Προς το περιεχόμενο

ebay : την ψιλοπάτησα... καμιά ιδέα?


skfn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μερικές φορές παντως είναι και καθυστερήσεις απο τα ταχυδρομεία. Η τελευταία παραγγελία που έκανα από aliexpress στις 18/11 ήρθε στις 16/1, 1 μέρα μετά την προθεσμία που μου είχε ζητήσει ο πωλητής όταν άνοιξα dispute στο aliexpress και είχα δεχτεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

παντως αποτι βλέπω όλοι παραγγείλαμε πριν τις γιορτές. ναγινε  τιποτα στα ταχυδρομεια τι φαση. απο τον συγκεκριμενο τουλαχιστον εγω εχω ψωνησει πανω απο 5 φορες χωρις κανενα προβ ποτε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΕ τι να εγινε μεσα στις γιορτες;  εμενα 2 μηνες εκλεισε που δεν ηρθαν αυτες  δηλαδη το στικακι γιατι ηρθε;  που ηταν και ποιο μικρο οι μπότες είναι μεγάλες για να χαθούν εκτός αν τις έκλεψε κανένας ελληνικός τελώνης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα παίζουν.
Εμένα μου ρίχνει ταχυδρόμος γράμματα του γείτονα. Αν ρίξει δεματάκι με kinder έκπληξη άλλου ποιος θα σκεφτεί να μην το ανοίξει και να ψάξει το παραλήπτη;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω επειδη ειμαι καινουριος στο ebay δεν μου ειχε τυχει κατι μεχρι τωρα, οτι και να πηρα ολα ηρθαν περιμενω τωρα εναν φακο και το ζευγαρι τις μποτες που ειναι απο τις 28 νοεμβρη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά και εγώ την πάτησα..

Έκανα μια παραγγελία αξίας 5 ευρώ απο ebay

Έπρεπε να είχε έρθει πριν απο 2 βδομάδες.

Ανοιξα refund και μου έστειλε μήνυμα οτι θα το ξανα στείλει και εγώ έκανα την βλακεία να κλείσω το refund. Σε αυτή την περίπτωση τι μπορώ να κάνω?

Τίποτα για το ebay έχεις ικανοποιηθεί οπότε το ebay δεν σου επιτρέπει να ανοίξεις υπόθεση πάλι για το ίδιο πράγμα.

Δεν ξερω επειδη ειμαι καινουριος στο ebay δεν μου ειχε τυχει κατι μεχρι τωρα, οτι και να πηρα ολα ηρθαν περιμενω τωρα εναν φακο και το ζευγαρι τις μποτες που ειναι απο τις 28 νοεμβρη

Ανοιξε υπόθεση όσο προλαβαίνεις χωρίς ερωτήσεις προς τον πωλητή . Εχεις αργήσει πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περναω πανω απο το $ και μου λεει paid 26/1/17 ενω εχω πληρωσει απο 11/12/16. (paypal transaction)   :blink:

τα πράματα ητανε να φτάσουνε 18/1. ποσο καιρό έχω να ανοιξω case?

επισης εκανα μαλακια και άνοιξα case μονο για το 1 απο τα 7 πραματα που πηρα. το case αναφέρεται μόνο σε αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τίποτα για το ebay έχεις ικανοποιηθεί οπότε το ebay δεν σου επιτρέπει να ανοίξεις υπόθεση πάλι για το ίδιο πράγμα.

 

Οπότε την πάτησα..πάνε τα 5 ευρώ..εντάξει σιγά το ποσό αλλά γιατί να τα χάσω..

Και τώρα δεν μπορώ να αφήσω αρνητικό σχόλιο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πάντως γεγονός οτι έχουν αργήσει πολλές παραγγελίες από το διάστημα 15/11-25/11. Περιμένω θεωρητικά έναν φορτιστή (με tracking number) και δεν έχει έρθει και ουτε περιμένω να έρθει. Έχει κολλήσει στο flight depart και πετάει από τότε!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πάντως γεγονός οτι έχουν αργήσει πολλές παραγγελίες από το διάστημα 15/11-25/11. Περιμένω θεωρητικά έναν φορτιστή (με tracking number) και δεν έχει έρθει και ουτε περιμένω να έρθει. Έχει κολλήσει στο flight depart και πετάει από τότε!!!

Μαλλον χαμενο ειναι (μου ετυχε και μενα με το aliexpress)

στειλε μια ερωτηση στο πωλητη αν ειναι φυσιολογικο αυτο και ετοιμασου να ανοιξεις την υποθεση στο resolution center.

Αν την ανοιξεις μη δεχτεις να σου το ξαναστειλει, μονο full refund.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ξέρει κανείς

μέχρι ποτέ μπορεί να απευθυνθεί κανείς στο resolution center

και ποτέ χάνει το δικαίωμα αυτό;

Αν περάσει η ημερομηνία που σου δίνουν ότι θα παραλάβεις τότε μπορείς να ανοίξεις Case

Για το πόσο καιρό έχεις δεν θυμάμαι, εγώ σε παραγγελίες από Κίνα αν περάσει η ήμερομηνια που λέει δίνω και 2-3 μέρες και αν δεν έρθει τίποτα ανοίγω Case ακόμα και αν μου προτείνει ο πωλητής να ξανά στείλει ζητώ refund, εννοείται πάντα μιλάμε με τον πωλητή μέσα στο Case ούτε σε μυνηματα ούτε με email εκτός ebay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίποτα για το ebay έχεις ικανοποιηθεί οπότε το ebay δεν σου επιτρέπει να ανοίξεις υπόθεση πάλι για το ίδιο πράγμα.

Ανοιξε υπόθεση όσο προλαβαίνεις χωρίς ερωτήσεις προς τον πωλητή . Εχεις αργήσει πολύ.

εχω ανοιξει υποθεση, και τωρα δεν απανταει καν στα μυνηματα, θα ζητησω τα λεφτα να δουμε τι θα γινει τωρα ειναι και αρκετα 18Ε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω ανοιξει υποθεση, και τωρα δεν απανταει καν στα μυνηματα, θα ζητησω τα λεφτα να δουμε τι θα γινει τωρα ειναι και αρκετα 18Ε

180 μέρες εχεις δικαίωμα να ανοίξεις την υπόθεση σου στο resolution center

Και 20 μετα κάλυψη για να επιλυθεί...

Στο διάστημα αυτό χρήσιμο ειναι το escalate...

Μετα  ουδέν λάθος αναγνωριζεται!

Λεει χρησιμα εδώ https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/security/buyer-protection-resolution

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

180 μέρες εχεις δικαίωμα να ανοίξεις την υπόθεση σου στο resolution center

Και 20 μετα κάλυψη για να επιλυθεί...

Στο διάστημα αυτό χρήσιμο ειναι το escalate...

Μετα  ουδέν λάθος αναγνωριζεται!

Λεει χρησιμα εδώ https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/security/buyer-protection-resolution

οκ τωρα εστειλα στο ιδιο το ebay να μου δωσει τα λεφτα μου πισω, ειπα οτι εγινε, μαλον κατα λαθος ανοιξα κι αλλη καρτελα αλλα δεν πειραζει τα αφηνω οπως ειναι για να δουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...