ServerStationF1 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Τους όρους του site τους έχεις διαβάσει; Ξέρεις τι κάνει το insurance και για ποιους λόγους υπάρχει; Τί να σου πω. Άνοιξε case τότε στο paypal και ζητά full refund αφού πεις τι έχει γίνει. Και τότε βλέπεις. Είχα δει στο Youtube από το κανάλι Unboxing specialist πως το insurance δεν έχει κανένα νόημα και είναι μεγάλη απάτη αφού πληρώνεις το paypal έτσι και αλλιώς. https://www.youtube.com/watch?v=0kg7JkIhRjI δες στο 28:30 τι λέει για την ασφάλεια.
stelios18120 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Οκ αφού είναι απάτη κτλπ και δεν έχει καμία σημασία. Προχωράς με case στο paypal και ζητάς full refund Περιμένεις την απάντηση του paypal
fastnq2 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Είχα δει στο Youtube από το κανάλι Unboxing specialist πως το insurance δεν έχει κανένα νόημα και είναι μεγάλη απάτη αφού πληρώνεις το paypal έτσι και αλλιώς. https://www.youtube.com/watch?v=0kg7JkIhRjI δες στο 28:30 τι λέει για την ασφάλεια. Οντως ειναι ψιλοαπατη το Insurance,αλλα εγω σε καποιες μικροαγορες την ειχα βαλει για να εχω το κεφαλι μου ησυχο μιας και ηταν 80 και 90 λεπτα αντιστοιχα.Εφοσον δεν παρελαβες και αυτο αποδεικνυεται απο το tracking site θα σε δικαιωσει το πειπαλ.
FarCry Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Εφοσον δεν παρελαβες και αυτο αποδεικνυεται απο το tracking site θα σε δικαιωσει το πειπαλ. εννοειται αυτο
letom Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Το insurance είναι για να σε αποζημιώσει το gearbest αν στραβώσει κάτι σε περίπτωση που δεν πληρώνεις με paypal. Αλλιώς, αν δεν έχεις insurance (που όντως δεν χρειάζεται εφόσον πληρώνεις με paypal) εννοείται θα σε αποζημιώσει με full refund το paypal.
fastnq2 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Το insurance είναι για να σε αποζημιώσει το gearbest αν στραβώσει κάτι σε περίπτωση που δεν πληρώνεις με paypal. Αλλιώς, αν δεν έχεις insurance (που όντως δεν χρειάζεται εφόσον πληρώνεις με paypal) εννοείται θα σε αποζημιώσει με full refund το paypal. Φανταζομαι υπαρχει ενα μικρο ρισκο να μην σε δικαιωσει το πειπαλ,και να σε σωσει το insurance,αλλα σε γενικες γραμμες,ναι δεν χρειαζεται.
ServerStationF1 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Ωραία οπότε κάνε dispute στο paypal κατευθείαν χωρίς να δώσω καμία απάντηση στο Gearbeast. Η διαδικασία για το full refund παίρνει πολλές μέρες ξέρει κανείς ; Είναι το πρώτο dispute που κάνω, από ebay δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Η πλάκα είναι πως είναι και η πρώτη μου αγορά από Gearbeast. Στο Dispute Που θα κάνω στο paypal θα γράψω πως πλήρωσα το δέμα το οποίο είχε tracking number και αυτό δεν μου ήρθε ποτέ ή θέλουν και αναλυτικά την κίνηση από την στιγμή που έφυγε από την Κίνα και κόλλησε στον δρόμο από Ολανδία για Ελλάδα ;
fastnq2 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Ωραία οπότε κάνε dispute στο paypal κατευθείαν χωρίς να δώσω καμία απάντηση στο Gearbeast. Η διαδικασία για το full refund παίρνει πολλές μέρες ξέρει κανείς ; Είναι το πρώτο dispute που κάνω, από ebay δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Η πλάκα είναι πως είναι και η πρώτη μου αγορά από Gearbeast. Στο Dispute Που θα κάνω στο paypal θα γράψω πως πλήρωσα το δέμα το οποίο είχε tracking number και αυτό δεν μου ήρθε ποτέ ή θέλουν και αναλυτικά την κίνηση από την στιγμή που έφυγε από την Κίνα και κόλλησε στον δρόμο από Ολανδία για Ελλάδα ; Γραψτους το tracking number για να μπορουν να το τσεκαρουν και οι ιδιοι και στειλτους και αν ζητησουν πριντ σκριν οτι οντως αυτο το tracking number σου εδωσε το gearbest( για να εισαι σιγουρος
ServerStationF1 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Έκανα dispute Και με έβαλε να στείλω μήνυμα στο Gearbeast: Hello Gearbest και εγώ έγραψα το εξής: I ordered for your website two months ago(60 days). I did not received item! You told me my order was lost. Please refund me my money. θα γράψω και το tracking number του Gearbeast
FarCry Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Έκανα dispute Και με έβαλε να στείλω μήνυμα στο Gearbeast: Hello Gearbest και εγώ έγραψα το εξής: I ordered for your website two months ago(60 days). I did not received item! You told me my order was lost. Please refund me my money. θα γράψω και το tracking number του Gearbeast πρεπει να περασει ενα διαστημα για να κανεις escalate σε claim
ServerStationF1 Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2017 Σε δεύτερο μήνυμα μου έγραψα και το tracking number που μου έδωσε το gearbest. Κάνω πρώτη φορά Dispute και δεν γνωρίζω ακριβώς την διαδικασία ελπίζω να λυθεί το θέμα γρήγορα
Fil_X Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Αδελφέ παθών,με tracking number φάντασμα,δίχως εικόνα στο δέμα και μου ζητούσαν τα μισά απο το αρχικο ποσο,αλλα μου ειπαν οτι θα εβαζαν το υπόλοιπο σε points,δλδ σε αναγκαζουν να βαλεις αλλα τοσα λεφτα στο account σου.Φυσικα και εφυγε case στο PayPal και μετα απο ενα μηνα τελικα θα τα παρω.Ιδού το μήνυμα απο το PayPal,οι παλιοκουφαλες κράτησαν και το αρχικό ποσό!!! Dear X F, We've completed our review and decided this case in your favor. Due to the unique circumstances of this case, PayPal is issuing you this refund at no cost to your seller. You will receive a refund. The refund amount should reflect in your PayPal balance within 5 business days, if not sooner. If you paid with a credit card, the money is refunded to your credit card. Please note that it can take up to 30 days for the refund to appear on your card statement. Case number: Seller's name: GearBest Seller's Transaction ID: Transaction date: 13 February 2017 Transaction amount: -50,74 EUR Your Transaction ID: To learn how we review and resolve claims, you can view the PayPal User Agreement, which you accepted when you created your PayPal account. Simply click Legal Agreements at the bottom of any PayPal page. Please note: Records of all claims are kept in the Resolution Center for your convenience. Sincerely, PayPal
ServerStationF1 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Αδελφέ παθών,με tracking number φάντασμα,δίχως εικόνα στο δέμα και μου ζητούσαν τα μισά απο το αρχικο ποσο,αλλα μου ειπαν οτι θα εβαζαν το υπόλοιπο σε points,δλδ σε αναγκαζουν να βαλεις αλλα τοσα λεφτα στο account σου.Φυσικα και εφυγε case στο PayPal και μετα απο ενα μηνα τελικα θα τα παρω.Ιδού το μήνυμα απο το PayPal,οι παλιοκουφαλες κράτησαν και το αρχικό ποσό!!! Στα 54 ευρώ εγώ στις 23 Φεβρουαρίου ακριβώς η ίδια υπόθεση με το που έκανα dispute μου έβγαλε ένα κουτάκι επικοινωνίας με το Gearbest στους οποίους έπρεπε να γράψω και έγραψα τα παραπάνω που έχω αναφέρει. Δηλαδή η υπόθεση θα πάει κανένα μήνα και άλλους 2 μήνες που περίμενα τι παίζει με το Gearbest ή απλώς ήταν ατυχία ;
Ablaoublas_542 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Αδελφέ παθών,με tracking number φάντασμα,δίχως εικόνα στο δέμα και μου ζητούσαν τα μισά απο το αρχικο ποσο,αλλα μου ειπαν οτι θα εβαζαν το υπόλοιπο σε points,δλδ σε αναγκαζουν να βαλεις αλλα τοσα λεφτα στο account σου.Φυσικα και εφυγε case στο PayPal και μετα απο ενα μηνα τελικα θα τα παρω.Ιδού το μήνυμα απο το PayPal,οι παλιοκουφαλες κράτησαν και το αρχικό ποσό!!! αν δεν κανω λαθος το no cost to the seller σημαινει οτι δεν πληρωσαν προστιμο, οχι οτι κρατησαν τα 54 ευρω. Αφου για refund μιλαμε ετσι κι αλλιως(αλλιως θα ηταν reimbursement) 1
@X@ Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Χαιρεται , Το ιδιο ακριβως εχω παθει και γω τωρα. Παραγγειλα ενα κινητο ,περασαν πανω απο δυο μηνες , στο tracking ακομα ταξιδευει απο NL post, μου δωσαν προθεσμια μεχρι 23 απριλιου αν δεν ερθει να επικοινωνησω μαζι τους . Δεν ηρθε , επικοινωνησα και μου στειλαν το ιδιο μηνυμα προσφεροντας μου το μισο ποσο , η να πληρωσω εγω το μισο και να μου το ξαναστειλουν . Τους ζητησα ξανα να επιστραφει ολο το ποσο η να μου το ξαναστειλουν , αυτοι ομως πατανε πανω στο δεν επελεξα την insurance επιλογη που εχουνε . Τωρα σκευτομαι να κανω και εγω dispute , απλα δεν ξερω αν λογω του οτι δεν επελεξα το insurance ,δικαιωσει η Paypal αυτους .
Προτεινόμενες αναρτήσεις