Προς το περιεχόμενο

Καινούργιο laptop


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,πριν κάποιες μέρες αγόρασα ένα laptop lenovo b50-30 ποια εκδοση του linux μου προτείνεται για να εγκαταστήσω που να ταιριάζουν στο laptop μου;

 

Υ.Γ είμαι αρχάρια με τα linux αλλά δεν θέλω να εγκαταστήσω τα windows

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαλε fedora ή ubuntu αναλογα για τι χρηση το θες? σχολη για παραδειγμα? εχουν υποστηριξη και οι δυο διανομες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινα με linux mint (που στηριζεται στο ubuntu δηλ) ή καποιο ubuntu (kubuntu/lubuntu/xubuntu).

Ειναι τα πιο "ευκολα" για να εγκλιματιστεις....γοογλαρε τα παραπανω , κατεβασε τα iso και τσεκαρε τις οδηγιες εγκαταστασης.

 

Δεν ειναι κατι τραγικα δυσκολο... φτιαχνεις στικακι ή cd με το iso που θα κατεβασεις..μπουταρεις με αυτο και ξεκινας εγκατασταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαλε fedora ή ubuntu αναλογα για τι χρηση το θες? σχολη για παραδειγμα? εχουν υποστηριξη και οι δυο διανομες.

ναι,θέλω να μελετάω για την σχολή

 

τα ubuntu τα είχε δοκιμάσει ένας γνωστός μου και του έβγαζε πολλά προβλήματα

Ξεκινα με linux mint (που στηριζεται στο ubuntu δηλ) ή καποιο ubuntu (kubuntu/lubuntu/xubuntu).

Ειναι τα πιο "ευκολα" για να εγκλιματιστεις....γοογλαρε τα παραπανω , κατεβασε τα iso και τσεκαρε τις οδηγιες εγκαταστασης.

 

Δεν ειναι κατι τραγικα δυσκολο... φτιαχνεις στικακι ή cd με το iso που θα κατεβασεις..μπουταρεις με αυτο και ξεκινας εγκατασταση.

κάνω την εγκατάσταση όπως γίνεται και στα windows, εννοώ απο το bios αλλάζω τις ρυθμίσεις κτλ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα τα δοκιμαζα γιατι εχει υποστηριξη και εδω και στα δικα τους φορουμ αλλα υπαρχει και η fedora που εχει υποστηριξη συνεχεια και αν εισαι και λιγο ενθουσιασμενη θα σου αρεσει λογο σχολης!! 

ολα τα αλλα εχει διαβασμα & ψαξιμο για να προχωρησεις αναλογα τι κεφια εχεις...:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε