GusGiv Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Καλησπέρα παιδιά. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής, παρήγγειλα στις 16/2 ένα Oukitel c5 pro από Gearbest με Registered free shipping μέσω του ολλανδικού Nlpost μαζί με insurance fee 2,20 e. Πλήρωσα μέσω Paypal. Απεστάλη στις 18/2 και στις 26/2 έφτασε στην Ολλανδία. Στις 27/2 υποτίθεται ότι έφυγε για Ελλάδα σύμφωνα με το Tracking number που μου έδωσαν, το οποίο φαίνεται και στο nlpost track άλλα και στο Track των ελτά. Από τις 27/2 το tracking status δεν έχει αλλάξει και το πακέτο έπρεπε να χει έρθει εδώ και τουλάχιστον 10 με 15 μέρες. Τους έστειλα μήνυμα για να ρωτήσω τι έχει συμβεί με το πακέτο μου και μου απάντησαν να περιμένω μέχρι να περάσουν 25 εργάσιμες, οπότε τους ξανάστειλα αφότου πέρασαν απαιτώντας να μάθω τι έχει συμβεί με το πακέτο μου και ότι αν δε μπορούν να μου δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση θα απαιτήσω refund από το Paypal. Αυτή τη φορά μου ζήτησαν να επικοινωνήσω με τα ελτα για να μάθω αν το έχουν παραλάβει ή αλλιώς να περιμένω μέχρι της 18/4 που θα λήξει η διορία παράδοσης για να δούμε τι θα γίνει αν δεν έχω παραλάβει μέχρι τότε. Έβαλα γνωστό μου πρόσωπο που εργάζεται στα ελτά και μου είπε ότι στο σύστημα φαίνεται ότι το πακέτο έφυγε στις 27/2 για Ελλάδα από Ολλανδία αλλά δε φαίνεται να έχει φτάσει εδώ. Κουράστηκα να περιμένω και να μην έχω ιδέα που βρίσκεται το πακέτο. Το ερώτημα είναι τι μπορώ να κάνω και τι πιστεύετε ότι έχει συμβεί στο πακέτο; Από τη στιγμή που πλήρωσα insurance fee και λένε ότι θα το παραλάβω το μέγιστο σε 25 working days δεν δικαιούμαι Refund ή έστω μια κάποια ουσιαστική λύση στο πρόβλημά μου; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση..
Talixx Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 ειχα το ιδιο προβλημα περιμενα 2 μιση μηνες μπορει και 3 μηνες μεχρι να ερθει εμενα το κινητο! (ναι απο NL και επεμεναν να επικοινωνησω με ελτα ενω τους εξηγουσα οτι δεν εχει ερθει καν ελλαδα πονεμενη ιστορια ασε...) anyway ειχε κολλησει για αρκετο καιρο αλλα τελικα ηρθε τι μπορεις να κανεις? απλα ξεκινας απο το paypal open case για refund θα εχεις μια μικρη επικοινωνια αλλα μην περιμενεις και πολλα ακομα και εκει θα σου πουνε να περιμενεις. (καπου ειχα διαβασει οτι εχει καμποσους μηνες προθεσμια αν δεν το παραλαβεις τοτε θα τα παρεις τα λεφτα πισω βεβαια εαν ο πωλητης συμφωνηση τα παιρνεις αμεσως) να ξερεις οτι γενικα αργουνε να ερθουνε δυστυχως και εκτος αυτου δεν σε αφηνει να βαλει κακη βαθμολογια και ετσι την πατανε πολυ που λενε σε 30 μερες θα το εχεις το πακετο. την επομενη παραγγελια την εκανα σε europe αποθηκη σε 7 μερες το ειχα το πακετακι. ΥΣ: προσεξε εαν κανεις Open case μην το κλεισεις ποτε εαν δεν σιγουρευτεις οτι το κινητο το εχεις στα χερια σου και δουλευει γιατι εαν το κανεις close ξανα open δεν παιζει.
np91 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Καλησπέρα παιδιά. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής, παρήγγειλα στις 16/2 ένα Oukitel c5 pro από Gearbest με Registered free shipping μέσω του ολλανδικού Nlpost μαζί με insurance fee 2,20 e. Πλήρωσα μέσω Paypal. Απεστάλη στις 18/2 και στις 26/2 έφτασε στην Ολλανδία. Στις 27/2 υποτίθεται ότι έφυγε για Ελλάδα σύμφωνα με το Tracking number που μου έδωσαν, το οποίο φαίνεται και στο nlpost track άλλα και στο Track των ελτά. Από τις 27/2 το tracking status δεν έχει αλλάξει και το πακέτο έπρεπε να χει έρθει εδώ και τουλάχιστον 10 με 15 μέρες. Τους έστειλα μήνυμα για να ρωτήσω τι έχει συμβεί με το πακέτο μου και μου απάντησαν να περιμένω μέχρι να περάσουν 25 εργάσιμες, οπότε τους ξανάστειλα αφότου πέρασαν απαιτώντας να μάθω τι έχει συμβεί με το πακέτο μου και ότι αν δε μπορούν να μου δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση θα απαιτήσω refund από το Paypal. Αυτή τη φορά μου ζήτησαν να επικοινωνήσω με τα ελτα για να μάθω αν το έχουν παραλάβει ή αλλιώς να περιμένω μέχρι της 18/4 που θα λήξει η διορία παράδοσης για να δούμε τι θα γίνει αν δεν έχω παραλάβει μέχρι τότε. Έβαλα γνωστό μου πρόσωπο που εργάζεται στα ελτά και μου είπε ότι στο σύστημα φαίνεται ότι το πακέτο έφυγε στις 27/2 για Ελλάδα από Ολλανδία αλλά δε φαίνεται να έχει φτάσει εδώ. Κουράστηκα να περιμένω και να μην έχω ιδέα που βρίσκεται το πακέτο. Το ερώτημα είναι τι μπορώ να κάνω και τι πιστεύετε ότι έχει συμβεί στο πακέτο; Από τη στιγμή που πλήρωσα insurance fee και λένε ότι θα το παραλάβω το μέγιστο σε 25 working days δεν δικαιούμαι Refund ή έστω μια κάποια ουσιαστική λύση στο πρόβλημά μου; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση.. Νομιζω οτι με τον συνδιασμο gearbest και NL post κατι περιεργο συμβαινει, εγω εχω παραγγειλει απο μεσα φεβρουαριου ενα ταμπλετ και πριν 10 ημερες μου εχει εμφανισει οτι το στοιχειο ειναι για μεταφορα στην χωρα προορισμου αλλα ακομα κανενα νεωτερο ειμαι σε αναμονη ,οσο για το oukitel c5 επειδη το πηρα και εγω για δωρακι ειναι πολυ καλο για 61 ευρω που εδωσα παρα πολυ αξιοπιστο (ευτυχως αυτο το παρελαβα σε 13 ημερες με αγορα απο aliexpres)
letom Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Καλησπέρα παιδιά. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής, παρήγγειλα στις 16/2 ένα Oukitel c5 pro από Gearbest με Registered free shipping μέσω του ολλανδικού Nlpost μαζί με insurance fee 2,20 e. Πλήρωσα μέσω Paypal. Απεστάλη στις 18/2 και στις 26/2 έφτασε στην Ολλανδία. Στις 27/2 υποτίθεται ότι έφυγε για Ελλάδα σύμφωνα με το Tracking number που μου έδωσαν, το οποίο φαίνεται και στο nlpost track άλλα και στο Track των ελτά. Από τις 27/2 το tracking status δεν έχει αλλάξει και το πακέτο έπρεπε να χει έρθει εδώ και τουλάχιστον 10 με 15 μέρες. Τους έστειλα μήνυμα για να ρωτήσω τι έχει συμβεί με το πακέτο μου και μου απάντησαν να περιμένω μέχρι να περάσουν 25 εργάσιμες, οπότε τους ξανάστειλα αφότου πέρασαν απαιτώντας να μάθω τι έχει συμβεί με το πακέτο μου και ότι αν δε μπορούν να μου δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση θα απαιτήσω refund από το Paypal. Αυτή τη φορά μου ζήτησαν να επικοινωνήσω με τα ελτα για να μάθω αν το έχουν παραλάβει ή αλλιώς να περιμένω μέχρι της 18/4 που θα λήξει η διορία παράδοσης για να δούμε τι θα γίνει αν δεν έχω παραλάβει μέχρι τότε. Έβαλα γνωστό μου πρόσωπο που εργάζεται στα ελτά και μου είπε ότι στο σύστημα φαίνεται ότι το πακέτο έφυγε στις 27/2 για Ελλάδα από Ολλανδία αλλά δε φαίνεται να έχει φτάσει εδώ. Κουράστηκα να περιμένω και να μην έχω ιδέα που βρίσκεται το πακέτο. Το ερώτημα είναι τι μπορώ να κάνω και τι πιστεύετε ότι έχει συμβεί στο πακέτο; Από τη στιγμή που πλήρωσα insurance fee και λένε ότι θα το παραλάβω το μέγιστο σε 25 working days δεν δικαιούμαι Refund ή έστω μια κάποια ουσιαστική λύση στο πρόβλημά μου; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση.. Οι παραγγελίες από Κίνα θέλουν υπομονή. Οι ημερομηνίες που λες είναι συνηθισμένες. Και ένας και δύο μήνες μπορεί να περάσουν. Τα λεφτά δεν τα χάνεις, το paypal σε καλύπτει μέχρι 6 μήνες. Τα πακέτα φτανουν Ελλάδα αλλά μέχρι να σκαναριστούν στο αεροδρόμιο μπορεί να περάσουν και 2-3 βδομάδες άνετα. Μέχρι να σκαναριστεί δεν φαίνεται ότι έφτασε εδώ. Υπομονή και θα παραλάβεις. 1
fastnq2 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 συνδυασμο gearbest-nl post μου ηρθε σε 12 μερες με σκ απο κινα..Να ξερεις οτι ειναι παρα πολυ πιθανο το δεμα να ειναι στην Ελλαδα απλα δεν εχει σκαναριστει στο αεροδρομιο που σημαινει οτι καπου θα παραπεσε(η δεν εχει σκαναριστει λογω φορτου εργασιας αλλα λιγο χλωμο τοσο καιρο).Γνωμη μου οτι δεν προκειται να παραλαβεις αλλα αφου εχει περιθωριο 180 μερες το πειπαλ περιμενε λιγο μηπως ερθει γιατι θα παει χαμενη η αναμονη σου τοσο καιρο.
TheAccountant Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Καλησπέρα παιδιά. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι... Εγω παλι ολα τα βλέπω φυσιολογικα στην παραγγελια σου. Εσυ πως κατέληξες οτι πρόκειται περι προβλήματος? Αμα δεν το χετε το σπορ με την Κινα, μην το ξεκινάτε ρε παιδια. Δεν ειναι για ολους.
stelios18120 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχετε υπομονή. Κοιτάτε το tracking κάθε 1 ώρα λες και θα έρθει από Ελλάδα με κούριερ και θα χτυπήσει το κουδούνι. Θέλει υπομονή,μέρες και βδομάδες αναμονή έχουν όλα αν δεν μπορείτε μην κάνετε παραγγελίες
letom Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Από τις 27/2 το tracking status δεν έχει αλλάξει και το πακέτο έπρεπε να χει έρθει εδώ και τουλάχιστον 10 με 15 μέρες.Τους έστειλα μήνυμα για να ρωτήσω τι έχει συμβεί με το πακέτο μου και μου απάντησαν να περιμένω μέχρι να περάσουν 25 εργάσιμες, οπότε τους ξανάστειλα αφότου πέρασαν απαιτώντας να μάθω τι έχει συμβεί με το πακέτο μου και ότι αν δε μπορούν να μου δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση θα απαιτήσω refund από το Paypal. Από τη στιγμή που πλήρωσα insurance fee και λένε ότι θα το παραλάβω το μέγιστο σε 25 working days δεν δικαιούμαι Refund ή έστω μια κάποια ουσιαστική λύση στο πρόβλημά μου; To ότι έπρεπε να έχει έρθει εδώ και 10-15 μέρες είναι δικό σου συμπέρασμα. Δεν υπάρχει πρέπει και δεν πρέπει σε αυτά. Και ούτε μπορεί το κατάστημα να σου πει που είναι το πακέτο σου. Που να το ξέρουν? Το έστειλαν και τέλος. Τι άλλο να κάνουν? Και αυτοί με το ίδιο τράκινγκ ενημερώνονται όπως κι εσύ. Και τα ΕΛΤΑ έχουν 500 σάκκους με πακέτα στο αεροδρόμιο και λίγο λίγο τους ανοίγουν και τα σκανάρουν. Θα έρθει και η σειρά του δικού σου πακέτου. Οι 25 μέρες που λένε είναι ενδεικτικές, δεν είναι το μέγιστο, ένας μέσος όρος είναι. Μπορεί να έρθει στις 25, μπορεί στις 20 μπορεί όμως και στις 40 αλλά και στις 55. Εγώ όσες παραγγελίες έκανα φέτος έχουν κάνει πάνω από μήνα να έρθουν. Δεν έχει νόημα να τις μετράς τις μέρες. Γι' αυτό το paypal σου δίνει προστασία για 6 μήνες.
Elmago1925 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Τι να πουμε και εμεις που ψωνισαμε νοεμβριο και τα πηραμε φλεβαρη δηλαδη
UsualSuspect__ Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Τι να πουμε και εμεις που ψωνισαμε νοεμβριο και τα πηραμε φλεβαρη δηλαδη Αυτό πρέπει να πόνεσε
Elmago1925 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Ασε συμφορουμιτη φαντασου χαρα οταν παρελαβα Αυτό πρέπει να πόνεσε 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα