Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω διαβάσει πολλά αρθρα για αυτό το νέο project που θα το υλοποιεί το directx 12. Ξέρουμε όμως άμα θα έχει κάποια ουσιαστική διαφορά η απόδοση με το να εχεις μια κάρτα της κάθε εταιρείας ή αν θα ήταν καλύτερο κάτι σε SLI?

 

Δημοσ.

είναι κοντά στο 100% scaling.. SLI/crossfire δεν είναι ούτε για πλάκα εκει και όσο περισσότερες κάρτες τόσο μικρότερο scaling ...


Δεν ειναι συνεργασία της Nvidia με την AMD απλά το dx12 μπορεί να "σπάσει" την εικόνα προς rendering σε μικρότερα κομμάτια και να δώσει την δουλειά σε οποιαδήποτε κάρτα πχ αν έχεις 2 κάρτες το ίδιο γρήγορες θα δώσει την μισή εικόνα στην μια την μισή στην άλλη

Αν έχει 2 κάρτες το ίδιο γρήγορες και μια πιο αργή θα δώσει πχ το 45% στην μια γρήγορη το 45% της εικόνας στην άλλη και το 10% στην αργή...

Δεν χρειάζεται να ειναι ανακατεμένες nvidia και amd μπορεί απλά να έχεις 3 nvidia πχ 1) GTX 980 2) GTX 980 3)GTX 980 ή 1) GTX980 2) GTX 1060 3) GTX 750 ti κτλ το ίδιο και με την AMD.

Δεν έχει σχέση με την μάρκα δηλαδή το φορτίο διαμοιράζεται σε οποιαδήποτε διαθέσιμη κάρτα γραφικών στο σύστημα.

Αυτή η λειτουργία του DΧ12 όμως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει σε πολλά παιχνίδια προς το παρόν.

Δημοσ.

Πολύ ωραίο ακούγεται σαν ιδέα και όλα τα καινούργια games έτσι κι αλλιώς θα γράφονται με ΑΡΙ το directx12, ανοίγει πιστεύω καινούργια γενιά στις επιδόσεις και ειδικά στις υψηλές αναλύσεις 4K+.

 

Aπό ότι έχω διαβάσει θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε και το physx της nvidia ταυτόχρονα με τη ροή εικόνας που προσφέρει η AMD.

 

Μόνο σε εμένα φαίνεται τόσο γαμάτο??? :P

Δημοσ.

Nαι μόνο σε σένα. Γιατί ρεαλιστικά πολύ δύσκολο να βρούνε τους πόρους οι ISV για να κάνουν τις ανάλογες προσαρμογές στις μηχανές των παιχνιδιών τους. Φυσικά και ανοίγουν πόρτες για το μέλλον και φυσικά είναι θετικό βήμα, αλλά σε γενικές γραμμές ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι.....

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά το rise of the tomb rider και το ashes of singularity κάνουν χρήση όλων των μονάδων των γραφικών ακόμα και της onboard αν υπάρχει. Δείτε το στο youtube.

 

Πολύ ρεαλιστικά γραφικά σε υψηλά fps. Σημειώνω πως όταν μπαίνει και η AMD είδα πολύ καλύτερα χρώματα στο ashes.

Δημοσ.

Nαι μόνο σε σένα. Γιατί ρεαλιστικά πολύ δύσκολο να βρούνε τους πόρους οι ISV για να κάνουν τις ανάλογες προσαρμογές στις μηχανές των παιχνιδιών τους. Φυσικά και ανοίγουν πόρτες για το μέλλον και φυσικά είναι θετικό βήμα, αλλά σε γενικές γραμμές ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι.....

Δεν έχει σχέση αυτό το DX 12 (και κάθε DX) αυτή την δουλειά κάνει να δίνει πρόσβαση στις βαθιές λειτουργίες του υλικού με αυτό ως μεσάζοντα μεταξύ υλικού και developer δεν χρειάζεσαι ως developer να έχεις special licensing για να αποκτήσεις πρόσβαση στις λειτουργίες του API πρόσβαση στο ISV ή σε άλλα εγγενή χαρακτηριστικά της κάθε GPU χρειάζεσαι αν ως developer κρίνεις απαραίτητο κάτι τέτοιο για την ανάπτυξη του engine σου.

 

Απλά το DX 12 ειναι σχετικά νέο API και με αρκετές διαφορές συγκριτικά με τους προκατόχους του (11,10,9 κτλ) και ακόμη δεν έχουν βγει παιχνίδια που να εκμεταλλεύονται πλήρως τις δυνατότητες του μην ξεχνάμε ότι η ανάπτυξη ενός εντυπωσιακού τίτλου κρατάει χρόνια κάποιες φορές και πάνω απο 5 το DX12 είναι πόσο; 3 ετών μέχρι σήμερα;  EDIT 1,5 ετών ειναι.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...