Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή χρημάτων


tst_inakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, σήμερα παρέλαβα το λάπτοπ (βλέπε υπογραφή) που είχα στείλει για σέρβις στην Lenovo, αλλά και το προηγούμενο πρόβλημα δεν έφτιαξε (παρά την αλλαγή μητρικής που έκαναν) και τώρα δεν δουλεύει η μία από της 2 υποδοχές RAM. Το ξέρω γιατί το δοκίμασα με 2 δικά μου DIMMακια και όταν η χαλασμένη υποδοχή είναι κατειλημμένη το λάπτοπ δεν bootarei ούτε σε Windows ούτε σε BIOS.

 

Η ερώτηση μου είναι, μπορώ να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων μου; Έχω βάλει στο μάτι ένα άλλο λάπτοπ Lenovo (τυχαία ίδια μάρκα). Έχω τέτοιο δικαίωμα, και αν ναι, ισχύει στην περίπτωση μου; 
Το λάπτοπ είναι αγορασμένο στα μέσα Νοέμβρη 2016.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορεις να ζητησεις λεφτα, θα το στειλουν για service και λογικα θα στο φτιαξουν. Αν δεν μπορουν για καποιο λογο να στο φτιαξουν(δεν υπαρχουν ανταλλακτικα πχ ) τοτε και μονο τοτε μπορεις να διεκδικησεις τα λεφτα σου πισω. Βεβαια ειναι πολυ δυσκολο οντως να τα παρεις διοτι θα σου προτεινουν αλλο μοντελο με ιδια χαρακτηριστικα η ακομα και πιστωτικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τους πω ότι θέλω να το αλλάξω πχ. με το Lenovo Y700 (περίπου ίδια τιμή) υπάρχει περίπτωση να μου το αλλάξουν; Και ας δώσω παραπάνω λεφτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πολιτική του service της Lenovo είναι να παει το ελαττωματικό προϊόν τρείς φορές για επισκευή.Αν το χειριστείς έξυπνα θα σου δώσουν έντυπο αντικατάστασης μόλις το ξαναστειλεις.Αν αναφέρεις ότι θέλεις να το αλλάξεις με αλλο μοντέλο νομίζω θα γίνεις ο συχνότερος πελατης στο σέρβις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή εγώ αύριο που θα τους πάρω τηλέφωνο τι να τους πω; Πραγματικά δεν θέλω να το ξαναστείλω για σέρβις γιατί θα πάρει πολύ καιρό που δεν διαθέτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πρώτη επισκευή διαρκεί 10-15 μέρες τώρα θα αναφέρεις ότι θα κάνεις καταγγελία κλπ κλπ γιατί σας έστειλα λαπτοπ με άλλο πρόβλημα και μου ξααστειλατε χαλασμένο.Θα σου πει το σερβις οτι θα δώσουν προτεραιότητα.Σε δυο μέρες θα έχεις απάντηση λογικά.Σου αναφέρω το τι έκανα με τάμπλετ αξίας 65€ αλλά δεν μπλοφαρα γιατί άλλαξαν μητρική-μπαταρια και μου το έστειλαν με καμμένη οθονη...Αν επιμένεις θα σου δωσουν εντυπο αντικαταστασης το οποιο θα το δώσεις στο κατάστημα που αγόρασες το λαπτοπ.Εκει θα αποφασίσετε τι θα κάνετε κ εσύ και το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...