AccountSaver Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Καλημέρα σε όλους. Πριν από 2 χρόνια είχα πάρει κάτι ηχεία Genius 1250.Στα 2,5 περίπου χρόνια χάλασαν,δηλαδή δεν ακουγόταν ο ήχος ,είχα κάποιες γνώσεις για να δώ αν ήταν καλώδιο κτλ. αλλά ήταν ηλεκτρονική βλάβη,και έτσι τα πήγα σε έναν τεχνικό της γειτονιάς για να τα φτιάξει, του τα έδωσα, και αφού περίμενα 3 εβδομάδες τα πήρα πίσω, φυσικά χωρίς απόδειξη γιατί δεν έκοβε (και έχει μαγαζί) , άλλαξε και την τιμή ,και γενικά σπάστηκα, δεν είχα σκοπό να ξανά πάω (30€ χωρίς ΦΠΑ). Τα πήρα πίσω , και στην 1 εβδομάδα πάνω λειτουργόντας τα , ούτε στο 1/4 της συνολικής δύναμης πάλι έπεσε ο ήχος ,και πάλι έκανε τα ίδια.Το πήγα πίσω και με είπε φυσικά δωρεάν θα στο φτιάξω ,θα παραγγείλω κάποια πράγματα που χρειάζεται και θα γίνει. Λέω εντάξει,αυτό ήταν περίπου 1 μήνα πριν τις γιορτές,τώρα έχουμε φτάσει κοντά στους 2 μήνες.... Πηγαίνω τον ενοχλώ αλλά δεν ,με λέει άλλοι πελάτες περιμένουν 3 μήνες τις τηλεοράσεις τους, εδώ πάνω και δεν έχει έρθει τίποτα από ανταλλακτικά. Γενικά έχω σπαστεί γιατί θα αναγκαστώ να αγοράσω καινούργια ηχεία στο τέλος,αλλά δεν βγαίνει άκρη μου φαίνεται. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορώ να κάνω κάτι, υπάρχει κάποιος νόμος διασφάλισης ,ή από την στιγμή που το πήρα χωρίς απόδειξη μπορεί να κάνει ότι θέλει; Ευχαριστώ!
insomnia888 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Δεν μπορείς να κάνεις κάτι, υπάρχει πράγματι Θεμα στην αγορά λόγω των Capital controls με τα εξαρτήματα ηλεκτρικών συσκευών. Κάθε τιμολόγιο και έμβασμα προς το εξωτερικό ελέγχεται προκαλώντας καθυστερήσεις. Δίνουν απόλυτη προτεραιότητα σε τρόφιμα.
YourTrueLegend Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Aν δεν σου εδωσε χαρτι παραλαβης, κανει οτι θελει, αν και θεωρω αρκετα χαζο για ηχεια αξιας γυρω στα 50 ευρω να κανει κολπα. Απλα ειτε δεν προλαβαινει να ασχοληθει με τα ηχεια σου, ειτε δεν θελει, ειτε βαριεται. Αλλα ρε φιλε, εσκασες 30 ευρω για "επισκευη" ηχειων που με αλλο ενα 30ρικο τα ξαναεπαιρνες καινουργια; Δεν λεω πως ειναι λιγα τα επιπλεον 30, αλλα νταξει οπως βλεπεις δεν αξιζε καν τον κοπο. ΥΓ. Αν σπρωξεις, κουνησεις λιγο το διακοπτη της εντασης το προβλημα διορθωνεται εστω και για δευτερολεπτα;
sargio01 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Το πρώτο που μου 'ρθε στο μυαλό με γνώμονα το οτι δεσμεύτηκε για αφιλοκερδή επισκευή, είναι να πήγαινες και να του 'λεγες "οκ, οι δικοί σου καθυστερούν χαρακτηριστικά οπότε ακύρωσε την παραγγελία των ανταλλακτικών και πάμε στον υπολογιστή σου να την κάνουμε μαζί σε άλλους προμηθευτές"... (κι απ' την Κίνα να 'χε παραγγείλει δηλαδή θα 'χαν φτάσει τόσον καιρό) Κατ' αυτόν τον τρόπο θα 'χεις και τον tracking number ώστε να παρακολουθείς ο ίδιος την αποστολή.
AccountSaver Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Δεν μπορείς να κάνεις κάτι, υπάρχει πράγματι Θεμα στην αγορά λόγω των Capital controls με τα εξαρτήματα ηλεκτρικών συσκευών. Κάθε τιμολόγιο και έμβασμα προς το εξωτερικό ελέγχεται προκαλώντας καθυστερήσεις. Δίνουν απόλυτη προτεραιότητα σε τρόφιμα. Σ'ευχαριστώ Aν δεν σου εδωσε χαρτι παραλαβης, κανει οτι θελει, αν και θεωρω αρκετα χαζο για ηχεια αξιας γυρω στα 50 ευρω να κανει κολπα. Απλα ειτε δεν προλαβαινει να ασχοληθει με τα ηχεια σου, ειτε δεν θελει, ειτε βαριεται. Αλλα ρε φιλε, εσκασες 30 ευρω για "επισκευη" ηχειων που με αλλο ενα 30ρικο τα ξαναεπαιρνες καινουργια; Δεν λεω πως ειναι λιγα τα επιπλεον 30, αλλα νταξει οπως βλεπεις δεν αξιζε καν τον κοπο. ΥΓ. Αν σπρωξεις, κουνησεις λιγο το διακοπτη της εντασης το προβλημα διορθωνεται εστω και για δευτερολεπτα; Ναι, απλά στην αρχή ήταν 20€ και τελικά έγιναν 30€ ,και τα ήθελα γιατί μου τα είπε την ώρα που τα πήρα. Τέλος πάντων, όχι δεν διορθωνόταν εδώ άνοιξα μέτρησα κτλ .αλλά τόσο εις βάθος γνώσεις δεν έχω περί ηχείων περί οhm κτλ. Το πρώτο που μου 'ρθε στο μυαλό με γνώμονα το οτι δεσμεύτηκε για αφιλοκερδή επισκευή, είναι να πήγαινες και να του 'λεγες "οκ, οι δικοί σου καθυστερούν χαρακτηριστικά οπότε ακύρωσε την παραγγελία των ανταλλακτικών και πάμε στον υπολογιστή σου να την κάνουμε μαζί σε άλλους προμηθευτές"... (κι απ' την Κίνα να 'χε παραγγείλει δηλαδή θα 'χαν φτάσει τόσον καιρό) Κατ' αυτόν τον τρόπο θα 'χεις και τον tracking number ώστε να παρακολουθείς ο ίδιος την αποστολή. Θα με πεί θα κάνει άλλο τόσο καιρό.
TheAccountant Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Στην αρχή διάβασα για ηχεια και επισκευη, λέω θα ναι τιποτα... ηχεία. Μετά είδα την αξία τους. Ρε ανθρωπε... σταμάτα να ασχολείσαι! Πάρε ενα ζευγάρι αλλα και τέλος. Οπως και ειπε και αλλος φίλος τα χρυσοπληρωσες ηδη. Σε οτι αφορά τους ηλεκτρονικούς, ναι... το να ψάχνουν ενα απίθανο κωδικο ανταλλακτικού μπορεί να ναι και δύσκολο και χρονοβόρο και οχι απαραίτητο οτι το ανταλλακτικο θα λυσει το πρόβλημα. Στα της τιμής τα συμφωνείτε εξαρχής. Αν κάτι δεν εκτιμησε σωστά στο κοστος επρεπε να σε ενημερώσει προτου κάνει οτιδήποτε. Οτιδηποτε αλλο ειναι foul του.
kage Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Δεν μπορείς να κάνεις κάτι, υπάρχει πράγματι Θεμα στην αγορά λόγω των Capital controls με τα εξαρτήματα ηλεκτρικών συσκευών. Κάθε τιμολόγιο και έμβασμα προς το εξωτερικό ελέγχεται προκαλώντας καθυστερήσεις. Δίνουν απόλυτη προτεραιότητα σε τρόφιμα.Με ποιο τροπο εχουν προβλημα και για ποιον ελεγχο τιμολογιων συζηταμε ?αυτα γινοντουσαν μονο τους πρωτους μηνες..Εδω κ μηνες μπορεις να στελνεις εμβασμα 1000ε ανα κωδικο πελατη στο εξωτερικο.. +πληρωμες με καρτα.. Που κατα 90% οι εισαγωγεις εξαγωγεις δηλ.οι προμηθευτες του ηλεκτρολογου/ηλεκτρονικου εχουν ηδη εδω και χρονια λογαριασμο στο εξωτερικο για αυτα τα προβληματα..
AccountSaver Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Στην αρχή διάβασα για ηχεια και επισκευη, λέω θα ναι τιποτα... ηχεία. Μετά είδα την αξία τους. Ρε ανθρωπε... σταμάτα να ασχολείσαι! Πάρε ενα ζευγάρι αλλα και τέλος. Οπως και ειπε και αλλος φίλος τα χρυσοπληρωσες ηδη. Σε οτι αφορά τους ηλεκτρονικούς, ναι... το να ψάχνουν ενα απίθανο κωδικο ανταλλακτικού μπορεί να ναι και δύσκολο και χρονοβόρο και οχι απαραίτητο οτι το ανταλλακτικο θα λυσει το πρόβλημα. Στα της τιμής τα συμφωνείτε εξαρχής. Αν κάτι δεν εκτιμησε σωστά στο κοστος επρεπε να σε ενημερώσει προτου κάνει οτιδήποτε. Οτιδηποτε αλλο ειναι foul του. Απλά τα συγκεκριμένα, θα ήθελα να τα ξανάφτιάξω, καθώς μου είχαν αρέσει για αυτό. Για την ακρίβεια εφόσων το έχω πληρώσει θα έπρεπε να δουλεύει κανονικά και να έχω έστω μια στοιχειώδη εγγύηση όχι στην εβδομάδα επάνω είπαμε το τερμάτισε αυτός Με ποιο τροπο εχουν προβλημα και για ποιον ελεγχο τιμολογιων συζηταμε ?αυτα γινοντουσαν μονο τους πρωτους μηνες.. Εδω κ μηνες μπορεις να στελνεις εμβασμα 1000ε ανα κωδικο πελατη στο εξωτερικο.. +πληρωμες με καρτα.. Που κατα 90% οι εισαγωγεις εξαγωγεις δηλ.οι προμηθευτες του ηλεκτρολογου/ηλεκτρονικου εχουν ηδη εδω και χρονια λογαριασμο στο εξωτερικο για αυτα τα προβληματα.. Ακριβώς, αλλά επειδή δεν το γνώριζα για αυτό δεν είπα κάτι στο παλικάρι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα