Προς το περιεχόμενο

Τα πάντα περί Custom water cooling


alldaynews

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Coppermine είπε

Λοιπόν αγαπητέ γνώστη του σπόρ που ξέρεις(βασικά ούτε που σου παν τα 4) αλλά δες τι έπαθε ένας ξάδερφος σου "ξερόλας" που χρησιμοποιούσε parafloo στο κύκλωμα ψύξης υπολογιστή του νομίζοντας ότι είναι αυτοκίνητο, ιδού 

Ευτυχώς έχω φωτογραφικό αρχείο μεγάλο με κομψοτεχνήματα από γνώστες σαν εσένα γιατί το καλό είναι ότι πληρώνομαι από κάτι τέτοιους ξερόλες για να μαζέψω αυτές τις ομορφιές πιο πάνω(αφού δεν γνωρίζω φυσικά όπως γράφεις).....

Στις φωτογραφίες λοιπόν η αστοχία δεν ήρθε από κάποιο fitting αλλά η μια σωλήνα άνοιξε στο σημείο που φαίνεται στην τρίτη φωτογραφία ενώ ο ¨γνώστης" ΄έπαιζε κάποιο παιχνίδι και είδε ένα υπέροχο νέφος από parafloo στο εσωτερικό του υπολογιστή του, σαν να λέμε "άνοιξε κολάρο"😅

 Τα tubes από soft είχαν γίνει σαν πλαστικά και έσπαζαν με μικρή πίεση, οι φλάτζες του block είχαν ήδη μικρή διαρροή, όλο το κύκλωμα είχε γεμίσει με αυτά τα πανέμορφα άλγη όπως το block στην φωτογραφία και ήταν μια πανέμορφη ουσία κολλώδης σαν τον slime από τα ghostbusters και το αποτέλεσμα ήταν καμμένη μητρική και 2 dimms μνήμης, δεν θυμάμαι την κάρτα γραφικών τι έκανε....

Και επειδή δεν είσαι γνώστης  απλά άσχετος FIY δεν έχει καμία σχέση το κύκλωμα ψύξης του αυτοκινήτου με μια υδρόψυξη ενός υπολογιστή, στον υπολογιστή προσπαθούμε να απάγουμε την θερμότητα από το (τα blocks) no matter what με μια ηλεκτρική αντλία έστω και με pwm, στο αυτοκίνητο αντίθετα έχουμε ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ που είναι ελεγχόμενος ΑΠΟ την ECU και δουλειά του είναι να ενημερώνει αυτή για την θερμοκρασία του ψυκτικού έτσι ώστε η ECU στην συνέχεια να τον ανοιγοκλείνει κατά βούληση που σημαίνει είτε περνά κρύο ψυκτικό στους αγωγούς νερού του μπλοκ είτε κάνει bypass το ψυκτικό, σε κάθε περίπτωση ΕΔΩ θέλουμε να διατηρήσουμε τον κινητήρα στην βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας του π.χ. 88 βαθμοί κελσίου, όχι να κατεβάσουμε την θερμοκρασία του στο χαμηλότερο δυνατό σημείο όπως κάνουμε με την υδρόψυξη στον υπολογιστή, επίσης σαν γνώστης που είσαι ΘΑ έπρεπε να γνωρίζεις πώς η διάρκεια η ονομαστική της ζωής μιας αντλίας υπολογίζεται από το εργοστάσιο με θερμοκρασία ψυκτικού γύρω στους 30 βαθμούς ενώ οι σωλήνες αντέχουν μέγιστη θερμοκρασία περίπου το διπλάσιο στους 60 βαθμούς. Η αντλία στο αυτοκίνητο περιστρέφεται με ιμάντα από τον στροφαλοφόρο άξονα

     Το παραφλού του αυτοκινήτου είναι μια χαρά με τις προδιαγραφές του ΓΙΑ αυτοκίνητα όμως, εκεί έχουμε κολάρα (σωλήνες) κατασκευασμένους από καουτσούκ με λινά στο εσωτερικό τους, και επίσης και διαρροή να υπάρξει τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου όπως ecu, abs, ρελε, ασφάλειες πολλαπλασιαστές κλπ έιναι προστατευμένα.

     Tην ροϊκότητα σε ένα υγρό όπως το parafloo ή to υγρό της υδρόψυξης ΔΕΝ την υπολογίζουμε ούτε με το μάτι ούτε βάζοντας δάχτυλο.....

01.jpg

02.jpg

03.jpg

Δεν έχεις άδικο, αλλά ρε φίλε πρόσεξε το ύφος σου.

Εισαι πολύ επιθετικός χωρίς λόγο.

4 ώρες πριν, akoinonitos είπε

Αν έχεις fitting χαλκού με ψυγείο αλουμινίου και μπλοκ χαλκού το πρόβλημα σου όντως δεν θα είναι το παραφλου...

Τα εργοστασιακά ΑΙΟ γιατί αντέχουν;

Εχω βάλει σε δεύτερο σύστημα ψυγεία από παλιες ΑΙΟ, αν και νομίζω είναι μπρούτζινα του νερού και μόνο τα ελάσματα έξω του ψυγείου από αλουμίνιο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Προσπάθησα να τον βοηθήσω σε μια ερώτηση που έκανε σχετικά με την χρήση parafloo και όταν είδα τα "δεν έχεις ιδέα, ΄τα άκουσες αλλού, και δεν γνωρίζεις" ίσως ήμουν λίγο έντονος αλλά από το ύφος και μόνο της απάντησης του νομίζω οτι περισσότερο επιβεβαίωση ψάχνει για την πρακτική του παρά ερώτηση έκανε, παρ΄όλα αυτά ευχαριστώ για την καλοπροαίρετη συμβουλή σου που την θεωρώ ορθή, ευχαριστώ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

Δεν έχεις άδικο, αλλά ρε φίλε πρόσεξε το ύφος σου.

Εισαι πολύ επιθετικός χωρίς λόγο.

Ειναι λαθος σε πολλα απο αυτα που ειπε, παλι. Ασε να λεει οτι θελει και οπως θελει δεν με ενοχλει, θα απαντησω ετσι κι αλλιως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Sheogorath είπε

Δεν έχεις άδικο, αλλά ρε φίλε πρόσεξε το ύφος σου.

Εισαι πολύ επιθετικός χωρίς λόγο.

Τα εργοστασιακά ΑΙΟ γιατί αντέχουν;

Εχω βάλει σε δεύτερο σύστημα ψυγεία από παλιες ΑΙΟ, αν και νομίζω είναι μπρούτζινα του νερού και μόνο τα ελάσματα έξω του ψυγείου από αλουμίνιο.

Έχει τύχει να λύσεις aio με χαλκό και αλουμίνιο μετά από 2-3 χρόνια?

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Coppermine είπε

Λοιπόν αγαπητέ γνώστη του σπόρ που ξέρεις(βασικά ούτε που σου παν τα 4) αλλά δες τι έπαθε ένας ξάδερφος σου "ξερόλας" που χρησιμοποιούσε parafloo στο κύκλωμα ψύξης υπολογιστή του νομίζοντας ότι είναι αυτοκίνητο, ιδού 

Ευτυχώς έχω φωτογραφικό αρχείο μεγάλο με κομψοτεχνήματα από γνώστες σαν εσένα γιατί το καλό είναι ότι πληρώνομαι από κάτι τέτοιους ξερόλες για να μαζέψω αυτές τις ομορφιές πιο πάνω(αφού δεν γνωρίζω φυσικά όπως γράφεις).....

Στις φωτογραφίες λοιπόν η αστοχία δεν ήρθε από κάποιο fitting αλλά η μια σωλήνα άνοιξε στο σημείο που φαίνεται στην τρίτη φωτογραφία ενώ ο ¨γνώστης" ΄έπαιζε κάποιο παιχνίδι και είδε ένα υπέροχο νέφος από parafloo στο εσωτερικό του υπολογιστή του, σαν να λέμε "άνοιξε κολάρο"😅

 Τα tubes από soft είχαν γίνει σαν πλαστικά και έσπαζαν με μικρή πίεση, οι φλάτζες του block είχαν ήδη μικρή διαρροή, όλο το κύκλωμα είχε γεμίσει με αυτά τα πανέμορφα άλγη όπως το block στην φωτογραφία και ήταν μια πανέμορφη ουσία κολλώδης σαν τον slime από τα ghostbusters και το αποτέλεσμα ήταν καμμένη μητρική και 2 dimms μνήμης, δεν θυμάμαι την κάρτα γραφικών τι έκανε....

