούριερ και όχι το κουτί της κάρτας, και με το που το άκουσα αυτό κουφάθηκα. Τους είπα ότι δεν άνοιξα καθόλου την συσκευασία, και μου είπαν ότι σε αυτή την περίπτωση θα ελέγξουν απλώς αν το κουτί είναι παραβιασμένο, και αν δεν είναι τότε όλα καλά. Αυτό ήταν το 2ο χτύπημα.

 

Και φτάνουμε στο 3ο και τελευταίο χτύπημα. Αφού περνάνε 10 ολόκληρες μέρες, τους παίρνω τηλέφωνο για να ρωτήσω τι γίνεται. Και τι μου λένε; Ότι δεν έχουν παραλάβει καμία κάρτα. Μόλις το άκουσα αυτό άρχισα να ρίχνω χριστοπαναγίες από μέσα μου (καταλαβαίνω ότι η τηλεφωνήτρια δεν μου φταίει σε κάτι). Λέω ότι έχει γίνει κάποιο λάθος και παρακαλώ να ψάξουν λίγο παραπάνω το θέμα. Με τα πολλά πολλά περνάνε 2 μήνες, καλά διαβάζετε, 2 μήνες ψάχνοντας που έχει χαθεί αυτή η κάρτα.

 

Τελικά τι έκανα; Επειδή είχα κρατήσει την απόδειξη από το ταχυδρομείο με τον αριθμό αποστολής, καλώ τα κεντρικά των ταχυδρομείων και τους λέω αν μπορούν να με βοηθήσουν γιατί έχει χαθεί ένα δέμα. Ευτυχώς έπεσα σε ευγενικό υπάλληλο και του δίνω τον αριθμό αποστολής. Αμέσως αμέσως είπε κάτι που με χαροποίησε πάρα πολύ, όχι μόνο μου είπε ότι το Πλαίσιο παρέλαβε το δέμα μου, αλλά μου είπε συγκεκριμένα και το όνομα του υπαλλήλου από το Πλαίσιο που το παρέλαβε. Αμέσως αμέσως καλώ το Πλαίσιο και ζητάω να με συνδέσουν με τον συγκεκριμένο υπάλληλο. Με το που μου απαντάει, του εξηγώ τι συμβαίνει και του λέω πως αν δεν διευθετηθεί άμεσα το θέμα τότε θα κάνω καταγγελία στην εταιρία Πλαίσιο αλλά και προσωπικά στον ίδιο. Περιττό να σας πω ότι μόλις άκουσαν την λέξη "καταγγελία" κινητοποιήθηκαν όλοι αμέσως. Μετά από λίγη ώρα με πήρε τηλέφωνο μια κυρία, προϊσταμένη μάλλον, μου είπε ότι η κάρτα βρέθηκε και μου ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία. Επειδή είχα τσαντιστεί πάρα πολύ, της είπα ότι πλέον δεν ενδιαφέρομαι για την κάρτα και ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω. Έδωσα έναν λογαριασμό τραπέζης και την ίδια μέρα μου έστειλαν τα λεφτά.

 

Αυτό είχε γίνει το 2008 και από τότε δεν έχω ξαναψωνίσει από το Πλαίσιο.

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Οι μεγάλες μάρκες σε αφήνουν να επιστρέψεις τα ρούχα μέσα σε 30 μέρες και χωρίς τα καρτελάκια.

Φαντάζομαι ότι σε αυτή την περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένοι, αλλά το επιτρέπουν γιατί και πάλι τους συμφέρει μακροπρόθεσμα η "διαφήμιση"...

 

Όπως συμφέρει πχ και την Logitech που αλλάζει μερικές φορές προϊόντα της εκτός εγγύησης. Γιατί θα διαδωθεί και μπορεί να την προτιμήσουν ακόμα περισσότεροι.

 

Πχ τις προάλες ο ξάδερφός μου έκανε RMA προβληματικό xbox one χειριστήριο εκτός εγγύησης για 1 βδομάδα περίπου και του έστειλε καινούριο η MS εντός 2 ημέρων (από εξωτερικό) χωρίς να του ζητήσει το παλιό πίσω. Άνετα θα μπορούσε να του πει ότι είναι εκτός εγγύησης κι ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι ότι σε αυτή την περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένοι, αλλά το επιτρέπουν γιατί και πάλι τους συμφέρει μακροπρόθεσμα η "διαφήμιση"...

 

Όπως συμφέρει πχ και την Logitech που αλλάζει μερικές φορές προϊόντα της εκτός εγγύησης. Γιατί θα διαδωθεί και μπορεί να την προτιμήσουν ακόμα περισσότεροι.

 

Πχ τις προάλες ο ξάδερφός μου έκανε RMA προβληματικό xbox one χειριστήριο εκτός εγγύησης για 1 βδομάδα περίπου και του έστειλε καινούριο η MS εντός 2 ημέρων (από εξωτερικό) χωρίς να του ζητήσει το παλιό πίσω. Άνετα θα μπορούσε να του πει ότι είναι εκτός εγγύησης κι ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι.

Βασικα όχι είναι υποχρεωμένοι βάση corporate policy. Αρκεί η απόδειξη.

Γενικώς δεν υπάρχει κάποια στάνταρ πολιτική. Γι' αυτό και πρέπει να διαβάζουμε καλά τους όρους αγοράς όταν αγοράζουμε κάτι. Αν λοιπόν κάνουμε εμείς το λάθος και ζητήσουμε κάτι το οποίο δεν υπάρχει στη πολιτική του καταστήματος είναι δική τους η απόφαση αν θα το δεχτούν ή όχι.

 

Υ.Σ Πάντα μιλάμε για πολιτικές που δεν παραβαίνουν τους νόμους της χώρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατάστημα δεν έχει μπουφάν που να τον καλύπτει και τον υποχρεώνει να αγοράσει το αλλάξει με κάτι άλλο που δεν χρειάζεται.

 

Fixed

 

Στο κατάστημα πήγες με κάρτα(δικαίωμα) αλλαγής, όχι με κάρτα επιστροφής χρημάτων, είναι παράλογο να απαιτείς κάτι άλλο εκτός από αλλαγή.

 

Επίσης σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχει κιάλλο ένα κόλλημα, η απουσία της απόδειξης πώλησης, χωρίς αυτή ούτως ή άλλως ΔΕΝ γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Βασικα όχι είναι υποχρεωμένοι βάση corporate policy. Αρκεί η απόδειξη.

To corporate policy όμως είναι επειδή το θέλει έτσι η εταιρεία ή επειδή τους αγαγκάζει ο νόμος(το να μην χρειάζονται καν τα ταμπελάκια)? Αν είναι το 1ο προφανώς υπόλογισαν ότι ακόμα κι έτσι τους συμφέρει, ενώ σε μας αν δεν το προβλέπει ο νόμος χεστήκανε οι περισσότεροι, μην πω ότι ακόμα κι αν το προβλέπει μιας και κανείς δεν τους τρέχει...

 

 

Έχω πάει σε Πλαίσιο για να κάνω RMA 2 πράγματα, τα οποία δεν είχαν για αλλαγή με το ίδιο προϊόν κι είχα πέσει σε περίπτωση που του ενός του είχε ανέβει η τιμή (HDD λόγω πλημμυρών) και του άλλου του είχε πέσει (GPU).

 

Οπότε μου έδωσαν 2 πιστωτικά, το ένα στην "τελευταία" τιμή μιας κι είχε πέσει, ενώ στο άλλο που ανέβηκε μου έδωσαν τιμή απόδειξης. Δλδ και στις 2 περιπτώσεις έκαναν αυτόν που τους συνέφερε και προφανώς έκριναν με 2 μέτρα και 2 σταθμά.

 

Διότι ή θα μου δώσεις και στα 2 με την τρέχουσα τιμή (οπότε για τον δίσκο θα μου έκοβες παραπάνω) ή στην τιμή της απόδειξης (οπότε θα έκοβες παραπάνω για την κάρτα γραφικών).

 

Όπως καταλαβαίνεις έγινε ένας χαμός κι έκοψαν τιμή απόδειξης και στα 2.

 

 

Αν ήταν κάποιος τελείως άσχετος δεν θα το ήξερε/ψιλιαζόταν, θα τα δεχόταν κι ας μην το προέβλεπε ο νόμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To corporate policy όμως είναι επειδή το θέλει έτσι η εταιρεία ή επειδή τους αγαγκάζει ο νόμος(το να μην χρειάζονται καν τα ταμπελάκια)? Αν είναι το 1ο προφανώς υπόλογισαν ότι ακόμα κι έτσι τους συμφέρει, ενώ σε μας αν δεν το προβλέπει ο νόμος χεστήκανε οι περισσότεροι, μην πω ότι ακόμα κι αν το προβλέπει μιας και κανείς δεν τους τρέχει...

Δεν νομίζω ότι το προβλέπει ο νόμος. Ξαναλέω δεν ακολουθούν όλοι οι εταιρείες την ίδια πολιτική. Άλλες πρέπει το προϊόν να έχει το ταμπελάκι. Σε συγκεκριμένα είδη δεν μπορείς να κάνεις αλλαγή κοκ.

Δεν βλέπω κάτι το παράλογο σε αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κατσε ρε ziana μου ναι δεν ειπα τιποτα για την καλυτερη τιμη ομως αυτο δεν αναιρει αυτο που προανεφερα αν δεν κανω λαθος! Επισης δεν μου εδειξε καν το δωματιο για να εχω αποψη αν θα μου αρεσει η οχι. Οσο για τους χαρακτηρισμους αν θελεις αφησε το στην κριση μου που ειχα προσωπικη εμπειρια, hostel λεει αλλα! αυτο το αλλα ελεγε οτι εκανα κρατηση για μονοκλυνο ΔΩΜΑΤΙΟ ξανα αναφερω.

 

 

Δεν έχεις ξανακλείσει, έτσι; Δεν εξηγείται αλλιώς..

 

 

Όταν δεν είσαι σίγουρος καλό είναι να ζητάς να δεις το δωμάτιο πριν πληρώσεις.

Αυτό.

 

Την στιγμή που πλήρωσες είναι στην ευχέρεια του ξενοδόχου να σου κρατήσει όλο ή μέρος του ποσού πληρωμής όταν ακυρώνεις. Έτσι δουλεύει όλος ο ξενοδοχειακός κλάδος σε όλον τον κόσμο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν νομίζω ότι το προβλέπει ο νόμος.

Φαντάσου δεν το προβλέπει, αλλά το κάνουν κάποιοι, που σημαίνει ότι τους συμφέρει και πάλι. Εδώ το βρίσκουμε παράλογο, λες κι είναι κορόιδα τα καταστήματα/εταιρείες εκεί.

 

Και μιλάμε για την "ακραία" περίπτωση χωρίς ταμπελάκια, όχι και με ταμπελάκια που θα μας έβγαζαν την πίστη εδώ και στην "εύκολη" περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To corporate policy όμως είναι επειδή το θέλει έτσι η εταιρεία ή επειδή τους αγαγκάζει ο νόμος(το να μην χρειάζονται καν τα ταμπελάκια)? Αν είναι το 1ο προφανώς υπόλογισαν ότι ακόμα κι έτσι τους συμφέρει, ενώ σε μας αν δεν το προβλέπει ο νόμος χεστήκανε οι περισσότεροι, μην πω ότι ακόμα κι αν το προβλέπει μιας και κανείς δεν τους τρέχει...

 

 

Έχω πάει σε Πλαίσιο για να κάνω RMA 2 πράγματα, τα οποία δεν είχαν για αλλαγή με το ίδιο προϊόν κι είχα πέσει σε περίπτωση που του ενός του είχε ανέβει η τιμή (HDD λόγω πλημμυρών) και του άλλου του είχε πέσει (GPU).

 

Οπότε μου έδωσαν 2 πιστωτικά, το ένα στην "τελευταία" τιμή μιας κι είχε πέσει, ενώ στο άλλο που ανέβηκε μου έδωσαν τιμή απόδειξης. Δλδ και στις 2 περιπτώσεις έκαναν αυτόν που τους συνέφερε και προφανώς έκριναν με 2 μέτρα και 2 σταθμά.

 

Διότι ή θα μου δώσεις και στα 2 με την τρέχουσα τιμή (οπότε για τον δίσκο θα μου έκοβες παραπάνω) ή στην τιμή της απόδειξης (οπότε θα έκοβες παραπάνω για την κάρτα γραφικών).

 

Όπως καταλαβαίνεις έγινε ένας χαμός κι έκοψαν τιμή απόδειξης και στα 2.

 

 

Αν ήταν κάποιος τελείως άσχετος θα τα δεχόταν κι ας μην το προέβλεπε ο νόμος.

Εκεί όντως δεν είναι "σωστό" και καλά έκανες. Όμως είναι τελείως διαφορετική περίπτωση. Αν εγώ αγοράσω μια μπλούζα για την αδερφή μου και δεν της κάνει και το κατάστημα έχει μόνο πολιτική ανταλλαγής στα δώρα και πάει η αδερφή μου στο κατάστημα και δεν υπάρχει η μπλούζα και δεν της αρέσει και κάτι άλλο, δεν φταίει το κατάστημα. Εγώ φταίω που πήρα λάθος νούμερο και η αδερφή μου που δεν της αρέσει τίποτα. Δεν είναι υποχρεωμένοι να μας δώσουν τα λεφτά μου πίσω.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εκεί όντως δεν είναι "σωστό" και καλά έκανες. Όμως είναι τελείως διαφορετική περίπτωση.

Δεν το έγραψα για να συγκρίνω παρόμοια περίπτωση αλλά για να δείξω πως αντιμετωπίζει το κατάστημα/εταιρεία εδώ τον πελάτη σε σχέση με το εξωτερικό. Υπάρχουν περιπτώσεις εδώ που μας βγαίνει η πίστη ακόμα κι αν πάμε να κάνουμε κάτι που το προβλέπει ο νόμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάσου δεν το προβλέπει, αλλά το κάνουν κάποιοι, που σημαίνει ότι τους συμφέρει και πάλι. Εδώ το βρίσκουμε παράλογο που το κάνουν λες κι είναι κορόιδα εκεί.

 

Και μιλάμε για την "ακραία" περίπτωση χωρίς ταμπελάκια, όχι και με ταμπελάκια που θα μας έβγαζαν την πίστη εδώ και στην "εύκολη" περίπτωση.

Επειδή το κάνουν κάποιοι δεν είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν όλοι. Ο καθένας ακολουθεί κάποιο policy, αν δεν αρέσει στον καταναλωτή μπορεί να ψωνίσει και από αλλού.

Δεν το έγραψα για να συγκρίνω παρόμοια περίπτωση αλλά για να δείξω πως αντιμετωπίζει το κατάστημα/εταιρεία εδώ τον πελάτη σε σχέση με το εξωτερικό...

Μα και στο εξωτερικό ακολουθούν την πολιτική του καταστήματος οι υπάλληλοι.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...