Προς το περιεχόμενο

Μπαταρια αυτοκινητου


PANOS93GR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα πηγα στον ηλεκτρολο και μου μετρησε την μπαταρία με σβηστο το αμάξι και έδειχνε 8,1 και έφτανε 8,7 αμπερ και είχα κάνει και αρκετά χιλιόμετρα για να το παω εκει και μου λέει Οκ καλή είναι ακόμη εγώ από όσο ξέρω αν είναι κάτω από 10 δεν είναι καλή πόσο πρέπει να είναι οποίος ξέρει ας με βοηθήσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπερα πηγα στον ηλεκτρολο και μου μετρησε την μπαταρία με σβηστο το αμάξι και έδειχνε 8,1 και έφτανε 8,7 αμπερ και είχα κάνει και αρκετά χιλιόμετρα για να το παω εκει και μου λέει Οκ καλή είναι ακόμη εγώ από όσο ξέρω αν είναι κάτω από 10 δεν είναι καλή πόσο πρέπει να είναι οποίος ξέρει ας με βοηθήσει

 

 

Μαλλον εσυ εχεις δικιο ...

 

http://www.olatapsaxno.gr/going-out/car-economy/168-mpataries-aftokinitou

 

Μια τέτοια μπαταρία με φορτίο (εντός κυκλώματος) θεωρείται πως είναι σε καλή κατάσταση αν δίνει τάση πάνω από 10,6 V και πάνω, ιδανικά πάνω από 11 με 11,5 V. Η μπαταρία που δίνει τάση μικρότερη ή ίση από 10,5 V (1,75 V ανά στοιχείο) είναι εντελώς εκφορτισμένη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό λέω και εγώ και να σκεφτείς έκανα αρκετά χιλιόμετρα για να το παω στονα ηλεκτρολο και έβγαζε 8.1 και έφτανε 8.7 λίγο είναι πάλι από την στιγμή που φόρτωσε και κάπως από τα χιλιόμετρα που έκανα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτα και καποιον αλλο εκτος και δεν σε πειραζει να σε αφησει ξαφνικα μια μερα οποτε την κρατας οσο δουλευει .

 

Οσες μπαταριες με αφησαν με "ξαφνικο θανατο " εγινε . Μια ειχα αλλαξει προληπτικα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ενα opel corsa d πετρελαιου και μια φορα την μερα περνει μπροστά και σβήνει σβήνει αμέσως και κολλάει και μπορεί να περάσουν και 10 λεπτά να πάρει μπροστά και δεν το ξανά μεσα στην μερα και μου είπαν μήπως είναι η μπαταρία χαλασμένη αλλά το πρωί περνάει κανονικά μπροστά αν το κλείσω και το βάλω ξανα μπροστά τότε μου το κάνει δλδ την δεύτερη φορά δες πως κανει https://youtu.be/TxliiUtRSGU

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αποκλειεται να μετρησε 8 βολτ και να ειπε οτι θα κρατησει λιγο ακομη.κατω απο 12 βολτ,εχει χαλασμενο στοιχειο.ακομη και 12+ να δειχνει,αν τα στοιχεια εχουν φθαρει και οχι βραχυκυκλωσει,παλι αχρηστη ειναι η μπαταρια.τα 8 αμπερ που γραφεις,σιγουρα ειναι λαθος κατανοηση απο μερους σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα πηγα στον ηλεκτρολο και μου μετρησε την μπαταρία με σβηστο το αμάξι και έδειχνε 8,1 και έφτανε 8,7 αμπερ και είχα κάνει και αρκετά χιλιόμετρα για να το παω εκει και μου λέει Οκ καλή είναι ακόμη εγώ από όσο ξέρω αν είναι κάτω από 10 δεν είναι καλή πόσο πρέπει να είναι οποίος ξέρει ας με βοηθήσει

εγω θα σου πω το εξης,μην μπλεκεις με αριθμους και αγχωνεσαι,η μπαταρια εχει μια α χρονικη διαρκεια κατα μεσο ορο γυρω στα 5 ετη λιγο πανω λιγο κατω θα βγαλει,ομως οταν θα αρχισει να αργοπεθαινει θα εισαι ο πρωτος που θα το καταλαβει,θα δυσκολευεσαι να βαλεις μπρος το πρωι και θα βηχει οταν γυρνας την μιζα,αν περνει μπροστα σπιρτο σημαινει εχει ακομα, αν οχι πανε βαλε μια νεα ολη η δαιδικασια ειναι γυρω στο 50ρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω θα σου πω το εξης,μην μπλεκεις με αριθμους και αγχωνεσαι,η μπαταρια εχει μια α χρονικη διαρκεια κατα μεσο ορο γυρω στα 5 ετη λιγο πανω λιγο κατω θα βγαλει,ομως οταν θα αρχισει να αργοπεθαινει θα εισαι ο πρωτος που θα το καταλαβει,θα δυσκολευεσαι να βαλεις μπρος το πρωι και θα βηχει οταν γυρνας την μιζα,αν περνει μπροστα σπιρτο σημαινει εχει ακομα, αν οχι πανε βαλε μια νεα ολη η δαιδικασια ειναι γυρω στο 50ρι.

 

 

Δεν ειναι απολυτο αυτο φιλε μου .Μου εχει συμβει και στο δικο μου αμαξι και στων παιδιων μου .

Μπορει ξαφνικα και χωρις καμμια προειδοποιηση να "πεθανει" απο γηρατεια μια μπαταρια . Χωρις να ειμαι σιγουρος αυτο συμβαινει σε αυτες που ειναι κλειστυ τυπου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγουρα μπορει και αυτο το σεναριο/αστοχια που αναφερεις το εχω δει και σε καινουριο αυτοκινητο σε φιεστα,η επιπλεον μπορει και να ξεχασεις κατι ανοιχτο(φωτα) η αντιστοιχα να εχει καποιο ηλεκτρολογικο προβλημα και να καταναλωνει παθητικα ,

 

συνηθως παντως υπαρχουν σημαδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα πηγα στον ηλεκτρολο και μου μετρησε την μπαταρία με σβηστο το αμάξι και έδειχνε 8,1 και έφτανε 8,7 αμπερ και είχα κάνει και αρκετά χιλιόμετρα για να το παω εκει και μου λέει Οκ καλή είναι ακόμη εγώ από όσο ξέρω αν είναι κάτω από 10 δεν είναι καλή πόσο πρέπει να είναι οποίος ξέρει ας με βοηθήσει

 

Εγώ ξέρω για να βοηθήσω, αλλά αυτά που γράφεις δεν βγάζουν νόημα.

 

Ο ηλεκτρολόγος για να δοκιμάσει μια μπαταρία αν είναι καλή, τραβάει για μερικά δευτερόλεπτα μεγάλη ποσότητα ρεύματος από αυτή(300-400 αμπέρ) ενώ ταυτόχρονα παρακολουθεί την τάση της. Αρχικά πέφτει κάπου στα 8.0 volt, αν στα επόμενα δευτερόλεπτα η τάση ανέβει είναι πολύ καλή, αν μείνει στα 8 τότε είναι αρκετά ταλαιπωρημένη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ενα opel corsa d πετρελαιου και μια φορα την μερα περνει μπροστά και σβήνει σβήνει αμέσως και κολλάει και μπορεί να περάσουν και 10 λεπτά να πάρει μπροστά και δεν το ξανά μεσα στην μερα και μου είπαν μήπως είναι η μπαταρία χαλασμένη αλλά το πρωί περνάει κανονικά μπροστά αν το κλείσω και το βάλω ξανα μπροστά τότε μου το κάνει δλδ την δεύτερη φορά δες πως κανει

Το μυνημα σου δεν βγαζει νοημα, σαν χρησμος της Πυθιας ειναι.

Οταν γράφετε ενα μυνημα διαβαστε μια φορα πριν το στελειτε να δειτε αν βγαζει νοημα .

Επισης χρησιμοποιειτε και σημεια στιξης (τελεια, κομμα, κλπ) για να διευκολυνεται τον αναγνωστη.

Αν δεν ειναι βγαζει νοημα δεν θα ασχοληθει κανεις.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μυνημα σου δεν βγαζει νοημα, σαν χρησμος της Πυθιας ειναι.

Οταν γράφετε ενα μυνημα διαβαστε μια φορα πριν το στελειτε να δειτε αν βγαζει νοημα .

Επισης χρησιμοποιειτε και σημεια στιξης (τελεια, κομμα, κλπ) για να διευκολυνεται τον αναγνωστη.

Αν δεν ειναι βγαζει νοημα δεν θα ασχοληθει κανεις.

 

Πραγματικα σαν να μιλαει ο προεδρος του Εδεσσαικου ειναι.. χαχαχα 

 

"το πρωι περναει περναει μια φορα εμτα δευτερη σβηνει ομως ο ηλεκτρολογος το ειχε βαλει μπροστα και ειχε πει οτι οκ ενταξει αλλα δεν εσβησε δευτερη φορα για να το ξαναβαλει και του ειπα οτι πως αμα εχει 8 δεν μπορει δηλαδη να περασει μπροστα και μετα απο δεκα λεπτα μονο με την δευτερη αναβει και σβηνει ...ακριβως αυτο"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

σιγουρα μπορει και αυτο το σεναριο/αστοχια που αναφερεις το εχω δει και σε καινουριο αυτοκινητο σε φιεστα,η επιπλεον μπορει και να ξεχασεις κατι ανοιχτο(φωτα) η αντιστοιχα να εχει καποιο ηλεκτρολογικο προβλημα και να καταναλωνει παθητικα ,

 

συνηθως παντως υπαρχουν σημαδια

Οχι πια. Στα πιο συγχρονα αυτοκινητα, αν δεν εχει αρκετη δυναμη να γυρισει η μιζα, δεν γινεται απολυτως τιποτα. Μπορει τα λαμπακια στο καντραν να ειναι μια χαρα, αλλα να μην ειναι σε θεση η μπαταρια να το βαλει μπροστα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Στις 9/4/2017 στις 2:02 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

Μαλλον εσυ εχεις δικιο ...

http://www.olatapsaxno.gr/going-out/car-economy/168-mpataries-aftokinitou

Μια τέτοια μπαταρία με φορτίο (εντός κυκλώματος) θεωρείται πως είναι σε καλή κατάσταση αν δίνει τάση πάνω από 10,6 V και πάνω, ιδανικά πάνω από 11 με 11,5 V. Η μπαταρία που δίνει τάση μικρότερη ή ίση από 10,5 V (1,75 V ανά στοιχείο) είναι εντελώς εκφορτισμένη.

Παιδια, δεν ειμαι ειδικος στο θεμα 'μπαταρια αυτοκινητου', αλλα θελω να λαμβανω καποιες προφυλαξεις, ωστε να μην με αφησει στα κρυα του λουτρου, στη μεση του πουθενα...

Ελπιζω οι ειδημονες να μην το δουν αφ'υψηλου αυτο που θα πω...

Αγορασα εναν car charger usb, ο οποιος εκτος απο διπλη usb και ταχεια φορτιση, δειχνει και μια ενδειξη των volt της μπαταριας, δηλαδη ποσο δινει.

Συγκεκριμενα, αυτο εδω https://tinyurl.com/y32m3ue7

Το οποιο εχει την εξης επεξηγηση περι μετρησης volt και μπαταριας

voltage-monitor.jpg

Θεωρειτε το πιο πανω 'υπερβολικο' μεχρι και 'τι περιμενεις απο ενα μαραφετι να σου δειξει', και ισχυει αυτο που ελεχθη πιο πανω

"θεωρείται πως είναι σε καλή κατάσταση αν δίνει τάση πάνω από 10,6 V και πάνω, ιδανικά πάνω από 11 με 11,5 V. Η μπαταρία που δίνει τάση μικρότερη ή ίση από 10,5 V (1,75 V ανά στοιχείο) είναι εντελώς εκφορτισμένη." ???

Γιατι το εβαλα στο αμαξι, που ειναι καινουριο σημειωτεον, δυο ετων και με ελαφρα χρηση εκ μερους μου, και η ενδειξη ηταν 12,4 v.....

Ειναι ενταξει, και να αγνοησω την πιο πανω 'υποδειξη'; Τι ισχυει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...