iphonevsandroid Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 (επεξεργασμένο) Παιδιά βρίσκομαι στην μέση μιας υπόθεσης με κάποιον απο εξωτερικό. Αυτός είχε αγγελία στο eBay. Αλλά πούλησε εκτός αυτού και μέσα απο το PayPal (για να γλιτώσει κάποια χρήματα και να μου κάνει καλύτερη τιμή) Το προϊόν είναι μια μητρική ανακατασκευασμένη. Με το που την παρέλαβα και την τοποθέτησα δεν είχα εικόνα στην οθόνη! Μετα πολλά προσπαθεί να φορτώσει το πρόβλημα σε εμένα. Άνοιξα στο PayPal case και αυτοί μου ζήτησαν γνώμη τρίτου τεχνικού/εξουσιοδοτημένου τμήματος κλπ. Πράγμα που έκανα και ανέβασα στο case. Ακόμα έστειλα και όλη την συνομιλία μας στο case απο το eBay. Η ημερομηνία για να το κάνω αυτό ήταν μέχρι 12/Μαρτίου. Έχει πάει 15 ο μήνας και ακόμα το case φαίνεται παγωμένο στο "requiring your action" Δεν θα έπρεπε να πάει στο "being reviewed by PayPal". ?? Είχε κανείς ανάλογη εμπειρία να βοηθήσει; Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2017 από iphonevsandroid
iphonevsandroid Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Περιμένεις απαντηση απο το ππ Ξέρεις γιατί δεν άλλαξε όμως η κατάσταση;
iphonevsandroid Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Πόσο καιρό τους παίρνει δηλαδή; 19 ο μήνας και ακόμα τίποτα... !!
stelios18120 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δεν ειναι μόνο η δικιά σου υπόθεση αλλά κάτι χιλιάδες που πρέπει να τσεκαρουν καθημερινά Το paypal είναι παγκόσμια υπηρεσία Υπομονή.
spartak1 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Πόσο καιρό τους παίρνει δηλαδή; 19 ο μήνας και ακόμα τίποτα... !! Στη θέση σου τους καλούσα τηλεφωνικά.
iphonevsandroid Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δεν ειναι μόνο η δικιά σου υπόθεση αλλά κάτι χιλιάδες που πρέπει να τσεκαρουν καθημερινά Το paypal είναι παγκόσμια υπηρεσία Υπομονή. Ναι δεν είπα το αντίθετο το γνωρίζω αυτό. Αλλά όταν σου βάζουν dead list 12 του μήνα μέχρι τότε να έχεις ανεβάσει τα έγγραφα που ζητάνε για να στηρίξεις το case (με το μαχαίρι στο λαιμό 3 μέρες διορία) και μετα σε γράφουν στα παπάρια τους το λιγότερο δείχνει οτι κάπου έχει χαλάσει το PayPal!Και εμένα απο την πλευρά μου με ανησυχεί που με έχουν και περιμένω σε παγωμένο case! Προχώρησε το επόμενο βήμα και καλά οτι το επεξεργάζεται το PayPal και μετα άσε να το παρακολουθώ αλλιώς!
stelios18120 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Τι να σου πω. Απλά στην παρουσα φάση κάνε υπομονή και μόλις τελειώσει το θέμα σου κάνε παράπονα σε μαιλ ακριβώς οτι μ είπες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα