Προς το περιεχόμενο
Marakious

Πρόβλημα με Toyota Aygo:(

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σας,

Τον Απρίλιο του 2016 αγόρασα απο την αντιπροσωπεία του Σφακιανακη ενα Toyota Aygo του 2008 (98000) χλμ

Μου τρώει ενα λίτρο λάδι ανα 1000χλμ

Εχω ενα χρονο εγγύηση "καλής λειτουργίας" απο την αντιπροσωπεία

Προχτές με έστειλε σε τεχνικό όπου ζητάει να λύσει την μηχανή κόστος 1600 ευρώ- η ασφαλιστική της καλής λειτουργίας καλύπτει 850 ευρώ μαζι με το ΦΠΑ

Απο την στιγμη που η βλάβη ειναι στην μηχανή δεν πρέπει να μου το καλύψει ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλογως το συμφωνητικο που εχετε.

Αποτι καταλαβαινω σου δινει μια εγγυηση-καλυψη εως 850 ευρω για τα προβληματα που θα παρουσιασει. Κι αποτι καταλαβαινω θα σε καλυψει βαση της συμφωνιας αυτης. Τα υπολοιπα δεν βλεπω το λογο να στα καλυψει εφοσον δεν εχει συμφωνηθει κατι τετοιο μεταξυ σας. Τουλαχιστον οπως τα λες, αυτο καταλαβαινω.

 

Τελος, να συμπληρωσω πως αν δεν απατωμαι η toyota μεσα στο εγχειριδιο της λεει πως καταναλωση λαδιου εως 1 λιτρο/1000 χιλιομετρα θεωρειται φυσιολογικη. Αν ισχυει και για το aygo αυτο, θα εισαι πολυ τυχερος αν ο εμπορος σου καλυψει οχι 850 αλλα εστω και μισο ευρω για την επισκευη. Διοτι μπορει να πατησει στο τι λεει ο κατασκευαστης και να ισχυριστει οτι ειναι φυσιολογικοτατη η καταναλωση λαδιου που εχεις. Ομως επιφυλασσομαι για το τι λεει το manual του μοντελου σου. Ελεγξε το.

 

ΥΓ. Εννοειται οτι τετοια καταναλωση δεν ειναι φυσιολογικη, αλλα ελα που ορισμενοι εξυπνοι κατασκευαστες προνοουν για να γλυτωνουν εξοδα επισκευης εντος εγγυησης και δεν μπορεις να κανεις τιποτα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λίτρο λάδι ανα 1000χλμ, δεν δικαιολογείται, ούτε απο την Toyota ούτε απο την daihatsu που φτιάχνει το μοτέρ. Τόσο καίνε κάποια turbάκια όταν τα σκίζεις, άρα μιλάμε για κάποιο πρόβλημα το οποίο πρέπει να επισκευαστεί. Τα 1600 ευρώ που σου ζητάει για να λύσει το μοτέρ, δεν δικαιολογούνται σε καμία περίπτωση. Πήγαινε σε κάποιον μηχανικό σοβαρό και άσε τον άλλο να πουλάει παπάτζες σε άσχετους...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον εννοεί 1600 ευρώ για να το επισκευάσει. Εξαρτάται από τη βλάβη που έχει ,αν έχει. Μπορει να ειναι λάθος ο τυπος λιπαντικου που χρησιμοποιειτε τωρα και να θέλει αλλαγη. Σιγουρα ομως καλο ειναι να το δει κι αλλος μηχανικός,

Αν βρισκεσαι στην Αθηνα και δεν ξερεις καποιον στειλε ΠΜ να σου συστησω .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πάλι φίλε μου το ποσό είναι μεγάλο.Λύσιμο καπακιού, πλάνισμα, τρύψιμο βαλβίδων, αλλαγή φλάτζας και τσιμουχάκια βαλβίδων δεν πάνε πάνω απο 1200 ευρώ (παίζει να βρεις και με κάτω απο 1000άρικο).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα :)

Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντήσεις

@1 Το λάδι που χρεισιμοποιω ειναι αυτο που γράφει στο manual η Toyota.

@2 Ναι θα ήθελα τα στοιχεία του τεχνικου αν δεν σου κάνει κόπο

Το θέμα ειναι οτι πήγα σε τεχνικό που συνεργάζεται με την ασφαλιστική

Ναι στα 1600 ευρώ ειναι (Ανέβασμα/κατέβασμα μηχανής- και επισκευή) και μάλλον θα κάνει ρεκτιφιέ !! Γιατι στην κουβέντα περί καψίματος μηχανής μου απάντησε οτι δεν θα γνωρίζω τι βάζω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως, ειναι πολύ πιθανον (απολυτα σιγουρος δεν μπορει να ειναι καποιος) να σου φορτωσαν

προβληματικό αμαξι και τωρα να προσπαθουν να σου φορτωσουν την επισκευη.

(Δηθεν κανει η επισκευη 1600 και δηθεν καλυπτουν 850, ενω σου ζητουν εσυ να πληρωσεις

τα υπολοιπα που ειναι ομως το πραγματικό κοστος επισκευης, αρα το πληρωνεις ολο εσυ.)

Καλα ξεμπερδέματα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πιασανε τον κωλο αδερφε για αυτο φωναζουμε και λεμε μακρια απο αντιπροσωπιες , τα ξερουν τα κολπα πολυ καλα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λίτρο στα 1000 και μάλιστα για τουοτα είναι υπερβολικά δυστυχώς φίλε μου.

Δεν ξέρω τι λύση μπορείς να βρεις στην αντιπροσωπία και πόσο μπορεί να είναι πιο φθηνά.

 

Αυτό το 1600 δεν το κατάλαβα. Δίνουν απευθείας ταριφα 1600 χωρίς έλεγχο χωρίς τπτ σχεδόν διπλάσια από την κάλυψη.

 

Ψαξτο ρώτα και στο φόρουμ της τουοτα να μάθεις ιστορικό του όχηματος και σε ένα εξειδικευμενο συνεργείο.

 

Και όπως αναφέρουν και πιο πάνω καλά ξεμπερδεματα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι τυποι μαλλον το ξερανε και κάνουν το κορόιδο.

Παντως 1600€ για επισκευη κινητηρα δεν τα λες και υπερβολικα αν θελει εμβολα,ελατήρια , ρεκτιφιε κλπ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλογως το συμφωνητικο που εχετε.

Αποτι καταλαβαινω σου δινει μια εγγυηση-καλυψη εως 850 ευρω για τα προβληματα που θα παρουσιασει. Κι αποτι καταλαβαινω θα σε καλυψει βαση της συμφωνιας αυτης. Τα υπολοιπα δεν βλεπω το λογο να στα καλυψει εφοσον δεν εχει συμφωνηθει κατι τετοιο μεταξυ σας. Τουλαχιστον οπως τα λες, αυτο καταλαβαινω.

 

Τελος, να συμπληρωσω πως αν δεν απατωμαι η toyota μεσα στο εγχειριδιο της λεει πως καταναλωση λαδιου εως 1 λιτρο/1000 χιλιομετρα θεωρειται φυσιολογικη. Αν ισχυει και για το aygo αυτο, θα εισαι πολυ τυχερος αν ο εμπορος σου καλυψει οχι 850 αλλα εστω και μισο ευρω για την επισκευη. Διοτι μπορει να πατησει στο τι λεει ο κατασκευαστης και να ισχυριστει οτι ειναι φυσιολογικοτατη η καταναλωση λαδιου που εχεις. Ομως επιφυλασσομαι για το τι λεει το manual του μοντελου σου. Ελεγξε το.

 

ΥΓ. Εννοειται οτι τετοια καταναλωση δεν ειναι φυσιολογικη, αλλα ελα που ορισμενοι εξυπνοι κατασκευαστες προνοουν για να γλυτωνουν εξοδα επισκευης εντος εγγυησης και δεν μπορεις να κανεις τιποτα...

 

Αυτό που περιγράφεις είναι μια τυπική ασφάλιση.

 

Τουλάχιστον εννοιολογικά εγώ τον όρο "εγγύηση" των αντιλαμβάνομαι ως "ασφάλεια χωρίς περιορισμό"

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λιτρο στα 1000 χλμ ειναι πολυ.Δηλαδη στο σερβις των 20000 χλμ θα εχεις βαλει 20 λιτρα συμπληρωμα , αν παιρνει το μοτερ 4 λιτρα θα ειναι σαν να εχεις κανει δηλ πεντε αλλαγες λαδιων .

Τετοια καταναλωση λαδιου δεν ειχαν ουτε τα διχρονα wartburg. No Γουέι Χοσέ

 

1 λιτρο στα 10000 χλμ , ναι ειναι φυσιολογικο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν καιει τοσα ανα 1000χλμ γιατι να τα αλλαξεις; ηδη θα το χεις κανει χωρις να το καταλαβεις

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.