Προς το περιεχόμενο

Η Daimler εξαγοράζει το Taxibeat


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η φημολογία των τελευταίων ημερών η οποία φέρει μία από τις δημοφιλέστερες startup της Ελλάδας, το Taxibeat, να εξαγοράζεται από την Daimler, τελικά όπως φαίνεται επιβεβαιώνεται.

Με πληροφορίες της ιστοσελίδας newsbeast, η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών έχει κλείσει και αναμένεται να ανακοινωθεί επίσημα τις επόμενες ημέρες, με το ποσό να ξεπερνά το ποσό των 40 εκατομμυρίων ευρώ. Η Daimler αποτελεί μια εταιρεία κολοσσό κατασκευής ΙΧ αυτοκινήτων, φορτηγών αλλά και παροχής οικονομικών υπηρεσιών, με έντονη παρουσία στον τομέα της αεροπορίας και αεροναυπηγικής, ενώ η γνωστότερη μάρκα της είναι η Mercedes-Benz.

 

Επιπλέον η Daimler έχει παρουσία και στην αγορά των εφαρμογών ταξί, έχοντας εξαγοράσει από το Φθινόπωρο του 2014 την εφαρμογή Mytaxi η οποία όπως και το Taxibeat επιτρέπει στους χρήστες την εύρεση του πλησιέστερου σ' αυτούς ταξί μέσω εφαρμογής για smartphone. Το Mytaxi έχει παρουσία σε περισσότερες από 40 ευρωπαϊκές χώρες όπως στη Γερμανία, την Ισπανία και την Ιταλία, με περισσότερους από 10 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες.

 

Το Taxibeat έκανε την εμφάνιση του στις αρχές του 2011 με τους ιδρυτές του Νίκο Δρανδάκη, Κωστή Σακκά και Νίκο Δαμηλάκη να υλοποιούν στην Ελλάδα την ιδέα του ubercab (πλέον Uber) για εύρεση του πλησιέστερου ταξί μέσω εφαρμογής για smartphone, χωρίς μεσάζοντες και εξτρά χρεώσεις, παρέχοντας παράλληλα και μια σειρά από άλλες υπηρεσίες. Με έντονη παρουσία και στη Λίμα του Περού, το Taxibeat διαθέτει περισσότερους από 800.000 εγγεγραμμένους χρήστες καθώς και 15.000 συνεργαζόμενους οδηγούς. Στα 6 χρόνια λειτουργίας του, έχει λάβει συνολική χρηματοδότηση ύψους 6.77 εκατομμυρίων δολαρίων, αρχικά από το Openfund, με μεγαλύτερες αυτές των 2 εκατομμυρίων δολαρίων από ιδιώτες επενδυτές τον Ιούλιο του 2013 αλλά και 4 εκατομμυρίων δολαρίων από το βελγικό επενδυτικό ταμείο Hummingbird Ventures το Δεκέμβριο του ίδιου έτους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα.. λογικό μου ακούγεται αφού είχε ήδη εξαγοράσει το Mytaxi. Αν και κακά τα ψέματα το Mytaxi σε σύγκριση με το Uber στην Ευρώπη καμία σχέση. Το Uber που το δοκίμασα στην Ολλανδία κλάσης ανώτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλια που εκανες αμαν για να βρεις ταξι ηταν χρησιμο αλλα τωρα που σε καθε γωνια εχει πιατσα δεν μπορω να καταλαβω που ειναι χρησιμο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε το λες και Uber επειδή από τη πρώτη στιγμή στόχευσαν στη συνεργασία με επαγγελματίες!!! 

 

Μπράβο καλή φάση για τους δημιουργούς, ανταμοίβεται η δουλειά τους!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλια που εκανες αμαν για να βρεις ταξι ηταν χρησιμο αλλα τωρα που σε καθε γωνια εχει πιατσα δεν μπορω να καταλαβω που ειναι χρησιμο.

Μαλλον δεν εχεις ξεμεινει ποτε στα βουνα της πετρουπολης ..εκει να σε δω που θα βρεις ταξι 3 το βραδυ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Οταν οι πολυεθνικες εξαγοραζουν οτι δουλευει,στο τελος τι θα μεινει?

 

Τι έπρεπε να κάνει δηλαδή το taxibeat? Να μείνει στάσιμο στην αγορά της Ελλάδας και κάποια στιγμή που θα αυξηθεί ο ανταγωνισμός να κλείσει με ζημιές?

 

Πολύ σωστή -επιχειρηματικά- κίνηση! 

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εύκολη απάντηση: γλιτώνεις από τη ...χλέπα που κυκλοφορεί ανάμεσα στα ταξί και τους οδηγούς τους! 

2000+ δρομολόγια με το taxibeat από την πρώτη μέρα που βγήκε και ζήτημα αν μου έτυχαν 5-6 που να είπα: "oh god γιατί σε μένα?". Δεν θες να ξέρεις το ποσοστό όταν διάλεγα ταξί από πιάτσες ή απο το δρόμο τυχαία... :P

Κάθε μέρα παίρνεις ταξί;!

 

Κατά τα άλλα η γνωστή διαδρομή, startup, επιτυχία, εξαγορά από κάποιον μεγάλο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο του. Ο Δρανδάκης μοίραζε φυλλάδια στους ταξιτζήδες στην αρχή, για να τους πείσει να μπουν στην πλατφόρμα. Βγήκε στο εξωτερικό και γνώρισε και αποτυχίες, αλλά κρατήθηκε.

 

Μακάρι να υπάρχουν κι άλλες τέτοιες υγιείς startup προσπάθειες, στο μέλλον, με αντίστοιχο αποτέλεσμα.

  • Like 19
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι είναι τόσο μικρά τα μεγέθη της αγοράς μας που δύσκολα θα δούμε ελληνικό startup να εξαπλώνεται στο εξωτερικό χωρίς να τους εξαγοράσει κάποιος στο ενδιάμεσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι εκανε το εκανε για παρτυ του και για να κονομησει και καλα εκανε.Τωρα πουλαει σε πολυεθνικη για να θερισει οτι εσπειρε.Σιγουρα θα συνεχισει με καποι αλλη επιχειρηση.Εγω δεν καταλαβαινω που ειναι το κακο δε ολο αυτο.Οποιος αλλος μπορει .... "Εμπρος παιδιο δοξης λαμπρο".

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...