Και επειδή δεν είσαι γνώστης  απλά άσχετος FIY δεν έχει καμία σχέση το κύκλωμα ψύξης του αυτοκινήτου με μια υδρόψυξη ενός υπολογιστή, στον υπολογιστή προσπαθούμε να απάγουμε την θερμότητα από το (τα blocks) no matter what με μια ηλεκτρική αντλία έστω και με pwm, στο αυτοκίνητο αντίθετα έχουμε ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ που είναι ελεγχόμενος ΑΠΟ την ECU και δουλειά του είναι να ενημερώνει αυτή για την θερμοκρασία του ψυκτικού έτσι ώστε η ECU στην συνέχεια να τον ανοιγοκλείνει κατά βούληση που σημαίνει είτε περνά κρύο ψυκτικό στους αγωγούς νερού του μπλοκ είτε κάνει bypass το ψυκτικό, σε κάθε περίπτωση ΕΔΩ θέλουμε να διατηρήσουμε τον κινητήρα στην βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας του π.χ. 88 βαθμοί κελσίου, όχι να κατεβάσουμε την θερμοκρασία του στο χαμηλότερο δυνατό σημείο όπως κάνουμε με την υδρόψυξη στον υπολογιστή, επίσης σαν γνώστης που είσαι ΘΑ έπρεπε να γνωρίζεις πώς η διάρκεια η ονομαστική της ζωής μιας αντλίας υπολογίζεται από το εργοστάσιο με θερμοκρασία ψυκτικού γύρω στους 30 βαθμούς ενώ οι σωλήνες αντέχουν μέγιστη θερμοκρασία περίπου το διπλάσιο στους 60 βαθμούς. Η αντλία στο αυτοκίνητο περιστρέφεται με ιμάντα από τον στροφαλοφόρο άξονα

     Το παραφλού του αυτοκινήτου είναι μια χαρά με τις προδιαγραφές του ΓΙΑ αυτοκίνητα όμως, εκεί έχουμε κολάρα (σωλήνες) κατασκευασμένους από καουτσούκ με λινά στο εσωτερικό τους, και επίσης και διαρροή να υπάρξει τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου όπως ecu, abs, ρελε, ασφάλειες πολλαπλασιαστές κλπ έιναι προστατευμένα.

     Tην ροϊκότητα σε ένα υγρό όπως το parafloo ή to υγρό της υδρόψυξης ΔΕΝ την υπολογίζουμε ούτε με το μάτι ούτε βάζοντας δάχτυλο.....

Απο που να αρχισω..

Μου βαζεις φωτο απο ενα πανπαλαιο loop που ποιος ξερει ποσα χρονια ηταν ετσι παρατημενο και προφανως αυτος που το ειχε δεν ηξερε ουτε την βασικη συντηρηση να κανει οπως πρεπει σε ολα τα custom loop. Σε αυτο δεν φταιει ουτε το υγρο ουτε τιποτα αλλο. Ξερω παρα πολλους που εχουν παθει ακριβως το ιδιο με τα γνωστα υγρα που ειναι για PC μονο. Και μονο που βλεπω το block και τα fittings δεν χρειαζεται να πω κατι αλλο. Failure σε κατι που ειναι δεκαετιας δεν το δεχομαι σαν παραδειγμα. ο κοσμος δεν ηξερε και πολλα απο water cooling τοτε. 

Θα σου δωσω ενα παραδειγμα δικο μου εδω, ειχα ενα block το οποιο το ειχα βγαλει για να καθαρισω και να το αφησω στην ακρη, ξεχασα να το φυσηξω με αερα με αποτεσμα να μεινει λιγο νερο μεσα. 1 χρονο μετα που πηγα να το βαλω παλι ειδα οτι ειχε πιασει μουχλα στα fins( η γνωστη πρασινη), πηγα να το καθαρισω αλλα τιποτα, το βαζω στο λουπ ξανα με παραφλου αυτη την φορα. 1 μηνα μετα το ανοιγω παλι. Ολη η μουχλα που ειχε πιασει ελιωσε, εγινε σχεδον σαν αλοιφη και εφυγε πολυ ευκολα απο πανω με ενα βουρτσακι με αποτελεσμα να γινει σαν καινουργιο παλι.

Δεν ειναι ολα τα tube το ιδιο, αλλη διατομη αλλο υλικο κατασκευης αλλες προδιαγραφες. Μην τα βαζουμε ολα σε ενα τσουβαλι.  Αυτο που ξεχνας ειναι οτι στο τελος, οτι και να εχεις το νερο διαβρωνει και τρωει τα παντα. Οποτε παμε παλι στην συντηρηση που ελεγα. 

Δεν εχουν ολα τα paraflu την ιδια περιεκτηκοτητα σε γλυκολη. αλλα ειναι 30-70 αλλα 50-50 κλπ κλπ. μπορεις πολυ ευκολα να προσθεσεις αποσταγμενο νερο και να αραιωθει ακομα πιο πολυ. 

Δεν ειναι ολα τα paraflu τα ιδια. απο μαρκα σε μαρκα αλλαζουν και τα προσθετα που βαζουν. 

Και παμε στο καλο τωρα..

Με λες ασχετο, οκ ειναι αποψη σου και το δεχομαι, θα σου ομως το εξης..

Ο λογος που το αμαξι εχει λινα μεσα στα κολαρα ειναι γιατι εκει το κυκλωμα δουλευει υπο πιεση και με πολυ μεγαλυτερη θερμοκρασια. Σε ενα PC ουτε το ενα εχεις ουτε το αλλο οποτε δεν υπαρχει λογος να εχεις λινα. Καλο ειναι να ξερουμε και γιατι εχει λινα οχι μονο να λεμε αερολογιες.

Το 99% απο τα οχηματα που υπαρχουν εχουν μηχανικο θερμοστατη, ο οποιος ΔΕΝ είναι ελεγχόμενος απο καμια ECU, ενα ελατηριο ειναι που συστέλλεται και διαστέλλεται με την θερμοκρασια. Αν ειναι δυνατων δηλαδη.

 Δεν νομιζω πως χρειαζεται να πω κατι αλλο.  Σε ευχαριστω που μπηκες στον κοπο. 

PS: Και για να μην παρεξηγηθω κιολας, εγω αυτα που βλεπω με βαση την προσωπικη εμπειρια μου ειναι ακριβως το αντιθετο με αυτο που περιγραφεις εσυ. Δεν εχω τιποτα μαζι σου, δεν σε ξερω δεν με ξερεις.

 

Επεξ/σία από mixalis95320
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και με ενα παπούτσι μπορεις να καρφώσεις μια πρόκα, αλλα δεν περνουμε ολοι τα σκαρπινια να κοπαναμε τους τοιχους!..τι θελω να πω καθε πραμα ειναι για μια συγκεκριμένη δουλεια, γιατι για αυτο ακριβως κατασκευαστηκε,να κανει και να το κανει καλα ... Η σχεση ψυξης κινητήρα με ψυξη υπολογιστη, εχουν την ιδια σχεση που εχουν ενα επιβατικό αεροπλάνο με ενα διαστημικό λεωφοριο... Προσωπικα δεν βρισκω τον λογω να βαλω ενα εξάρτημα απο αλλη κατηγορία σε μια αλλη  περα των εγκεκριμένων, αλλα απο εκει και περα αυτο δεν σημαινει οτι και να το αλλαξω και να παντρεψω εξαρτηματα απο διαφορετικες κατηγοριες, (που φυσικά και το εχω κανει και καποιες φορες οντως λειτούργησαν το ιδιο η και καλητερα απο των εγκεκριμενων ) θα βγω και θα το προωθησω ως το πιο σωστο αν δεν ειμαι 100'% σίγουρος οτι υπερέχει εναντι  του εγκεκριμενου.... τελος αν θα αλλαζα ψυκτικο υγρο  θα εβαζα παραφλου για ηλιακα συστημα (δεν υπαρχει λογως αλλα......) αν υπαρχει μια πιθανοτητα να λειτουργήσει πιο αποδοτικα  το σύστημα θα ηταν με αυτο....😀

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, emperorN είπε

και με ενα παπούτσι μπορεις να καρφώσεις μια πρόκα, αλλα δεν περνουμε ολοι τα σκαρπινια να κοπαναμε τους τοιχους!..τι θελω να πω καθε πραμα ειναι για μια συγκεκριμένη δουλεια, γιατι για αυτο ακριβως κατασκευαστηκε,να κανει και να το κανει καλα ... Η σχεση ψυξης κινητήρα με ψυξη υπολογιστη, εχουν την ιδια σχεση που εχουν ενα επιβατικό αεροπλάνο με ενα διαστημικό λεωφοριο... Προσωπικα δεν βρισκω τον λογω να βαλω ενα εξάρτημα απο αλλη κατηγορία σε μια αλλη  περα των εγκεκριμένων, αλλα απο εκει και περα αυτο δεν σημαινει οτι και να το αλλαξω και να παντρεψω εξαρτηματα απο διαφορετικες κατηγοριες, (που φυσικά και το εχω κανει και καποιες φορες οντως λειτούργησαν το ιδιο η και καλητερα απο των εγκεκριμενων ) θα βγω και θα το προωθησω ως το πιο σωστο αν δεν ειμαι 100'% σίγουρος οτι υπερέχει εναντι  του εγκεκριμενου.... τελος αν θα αλλαζα ψυκτικο υγρο  θα εβαζα παραφλου για ηλιακα συστημα (δεν υπαρχει λογως αλλα......) αν υπαρχει μια πιθανοτητα να λειτουργήσει πιο αποδοτικα  το σύστημα θα ηταν με αυτο....😀

Η πλακα ειναι οτι δεν ξερω που τρολλαρεις και που μιλας σοβαρα για να απαντησω αναλογα :D :D Παμε λιγο σοβαρα ομως τωρα..

Δεν ειπε κανενας παρε μονο αυτο η μονο το αλλο, απλα να το ξεκαθαρισουμε. Ο μοναδικος λογος που απλα εγινε η δοκιμη απο μεριας μου ειναι οτι κατα κυριο λογο υπαρχει αλουμινιο και χαλκος. κατι που υπαρχει σχεδον σε ολους τους κινητηρες. Η διαβρωση δηλαδη ειναι αυτο που εχουμε κατα νου. Μην ξεχνας οτι η αυτοκινητοβιομηχανία υπαρχει πολλα χρονια τωρα και η αξια της ειναι παρα πολλα δις σε σχεση με την βιομηχανια pc water cooling που τα τελευταια χρονια μονο αρχισε και κατι κανει οπου και παλι δεν υπαρχει καμια μα καμια  σύγκριση μεταξυ τους.  Δεν ανακαλυψαν τον τροχο ξαφνικα, πανω σε περπατημενο δρομο ξεκινησαν, τα συστατικα ειναι γνωστα και κατα 90% ιδια. Για να ολοκληρωσω ομως..

Οπως ειπες και εσυ πολυ σωστα αν δεν εισαι σιγουρος για κατι 100% δεν το προτεινεις, δεν το εκανα και ουτε θα το κανω. Καλο θα ηταν ομως να μην προτεχουμε και βγαζουμε συμπερασματα και δινουμε λαθος πληροφοριες δεξια και αριστερα (Δεν μιλαω για εσενα).

Μιας και ειμαι το πειραματοζωο εδω θα συνεχισω να κανω update ανα τακτα χρονικα διαστηματα για το πως παει το loop και γενικα σε τι κατασταση βρισκεται με αναλυτικες πληροφοριες ωστε να ξερουν ολοι τι και πως. 

Στο τελος ολοι θα μαθουμε κατι, αυτο μετραει ;) 

 

Φιλικα παντα. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από λούπα με την ίδια εξυπνάδα παραφλού έτοιμο από το συνεργείο της γειτονιάς πράσινο, το πρώτο ρακόρ είναι από wareblock το δεύτερο της αντλίας η πράσινη ξεραμένη ουσία βρισκόταν παντού, δεν βγαίνει από τα ρακόρ ούτε αν τα ξύσεις με κατσαβίδι, η διάρκεια που χρειάστηκε για να γίνει αυτό είναι λίγο πάνω από 2 χρόνια, όποιος θέλει να δοκιμάσει την τύχη του...απλά να έχει υπ όψιν ότι το κύκλωμα κυριολεκτικά πάει στα σκουπίδια

01.jpg

02.jpg

23 ώρες πριν, mixalis95320 είπε

Το 99% απο τα οχηματα που υπαρχουν εχουν μηχανικο θερμοστατη, ο οποιος ΔΕΝ είναι ελεγχόμενος απο καμια ECU, ενα ελατηριο ειναι που συστέλλεται και διαστέλλεται με την θερμοκρασια. Αν ειναι δυνατων δηλαδη.

Αυτό ίσχυε το 1990 αλλά έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε δεν ξέρω πολλά μονομπεκα injection να κυκλοφορούν ακόμη, π.χ. 20ετίας bosch motronic 7.3.1 έμπαινε σε ότι κυκλοφορούσε από 99-04 (audi,vw,seat, skoda, alfa romeo, fiat)

The engine temperature sensor S7, connected to the electronic earth at pin 72, supplies a signal to pin 78 proportionate with the temperature of the engine coolant, detected an NTC material (resistance that lowers with the temperature)

 

 

Επεξ/σία από Coppermine
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καταλαβαινω οτι θες να κανεις πειραματα και να δοκιμασεις και αλλα πραματα πανω στο πεδιο ψυξης "(που ολοι ξερουμε οτι ειναι τεραστιο) η ενσταση μου ειναι στον τροπο που το κανεις.. για να γινω λιγο πιο σαφεις θα σου πω ενα παραδειγμα οι εξωλεμβιες -μηχανες θαλασσης ψυχονται με θαλλασα και η λυπανση γινετε κλασικα με λαδι όπως λοιπον καταλαβαίνεις το μεσω δεν ειναι το προβλημα το θεμα ειναι στην μακροχρονια λειτουργια τους.... τα παραφλου ειναι  χημικα που ο κυριως στοχος τους ειναι να αποφευγουν την  αποπαγωση και να μακρύνουν το σημειο βρασμου τους (ως εκει) τα κυρια συστατικα τους ειναι αιθανολη και μεθανολη (παλιοτερα ) (καθως και καποια απορρυπαντικα μικρη ποσοτητα λαδιου ισως ) το προβλημα λοιπόν που εντοπιζω εγω, ειναι οτι σε ενα βαχυπροθεσμο χρωνικο διαστημα   η μεθανολη θα εξατμιστεί και η αιθανολη θα αλλοιωθει δεν εχουν ουσιες κατα τις αλγης η μικροοργανισμον οπως τα εκγεκριμενα υγρα του υπολογιστη ..... με αποτελεσμα να μαζευτει "μακα" μεσα στην λουπα   ... οπως καταλαβαινεις λοιπόν ωραιος ο πειραματρισμος αλλα σε λαθος σημειο κατα την αποψη μου ..για μενα αντικατεστησε το χθες και μην προχωρησεις σε περαιτέρω δοκιμες αν δεν θες να τα παρεις στο χερι.. 

35 λεπτά πριν, Coppermine είπε

Από λούπα με την ίδια εξυπνάδα παραφλού έτοιμο από το συνεργείο της γειτονιάς πράσινο, το πρώτο ρακόρ είναι από wareblock το δεύτερο της αντλίας η πράσινη ξεραμένη ουσία βρισκόταν παντού, δεν βγαίνει από τα ρακόρ ούτε αν τα ξύσεις με κατσαβίδι, η διάρκεια που χρειάστηκε για να γίνει αυτό είναι λίγο πάνω από 2 χρόνια, όποιος θέλει να δοκιμάσει την τύχη του...απλά να έχει υπ όψιν ότι το κύκλωμα κυριολεκτικά πάει στα σκουπίδια

01.jpg

02.jpg

Αυτό ίσχυε το 1990 αλλά έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε δεν ξέρω πολλά μονομπεκα injection να κυκλοφορούν ακόμη, π.χ. 20ετίας bosch motronic 7.3.1 έμπαινε σε ότι κυκλοφορούσε από 99-04 (audi,vw,seat, skoda, alfa romeo, fiat)

The engine temperature sensor S7, connected to the electronic earth at pin 72, supplies a signal to pin 78 proportionate with the temperature of the engine coolant, detected an NTC material (resistance that lowers with the temperature)

δικιο εχει ο θερμοστατης του  κυκλωματος του κινητηρα ειναι μηχανικος  η δουλεια της ειναι να απομονώνει τον κινητηρα απο τον ψυγειο  του αυτοκίνητου δεν ειναι ομως μονο αυτο φυσικα...

Επεξ/σία από emperorN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο έγραψα όπως το περιγράφει στο service manual του motronic 3.7.1, η ecu ενημερώνεται για την θερμοκρασία του κινητήρα από τον αισθητήρα που βρίσκεται πάνω στον θερμοστάτη και τον ανοιγοκλείνει κατα το δοκούν, είναι παραπάνω από σαφές δεν μπορώ ούτε να ανεβάσω 10αδες σελίδες αναλυτικές εδώ εκτός του οτι είναι ot...τώρα αν κάποιος δεν μπορεί να κατανοήσει ένα κείμενο στα αγγλικά δεν μπορώ να βοηθήσω

Μηχανικό θερμοστάτη είχε ο πρόγονος του 3,7,1 ο παλαιότερος 2

An electric fan increases the dispersion of heat by the engine coolan fluid radiator because of a thermometric switvh which detects high coolant temperature and operates fan at two different speeds

Επεξ/σία από Coppermine
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο θερμοστατης ειναι μηχανικος απο εκει και περα μετα χρονια εξελεχθηκε και πλεον δεν ειναι ο κλασικος θερμοτατης  που ολοι ξερουμε ειναι ηλεκτρικος εχει αντιστασεις εχει μια συστηχια κυκλωματων   ο λογως ειναι οτι πλεον οι κινητηρες δουλεουν σε υψηλοτερες θερμοκρασιες   για να κανουν μεγαλητερη οικονομια  ...  αλλα εχεις κολησει στον σκατοθερμοστατη  δεν εχες αδικο εν μερη αλλα ο θερμοστατης εχει παραπολες εκδωσεις μηχανικους ηλεκτρικους ηλεκτρονικους   ... δεν ειναι οτι καποτε εβγαινε μηχανικος και πλεον εχει καταργηθει  οπως εγω τουλαχιστων  καταλαβα οτι ηθελες να πεις .. απλα εχει πλεον πολλες εκδοσεις αναλογα με τον κατασκευαστη .. φιλικα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λέω να παραγγείλω pads για το block της 1080ti, υγρό και κάτι αλλες χαζομαριτσες απο caseking. Μαζί θα πάρω και generic am4 block για να ξαναστησω την υδροψυξη σιγά σιγά μετά τις διακοπές. Ποιό είναι το καλύτερο σε γηινη τιμή; ας πούμε μέχρι 80-90€

Της aquacomputer θεωρούνται καλύτερα απο της ekwb?

Επεξ/σία από GeorgeMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα, για ποια αντλία κινεζική μιλούσατε παλιότερα; 

Εψαξα εδώ αλλά δεν την βρήκα. mc600 κάτι τέτοιο.

Edit: Την βρήκα, sc600 τελικά. Υπάρχουν πολλές ποιότητες ή όλες ίδιες είναι;

 

Επεξ/σία από Sheogorath
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/7/2019 στις 9:56 ΠΜ, GeorgeMan είπε

Λέω να παραγγείλω pads για το block της 1080ti, υγρό και κάτι αλλες χαζομαριτσες απο caseking. Μαζί θα πάρω και generic am4 block για να ξαναστησω την υδροψυξη σιγά σιγά μετά τις διακοπές. Ποιό είναι το καλύτερο σε γηινη τιμή; ας πούμε μέχρι 80-90€

Της aquacomputer θεωρούνται καλύτερα απο της ekwb?

Την έχω σε μεγαλύτερη εκτίμηση από την ΕΚ σαν εταιρία/ποιότητα.

Τετοιο μπλοκ έχω στην Titan, πολύ στιβαρο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...