Προς το περιεχόμενο

Πρακτική στο Εξωτερικο...


supernatural13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,
Διαβάζοντας αρκετές δημοσιεύσεις για το συγκεκριμένο θέμα, αποφάσισα να ρωτήσω και εγώ για την δική μου περίπτωση μήπως και  βρω κάποια βοήθεια.
Τον Σεπτέμβρη λοιπόν σκοπεύω, αν με το καλό βρω κατι, να πάω σε κάποια εταιρεία για πρακτική στο εξωτερικό. Είμαι προπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών στο τει θεσσαλονίκης.
Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να μου προτείνει κάποιες εταιρείες ή γενικά κάποιες γνώσεις-εμπειρίες για το συγκεκριμένο θέμα...? Κάθε άποψη ευπρόσδεκτη.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα την πρακτική μου στο Λονδίνο (King Digital). Εξαιρετικά θετική εμπειρία, τουλάχιστον ως μια πρώτη εργασιακή εμπειρία για μένα. Η διαδικασία επιλογής ήταν αρκετά χρονοβόρα, τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση. (πήρε περίπου 6 μήνες απ΄οταν πρωτοέκανα apply μέχρι να έχω το συμβόλαιο στα χέρια μου). Η ομάδα των game devs με τους οποίους δούλευα ήταν όλοι πολυ φιλικοί και βοηθητικοί. Ο μισθός ήταν αρκετά υψηλός σε σχέση με άλλα internships το οποίο φυσικά ήταν καλό δεδομένου της ακρίβειας του Λονδινου. Ακόμα, λόγω του ότι σπούδαζα Γλασκόβη, μου προσφέρθηκε και ένα πακέτο βοηθείας για το νοίκι, την μετακόμιση και τα εισιτήρια πάντα κλεισμένα απο την εταιρεία. 

 

Συζητώντας με το HR προσωπικό ξέρω ότι δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στο κατά πόσο το CV καλύπτει τα προσόντα που ζητούνται, οπότε προσπάθησε να διαμορφώσεις το δικό σου όσο το δυνατόν πιο κοντά στα ζητούμενα μπορείς. Επίσης μην κάνεις το λάθος και δεν συζητήσεις το έξοδα διαμονής, commuting κλπ σε περίπτωση interview, όπως έκανα εγώ στην πρώτη εταιρεία που έκανα apply. Απο αυτό και μόνο μπορείς να καταλάβεις αρκετά για την εταιρεία.

 

Κατά τα άλλα, καλή τύχη και αν τύχει να βρεις θέση στο Λονδίνο κλείσε σπίτι όσο νωρίτερα μπορείς (μαρτύριο ;)).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες