ServerStationF1 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Χαιρεται , Το ιδιο ακριβως εχω παθει και γω τωρα. Παραγγειλα ενα κινητο ,περασαν πανω απο δυο μηνες , στο tracking ακομα ταξιδευει απο NL post, μου δωσαν προθεσμια μεχρι 23 απριλιου αν δεν ερθει να επικοινωνησω μαζι τους . Δεν ηρθε , επικοινωνησα και μου στειλαν το ιδιο μηνυμα προσφεροντας μου το μισο ποσο , η να πληρωσω εγω το μισο και να μου το ξαναστειλουν . Τους ζητησα ξανα να επιστραφει ολο το ποσο η να μου το ξαναστειλουν , αυτοι ομως πατανε πανω στο δεν επελεξα την insurance επιλογη που εχουνε . Τωρα σκευτομαι να κανω και εγω dispute , απλα δεν ξερω αν λογω του οτι δεν επελεξα το insurance ,δικαιωσει η Paypal αυτους . Σύμφωνα με αυτά που λέει στο Youtube το κανάλι unboxing specialist και τα παιδιά το paypal θα σε καλύψει. Τώρα και εγώ είμαι στην φάση που κάνω το Dispute και βλέπουμε. Μου απάντησαν από το Gearbest μέσω Dispute που έκανα και σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Μου λένε πάλι αυτό που μου είχανε πει από την αρχή δηλαδή δώστε μας περιθώριο 7 ημερών και πως κάντε έλεγχο των στοιχείων αποστολής και του τοπικού σας ταχυδρομείο.... κτλ Τι να κάνω τώρα να τους δώσω άλλη μια εβδομάδα ή να αναφέρω πως είδη είναι πολύ ο χρόνος ;
ServerStationF1 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Τούς έδωσα άλλη μια εβδομάδα προθεσμία μπας και γίνει τίποτα. Παρατήρησα πως όταν άνοιξα το dispute άρχισε και το Gearbest να μου μιλάει λες και μιλήσαμε για πρώτη φορά χωρίς να αναφέρει τίποτα!
Elmago1925 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Της περισσοτερες φορες στο ticket απαντανε με αυτοματοποιημενα μηνυματα.Αντε να βγαλεις ακρη με αυτους Τούς έδωσα άλλη μια εβδομάδα προθεσμία μπας και γίνει τίποτα. Παρατήρησα πως όταν άνοιξα το dispute άρχισε και το Gearbest να μου μιλάει λες και μιλήσαμε για πρώτη φορά χωρίς να αναφέρει τίποτα!
ServerStationF1 Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Μου απάντησαν τα ίδια όπως και πριν πως επειδή δεν είχα κάνει ασφάλιση του προϊόντος θα μου δώσουν τα μισά λεφτά. Μέσα από την υπόθεση αυτή πως μπορώ να μιλήσω στο paypal ή παρακολουθεί και το paypal στην όλη συζήτηση μας ; Θέλω να μιλήσω στο paypal και να τους πω για την πολιτική του paypal περί προστασίας. Πρέπει να τους στείλω emai ή μέσα από αυτή την υπόθεση του βλέπουν ; έχει και μια επιλογή Escalate to PayPal τι είναι αυτό ;
Billator Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Μου απάντησαν τα ίδια όπως και πριν πως επειδή δεν είχα κάνει ασφάλιση του προϊόντος θα μου δώσουν τα μισά λεφτά. Μέσα από την υπόθεση αυτή πως μπορώ να μιλήσω στο paypal ή παρακολουθεί και το paypal στην όλη συζήτηση μας ; Θέλω να μιλήσω στο paypal και να τους πω για την πολιτική του paypal περί προστασίας. Πρέπει να τους στείλω emai ή μέσα από αυτή την υπόθεση του βλέπουν ; έχει και μια επιλογή Escalate to PayPal τι είναι αυτό ; Μην κάνεις escalate δεν χρειάζεται είναι απλά λαμόγια στο gearbest για να την πατάνε με half refund άτομα που δεν γνωρίζουν. Πες τους ότι δεν σε ενδιαφέρει που δεν έβαλες insurance, η συναλλαγή σου καλύπτεται 100% από το paypal. Αν δεν σου κάνει refund πες τους ότι θα κάνεις dispute στο paypal. Μόλις διαβάσουν αυτό το μαγικό μήνυμα θα σου πουν και καλά συγγνώμη έγινε λάθος κ θα σου κάνουν refund. Έτσι καθαρισες. Δεν χρειάζεται να μπλέξεις ούτε Paypal ούτε τίποτα. 2-3 μηνύματα να δουν ότι γνωρίζεις την διαδικασία κ δεν μπορόυν να σου παίξουν πουστιά κ τελείωσε. Προσοχή απλά 2-3 φορές θα σου πουν ότι κ καλά έπρεπε να βάλεις insurance κ δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Μόλις επιμείνεις ότι δεν χρειάζεται κάποιο insurance θα σου στείλουν αυτό. Dear Basilis, Thank you for your response. We fell short of our own standards because the customer is disappointed in us, and for that, we are extremely sorry. We will work together with the customer to resolve the issue as best as we can. According to the situation and your request, I'd like to offer you the following options: 1)Resend a new package by registered mail. We can resend a new parcel with the same item for free to you. This package will include a tracking number and will be received within 10-25 business days. Please reconfirm your delivery address in “ My accounts”: Consignee name: Detailed address: City: State(Province): Postal code: Country: Phone: 2) We will refund you #### USD to your GB Wallet(store credit) and reward you with extra points. (e.g. If your refund is USD 1=2 points, USD 3=3*2 points=>get 6 points etc) You can use both your wallet and points to purchase your future products.(Note: Orders paid with wallet are not subject to extra points.) To know more about wallet: http://www.gearbest.com/about/gb-wallet.html Learn more about points: http://www.gearbest.com/about/about-points.html The refund can be completed within 24 hours. 3) Refund #### USD to your original payment account For PAYPAL account, it may take up 48 hours to appear in your account. Can you please let me know your decision? As you know, I did make a lot concession and did my best to solve your problem. Thank you for your understanding. Best regards Helene Gearbest Customer Service http://www.gearbest.com/ Αν πρόκειται να πάρεις κάτι σύντομα βάλτα το GB account για να πάρεις κ μερικά ποντάκια. 1
ServerStationF1 Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Μην κάνεις escalate δεν χρειάζεται είναι απλά λαμόγια στο gearbest για να την πατάνε με half refund άτομα που δεν γνωρίζουν. Πες τους ότι δεν ενδιαφέρει που δεν έβαλες insurance, η συναλλαγή σου καλύπτεται 100% από το paypal. Αν δεν σου κάνει refund πες τους ότι θα κάνεις dispute στο paypal. Μόλις διαβάσουν αυτό το μαγικό μήνυμα θα σου πουν και καλά συγγνώμη έγινε λάθος κ θα σου κάνουν refund. Έτσι καθαρισες. Δεν χρειάζεται να μπλέξεις ούτε Paypal ούτε τίποτα. 2-3 μηνύματα να δουν ότι γνωρίζεις την διαδικασία κ δεν μπορόυν να σου παίξουν πουστιά κ τελείωσε. Στο τέλος θα λάβεις αυτό το μήνυμα διαλέγεις κ τελείωσες. 2-3 φορές θα σου πουν ότι κ καλά έπρεπε να βάλεις insurance. Μόλις επιμείνεις ότι δεν χρειάζεται κάποιο insurance θα σου στείλουν αυτό. Μα τώρα είμαι μέσα στο paypal και έχω ανοίξει case αυτό δεν είναι το Dispute ; μου το έστειλαν αυτό το μήνυμα μέσα από το paypal το ίδιο το Gearbest, στην αρχή το είχανε στείλει και μέσα από το site τους. μπερδεύτικα τι να κάνω ;
Billator Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Μα τώρα είμαι μέσα στο paypal και έχω ανοίξει case αυτό δεν είναι το Dispute ; μου το έστειλαν αυτό το μήνυμα μέσα από το paypal το ίδιο το Gearbest, στην αρχή το είχανε στείλει και μέσα από το site τους. μπερδεύτικα τι να κάνω ; Αφού άνοιξες κάνε escalate το claim σου κατευθείαν και γράψε στην Paypal το πρόβλημα σου. Τώρα μιλάς με το gearbest ακόμα με το claim που έκανες, μόλις κάνεις escalate μιλάς στην paypal και παίρνει την απόφαση αυτή για το τι θα γίνει. Αυτό να το έχουμε πάντα κατα νου. Βάλε σαν επιλογή ότι δεν μπορείς να βρεις λύση με τον πωλητή, κ πες ότι προσπαθεί να σε κοροϊδέψει κ να σου επιστρέψει το μισό ποσό για ένα δέμα που δεν παρέλαβες ποτέ. Θα δώσει ένα χρονικό περιθώριο η paypal στο gearbest για να δουν αν φτάσει το δέμα σου κ αν δεν φτάσει θα σου κάνουν refund. Όταν ξεκινάς μέσω Paypal για refund η διαδικασία γίνεται ακόμα πιο χρονοβόρα εκτός κ αν ο πωλητής σου κάνει άμεσα refund.
ServerStationF1 Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Thanks παιδιά προχωράω στο επόμενο βήμα
np91 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ με αγορά ενός Tablet από gearbet από 27/3 δείχνει ότι έχει φύγει από Ολλανδία αλλά δεν υπάρχει καμία άλλη ενημέρωση και βέβαια δεν έχει φθάσει ποτέ Ελλάδα
letom Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Ένας μήνας πέρασε, μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια είσαι. Κατά 99% έχει φτάσει Ελλάδα και απλώς δεν το έχουν σκανάρει ακόμα στο αεροδρόμιο.
np91 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Ένας μήνας πέρασε, μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια είσαι. Κατά 99% έχει φτάσει Ελλάδα και απλώς δεν το έχουν σκανάρει ακόμα στο αεροδρόμιο.Ειναι δηλαδή φυσιολογικό να κάνει 1 μήνα να έρθει από Ολλανδία εδώ?
letom Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Μου έχει τύχει να συμβεί αυτό σε 2-3 παραγγελίες από Κίνα. Συνολικά από τη μέρα που έφυγε από Κίνα πόσος καιρός πέρασε? Αυτό έχει σημασία κυρίως. Άλλες φορές φτάνει Ολλανδία σε 4-5 μέρες και μετά κάνει ένα μήνα να έρθει Ελλάδα και άλλες είναι ένα μήνα dispatched to overseas και μόλις πιάσει Ευρώπη έρχεται Ελλάδα γρήγορα. Το tracking το κοιτάς από το σάιτ των ΕΛΤΑ μήπως? Εκεί θα δεις ότι έφτασε Ελλάδα όταν το σκανάρουν (άσχετα αν έχει φτάσει εδώ και 10 μέρες ας πούμε). Στο σάιτ των NL post θα σου πει ότι έφτασε όταν όντως φτάσει (και μετά περιμένεις να σκαναριστεί και να εμφανιστεί στα ΕΛΤΑ).
np91 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Μου έχει τύχει να συμβεί αυτό σε 2-3 παραγγελίες από Κίνα. Συνολικά από τη μέρα που έφυγε από Κίνα πόσος καιρός πέρασε? Αυτό έχει σημασία κυρίως. Άλλες φορές φτάνει Ολλανδία σε 4-5 μέρες και μετά κάνει ένα μήνα να έρθει Ελλάδα και άλλες είναι ένα μήνα dispatched to overseas και μόλις πιάσει Ευρώπη έρχεται Ελλάδα γρήγορα. Το tracking το κοιτάς από το σάιτ των ΕΛΤΑ μήπως? Εκεί θα δεις ότι έφτασε Ελλάδα όταν το σκανάρουν (άσχετα αν έχει φτάσει εδώ και 10 μέρες ας πούμε). Στο σάιτ των NL post θα σου πει ότι έφτασε όταν όντως φτάσει (και μετά περιμένεις να σκαναριστεί και να εμφανιστεί στα ΕΛΤΑ). Αγορα 9 Μαρτιου αποστολη 21 Μαρτιου και απο Ολλανδια δειχνει οτι εφυγε 26 Μαρτιου οπως βλεπω απο το σαιτ των ΕΛΤΑ και απο το 17track 2017-03-26 11:22 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD 2017-03-27 07:45 The item is on transport to the country of destination
stelios18120 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Αγορά 9 Μαρτιου και στο έστειλαν 21 Μαρτίου; Πολλές μέρες έκαναν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις