Προς το περιεχόμενο
NeoskOreos

Περί Service/συνεργείου και κόστος Θεσσαλονίκη (Diesel).

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά ήρθε η ώρα για το πρώτο service από την στιγμή που πήρα το αμάξι από Γαλλία, τα service τα έκανε ο προηγούμενος κάθε 20κ χλμ όπως λέει στο book, πλέον έφτασε τα 80.000 χλμ μιλάω για το Peugeot 508 1.6  e-hdi 2013, 
πλέον ψάχνω ένα συνεργείο Θεσσαλονίκη ανατολικά θα έλεγα για να γίνει η δουλεία, αφού έφτασε τα 80κ έχω την εντύπωση ότι πάει για το μεγάλο service, έτσι δεν είναι; 
Πήρα σε ένα συνεργείο-αντιπροσωπεία (για το Autoalpha μιλάω κοντά στο γήπεδο basket του ΠΑΟΚ) μου είπε για το "μεγάλο service" στα 180Ε και μου φάνηκαν πολλά; 
Ξέρετε πόσο πάνε περίπου τα μεγάλα service για diesel κινητήρα σε ένα σχετικά μεγάλο αμάξι παρόμοιο; 
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, διευκρίνισες εάν τα ανταλλακτικά είναι γνήσια ή aftermarket?

Λογικά το εγχειρίδιο συντήρησης γράφει ανα διαστήματα χιλιομέτρων τι πρέπει να αλλαχτεί.

Εάν είναι σε επίσημο συνεργείο , δέν είναι και πολλά χρήματα.

Τι ακριβώς σου είπαν οτι πρέπει να αλλαχτεί στις 80.000χλμ που βάσει και του ιστορικού Service του αυτοκινήτου

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, διευκρίνισες εάν τα ανταλλακτικά είναι γνήσια ή aftermarket?

Λογικά το εγχειρίδιο συντήρησης γράφει ανα διαστήματα χιλιομέτρων τι πρέπει να αλλαχτεί.

Εάν είναι σε επίσημο συνεργείο , δέν είναι και πολλά χρήματα.

Τι ακριβώς σου είπαν οτι πρέπει να αλλαχτεί στις 80.000χλμ που βάσει και του ιστορικού Service του αυτοκινήτου

Κοίτα το συνεργείο που μίλησα είναι έχει εξειδίκευση πάνω σε Peugeot-citroen νομίζω είναι αντιπροσωπεία ή ήταν τέλος πάντων θέλω να καταλήξω στο ότι είναι σχετικά "μεγάλο συνεργείο" οπότε "ΛΟΓΙΚΑ" μάλλον θα είναι γνήσια μάλλον.

Μου είπε διάφορα στο τηλέφωνο τα βασικά όπως λάδια, φίλτρο λαδιού ,καμπίνας και κάτι άλλα περίεργα που έχουν τα ντίζελ να είμαι ειλικρινής τα περισσότερα τα έχω ξεχάσει γαμώτο..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορούμε να κρίνουμε αν δεν ξέρουμε τι ακριβώς θα αλλαχθεί και αν είναι αυθεντικά τα ανταλλακτικά.

 

Αν είναι ένα τυπικό σερβις, μόνο με λάδια και φίλτρα, τότε είναι πολλά τα 180.

Αν είχε όμως και κάποια άλλη βλάβη ή σημαντική αλλαγή που πρέπει να γίνει στα 80.000 μπορεί να είναι και φυσιολογική τιμή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποτίθεται πως είναι αντιπροσωπεία οπότε λογικά θα είναι αυθεντικά, τώρα όσο για το σέρβις βλάβη δεν υπάρχει δόξα τον Θεό..θα περάσω μια βόλτα να μου πουν τι ακριβώς αλλάζουν..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σε ρωτήσω κάτι εκτός θέματος...
Επειδής έχω και εγώ το 508 GT με τα 204 άλογα και τον 2,2 λίτρα μηχανή σε καραβαν.....
Πως σου φάνηκε το αμάξι,ευχαριστημένος;Στον δρόμο πως πάει από κρατήματα,φρένα κτλ.;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου θα πας γκαγκασταθη ντινο, γκουγκλαρισε τη δνση.

Θα παρεις τα γνησια ανταλλακτικα, τα λαδακια που προτεινει ο κατασκευαστής και θα πας να τα περασεις σε συνεργειο της επιλογης σου.

Υπαρχουν πολλα (γαλλικα ειχα κι εχω) αλλα ανατολικα δε γνωριζω καποιο συνεργειο.

 

Προφανως θελεις 5λτ λαδι, φιλτρο πετρελαιου,λαδιου,αερος, καμπινας. Προσοχη τα λαδακια σου να χουν τις σωστές προδιαγραφες (εχεις σιγουρα dpf)

Να προσθεσω οτι οι μοντερνοι ντιζελοκονητηρες θελουν συχνοτερες αλλαγες λαδιων κι ας λεει ο κατασκευαστης 20-30Κ...

Για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισως, το μεγαλύτερο κατάστημα γαλλικών ανταλλακτικών στη Θεσ/νίκη (για να μη πώ στη Β.Ελλάδα)

 

Εξυπηρετικός και εγγύηση.

 

Οταν ασχολούμασταν με το σπορ, ΠΑΡΑ πολύς κόσμος, ακόμη και απο Αθήνα, ψώνιζε απο κει. 106sportclub,psclub, κτλ.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν και δεν περνάει η μπογιά μου νομίζω, πλέον, πες οτι σ'εστειλε ο σταύρος με το σαξό...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για Peugeot στείλε μου πριβε να σου δώσω συνεργείο κορυφή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για στείλε μου και μένα να δώ ποιόν έχεις στα υπόψιν...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πριν λίγο καιρό πλήρωσα 140 για σέρβις, λάδια-φίλτρο αέρος-πετρελαίου-καμπίνας, καθαρισμό a/c με αφρό, και τους κλασσικούς ελέγχους. Citroen picasso έχω, με τον ίδιο κινητήρα, 1.6 hdi. Είναι και φίλος οπότε ασπούμε ότι έκοψε κατιτίς, άρα ψιλονορμάλ είναι η τιμή σου αν περιλαμβάνει και φίλτρο πετρελαίου (κοντά στα 40 ευρώ έχει μόνο αυτό).

Στο βιβλίο σέρβις του αυτοκινήτου πάντως ο κατασκευαστής συστήνει σέρβις ανά 20000 χλμ, ή 15000 "αν οδηγείς υπό δύσκολες συνθήκες" με αλλαγή μόνο λάδι και φίλτρο λαδιού και καμπίνας και απλό έλεγχο των υπολοίπων, και "μεγάλο" σέρβις κάθε 60000 (ή 45000 αντίστοιχα) με αλλαγή και φίλτρου αέρα και πετρελαίου. Προσωπικά κάνω σέρβις κάθε 15000 και αλλάζω όλα τα φίλτρα πάντα.

ο φίλος που λέω είναι ηλεκτρολόγος ειδικευμένος PSA και είναι στην περιοχή Μαρτίου, αν θες λεπτομέρειες πες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.