Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για την curve card


alfeios
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Bourdoulas,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Sakis_Spooky είπε

Και σε εμένα ξημερώματα έγινε διπλή χρέωση! Είχα κάνει τη συναλλαγή στις 12-05-2020. Στην Curve δε φαίνεται (στις 12-5-2020), αλλά στην τράπεζα (Eurobank) φαίνεται...

Επίσης έχει γίνει δέσμευση του ποσού των 6,49€ στη Eurobank.

Curve_LIDL.jpg

Ακριβώς το ίδιο 3:30 το πρωί . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/5 είχα και εγώ διπλοχρεωση για ανανέωση Cosmote. Στις 13/5 είχα email από την curve ότι έγινε κατά λάθος και να μην ανησυχώ γιατί θα επιστραφούν. Όντως στην curve φάνηκε την Δευτέρα η επιστροφή και στην Πειραιώς σήμερα το ποσό. Η πλάκα είναι πως απ'ότι μου γράφει η curve στο mail δεν είναι δικό της θέμα αλλά της Cosmote!!! Ότι να ναι......

IMG_20200520_160557.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την προσθήκη της κάρτας Curve στο GooglePay  και την αποτυχία λήψης sms για να γίνει το verification, ενημερώνω οτι πρέπει να ακολουθήσουν την παρακάτω διαδικασία.

Μπαίνετε στην εφαρμογή της Curve στο κινητό σας και μετά στα προσωπικά στοιχεία εκεί που σας δείχνει το νούμερο του κινητού σας.

Βάζετε ένα άλλο άκυρο νούμερο τύπου 6911111111 και πατάτε συνέχεια. Η εφαρμογή τότε σας λέει οτι θα σας στείλει ένα sms στο νέο νούμερο προκειμένου να γίνει το verification.

Εσείς πατάτε άκυρο και συμπληρώνετε πάλι τον κανονικό αριθμό του κινητού σας.

Η εφαρμογή σας ενημερώνει πάλι οτι θα σας στείλει sms για να γίνει το verification. Αυτή τη φορά πατάτε ok προκειμένου να λάβετε το sms και να εισάγετε τον κωδικό που λάβατε στην αντίστοιχη θέση.

Έχοντας (ξανα)κάνει επιτυχώς το verification του κινητού σας και χωρίς να κλείσετε την εφαρμογή της Curve ανοίγετε το GooglePay και ξεκινάτε τη διαδικασία εισαγωγής της κάρτας Curve.

Αφού λοιπόν συμπληρώσετε επιτυχώς όλα τα στοιχεία ακολουθείτε τις επόμενες καρτέλες και όταν φτάσετε στο σημείο που επιλέγετε σα μέθοδο verification το sms...αυτό θα σας σταλεί άμεσα...και έτσι ολοκληρώνετε επιτυχώς την εισαγωγή της κάρτας σας με δυνατότητα ανέπαφων συναλλαγών.

Δοκιμάστε το και ελπίζω να σας λειτουργήσει όπως έγινε και σε εμένα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, d300s είπε

Για όσους αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την προσθήκη της κάρτας Curve στο GooglePay  και την αποτυχία λήψης sms για να γίνει το verification, ενημερώνω οτι πρέπει να ακολουθήσουν την παρακάτω διαδικασία.

Μπαίνετε στην εφαρμογή της Curve στο κινητό σας και μετά στα προσωπικά στοιχεία εκεί που σας δείχνει το νούμερο του κινητού σας.

Βάζετε ένα άλλο άκυρο νούμερο τύπου 6911111111 και πατάτε συνέχεια. Η εφαρμογή τότε σας λέει οτι θα σας στείλει ένα sms στο νέο νούμερο προκειμένου να γίνει το verification.

Εσείς πατάτε άκυρο και συμπληρώνετε πάλι τον κανονικό αριθμό του κινητού σας.

Η εφαρμογή σας ενημερώνει πάλι οτι θα σας στείλει sms για να γίνει το verification. Αυτή τη φορά πατάτε ok προκειμένου να λάβετε το sms και να εισάγετε τον κωδικό που λάβατε στην αντίστοιχη θέση.

Έχοντας (ξανα)κάνει επιτυχώς το verification του κινητού σας και χωρίς να κλείσετε την εφαρμογή της Curve ανοίγετε το GooglePay και ξεκινάτε τη διαδικασία εισαγωγής της κάρτας Curve.

Αφού λοιπόν συμπληρώσετε επιτυχώς όλα τα στοιχεία ακολουθείτε τις επόμενες καρτέλες και όταν φτάσετε στο σημείο που επιλέγετε σα μέθοδο verification το sms...αυτό θα σας σταλεί άμεσα...και έτσι ολοκληρώνετε επιτυχώς την εισαγωγή της κάρτας σας με δυνατότητα ανέπαφων συναλλαγών.

Δοκιμάστε το και ελπίζω να σας λειτουργήσει όπως έγινε και σε εμένα.

Έχει γίνει και αυτό χωρίς επιτυχία. Σε μένα τουλάχιστον δεν δουλεύει τίποτα από όλα αυτά που προτείνονται ως λύσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, katsiletra είπε

Έχει γίνει και αυτό χωρίς επιτυχία. Σε μένα τουλάχιστον δεν δουλεύει τίποτα από όλα αυτά που προτείνονται ως λύσεις. 

Έχεις αγγλική κάρτα? Για βάλε τα πρώτα στοιχεία της κάρτας σου εδώ: https://binlist.net

Αν όντως έχεις αγγλική κάρτα και δε γίνεται τίποτα καλύτερα να ζητήσεις βοήθεια απο το customer support της Curve.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, d300s είπε

Έχεις αγγλική κάρτα? Για βάλε τα πρώτα στοιχεία της κάρτας σου εδώ: https://binlist.net

Αν όντως έχεις αγγλική κάρτα και δε γίνεται τίποτα καλύτερα να ζητήσεις βοήθεια απο το customer support της Curve.

Αγγλική έχω κάρτα κι έχω ανοίξει ticket εδώ κι ένα μήνα και δεν το έχουν λύσει ακόμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακολουθουσα τις τελευταίες ημέρες την συζητηση εδω για τις διπλες χρεωσεις και αισθανομουν τυχερος που δεν μου ετυχε. 

Ωσπου χθες εμφανιστηκε το παρακατω παραδοξο..

Ειχα κανει αγορα πριν 15 μερες απο καταστημα γνωστης αλυσιδας. Πληρωσα με curve εχοντας επιλεγμενη πιστωτικη καρτα της Alpha bank. Η συναλλαγή εγινε χωρις προβλημα και εμφανιστηκε σαν οριστικη και στην curve και στην Alpha bank.

Χθες, ξαφνικα εμφανιστηκε πιστωση με το ιδιο ποσό της αγορας , την ιδια αιτιολογια και την ιδια ημερομηνια δτην καρτα της Alpha bank. Δηλαδη επιστροφη του ποσου πληρωμης.

Συγχρονως εμφανιζεται αποτυχημένη προσπαθεια χρεωσης με ιδιο ποσο, ιδια ημερομηνια και ιδια αιτιολογια σε αλλλη συνδεδεμενη με την curve καρτα. Η χρεωση δεν εγινε επειδή η αλλη καρτα ειναι χρεωστικη και δεν εχει υπόλοιπο μεσα

Ετσι φαινεται οτι η πληρωμη στο καταστημα δεν εχει γινει, εχει επιστραφει για την ακρίβεια, εγω ειμαι κερδισμενος αλλα ο εμπορος δεν εχει εισπραξει την πληρωμη του.

Τι κανουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Doubt είπε

Εσύ από την πλευρά σου τίποτα.

Ναι, τιποτα. Αλλα μειωνεται το αισθημα εμπιστοσύνης προς την curve

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, alfeios said:

Ναι, τιποτα. Αλλα μειωνεται το αισθημα εμπιστοσύνης προς την curve

Να επικοινωνήσεις μαζί τους, μιας και ουσιαστικά είσαι χρεωμένος.

Η επόμενη συναλλαγή που θα κάνεις θα πάει όντως στον έμπορο ή θα τα πάρει η curve για να καλύψει το προηγούμενο έλλειμα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Να επικοινωνήσεις μαζί τους, μιας και ουσιαστικά είσαι χρεωμένος.

Η επόμενη συναλλαγή που θα κάνεις θα πάει όντως στον έμπορο ή θα τα πάρει η curve για να καλύψει το προηγούμενο έλλειμα? 

Εσυ υποθέτεις οτι το ελλειμα τωρα το εχει η curve και ο εμπορος εχει πληρωθεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο υπαίτιος για τις διπλές και τριπλές χρεώσεις είναι η αγαπημένη μας Εθνική.Είχε πρόβλημα το σύστημά τους για ηλεκτρονικές πληρωμές με κάρτες mastercard.Όλοι αυτοί οι έμποροι που ψωνίσαμε και ξαναχρεωθήκαμε έιχαν Pos Εθνικης. Μεγάλο μπ...λο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 minutes ago, alfeios said:

Εσυ υποθέτεις οτι το ελλειμα τωρα το εχει η curve και ο εμπορος εχει πληρωθεί;

Όχι ο έμπορος το έχει, αλλά θα απευθυνθεί στην τράπεζα του και εκείνη στην MasterCard με αποτέλεσμα να φτάσει το αίτημα στην curve. 

Δηλαδή μπορεί να σου καταργήσουν τον λογαριασμό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Όχι ο έμπορος το έχει, αλλά θα απευθυνθεί στην τράπεζα του και εκείνη στην MasterCard με αποτέλεσμα να φτάσει το αίτημα στην curve. 

Δηλαδή μπορεί να σου καταργήσουν τον λογαριασμό.

Τον λογαριασμό Curve ?

Γιατι ? τι εκανα ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...