Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για την curve card


alfeios
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Bourdoulas,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, t-shock είπε

θεωρητικα ναι
αλλά και μπαίνει η καρτα στο gpay

Εγω έχω κάρτα με Αγγλικό BIN, κανονικά περασμένη στο GPay, λειτουργεί κανονικά.

Δεν ξέρω εαν αξίζει ο κόπος να μπω στην διαδικασία έκδοσης με ελληνικό BIN.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, SkiLopSaRo είπε

Εγω έχω κάρτα με Αγγλικό BIN, κανονικά περασμένη στο GPay, λειτουργεί κανονικά.

Δεν ξέρω εαν αξίζει ο κόπος να μπω στην διαδικασία έκδοσης με ελληνικό BIN.

και γω μια απ τα ιδια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω δεν μπορω να την προσθεσω παντως 
και θυμαστε που σας ειπα οτι εκανα curve για τον πατέρα μου και πάλι δεν την δέχονταν στο gpay?
δειτε απάντηση 

Screenshot_20201129-215228_Gmail.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάντως ζήτησα νέα κάρτα γιατί το έλεγε κάποιος απ το support στο forum ότι για να προστεθεί θα πρέπει να ναι της χώρας σου. βέβεια είναι σχετικό αφού είχα την παλιά GB περασμένη από πέρυσι αλλά πρόφσφατα που την διέγραψα και πήγα να την ξαναπροσθέσω δεν τη δεχόταν. 

βέβαια ούτε τη νέα δέχεται και άνοιξα ticket, ακόμα δεν το χουν λύσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσφορά από curve και Amazon uk.

Έχω την εντύπωση ότι είναι affiliate link, οπότε οι αγορές πρέπει να γίνουν μέσα από το link που υπάρχει στο email που έχουν στείλει.

63E9EF32-6036-4F2C-899E-CEE28D310C0F.jpeg.280728c52612e47002adb73c444c623c.jpeg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολυ καλη προσφορα.

Και απο πισω revolut/n26 για καλυτερη ισοτιμια με λιρες.

Και αυτην την φορα, βαλτε express αντι απλου delivery, καλου-κακου.

Επεξ/σία από nek4d
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα "κόλλησε" στη διαδικασία που σου ζητάει ταυτότητα  ή δίπλωμα για επαλήθευση. Μου  πέταξε ένα " Verification was unsuccessful, contact support", τους έγραψα τι έχει έχει συμβεί, έχουν περάσει 4-5 ώρες χωρίς απάντηση, τι κάνουμε?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/12/2020 στις 7:15 ΜΜ, HuskerDu είπε

Εμένα "κόλλησε" στη διαδικασία που σου ζητάει ταυτότητα  ή δίπλωμα για επαλήθευση. Μου  πέταξε ένα " Verification was unsuccessful, contact support", τους έγραψα τι έχει έχει συμβεί, έχουν περάσει 4-5 ώρες χωρίς απάντηση, τι κάνουμε?!

Είχες τελικά κάποιο αποτέλεσμα; Εγώ πάω να κάνω το αρχικό verification, τα δίνω όλα καθαρά, ταυτότητες κλπ. και πέφτει ένα απίστευτο "we can't offer you Curve at the moment" (όχι verification is unsuccesfull)-επικοινώνησε με support, που φυσικά δε γίνεται τίποτα. Ούτε στα μέηλ απαντάνε ούτε τίποτα. Και δε γίνεται καν να επαναλάβω τη διαδικασία, έβγαλα-έβαλα την εφαρμογή, τα ίδια.

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς το ίδιο μήνυμα είχα μετά το σκαναρισμα ταυτότητας και selfie, "we can't offer you Curve at the moment". Μέχρι στιγμής δεν έχουν απαντήσει, τραγικοί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αδύνατον να εγγραφείς. Το χειρότερο είναι ότι δε σε αφήνουν να επαναλάβεις τη διαδικασία μόνος σου, αλλά σου λένε επικοινώνησε με το (ανύπαρκτο) support και περιμένεις μέρες. Ούτε απαντάνε σε twitter, Facebook, ούτε υπάρχει chat. Και η εφαρμογή ουσιαστικά κλειδώνει, δε μπορείς να κάνεις τίποτα.Πραγματικά τραγικοί, τουλάχιστον για την ταυτοποίηση Ελλήνων, για άλλους δε ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, tryfos είπε

Είναι αδύνατον να εγγραφείς. Το χειρότερο είναι ότι δε σε αφήνουν να επαναλάβεις τη διαδικασία μόνος σου, αλλά σου λένε επικοινώνησε με το (ανύπαρκτο) support και περιμένεις μέρες. Ούτε απαντάνε σε twitter, Facebook, ούτε υπάρχει chat. Και η εφαρμογή ουσιαστικά κλειδώνει, δε μπορείς να κάνεις τίποτα.Πραγματικά τραγικοί, τουλάχιστον για την ταυτοποίηση Ελλήνων, για άλλους δε ξέρω.

Προσωπικά όσες φορές τους έχω στείλει έχουν απαντήσει και εχω πολλά email τους.

Μέχρι και τηλέφωνο με έχουν πάρει για βοήθεια με το Garmin pay. Οπότε δεν είναι ακριβώς έτσι. Απλά σου λέω και τη δική μου εμπειρία ενός χρόνου με απλό plan ούτε καν premium.

Είναι και το άλλο και πιο βασικο. Από τη στιγμή που δεν είσαι ακόμα πελάτης μην περιμένεις άμεση ανταπόκριση. Για το support θα μπορείς να έχεις άποψη αφού εγγραφείς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vagstef είπε

Προσωπικά όσες φορές τους έχω στείλει έχουν απαντήσει και εχω πολλά email τους.

Μέχρι και τηλέφωνο με έχουν πάρει για βοήθεια με το Garmin pay. Οπότε δεν είναι ακριβώς έτσι. Απλά σου λέω και τη δική μου εμπειρία ενός χρόνου με απλό plan ούτε καν premium.

Είναι και το άλλο και πιο βασικο. Από τη στιγμή που δεν είσαι ακόμα πελάτης μην περιμένεις άμεση ανταπόκριση. Για το support θα μπορείς να έχεις άποψη αφού εγγραφείς

Συγγνώμη; Αυτό είναι υποτίθεται φιλοσοφία εταιρείας που διαχειρίζεται κάρτες και λεφτά, ότι το support ξεκινάει μετά την εγγραφή; Δηλαδή υπάρχει αδιαφορία για τον νέο πελάτη κι άς κόψει τον λαιμό του, αφού δε μπορεί να κάνει μια απλή εγγραφή; Που κανονικά έπρεπε να γίνεται σε δέκα λεπτά μαξ και σε όποιο πρόβλημα να πέσουν πάνω σου να σε κάνουν πελάτη; Ήδη συμπληρώνω άνω των 24 ωρών με μηνύματα σε twitter, Facebook, email και δεν απαντάνε σε τίποτα, αν αυτό τώρα είναι σοβαρό, οκ, να πάμε καλύτερα στην Εθνική στις ουρές με τους παππούδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...