Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα. Καθώς έστειλα το lg μου στο σέρβις, με ενημέρωσαν σήμερα ότι δεν καλύπτετε από εγγύηση γιατί λέει είναι σπασμένη η πλακέτα του.

 

Θέλω να σας ρωτήσω, δεδομένου ότι η συσκευή δεν φέρει κανένα απολύτως σημάδι ή πέσιμο...

 

Πώς γίνεται να σπάσει η πλακέτα ενός κινητού?

 

το ποιο περίεργο είναι ότι εγώ δέν το έστειλα για πλακέτα, αλλά για πίξελ στην οθόνη, δηλαδή το κινητό δούλευε κανονικά ως τότε.

 

Αν σπάει μόνη της δλδ η πλακέτα, η εγγύηση καίγεται τόσο απλά?

 

Νομίζω πως απλά δεν θέλουν να μου το φτιάξουν και μου λένε με λίγα λόγια ότι είναι μάγκες, μου'φαγαν το 250αρι και να πάω να ....

 

Ζήτησα σήμερα να μου επιστραφεί, φυσικά έμεινα άναυδος καθώς μου ζήτησαν περισσότερα λεφτά απο'σο κάνει ένα ολοκαίνουριο g3. Δεν είναι κάτι το τόσο ιδιαίτερο, αλλά εξαιτίας αυτού, θα αναγκαστώ να κάνω έξοδα που δεν είχα στο πρόγραμμα να κάνω. Πείτε μου παρακαλώ τις απόψεις σας. Ένας φίλος μου είπε να καταφύγω στη προστασία Καταναλωτών. Καθώς μίλησα στο live chat με την lg, τους είπα ότι θα κατευθυνθώ έτσι αν δεν έχουν καλές προθέσεις, και μου το'κλεισαν στα μούτρα λέγοντάς μου να κάνω ότι θέλω(σχεδόν έτσι το διατύπωσαν).

Δημοσ.

Μηπως με το σπασμενη που λες,εννοουν "σπασμενη" απο πλευρας root ;;;. Γιατι το εχουν καραμελα ,ο.τι θεμα και να εχει εντος εγγυησεως,αν διαπιστωσουν root,να το φορτωνουν εκει

Ωραία το παίζουν σκληροί ? Κάνε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή. Μην τους λυπάσαι ρε ότι χειρότερο αυτή η lg

Αναφερεσαι στην ιδια την lg ,ή σε οποιον εχει το σερβις της καθε εταιρειας;;. Επισης,διατυπωνεις μια αποψη εξ ιδιας πειρας,ή απλα επειδη ετσι εχεις διαβασει απο πολλους εδω μεσα;;;. Κοινως,εισαι ή ησουν κατοχος συσκευης lg και το διαπιστωσες αυτο το "ο.τι χειροτερο" που γραφεις;;;

Δημοσ.

Ωραία το παίζουν σκληροί ? Κάνε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή. Μην τους λυπάσαι ρε ότι χειρότερο αυτή η lg

βγαίνει κάποια άκρη άμεσα μ'αυτό που λες?

Μηπως με το σπασμενη που λες,εννοουν "σπασμενη" απο πλευρας root ;;;. Γιατι το εχουν καραμελα ,ο.τι θεμα και να εχει εντος εγγυησεως,αν διαπιστωσουν root,να το φορτωνουν εκει

 

Αναφερεσαι στην ιδια την lg ,ή σε οποιον εχει το σερβις της καθε εταιρειας;;. Επισης,διατυπωνεις μια αποψη εξ ιδιας πειρας,ή απλα επειδη ετσι εχεις διαβασει απο πολλους εδω μεσα;;;. Κοινως,εισαι ή ησουν κατοχος συσκευης lg και το διαπιστωσες αυτο το "ο.τι χειροτερο" που γραφεις;;;

δεν ήταν ρουτ φίλε, λένε ότι έχει ένα σπάσιμο η μητρική. Αν οι μητρικές σπάνε έτσι από μόνες τους, τότε θα έπρεπε να'χει χοντρό πρόβλημα ο κόσμος. Το κινητό αψεγάδιαστο εξωτερικά, πως να'σπασε η ριμάδα? κι αφού λειτουργεί κι όλλας... Δεν ξέρω τί να πω, μ'αφησαν χωρίς επισκευή, και όπως μου το περιέγραψαν κάποια στιγμή απλά θα τα κακαρώσει το lg και η εγγύηση πάπαλα..

Δημοσ.

Αυτα τα pixel της οθονης πως προεκυψαν;Μηπως ηταν κατι που ζορισε τη συσκευη χωρις να το καταλαβεις;
Αν εισαι τοσο σιγουρος οτι δεν ευθυνεσαι εσυ και οτι ηταν ελλατωματικο τοτε να το καταγγειλεις...

Δημοσ.

Συνήγορο του Καταναλωτή άμεσα.

Ο νόμος είναι σαφής και είναι υποχρεωμένοι αυτοί να αποδείξουν ότι το έσπασες εσύ το τηλέφωνο, κι όχι εσύ ότι δεν το έκανες.

Δε μπορούν να ισχυριστούν ότι έχει σπάσει, αν δεν έχει εμφανή σημάδια εξωτερικά.

Μίλα με ΣτΚ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...