Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας,

 

 Πρίν απο 1 ημέρα (28/3) παρήγγειλα ενα πληκτρολόγιο της logitech αξίας 170 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και shipping. Σήμερα το πρωί επισκεύτηκα την σελίδα του amazon με σκοπό να δω την πρόοδο της παραγελείας μου και προς έκπληξή μου, ο λογαργιασμός μου είχε κλειδωθεί και μου ζητούσε να κοιτάξω τα email μου. Είχα 1 εισερχόμενο απ' την ακόλουθη διεύθυνση: [email protected]. To μήνυμα ήταν στα γερμανικά οπότε χρησιμοποίησα google translate και να τι μου έβγαλε.

 

 

Καλή σας μέρα,

για να δώσετε την παραγγελία σας θα συνεχίσουν τη διαδικασία, χρειαζόμαστε τη βοήθειά align σας στοιχεία πληρωμής σας. Πρόσβαση στο λογαριασμό σας είναι προσωρινά μη διαθέσιμη κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής. Παρακαλούμε να μην ανοίξετε ένα νέο λογαριασμό μέχρι την ολοκλήρωση της επανεξέτασης.

Η παραγγελία σας θα διατηρηθούν για 3 ημέρες για το συγχρονισμό των δεδομένων. Μετά την περίοδο αυτή, η τρέχουσα παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτόματα.

Παρακαλούμε να μας στείλετε μια πρόσφατη δήλωση πιστωτικών καρτών αναφέρει τα εξής:

- ο κάτοχος της κάρτας
- ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας
- η αποθηκευμένη διεύθυνση χρέωσης

Παρακαλώ εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προκειμένου να διασφαλιστεί επεξεργασία μέσα σε 24 ώρες.

αριθμό φαξ μας μπορείτε να βρείτε στη σελίδα βοήθειας από Amazon.de:

www.amazon.de/fax

Αν δεν έχετε πρόσβαση σε ένα μηχάνημα φαξ, ώστε να μπορείτε να μας στείλετε το λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας με το ταχυδρομείο στην ακόλουθη διεύθυνση:

Amazon.de GmbH
Επιβεβαίωση Διεύθυνση: Τμήμα
Business Park D55
D-93059 Regensburg

Μετά την αναθεώρηση, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail.

Ελπίζουμε για την κατανόησή σας αυτού του μέτρου ασφαλείας που διενεργείται με την προστασία των πελατών μας.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Amazon.de
http://www.amazon.de

 

 Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς πρέπει να κάνω?

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

 

 
Δημοσ.

Γράψε σε πακαλώ και το Original E-mail στα Γερμανικά  απο κάτω για να το διαβάσω γιατί η μετάφραση είναι τραγική του Google.

Δημοσ.

@TS

 

Γράφεις το μεταφρασμένο μήνυμα αλλά δεν δίνεις κανένα στοιχείο σχετικά με τη σχέση σου με τη γερμανική αμαζόνα.

Δεν γράφεις αν έχει αγοράσει στο παρελθόν ή είναι η 1η σου αγορά.

Δεν γράφεις τι είδους κάρτα χρησιμοποίησες κλπ

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτή είναι η πρώτη μου αγορά στο amazon και η κάρτα είναι visa.

 

@TS

 

Γράφεις το μεταφρασμένο μήνυμα αλλά δεν δίνεις κανένα στοιχείο σχετικά με τη σχέση σου με τη γερμανική αμαζόνα.

Δεν γράφεις αν έχει αγοράσει στο παρελθόν ή είναι η 1η σου αγορά.

Δεν γράφεις τι είδους κάρτα χρησιμοποίησες κλπ


Γράψε σε πακαλώ και το Original E-mail στα Γερμανικά  απο κάτω για να το διαβάσω γιατί η μετάφραση είναι τραγική του Google.

