Προς το περιεχόμενο

Οθόνη 28" για PS4 Pro


billthekill

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας !
Όντας κονσολάκιας είμαι παντελώς άσχετος με τα monitor , αλλά ήθελα να προβώ σε αγορά ενός κάπου στις 28". Αυτή τη στιγμή παίζω σε μια Tv Samsung ku6000 στις 50".(4K ~22ms input lag).
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να βγάλω άκρη!
Μια asus pb287 που κοίταζα , διάβασα σε forum ότι δε μπορεί να παίξει 4K στο PS4 pro επειδή δεν υποστηρίζει hdmi 2.0. Κάποιες άλλες δεν υποστηρίζουν hdcp 2.2 , με το οποίο εάν έχω καταλάβει καλά δε θα μπορώ να δω βίντεο;;; σε 4K (θέλω τη βοήθεια σας εδώ) .
Εγώ θέλω ένα 4K monitor που να τα κάνει όλα και να μην έχει μεγαλύτερο input lag από αυτό που έχει η tv μου φυσικά!
Help!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα. Η καλυτερη επιλογη απο αποψη επιδόσεων αλλα και τιμης ειναι η 27" 4K IPS LG 27UD68.

 

https://www.skroutz.gr/s/8675419/LG-27UD68-W.html?keyphrase=LG+27UD68

 

Ειναι πολυ καλυτερη απο την τηλεοραση σου αν δε σου πεφτει μικρο το μεγεθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαίνεται παρά πολύ καλή σε όλα ! Βοήθησε με με κάτι ! Οι διάφορες από την 27ud58-Β είναι μόνο στο bezel? Σε ρωτάω γιατί όλα τα μαγαζιά την 27ud68-w την έχουν κατόπιν παραγγελίας ενώ η άλλη υπάρχει και σε στοκ !
Ευχαριστώ παρά πολύ για τη βοήθεια σου !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαίνεται παρά πολύ καλή σε όλα ! Βοήθησε με με κάτι ! Οι διάφορες από την 27ud58-Β είναι μόνο στο bezel? Σε ρωτάω γιατί όλα τα μαγαζιά την 27ud68-w την έχουν κατόπιν παραγγελίας ενώ η άλλη υπάρχει και σε στοκ !

Ευχαριστώ παρά πολύ για τη βοήθεια σου !

 

Nαι μονο στο bezel ειναι, παρε την 58. Παρακαλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση