Προς το περιεχόμενο

Υπάλληλος σε τράπεζα


sarantatessera

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δε νομίζω να έχουν σοβαρό θέμα οι υπάλληλοι αν απλά δούνε κινήσεις λογαριασμού, οποιαδήποτε δικαιολογία μπορούν να πουν. (Αν το ψάξει και κανείς).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Φυσικα και μπορει αλλα κλικ σε καποιους επωνυμους χτυπανε στο συστημα .Μπορει να ελεγθει αν οντως επρεπε να δει κινησεις .Μιλαμε για την τραπεζα που εργαζεται .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω να έχουν σοβαρό θέμα οι υπάλληλοι αν απλά δούνε κινήσεις λογαριασμού, οποιαδήποτε δικαιολογία μπορούν να πουν. (Αν το ψάξει και κανείς).

Δεν υπάρχει δικαιολογία.

Έχει απολυθεί ταμίας, επειδή είπε υπόλοιπο σε γνωστό του.

Ελέγχθηκε από την κάμερα αν και εφόσον αυτός που ζήτησε το υπόλοιπο ήταν ο κάτοχος του λογαριασμού.

 

Όλα τα παραπάνω έγιναν γιατί ο Α είπε στον Β, 'Αφού έχεις λεφτά στο λογαριασμό σου, γιατί δεν με πληρώνεις ;'

Ο Β κίνησε διαδικασίες και έστειλε τον ταμία σπίτι του.

Τουλάχιστον από τα καταστήματα καταγράφονται ΟΛΑ.

Δεν σημαίνει πως όποιος το κάνει θα απολυθεί.

Απλά αν ελεγχθεί γιατί κοίταξε το υπόλοιπο, τότε την έχει βάψει.

Κάποτε ήταν χύμα όλα.

Έπαιρνες τηλ και ρωτούσες και σου έλεγαν μέχρι και τι βρακί φοράει ο άλλος.

Πλέον, μόνο στους διευθυντές έχουν ελαστικότητα και αυτό καθαρά για θέμα σχέσης με τους 'καλούς' πελάτες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε webanking/phonebanking  ολες οι κλισεις ηχογραφουντε οποτε αν υπαρχει "ματια" από υπαλληλο σε ονομα επωνυμου ειδικα ελεγχεται αν υπηρχει κλιση.

 

Το ξερω από δικο μου ατομο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είσαι υπάλληλος τράπεζας, και έχεις πρόσβαση στην πελατειακή εφαρμογή, μπορείς να δεις τα πάντα για οποιονδήποτε.

 

Βέβαια, όπως το σύστημα καταγράφει, φυσικά, όλες τις κινήσεις των πελατών (πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά άλλωστε), καταγράφει και ΟΛΕΣ τις κινήσεις των χρηστών.

 

Ανάλογα με την τράπεζα και το σύστημά της, ενδέχεται μάλιστα κάποιοι κωδικοί πελατών να είναι φλαγκαρισμένοι (VIP, βαριά πορτοφόλια κτλ) και να παίζουν μέχρι και alert ότι ο τάδε χρήστης βλέπει τον Χ κωδικό πελάτη.

 

Φυσικά, αν δεν έχεις δουλειά και πχ παίζεις βλέποντας πελάτες από εδώ και από εκεί, άνετα μπορείς να φας το κεφάλι σου, aka να χάσεις τη δουλειά σου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα θα υπάρχει τρόπος να δει ένας υπάλληλος τι έχει στην τράπεζα κάποιος χωρίς να τον πάρουνε γραμμή πχ να του τα πει κάποιος τρίτος (συνάδελφος) που χει πρόσβαση στον λογαριασμό του πελάτη πρόσφατα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είσαι υπάλληλος τράπεζας, και έχεις πρόσβαση στην πελατειακή εφαρμογή, μπορείς να δεις τα πάντα για οποιονδήποτε.

 

Βέβαια, όπως το σύστημα καταγράφει, φυσικά, όλες τις κινήσεις των πελατών (πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά άλλωστε), καταγράφει και ΟΛΕΣ τις κινήσεις των χρηστών.

 

Ανάλογα με την τράπεζα και το σύστημά της, ενδέχεται μάλιστα κάποιοι κωδικοί πελατών να είναι φλαγκαρισμένοι (VIP, βαριά πορτοφόλια κτλ) και να παίζουν μέχρι και alert ότι ο τάδε χρήστης βλέπει τον Χ κωδικό πελάτη.

 

Φυσικά, αν δεν έχεις δουλειά και πχ παίζεις βλέποντας πελάτες από εδώ και από εκεί, άνετα μπορείς να φας το κεφάλι σου, aka να χάσεις τη δουλειά σου.

 

Ετσι ακριβως ...Σπανια αυτοι οι VIP κλπ παιρνουν σε helpdesk τηλεφωνο οι ιδιοι και εχουν ορισει εκπροσωπο που είναι περασμένος στο συστημα και γινεται ταυτοποιηση με αυτόν.

 

Το τραγικο είναι ότι καποιες τράπεζες (ονόματα δεν λεω) δινουν κωδικούς για ebanking σε ατομα που δεν εχουν υπολογιστη και μηδενικες γνωσεις από τετοια .Όλα αυτά για να χρεωσουν 10 ευρω τον πελατη χωρις να του το πουνε και ξεκάθαρα..

Στη συμαση βεβαια που υπογραφει χωρις να διαβασει για κωδικούς γραφει ότι εχει στοιχειώδεις γνωσεις υπολογιστη .

 

Αν και ξεφευγω και ο ΟΤΕ δινει πακετα σταθερης με Internet χωρις να εχει υπολογιστη ο πελατης . Μου ειπε γεοτονισα αν θελω κατι που της πηγαν από ΟΤΕ και δεν ηξερε τι ειναι και όταν μου το εδειξε ηταν...router.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω να έχουν σοβαρό θέμα οι υπάλληλοι αν απλά δούνε κινήσεις λογαριασμού, οποιαδήποτε δικαιολογία μπορούν να πουν. (Αν το ψάξει και κανείς).

 

zio το σύστημα που καταγράφει τις κινήσεις του κάθε χρήστη δημιουργήθηκε γι' αυτό ακριβώς το σκοπό. ΟΚ, να τον παίζουν θεωρητικά μπορεί οπουδήποτε και οποιοιδήποτε άνθρωποι, αλλά αυτό το "οποιαδήποτε δικαιολογία" που λες γενικά δεν ισχύει με τίποτα. Πόσο μάλλον αν τύχει και περίπτωση "ουπς κατα λάθος είδα την καρτέλα με τις κινήσεις του συγγενή μου".

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με φυσικη παρουσια σε τραπεζα του ενδιαφερομενου ή μη ο υπαλληλος μπορει να πει ότι πηγε εκει ο ιδιος ο πελατης και με επιδειξη ταυτότητας ρωτησε κατι .

 

Σε τηλεφωνικη όμως επικοινωνια με helpdesk δεν ισχυει γιατι υπαρχει καταγραφη ολων ων κλισεων και χωρις ταυτοποιηση του πελατη δεν υπαρχει καμμια πληροφορια .

 

Εχω πολύ δκο μου ατομο που δουλευει σε τετοια 24ωρη υπηρεσια και αν αρχισω εχω να διηγηθώ (που φυσικα δεν θα κανω)εχω  απειρες ιστοριες απειρου καλους το τι ακουνε κάθε μερα !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Με φυσικη παρουσια σε τραπεζα του ενδιαφερομενου ή μη ο υπαλληλος μπορει να πει ότι πηγε εκει ο ιδιος ο πελατης και με επιδειξη ταυτότητας ρωτησε κατι .

 

Σε τηλεφωνικη όμως επικοινωνια με helpdesk δεν ισχυει γιατι υπαρχει καταγραφη ολων ων κλισεων και χωρις ταυτοποιηση του πελατη δεν υπαρχει καμμια πληροφορια .

 

Εχω πολύ δκο μου ατομο που δουλευει σε τετοια 24ωρη υπηρεσια και αν αρχισω εχω να διηγηθώ (που φυσικα δεν θα κανω)εχω  απειρες ιστοριες απειρου καλους το τι ακουνε κάθε μερα !!!

Για το πρωτο υπαρχουν καμερες

 

Και επισης εστω οτι εσυ εισαι ο υπαλληλος και εγω ο πελατης αν κανω καταγγελια οτι δεν ημουν παρών εσυ θα πεις οτι ημουν?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το πρωτο υπαρχουν καμερες

 

Και επισης εστω οτι εσυ εισαι ο υπαλληλος και εγω ο πελατης αν κανω καταγγελια οτι δεν ημουν παρών εσυ θα πεις οτι ημουν?

ακριβώς αυτό. Μην ξεχνατε οτι δεν εχει γενικα το κατάστημα καμερες αλλα κ η εισοδος που στην ελλαδα μπαίνουν μαζι ενα δυο ατομα μονο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...