Ορίστε το original :

 

Guten Tag,

um Ihre Bestellung weiter bearbeiten zu können, benötigen wir Ihre Unterstützung beim Abgleich Ihrer Zahlungsdaten. Der Zugang zu Ihrem Kundenkonto ist während dieser Prüfung vorübergehend nicht möglich. Bitte eröffnen Sie bis zum Abschluss der Überprüfung kein neues Kundenkonto.

Ihre Bestellung wird 3 Tage für den Datenabgleich aufrechterhalten. Nach Ablauf dieser Frist wird Ihre aktuelle Bestellung automatisch storniert.

Bitte lassen Sie uns eine aktuelle Kreditkartenabrechnung zukommen, aus der Folgendes hervorgeht:

- der Karteninhaber
- die Kreditkartennummer
- die gespeicherte Rechnungsadresse

Geben Sie bitte Ihre Bestellnummer und Ihre E-Mail-Adresse an, um die Bearbeitung innerhalb von 24 Stunden zu gewährleisten.

Unsere Faxnummer finden Sie auf der Hilfeseite von Amazon.de:

www.amazon.de/fax

Sollten Sie keinen Zugang zu einem Faxgerät haben, so können Sie uns die Kreditkartenabrechnung per Post an folgende Adresse senden:

Amazon.de GmbH
Abteilung: Adressen-Bestätigung
Gewerbepark D55
D-93059 Regensburg

Nach erfolgter Überprüfung benachrichtigen wir Sie per E-Mail.

Wir hoffen auf Ihr Verständnis für diese Sicherheitsmaßnahme, die zum Schutz unserer Kunden durchgeführt wird.

Freundliche Grüße

Amazon.de
http://www.amazon.de

Δημοσ.

Απάτη μου μυρίζει η δουλειά.

 

Απάτη το αμαζον? Ας σοβαρευτούμε. Ένα αντίγραφο του λογαριασμού ζητάνε για να επιβεβαιώσουν ότι είναι ο κάτοχος της κάρτας. Ts η κάρτα είναι στο όνομα σου? Ή σε καναν πατέρα, αδερφο κτλ. ?

  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν για λόγους επιβεβαίωσης, θέλουν να τους στείλεις έναν πρόσφατο λογαριασμό της πιστώτικης όπου να αναγράφετε το όνομα του κατόχου της κάρτας, το νούμερο και την διεύθυνση. Επίσης να συμπεριλάβεις τον αριθμό της παραγγελίας και το Email σου. 

 

Είτε θα τους τα στείλεις με Fax +49-89-380-38-801 είτε με το ταχυδρομίο στην παραπάνω διεύθυνση που αναγράφετε στο Mail.

Δημοσ.

Απάτη το αμαζον? Ας σοβαρευτούμε. Ένα αντίγραφο του λογαριασμού ζητάνε για να επιβεβαιώσουν ότι είναι ο κάτοχος της κάρτας. Ts η κάρτα είναι στο όνομα σου? Ή σε καναν πατέρα, αδερφο κτλ. ?

Ποιος σου λέει ότι το έστειλε το Amazon αυτό το μήνυμα?

 

Αριθμό κάρτας ζητάνε και ονοματεπώνυμο...

 

Τέλος πάντων δεν επιμένω γιατί δεν έχω τόσο μεγάλη εμπειρία από Amazon, αλλά προσωπικά αν ήταν να στείλω τον αριθμό της κάρτας μου με e-mail, θα το έψαχνα πάρα πολύ.

Δημοσ.

Ρε αγορινα του λένε να το στείλει στο φαξ που γράφει στη σελίδα amazon.de/fax . Επίσης κλειδώθηκε ο λογαριασμός του στο Αμαζον. Δεν έσκασε ένα τυχαίο μαιλ που λέει στείλε τα στοιχεία στο μητσος@σκαμαρω.γρ . Δλδ τι το ύποπτο βλέπεις εσυ?

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτή είναι η πρώτη μου αγορά στο amazon και η κάρτα είναι visa.

 

 

 

Και πάλι, δεν γράφεις την κατηγορία (και όχι τον οργανισμό που την εκδίδει).

Δηλαδή, χρεωστική, πιστωτική, προπληρωμένη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...