Προς το περιεχόμενο

Wind: Ανάπτυξη δικτύου οπτικών ινών και παροχή τηλεοπτικών υπηρεσιών μέσα στο 2017


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

τελικα ας υπηρχε μονο μια εταιρια να ειχε βαλει παντου  vdsl και ας χρεωνε οσο ηθελε!!!!

 

Το VDSL το δίνει ο ΟΤΕ με την αναβάθμιση των καμπινών σε σύγχρονες στις οποίες καταλήγει οπτική ίνα. Απο εκεί μετά τραβάνε και οι υπόλοιποι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και άθλια τιμολόγηση. Αλλά κανονιζεις, αλλά πληρώνεις.......

 

Αυτό είναι δυστυχώς το μόνιμο πρόβλημα της εταιρίας. Εντελώς αναξιόπιστη. Οτι θέλουν σου λένε και ότι θέλουν κάνουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσείς που κινείστε εντός Ορίων Αττικης και σε μια περιοχή έχει Φούλ σήμα και είστε ικανοποιημένοι ενώ σε άλλες περιοχές συμβαίνει το αντίθετο να σας ενημερώσω ότι στην περιφέρεια δεν έχει έρθει ΑΚΟΜΗ ΤΟ 4G της λατρευτης μας wind

 

Συνδρομητής της από το 1997 με Ericsson GA318

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δικός μου άνθρωπος δουλεύει σε κατάστημα Wind αυτό που λες δε στέκει. Όποτε πηγαίνω από το μαγαζί τον βλέπω να ρωτάει κάθε φορά που κάποιος κάνει ανανέωση αν θέλει να βάλει πακέτο και ποτέ δεν βάζει με το ζόρι.

 

Εντάξει, δεν στέκει... :-(

 

Δηλαδή, λες να έχω τίποτε μετοχές στην cosmote και διώχνω πελάτες; 15+ χρόνια wind+q έχουμε όλη η οικογένεια, λες να μη ξέρω τι γράφω; Δεν έγινε μια-δυο-τρείς, δεν έγινε σε ένα-δυο πελάτες, δεν έγινε σε ένα-δυο τηλέφωνα. Εγινε αρκετές φορές, σε πολλούς, και σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία (πχ. χριστούγεννα, πάσχα, πριν από καλοκαιρινές διακοπές) σε κλασικές περιόδους που ο άλλος δεν κοιτάει το υπόλοιπό του γιατί θα πάρει για ευχές κτλ. Ενεργοποιούνται πακέτα τυχαία και χωρίς να ζητηθούν, χάνονται χρήματα χωρίς αιτιολογία, χάνονται bonus χωρίς αιτιολογία, χάνονται 1-2ε από το υπόλοιπο μετά από αποστολή 2 απλών sms κτλ.

 

Για την εξακρίβωση υπάρχουν και τα άπειρα σχόλια και οι διαμαρτυρίες στη σελίδα τους στο facebook, που δεν προέρχονται από ένα μαγαζί ή ένα πελάτη. Προφανώς και δεν είναι "επίσημη πολιτική της εταιρίας", αυτά τα πράγματα δεν γίνονται με ανακοινώσεις, ούτε εμπλέκονται όλοι οι υπάλληλοι. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ποια επαρχία είσαι φίλε μου γιατί εγώ πάλι που κινούμαι μόνιμα επαρχία έχω σχεδόν παντού 4G.

Ξερή ερώτηση χωρίς παράθεση ή mention σε χρήστη ο ένας......

 

Εσείς που κινείστε εντός Ορίων Αττικης και σε μια περιοχή έχει Φούλ σήμα και είστε ικανοποιημένοι ενώ σε άλλες περιοχές συμβαίνει το αντίθετο να σας ενημερώσω ότι στην περιφέρεια δεν έχει έρθει ΑΚΟΜΗ ΤΟ 4G της λατρευτης μας wind

 

 

Λειψές δηλώσεις ο άλλος...ποια περιφέρεια ρε φίλος?

 

 

 Προσπαθείστε να επικοινωνείτε σωστά, να καταλαβαίνουμε και οι υπόλοιποι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το vdsl ειναι μονοδρομος πια

VDSL  πιανω μια χαρα 50 αρι

και στο κινητο υστερει σε ταχυτητα απο την κοτε

WIND 10 up 10 down

KOTE 4 up 22 down

Απο τιμες ειναι σουπερ παντως και εχει σωσει πολυ κοσμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, δεν στέκει... :-(

 

Δηλαδή, λες να έχω τίποτε μετοχές στην cosmote και διώχνω πελάτες; 15+ χρόνια wind+q έχουμε όλη η οικογένεια, λες να μη ξέρω τι γράφω; Δεν έγινε μια-δυο-τρείς, δεν έγινε σε ένα-δυο πελάτες, δεν έγινε σε ένα-δυο τηλέφωνα. Εγινε αρκετές φορές, σε πολλούς, και σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία (πχ. χριστούγεννα, πάσχα, πριν από καλοκαιρινές διακοπές) σε κλασικές περιόδους που ο άλλος δεν κοιτάει το υπόλοιπό του γιατί θα πάρει για ευχές κτλ. Ενεργοποιούνται πακέτα τυχαία και χωρίς να ζητηθούν, χάνονται χρήματα χωρίς αιτιολογία, χάνονται bonus χωρίς αιτιολογία, χάνονται 1-2ε από το υπόλοιπο μετά από αποστολή 2 απλών sms κτλ.

 

Για την εξακρίβωση υπάρχουν και τα άπειρα σχόλια και οι διαμαρτυρίες στη σελίδα τους στο facebook, που δεν προέρχονται από ένα μαγαζί ή ένα πελάτη. Προφανώς και δεν είναι "επίσημη πολιτική της εταιρίας", αυτά τα πράγματα δεν γίνονται με ανακοινώσεις, ούτε εμπλέκονται όλοι οι υπάλληλοι. ;)

Μάλιστα. Άρα ο άνθρωπος μου δουλεύει σε πολύ κυριλέ κατάστημα. Πάντως προτιμώ να μην κάνω θεωρίες συνωμοσίας σε κάτι που βλέπω με τα ίδια μου τα μάτια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα. Άρα ο άνθρωπος μου δουλεύει σε πολύ κυριλέ κατάστημα. Πάντως προτιμώ να μην κάνω θεωρίες συνωμοσίας σε κάτι που βλέπω με τα ίδια μου τα μάτια.

Σωστό αυτό αλλά είναι επίσης φυσικό ως πελάτες να βλέπουμε και κρίνουμε μια εταιρία ως σύνολο, αιτιολογίες ή δικαιολογίες πάντα θα υπάρχουν. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται να αναφέρω ότι υπάρχουν αρκετές πόλεις που δεν έχουν ακόμα 4G και φυσικά οι ταχύτητες είναι πολύ μέτριες, αλλά το θετικό είναι ότι προσπαθεί...όσο για υπηρεσίες τι βι το μέλλον είναι μόνο στο Ιντερνετ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστό αυτό αλλά είναι επίσης φυσικό ως πελάτες να βλέπουμε και κρίνουμε μια εταιρία ως σύνολο, αιτιολογίες ή δικαιολογίες πάντα θα υπάρχουν. :-)

Προφανώς. Και η Vodafone μου κάνει λαδιές, και η Cosmote στο παρελθόν. Αλλά πάντα τα λύναμε στο τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είμαι μεγάλος υποστηρικτής της Wind και χαίρομαι πολύ όταν διβάζω τέτοια νέα. Έχει τις καλύτερες τιμές και πραγματικά, το πάει πολύ καλά. Καλή επιτυχία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...