Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

[tablet]Samsung Galaxy Tab S2 8.0 (2016) 32GB 4G 252,30 €[ΑΚΥΡΑ]


dobro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάτησα το "αντιμετωπισες προβλημα;" στο σκρουτζ και ενημερωσα οτι η σελιδα δεν υπάρχει. Ισως και η τιμη.

 

Αν δε σεβαστουν την παραγγελία θσ παρουν και αρνητικη ψηφο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία που πραγματοποιήσατε χθές
Πέμπτη 23/3 δεν θα μπορέσει να ολοκληρωθεί από το κατάστημα μας λόγω
εξάντλησης του αποθέματος από τον προμηθευτή μας.

Ζητούμε συγνώμη για την ταλαιπωρία.

Είμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,

MDStore

 

 

Για να δούμε σε πόσους το έκαναν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

Όταν παρήγγειλα είχατε απόθεμα, έλαβα επιβεβαίωση παραγγελίας και συνεπώς απαιτώ να τηρήσετε την παραγγελία.

Αναμένω την απάντηση/επιβεβαίωση σας

 

Καλήμερα σας,

Η συσκευή η οποία παραγγείλατε δεν υπήρχε σε απόθεμα αλλά είχε χρόνο παράδοσης 1-3 εργάσιμες ημέρες κατόπιν παραγγελίας από τον προμηθευτή μας. Η επιβεβαίωση της παραγγελίας γίνεται αυτόματα μέσω του site μας και κατόπιν ελέγχεται από το αρμόδιο τμήμα του καταστήματος μας.Η παραγγελία σας ελέγχθηκε και προωθήθηκε στον προμηθευτή μας, ο οποίος μας ενημέρωσε πως το απόθεμα του έχει πλέον εξαντληθεί λόγω μεγάλης ζήτησης του προϊόντος. Για το λόγο αυτό η ολοκλήρωση της παραγγελία σας δεν είναι εφικτή.

Με εκτίμηση,
MDStore

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μαγαζί αυτό εξ αρχής το επισημάναν ότι το κάνει συστηματικά το κόλπο αυτό. Αν αφού το γνωρίζεις κάνεις παραγγελία μήπως και πάρεις το προϊόν δεν νομίζω να φταίει μόνο το μαγαζί. Τα θέλει ο κ@λος σας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

λόγω εξάντλησης του αποθέματος από τον προμηθευτή μας

 

Το πρόβλημα είναι ότι δεν πρόκειται για προιον που αποσύρθηκε από την κυκλοφορία.


(Εννοείται και εγώ το ίδιο μήνυμα πήρα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα για το οποίο υπήρχε η ένδειξη της διαθεσιμότητας κατά την ημέρα της παραγγελίας. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και ότι η παραγγελία μου δεν μπορεί να εκτελεστεί. Είναι νόμιμο;

                Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης, καθώς προκαλεί ψευδή εντύπωση στον καταναλωτή ως προς τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Η εταιρεία έχει την ευθύνη για την έγκαιρη ενημέρωση των δεδομένων στην ιστοσελίδα της. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ & 9δ του Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. (Link.png Site: ΒασικόςΟδηγός για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή - προστιμα/ανακοινωσεις ΓΓΚ (updated 2-12-2015) )

 

"Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me."

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.