Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
billthekill

Οθόνη 28" για PS4 Pro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας !
Όντας κονσολάκιας είμαι παντελώς άσχετος με τα monitor , αλλά ήθελα να προβώ σε αγορά ενός κάπου στις 28". Αυτή τη στιγμή παίζω σε μια Tv Samsung ku6000 στις 50".(4K ~22ms input lag).
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να βγάλω άκρη!
Μια asus pb287 που κοίταζα , διάβασα σε forum ότι δε μπορεί να παίξει 4K στο PS4 pro επειδή δεν υποστηρίζει hdmi 2.0. Κάποιες άλλες δεν υποστηρίζουν hdcp 2.2 , με το οποίο εάν έχω καταλάβει καλά δε θα μπορώ να δω βίντεο;;; σε 4K (θέλω τη βοήθεια σας εδώ) .
Εγώ θέλω ένα 4K monitor που να τα κάνει όλα και να μην έχει μεγαλύτερο input lag από αυτό που έχει η tv μου φυσικά!
Help!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα. Η καλυτερη επιλογη απο αποψη επιδόσεων αλλα και τιμης ειναι η 27" 4K IPS LG 27UD68.

https://www.skroutz.gr/s/8675419/LG-27UD68-W.html?keyphrase=LG+27UD68

Ειναι πολυ καλυτερη απο την τηλεοραση σου αν δε σου πεφτει μικρο το μεγεθος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση

Φαίνεται παρά πολύ καλή σε όλα ! Βοήθησε με με κάτι ! Οι διάφορες από την 27ud58-Β είναι μόνο στο bezel? Σε ρωτάω γιατί όλα τα μαγαζιά την 27ud68-w την έχουν κατόπιν παραγγελίας ενώ η άλλη υπάρχει και σε στοκ !
Ευχαριστώ παρά πολύ για τη βοήθεια σου !

Σύνδεσμος στην ανάρτηση

Φαίνεται παρά πολύ καλή σε όλα ! Βοήθησε με με κάτι ! Οι διάφορες από την 27ud58-Β είναι μόνο στο bezel? Σε ρωτάω γιατί όλα τα μαγαζιά την 27ud68-w την έχουν κατόπιν παραγγελίας ενώ η άλλη υπάρχει και σε στοκ !

Ευχαριστώ παρά πολύ για τη βοήθεια σου !

Nαι μονο στο bezel ειναι, παρε την 58. Παρακαλω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε