Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

Επικοινώνησα με την Gigabyte για ένα πρόβλημα με την κάρτα γραφικών μου και ξεκίνησε διαδικασία RMA.

Απλά δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω.

 

Μου ήρθε το εξής μήνυμα:

 



• All repair articles please submit without accessories (manuals, cables, CD, etc.). For sent in accessories, we assume no liability!

• Make sure you have a detailed and accurate description of the error at with.

• Send the item free. (it means that the freight is paid by you) to the address below. (Non-free packages will not be accepted)

• After inspection / repair we will send back the product (after you payed the 25,-€ shipping/handling cost, we will send you an invoice after repair)

 

 

Για να καταλάβω πέρα από τα 25 ευρώ που θέλουν αυτοί(Αυτά πως θα τα πληρώσω?) θα πρέπει να πληρώσω και τα ΕΛΤΑ για την αποστολή;

 

Και αν ναι έχεις κανείς παρόμοια εμπειρία;

  • Δηλαδή τη στέλνω με το κουτί της τυλιγμένο με κάτι;
  • Πρέπει να γράψω κάτι για fragile?
  • Για τι κόστος μιλάμε(GTX 970 G1)?

Ευχαριστώ και συγγνώμη αν κούρασα απλά είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει κάτι παρόμοιο και δεν θέλω να γίνει κάποιο λαθος!

  • Moderators
Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

Επικοινώνησα με την Gigabyte για ένα πρόβλημα με την κάρτα γραφικών μου και ξεκίνησε διαδικασία RMA.

Απλά δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω.

 

Μου ήρθε το εξής μήνυμα:

 

 

 

• All repair articles please submit without accessories (manuals, cables, CD, etc.). For sent in accessories, we assume no liability!

 

• Make sure you have a detailed and accurate description of the error at with.

 

• Send the item free. (it means that the freight is paid by you) to the address below. (Non-free packages will not be accepted)

 

• After inspection / repair we will send back the product (after you payed the 25,-€ shipping/handling cost, we will send you an invoice after repair)

 

 

Για να καταλάβω πέρα από τα 25 ευρώ που θέλουν αυτοί(Αυτά πως θα τα πληρώσω?) θα πρέπει να πληρώσω και τα ΕΛΤΑ για την αποστολή;

 

Και αν ναι έχεις κανείς παρόμοια εμπειρία;

  • Δηλαδή τη στέλνω με το κουτί της τυλιγμένο με κάτι;
  • Πρέπει να γράψω κάτι για fragile?
  • Για τι κόστος μιλάμε(GTX 970 G1)?
Ευχαριστώ και συγγνώμη αν κούρασα απλά είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει κάτι παρόμοιο και δεν θέλω να γίνει κάποιο λαθος!
Από ότι καταλαβαίνω πρέπει να στείλεις την κάρτα χωρίς αξεσουάρ, να βάλεις μια λεπτομερή αναφορά μαζί, στέλνεις με δικά σου έξοδα (δεν ξέρω τι εννοούν free) και αν καταλαβαίνω καλά πρέπει να πληρώσεις και 25 ευρώ για να στην στείλουν που είναι τραγικό

Ερώτηση γιατί δεν την πας στο κατάστημα που την αγόρασες?

  • Like 1
Δημοσ.

Από ότι καταλαβαίνω πρέπει να στείλεις την κάρτα χωρίς αξεσουάρ, να βάλεις μια λεπτομερή αναφορά μαζί, στέλνεις με δικά σου έξοδα (δεν ξέρω τι εννοούν free) και αν καταλαβαίνω καλά πρέπει να πληρώσεις και 25 ευρώ για να στην στείλουν που είναι τραγικό

Ερώτηση γιατί δεν την πας στο κατάστημα που την αγόρασες?

Την έχω πάρει από Polytope το οποίο έκλεισε.

 

Δεν καταλαβαίνω όμως πως θα πληρώσω τα 25. Αντικαταβολή;

Και πως θα την στείλω; Στο κουτί της ή θα μου δώσουν τα ΕΛΤΑ;

  • Moderators
Δημοσ.

Την έχω πάρει από Polytope το οποίο έκλεισε.

 

Δεν καταλαβαίνω όμως πως θα πληρώσω τα 25. Αντικαταβολή;

Και πως θα την στείλω; Στο κουτί της ή θα μου δώσουν τα ΕΛΤΑ;

Την βάζεις σε ένα κουτί (τύλιξε την με το πλαστικό με φούσκες που είναι για προστασία) και την στέλνεις, λογικά θα σου δώσουν κάποιο λογαριασμό για να τους κάνεις κατάθεση τα λεφτά

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...