Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παντως νομιζω οτι τα λεγόμενα 'μικρά αυτοκίνητα πόλης', πλεον-τα καινουρια τουλαχιστον- ειναι αρκετα αξιοπρεπη και για κινηση και στις νεες εθνικες οδους. Δηλαδη, οταν πας σε μια λωριδα στην νεα Ολυμπια οδό, ή στην Ιόνια οδο, ή στην Εγνατία, ή Αθηνων-Θεσ/κης, νομιζω μπορεις να πας αξιοπρεπως με 130 και να νιωθεις οτι οντως το αμαξι παει καλα, σταθερα, και με ασφαλεια.

 

Σιγουρο το μεγαλο παει ταχυτερα, εχει χωρους κλπ, και τα πολυ ακριβα ισως εχουν και επιπλεον 'συστηματα', αλλα και τα μικρα δεν νομιζω πλεον οτι υπολειπονται και πολυ, καθως με το περασμα των χρονων πολλες τεχνολογιες εχουν 'κατεβει' απο τα ακριβοτερα/μεγαλυτερα και προς αυτα τα μικρά. Παλια νομιζω οτι ηταν μεγαλυτερο το χασμα.

 

 

Με 130 μια χαρα παω και με το C1 της κορης μου αλλα όπως και να το κανουμε άλλη η αισθηση με το δικο μου Honda CRV που όμως είναι υπερβολη για την πολη.

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παντως νομιζω οτι τα λεγόμενα 'μικρά αυτοκίνητα πόλης', πλεον-τα καινουρια τουλαχιστον- ειναι αρκετα αξιοπρεπη και για κινηση και στις νεες εθνικες οδους. Δηλαδη, οταν πας σε μια λωριδα στην νεα Ολυμπια οδό, ή στην Ιόνια οδο, ή στην Εγνατία, ή Αθηνων-Θεσ/κης, νομιζω μπορεις να πας αξιοπρεπως με 130 και να νιωθεις οτι οντως το αμαξι παει καλα, σταθερα, και με ασφαλεια.

 

Σιγουρο το μεγαλο παει ταχυτερα, εχει χωρους κλπ, και τα πολυ ακριβα ισως εχουν και επιπλεον 'συστηματα', αλλα και τα μικρα δεν νομιζω πλεον οτι υπολειπονται και πολυ, καθως με το περασμα των χρονων πολλες τεχνολογιες εχουν 'κατεβει' απο τα ακριβοτερα/μεγαλυτερα και προς αυτα τα μικρά. Παλια νομιζω οτι ηταν μεγαλυτερο το χασμα.

Συμφωνώ. Επίσης έχει μεγαλώσει η μικρή κατηγορία. Πχ clio, fiesta κλπ πολλοί τα έχουν για οικογενειακά πλέον, παλιά ήταν μικρότερα και πιο πόλης ας πούμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως νομιζω οτι τα λεγόμενα 'μικρά αυτοκίνητα πόλης', πλεον-τα καινουρια τουλαχιστον- ειναι αρκετα αξιοπρεπη και για κινηση και στις νεες εθνικες οδους. Δηλαδη, οταν πας σε μια λωριδα στην νεα Ολυμπια οδό, ή στην Ιόνια οδο, ή στην Εγνατία, ή Αθηνων-Θεσ/κης, νομιζω μπορεις να πας αξιοπρεπως με 130 και να νιωθεις οτι οντως το αμαξι παει καλα, σταθερα, και με ασφαλεια.

 

Σιγουρο το μεγαλο παει ταχυτερα, εχει χωρους κλπ, και τα πολυ ακριβα ισως εχουν και επιπλεον 'συστηματα', αλλα και τα μικρα δεν νομιζω πλεον οτι υπολειπονται και πολυ, καθως με το περασμα των χρονων πολλες τεχνολογιες εχουν 'κατεβει' απο τα ακριβοτερα/μεγαλυτερα και προς αυτα τα μικρά. Παλια νομιζω οτι ηταν μεγαλυτερο το χασμα.

Ακόμα και τα Smart βγαίνουν εύκολα στις εθνικές οδούς.

 

Απλά το θέμα είναι ότι πας πολύ πιο άνετα με ένα μεγάλο και πιο δυνατό αμάξι.

 

Πάντως τα αμαξάκια πόλης τύπου VW UP, Skoda Citigo κτλ όντως είναι το επόμενο big thing στην κίνηση εντός πόλης.

Δημοσ.

Τσάμπα δεν είναι αλλα σε αυτη την τιμή σε κάποια χρονια τα παραπάνω χρήματα που δίνεις θα τα κανεις απόσβεση . Αν σκεφτεις ότι δεν έχεις τέλη , σέρβις, καύσιμα για τον πρώτο χρόνο και ελάχιστα τα επόμενα . Και ότι είναι πιο εύκολο στην οδήγηση από ενα βενζινοκινητο.

Δημοσ.

Τσάμπα δεν είναι αλλα σε αυτη την τιμή σε κάποια χρονια τα παραπάνω χρήματα που δίνεις θα τα κανεις απόσβεση . Αν σκεφτεις ότι δεν έχεις τέλη , σέρβις, καύσιμα για τον πρώτο χρόνο και ελάχιστα τα επόμενα . Και ότι είναι πιο εύκολο στην οδήγηση από ενα βενζινοκινητο.

 

Φιλε μου, αν αντι για 10.000 που πες οτι κοστιζει το up στην απλη εκδοση,

δωσεις τα διπλασια λεφτα,

δεν νομιζω κανεις να συμμεριζεται την αποψη οτι ετσι απλα σε λιγα χρονια θα κανεις αποσβεση τα εξτρα 10.000 ευρω...

Δημοσ.

Μου άρεσε πολύ το νέο Nissan Micra . Ειδικά η sport έκδοση έχει ξεφύγει από τα κλασικά ιαπωνέζικα και συγκεκριμένα τα Νissan !

Δημοσ.

Τσάμπα δεν είναι αλλα σε αυτη την τιμή σε κάποια χρονια τα παραπάνω χρήματα που δίνεις θα τα κανεις απόσβεση . Αν σκεφτεις ότι δεν έχεις τέλη , σέρβις, καύσιμα για τον πρώτο χρόνο και ελάχιστα τα επόμενα . Και ότι είναι πιο εύκολο στην οδήγηση από ενα βενζινοκινητο.

Αν είχε 9-10 χιλιάρικα το συζητάμε (οριακά κ πάλι). Για 20Κ είναι τρελό να γίνεται ακόμα κ κουβέντα!!!
Δημοσ.

Αν είχε 9-10 χιλιάρικα το συζητάμε (οριακά κ πάλι). Για 20Κ είναι τρελό να γίνεται ακόμα κ κουβέντα!!!

Δηλαδη αν μπορουσες να παρεις στην ιδια τιμη πολυ πιο οικονομικο στη χρηση και με καλυτερες επιδοσεις θα το συζητουσες ακομα? Αν το σκεφτεσαι ετσι προφανως και το βρισκεις τρελο να δωσεις 20Κ .Απο την αλλη φαινεται να αγνοεις παντελως τα μακροπροθεσμα οφελη, τα οποια βεβαια δεν κανουν την εκδοση αυτη καμια τρελη ευκαιρια αλλα ειναι ομως ρεαλιστικη σκεψη για αγορα.

Φιλε μου, αν αντι για 10.000 που πες οτι κοστιζει το up στην απλη εκδοση,

δωσεις τα διπλασια λεφτα,

δεν νομιζω κανεις να συμμεριζεται την αποψη οτι ετσι απλα σε λιγα χρονια θα κανεις αποσβεση τα εξτρα 10.000 ευρω...

Τι εννοεις απλα; Αναλογα με τη χρηση που θα κανεις. Οσο πιο πολυ το χρησιμοποιεις τοσο πιο γρηγορα γινεται η αποσβεση.

Δημοσ.

Δηλαδη αν μπορουσες να παρεις στην ιδια τιμη πολυ πιο οικονομικο στη χρηση και με καλυτερες επιδοσεις θα το συζητουσες ακομα? Αν το σκεφτεσαι ετσι προφανως και το βρισκεις τρελο να δωσεις 20Κ .Απο την αλλη φαινεται να αγνοεις παντελως τα μακροπροθεσμα οφελη, τα οποια βεβαια δεν κανουν την εκδοση αυτη καμια τρελη ευκαιρια αλλα ειναι ομως ρεαλιστικη σκεψη για αγορα.

 

επειδξ εχω ζησει μια εβδομαδα με ηλεκτρικό bmw i3 θα επαιρνα ανετα ηλεκτρικο αυτοκίνητο αλλα οι τιμές ειναι πολυ υψηλες... Οι επιδόσεις του bmw ηταν απιστευτες και θεωρω οτι για το σκοπο που προοριζονται ειναι μια χαρα... ισως στο μέλλον που θα πέσουν να παρω ένα ωστόσο δημιουργουν το πρόβλημα-απαιτηση κλειστου παρκινγκ με δικη σου παροχή ρευματος (δε νομιζω να χαρει η πολυκατοικία να παιρνεις απο το κοινοχρηστό).

Για βασικό αυτοκίνητο πάντως δεν ειναι ακομα δυστυχως (ακομα και το i3 που βγαίνει και με ενα μικρο η/ζ δε μπορει να φτασει θεσσαλονικη χωρις καποια σταση)

Δημοσ.

επειδξ εχω ζησει μια εβδομαδα με ηλεκτρικό bmw i3 θα επαιρνα ανετα ηλεκτρικο αυτοκίνητο αλλα οι τιμές ειναι πολυ υψηλες... Οι επιδόσεις του bmw ηταν απιστευτες και θεωρω οτι για το σκοπο που προοριζονται ειναι μια χαρα... ισως στο μέλλον που θα πέσουν να παρω ένα ωστόσο δημιουργουν το πρόβλημα-απαιτηση κλειστου παρκινγκ με δικη σου παροχή ρευματος (δε νομιζω να χαρει η πολυκατοικία να παιρνεις απο το κοινοχρηστό).

Για βασικό αυτοκίνητο πάντως δεν ειναι ακομα δυστυχως (ακομα και το i3 που βγαίνει και με ενα μικρο η/ζ δε μπορει να φτασει θεσσαλονικη χωρις καποια σταση)

Μιας και ήδη είμαστε λίγο Of topic,

 

Αν δεν έχεις κλειστό Parking με παροχή πως ακριβώς γεμίζεις ένα ηλεκτρικό; Του πετάς την μπαλαντέζα απτό μπαλκόνι και το φορτίζεις σαν να λέμε;

 

Και όπως και να έχει η κατανάλωση για να το φορτίζεις δεν είναι αφορμή για να σε πηδ@ει η ΔΕΗ σε κάθε λογαριασμό;

Δημοσ.

Μιας και ήδη είμαστε λίγο Of topic,

 

Αν δεν έχεις κλειστό Parking με παροχή πως ακριβώς γεμίζεις ένα ηλεκτρικό; Του πετάς την μπαλαντέζα απτό μπαλκόνι και το φορτίζεις σαν να λέμε;

 

Και όπως και να έχει η κατανάλωση για να το φορτίζεις δεν είναι αφορμή για να σε πηδ@ει η ΔΕΗ σε κάθε λογαριασμό;

 

Δεν ξερω και αν επιτρεπεται μιας και η παροχη του ΔΕΔΔΗΕ είναι για οικιακη χρηση της ηλεκτρικης ενεργειας.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξερω και αν επιτρεπεται μιας και η παροχη του ΔΕΔΔΗΕ είναι για οικιακη χρηση της ηλεκτρικης ενεργειας.

Σαν να λέμε δηλαδή ότι αν πάρεις ηλεκτρικό στην Ελλάδα είσαι αναγκασμένος να το φορτίζεις αποκλειστικά στα φόρτισης που έχουν ορισμένα βενζινάδικα και μερικοί δήμοι.

 

Χίλιες φορές το Hybrid...

Δημοσ.

Σαν να λέμε δηλαδή ότι αν πάρεις ηλεκτρικό στην Ελλάδα είσαι αναγκασμένος να το φορτίζεις αποκλειστικά στα φόρτισης που έχουν ορισμένα βενζινάδικα και μερικοί δήμοι.

 

Χίλιες φορές το Hybrid...

 

Θα δειξει στην πορεια ...Μαλλον δυσκολο αυτό που λες γιατι εχω ακουσει ότι θελει ωρα η φορτιση .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...