Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχει κανείς εμπειρία από ακύρωση κράτησης στο hotels.com.

 

Γράφει ότι έχει ακυρωτικά έξοδα σε μια κράτησή μου. Αν έχω όμως  χρεωστική και όχι πιστωτική πως θα με χρεώσει;

 

Υπάρχει κάποια δυνατότητα για να το αποφύγω; σε συννενόηηση με το hotels.com ή με το ξενοδοχείο;

Δημοσ.

Θα σου τραβήξει τα λεφτά από την χρεωστική. Άμα δεν έχεις λεφτά μέσα δεν θα πάρει τίποτα.

Το πιο καλό tip και πιστωτική να έχεις δώσει είναι να έρθεις σε επαφή με το Ξενοδοχείο κατευθείαν και να αλλάξεις ημερομηνία άφιξης κάνοντας την κράτηση κατευθείαν σε αυτούς.

Τούμπες κάνουν για να γλυτώσουν την προμήθεια και συνήθως δεν χρεώνουν τίποτα άμα δεν πας τότε.

( όλα αυτά ισχύουν βέβαια για κρατήσεις που ΔΕΝ είναι non refundable)

  • Like 1
Δημοσ.

Δυστυχώς είναι non refunduble  :(

 

Αυτό που δεν κατάλαβα, αν είναι θέμα του ξενοδοχείου ή του hotels.

Αν π.χ το hotels τραβάει τα χρήματα ή το ξενοδοχείο για να ξέρω πως να κινηθώ.

 

Στο site γράφει "Σημειώστε ότι η Hotels.com δε χρεώνει τέλη σε περίπτωση αλλαγών ή ακύρωσης. Ωστόσο, οι κρατήσεις υπόκεινται στην πολιτική ακύρωσης των ξενοδοχείων με την οποία έχετε συμφωνήσει τη στιγμή της κράτησης"

 

Στο ξενοδοχείο που ρώτησα μου είπαν ότι είναι θέμα του hotels.com (και να μιλήσω με τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου αν θέλω αργότερα...)

Δημοσ.

Πολιτική του ξενοδοχείου είναι, δεν έχει σχέση το hotels. Από εμπειρία μου (στο booking βέβαια) αν τους πρήξεις ενδεχομένως και να σου τα επιστρέψουν. Εξαρτάται (ίσως) από τη διάθεση του υπευθύνου, την περίοδο κράτησης, πόσο σύντομα σε σχέση με την κράτηση τους ειδοποίησες ότι θέλεις ακύρωση.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...