Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να είσαι ειλικρινής και να γράψεις αυτά ακριβώς στον πωλητή. Δεν πιστεύω να μην θέλει να συνεργαστεί κι αυτός. Μην προσπαθήσεις μέσω ebay και paypal με dispute γιατί με την σειρά του και ο πωλητής δεν θα έχει κανένα λόγο να ειναι συνεργάσιμος. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Σε δική μου περίπτωση, όταν σταμάτησε το δέμα στο τελωνείο και μου χρέωσαν επιπλέον φόρο που πλέον δεν συμφέρει η αγορά, ζήτησα απ τον πωλητή να το επιστρέψω πίσω. Ήμουν ξεκάθαρος και το δέχτηκε αν και δεν ήταν υποχρεωμένος να το κάνει. Τον κάλυπταν οι όροι του ebay καθώς δεν ευθύνεται ο πωλητής για τυχών έξτρα χρεώσεις τελωνείου. Παρ όλα αυτά δέχτηκε να μην το παραλάβω και να επιστραφεί πίσω σε αυτόν με την ένδειξη return to sender (με το ίδιο tracing number). Μου επέστρεψε το πόσο της αγοράς εκτός από τα μεταφορικά τα οποία τα χρεώθηκα εγώ. Τα ΕΛ.ΤΑ. δυστυχώς με δυσκόλεψαν αρκετά γιατί όταν έφτασε στο ταχυδρομείο το δέμα και πήγα να το παραλάβω, αφού αρνήθηκα την παραλαβή και ζήτησα να επιστραφεί στον αποστολεα, αυτό έγινε μετά από διάστημα πάνω απο εναμισο μήνα. Με αποτέλεσμα να καθηστερισει πολύ και η επιστροφή και κατ επέκταση η επιστροφή των χρημάτων μου από τον πωλητή ο οποίος έπρεπε να το παραλάβει πρώτα στα χέρια του.

Όλα λοιπόν έχουν να κάνουν με καλή συνεννόηση και καλή θέληση.

 

Thanks, χρήσιμη πληροφορία.

Δημοσ.

Εξακολουθούν να απαντάνε άτομα που δεν έχουν εμπειρία στο συγκεκριμένο θέμα (και γενικώς από ebay από ότι φαίνεται) απλά και μόνο για να απαντήσουν...

Νομίζω είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ σαφής και ζητάω συγκεκριμένη πληροφορία, επίσης ζήτησα να απαντάνε άτομα που γνωρίζουν και ΕΧΟΥΝ κάνει άρνηση παραλαβής.

 

Όσοι αναφέρουν ότι θα "φαω" αρνητική ή θα μου βάλει αρνητική ο seller είναι εκτός θέματος και απλά αποδεικνύουν την άγνοια τους πάνω στο θέμα ενώ εικάζουν και δίνουν λανθασμένες πληροφορίες χωρίς να γνωρίζουν αφού από το 2008 (ίσως και αργότερα δεν θυμάμαι) ένας seller ΔΕΝ μπορεί να βάλει αρνητική βαθμολογία στον buyer.

 

Εντάξει, πλάκα έκανα πριν, θα σου πώ εγώ τί να κάνεις για να πάρεις πίσω όλα τα λεφτά σου και να μην χρεωθείς και μεταφορικά, το έχω κάνει και εγώ, είναι σιγουράκι.

 

Θα κάνεις άρνηση παραλαβής και μετά θα ανοίξεις case οτι δεν το παρέλαβες και θα ζητάς τα χρήματα σου πίσω.

Δημοσ.

Για ρίξε μια ματιά μέσα στην αγγελία αν υπάρχει η φράση "δεν γίνονται επιστροφές".Αν υπάρχει έχεις λίγες ελπίδες γι αυτό που σκέφτεσαι να κάνεις.

Γιατί πας να κάνεις ντρίπλα και να μην παραλάβεις?Εις βαρος σου θα είναι γτ θα χάσεις μεταφορικά και ίσως να μην πάρεις και τα λεφτά σου πίσω.

Στείλε μνμ στον πωλητή να συννενοηθείς και ΑΝ έχει την καλή διάθεση μπορεί να σου επιστρεψει χρήματα....δεν είναι υποχρεωμένος πάντως.

Στην έσχατη ,παρέλαβε κανονικά και βάλτο να το πουλήσεις για να μην χάσεις ;)

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Θα στο πω απλα,περνεις το δεμα το ανοιγεις τραβοντας βιντεο,και αν εχει προβλημα το στελνεις πισω,αλιως το ξρατας!αν εχει περνεις και τα λευτα σου πισω αλλα αρκει να το στειλεις πισω,οτι σ κεω ειναι 100% μιλαμε για κολοσους αιτεριες ,παυπαλ,ιμπει

Εντάξει, πλάκα έκανα πριν, θα σου πώ εγώ τί να κάνεις για να πάρεις πίσω όλα τα λεφτά σου και να μην χρεωθείς και μεταφορικά, το έχω κάνει και εγώ, είναι σιγουράκι.

 

Θα κάνεις άρνηση παραλαβής και μετά θα ανοίξεις case οτι δεν το παρέλαβες και θα ζητάς τα χρήματα σου πίσω.

αφου αδερφε γραφει το tracking id οτι παραλαβες γι του λες!!λεει οτι σου ηρθε δηλαδη,ελεος
Δημοσ.

εχω επιστρεψει μικρης αξιας δεμα 50 δολλαρια αφου ειχα επικοινωνησει με το πωλητη και του εξηγησα οτι τα τελωνειακα εξοδα ησαν

 

περισσοτερα απο την αξια του πακετου και χρεωθηκα τα μεταφορικα γιατι το ξαναεστειλε με απλο ταχυδρομειο.

 

αν δεν επικοινωνησεις με το πωλητη μη κανεις τιποτα γιατι κινδυνευεις να χασεις και το πακετο και τα χρηματα.....

 

και μη βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα για οσους σου απαντουν ..αν δεν σου αρεσει η δε σε βολευει καποια απαντηση

 

απλα αγνοησε την...

Δημοσ.

Δεν υφίσταται όρος "άρνηση παραλαβής".

Απο τη στιγμή που πλήρωσες για κάτι και ο πωλητής το έχει στείλει στο χέρι σου είναι αν θα παραλάβεις το δέμα ή θα το αφήσεις στα αζήτητα των ΕΛΤΑ.

Αν κάνεις το πρώτο:

Ελέγχεις αν είναι το προιόν της περιγραφής και προχωράς ανάλογα. Είτε το κρατάς είτε επικοινωνείς με τον πωλητή και ζητάς επιστροφή του δέματος. Αν δεχθεί θα σου επιστρέψει τα χρήματα μείον τα έξοδα που πλήρωσε για την αποστολή.

Αν κάνεις το δεύτερο:

Το δέμα θα μείνει στις αποθήκες των ΕΛΤΑ για 15 μέρες και μετά θα επιστρέψει στον αποστολέα. Κανείς δε σου εγγυάται ότι θα σου επιστρέψει χρήματα σ αυτή την περίπτωση καθώς είναι δική σου αμέλεια ή μη παραλαβή του δέματος.

Δημοσ.

Εξακολουθούν να απαντάνε άτομα που δεν έχουν εμπειρία στο συγκεκριμένο θέμα (και γενικώς από ebay από ότι φαίνεται) απλά και μόνο για να απαντήσουν...

Νομίζω είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ σαφής και ζητάω συγκεκριμένη πληροφορία, επίσης ζήτησα να απαντάνε άτομα που γνωρίζουν και ΕΧΟΥΝ κάνει άρνηση παραλαβής.

 

Όσοι αναφέρουν ότι θα "φαω" αρνητική ή θα μου βάλει αρνητική ο seller είναι εκτός θέματος και απλά αποδεικνύουν την άγνοια τους πάνω στο θέμα ενώ εικάζουν και δίνουν λανθασμένες πληροφορίες χωρίς να γνωρίζουν αφού από το 2008 (ίσως και αργότερα δεν θυμάμαι) ένας seller ΔΕΝ μπορεί να βάλει αρνητική βαθμολογία στον buyer.

'Εχεις ψυχολογικά ; Σου απαντάνε μια χαρά νορμαλ όλοι και βγαίνεις και τους την λες κιόλας; 

Δημοσ.

Εντάξει, πλάκα έκανα πριν, θα σου πώ εγώ τί να κάνεις για να πάρεις πίσω όλα τα λεφτά σου και να μην χρεωθείς και μεταφορικά, το έχω κάνει και εγώ, είναι σιγουράκι.

 

Θα κάνεις άρνηση παραλαβής και μετά θα ανοίξεις case οτι δεν το παρέλαβες και θα ζητάς τα χρήματα σου πίσω.

 

 

δε γινεται αυτο οταν εχει tracking. λεει οτι εφτασε στο ταχυδρομειο της περιοχης σου.

 

δεν ειναι μλκες οι πωλητες :P

 

αν ηταν ετσι ολοι θα το κανανε

λοιπον ενας τροπος υπαρχει μονο για να παρεις ολα τα λεφτα πισω. οχι με την τσατσια του δεν παρελαβα αλλα με την τσατσια πως το αντικειμενο δεν ηταν οπως στην περιγραφη του προιοντος

 

 

 

Refund the buyer

If a buyer wants a refund for an item that didn't match the listing description:

  •  

    We ask the buyer to ship the item back to you—with tracking information—within 5 business days.

     

  •  

    Your refund to the buyer is the total purchase price plus the original shipping charge.

     

You're also required to pay for the return shipping charges and you can't charge a restocking fee.

 

http://pages.ebay.com/help/sell/item-not-as-described.html

 

 

 

παραδειγμα. αγοραζεις μνημες που λενε δουλευουν μια χαρα και ανοιγεις case πως ετρεξα το memtest και βαρεσε κοκκινο.

 

τσιμπας και μια εικονα απο memtest που δειχνει προβλημα και παιζεις μπαλα

και για του λογου το αληθες

 

 

Sellers should be very careful when describing items and only ship out things as described. But how about when buyers try to force the seller to accept a return by claiming not as described when its just buyer's remorse?

 

https://www.paypal-community.com/t5/How-to-use-PayPal-Archive/Buyers-abusing-quot-not-as-described-quot-to-force-refund-when/td-p/15414

 

 

 

:-D

Δημοσ.

Μια τσατσια δυο τσατσιες θα φας το report σου στον account και θα ησυχασεις ...

Οι πωλητες δεν ειναι μαλακες , προστατευονται και αυτοι απο "λαμογια" και "λαμογιες" ...

Υπαρχει και το sellers protection ...

 

ΥΓ

κλισε αληθινο ομως

Και μετα αναρωτιομαστε γιατι εφτασε η Ελλαδα πατο !

Δημοσ.

Μια τσατσια δυο τσατσιες θα φας το report σου στον account και θα ησυχασεις ...

Οι πωλητες δεν ειναι μαλακες , προστατευονται και αυτοι απο "λαμογια" και "λαμογιες" ...

Υπαρχει και το sellers protection ...

 

 

 

το συγκεκριμενο μπορει πανευκολα να γινει εκμεταλλευση χωρις προβλημα για σενα. αμα ξερεις πως να παιξεις μπαλα, ο αλλος πρεπει να αποδειξει πως δεν ειναι ελεφαντας. δε θα κατσει να το κανει ειδικα εαν πουλαει κατα εκατονταδες και εχει feedback απο χιλιαδες. θα κατσει και θα δεχτει την επιστροφη σου.

 

δεν υπαρχουν και τοσοι πολλοι που μετανιωνουν για τις αγορες και θελουν να τις γυρισουν οποτε δεν τον νοιαζει

το μονο που πληρωνει απο την τσεπη του στο κατω κατω ειναι τα μεταφορικα. σιγα τα αυγα

Δημοσ.

 

Μια τσατσια δυο τσατσιες θα φας το report σου στον account και θα ησυχασεις ...

Οι πωλητες δεν ειναι μαλακες , προστατευονται και αυτοι απο "λαμογια" και "λαμογιες" ...

Υπαρχει και το sellers protection ...

 

 

 

το συγκεκριμενο μπορει πανευκολα να γινει εκμεταλλευση χωρις προβλημα για σενα. αμα ξερεις πως να παιξεις μπαλα, ο αλλος πρεπει να αποδειξει πως δεν ειναι ελεφαντας. δε θα κατσει να το κανει ειδικα εαν πουλαει κατα εκατονταδες και εχει feedback απο χιλιαδες. θα κατσει και θα δεχτει την επιστροφη σου.

 

δεν υπαρχουν και τοσοι πολλοι που μετανιωνουν για τις αγορες και θελουν να τις γυρισουν οποτε δεν τον νοιαζει

το μονο που πληρωνει απο την τσεπη του στο κατω κατω ειναι τα μεταφορικα. σιγα τα αυγα

Καθαρη απατη ...Νομιζω το περιβαλλον του insomnia δεν ειναι για να ενθαρυνει πρακτικες απατης ... ;
  • Like 1
Δημοσ.

Οτι και να γραφει ο πωλητης στους ορους ειναι υποχρεωμενος να δεχτει επιστροφη με το ζορι (απο το ebay) αν το πραγμα φτασει στα ακρα.

Ειναι λιγο μπρουταλ αλλα μπορειτε να το διασταυρωσετε με ενα γρηγορο γκουγκλαρισμα οτι ισχυει. (και παραπονιουνται πολλοι seller για αυτο το πραγμα αλλα το ebay πλεον λογω εντονου ανταγωνισμου ενθαρρυνει και ευνοει εντονα την πτερυγα των αγοραστων.)

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

TS εισαι λιγο μαλ@κας ε? Εμ εισαι και κανεις ολο το σκηνικο, εμ σου απαντανε και γκρινιαζεις , εμ θες να σου απαντησουν οποιοι εσυ θελεις με αυτα που θες.

 

Anyway, εαν του πεις οτι εκανες μαλακια και δεν το θελεις δεν νομιζω να σου πει τιποτα, με το μονο "κακο" οτι θα χρεωθεις μεταφορικα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...