gilardino Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Καλησπερα παιδια.Προσπαθω να βρω εναν αξιοπιστο τροπο ωστε να υπαρξει ιχνηλασιμοτητα σε μια μικρη επιχειρηση.Η ιχνηλασιμοτητα που γινεται τωρα δεν ειναι και τοσο αξιοπιστη.Υπαρχει καποιος που να ξερει και που μπορει να βοηθησει;
johnieXoX Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 (αν δεν γίνεις πιο συγκεκριμένος, απάντηση δε θα πάρεις)
gilardino Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Προκειται για ιχνηλασιμοτητα προιοντων.Πχ πανω σε μια πιτσα μπαινουν κασερια,μπεικον,σαλαμια κλπ.Αν αυριο μεθαυριο ανακληθει μια συγκεκριμενη παρτιδα μπεικον,εγω πως θα ξερω σε ποιες πιτσες πανω ηταν ετσι ωστε ν αποσυρω τις πιτσες;
logistoulis Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 δεν έχω ιδέα από αυτά, αλλά δε μπορείς να διατηρείς αρχείο της παραγωγής της κάθε μέρας στο οποίο να αναφέρονται αναλυτικά το τι υλικά έχεις χρησιμοποιήσει; και όταν σε ειδοποιεί ο προμηθευτής σου ότι σου πούλησε άλογο για παράδειγμα μέσω αυτών των εγγραφών σου να μπορείς να εντοπίζεις τουλάχιστον ποιες ημερομηνίες αφορά το προβληματικό προϊόν; δεν υπάρχουν έτοιμα προγράμματα για τέτοια πράγματα; οι παρτίδες υλικών που παραλαμβάνεις από τους προμηθευτές σου πώς ανιχνεύονται από αυτούς αν υπάρχει θέμα; με βάση ημερομηνία; κάποιο κωδικό; με βάση το πώς το αναγνωρίζουν αυτοί έτσι θα το καταχωρείς κι εσύ..
DhZou Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Πρέπει αρχικά να χρησιμοποιείς first in first out τακτική. Επίσης να καταγράφεις κάθε παρτίδα που παραλαμβάνεις και πότε αρχίζεις να την χρησιμοποιείς. Αυτά γενικά με τις πληροφορίες που μας δίνεις.
johnieXoX Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 δεν είναι απαραίτητη η υιοθέτηση lifo ή fifo αυτό που χρειάζεται είναι barcodes, από τις πρώτες ύλες, μέχρι το τελικό προϊόν. κάθε α' ύλη που μπαίνει, παίρνει ένα barcode κάθε τελικό προϊόν που βγαίνει, παίρνει έναν άλλο barcode, στον οποίο και αντιστοιχίζονται το σύνολο των α' υλών που έχουν χρησιμοποιηθεί
dollyyy19 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 χρειάζεται ένα τουλάχιστον ατομο,αποκλειστικά για αυτήν την δουλειά.δεν είναι εύκολο,αλλά γίνεται από το ήδη υπάρχων προσωπικό,αλλά είναι και έξτρα χρόνος,κούραση,και ευθύνη.και η πλάκα είναι πως οι καταναλωτές,κλαίγονται που δεν πέφτουν οι τιμές,με τέτοια μέτρα και φορολογία.
kfyros Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 lot number (παρτίδα) για τα προϊόντα και τις πρώτες ύλες. Όταν παράγεις ένα προϊόν, δημιουργείς καινούργιο lot όταν αλλάζει το lot έστω και ενός αναλωσίμου.Φυσικά καταγράφεις τα lot που χρησιμοποιείς σε κάθε παρτίδα παραγωγής και τα καταχωρείς σε πρόγραμμα ως παραστατικά παραγωγής με τα lot τους. Έτσι μπορείς να ζητήσεις από το λογισμικό που θα τα καταγράφεις αυτά να σου φέρει σε ποια lot προϊόντων χρησιμοποιήθηκαν τα lot αναλωσίμων που θες να αποσύρεις. Δεν ξέρω πώς είναι στημένη η παραγωγή σας,ένας εύκολος τρόπος είναι να σκανάρεις με ειδικό λογισμικό σε pda τα lot που γεμίζεις τα δοχεία, και να παράγεις lot παραγωγής. Όταν αλλάζει το lot σε κάποιο δοχείο, φτιάχνεις ένα νέο Lot προϊόντων το οποίο χρησιμοποιείς για κάθε είδος που παράγεις (φυσικά αν πρόκειται για διαφορετικά προϊόντα αλλάζει και το lot που δημιουργείς). 1
ask Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 για τσεκαρε εδω.ειναι ενος φιλιυ οου ασχολειραι μαυτο ακριβως : http://quis.gr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα