Προς το περιεχόμενο

Μπαταρια αυτοκινητου


PANOS93GR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η πιο πανω ενδειξη εχει να κανει με τη μπαταρια και το δυναμο της οταν το αυτοκινητο ειναι σε λειτουργια. Μα καλη μπαταρια δεν θα πρεπει να πεφτει ποτε κατω απο περιπου 13 volt οταν φορτιζει. Βεβαια αυτο το voltομετρο σου δειχνει την ταση της υπο λειτουργεια κει δεν θα πρεπει να πεφτει κατω απο 13-14 οσο δουλευει και κατω απο 11,5 οταν ειναι σβηστο. Αν ειναι κατω απο τα προβλεπομενα οταν καθετε και σωστα οταν δουλευει φταιει η μπαταρια και θελει αλαγη αν ομως και οταν δουλευει δεν μπορει να παραξει κοντα στα 14-14,5volt τοτε εκτως απο μπαταρια θα πρεπει να κοιταξεις και το δυναμο αν υπολειτουργει ή οχι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 98
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Άνω των 12V η μπαταρία είναι ΟΚ, δηλαδή μια χαρά μπορεί να εκκινήσει το αυτοκίνητο. Μην περιμένετε να βλέπετε τάσεις άνω των 12.4V, κοινώς πλήρως φορτισμένη μπαταρία.

12,4V με σβηστο το μοτερ ειναι δειγμα μια υγειους μπαταριας μη πω καλυτερα σε κατασταση καινουργιας.

αυτο θα το ζυγισεις εσυ, αν θες να εχεις το κεφαλι σου ησυχο εχεις δυο επιλογες: Η πρωτη αλλαζεις μπαταρια προληπτικα και βαζεις παντα μια αξιοπιστη πχ Bosch η δευτερη βαζεις οτι να ναι και

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, primeragt είπε

Η πιο πανω ενδειξη εχει να κανει με τη μπαταρια και το δυναμο της οταν το αυτοκινητο ειναι σε λειτουργια. Μα καλη μπαταρια δεν θα πρεπει να πεφτει ποτε κατω απο περιπου 13 volt οταν φορτιζει. Βεβαια αυτο το voltομετρο σου δειχνει την ταση της υπο λειτουργεια κει δεν θα πρεπει να πεφτει κατω απο 13-14 οσο δουλευει και κατω απο 11,5 οταν ειναι σβηστο. Αν ειναι κατω απο τα προβλεπομενα οταν καθετε και σωστα οταν δουλευει φταιει η μπαταρια και θελει αλαγη αν ομως και οταν δουλευει δεν μπορει να παραξει κοντα στα 14-14,5volt τοτε εκτως απο μπαταρια θα πρεπει να κοιταξεις και το δυναμο αν υπολειτουργει ή οχι.

Πω φιλε, να σαι καλα, εσυ τα ξερεις και τα ειπες τοσο αναλυτικα, αλλα εγω που δεν τα ξερω, σχεδον μπερδευτηκα! Κατσε να πω κι αλλες παραμετρους, ωστε να λιγοστεψουν τα ενδεχομενα οσων μου εγραψες, μπας και το συμμαζεχω το θεμα, και καταλαβω καλυτερα!

Δεν ανεφερα λοιπον, οτι η ενδειξη που εδειχνε, ηταν με σβηστο κινητηρα (μονο το κλειδι στη μιζα γυρισμενο), και διχως να εχω κατι στις θυρες usb να φορτιζουν. Λαθος, υπο αυτες τις συνθηκες να καταγραφω την οποια ενδειξη; Πως να παρω με σωστο τροπο, μια καλη ενδειξη;

Βεβαια γραφεις και για σβηστο αμαξι, οποτε αν ειναι το οριο 11,5 που λες, κι εμενα εδειξε 12,4, τοτε ειναι ενταξει η μπαταρια, σωστα;

Επεξ/σία από mindreader
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, primeragt είπε

12,4V με σβηστο το μοτερ ειναι δειγμα μια υγειους μπαταριας μη πω καλυτερα σε κατασταση καινουργιας.

Ούτε για αστείο...

Η μόνη ασφαλής πληροφορία που μπορεί να δώσει η τάση της μπαταρίας είναι το ποσοστό φόρτισης, τίποτα άλλο:

clBVt.gif

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη ποσο καλυτερα νουμερα θα ηθελες να δεις απο μια μπαταρια αυτοκινητου που προφανως θα εχει τουλαχιστον καποιους μηνες λειτουργειας απο πισω της? Το 12,4V ειναι σχεδον καθημερινο φαινομενο να το βλεπεις σαν ενδειξη ενω απο κει και πανω ειναι σπανιο. Θα το δεις στις αρχες της λειτουργειας της και αντε για λιγο καιρο που ειναι ακομα καινουργια.Αν βλεπεις 12,4V σε μπαταρια ειδικα πρωι εχεις μια παρα μα παρα πολυ καλη κατασταση μπαταριας. Εδω βαζουμε μπροστα αυτοκινητα με μπαταριες συναγερμων αρκει να ειναι σε σωστα νουμερα η μεγαλη θα εχει θεμα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άνω των 12V η μπαταρία είναι ΟΚ, δηλαδή μια χαρά μπορεί να εκκινήσει το αυτοκίνητο. Μην περιμένετε να βλέπετε τάσεις άνω των 12.4V, κοινώς πλήρως φορτισμένη μπαταρία.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/4/2017 στις 3:03 ΜΜ, PANOS93GR είπε

Εχω ενα opel corsa d πετρελαιου και μια φορα την μερα περνει μπροστά και σβήνει σβήνει αμέσως και κολλάει και μπορεί να περάσουν και 10 λεπτά να πάρει μπροστά και δεν το ξανά μεσα στην μερα και μου είπαν μήπως είναι η μπαταρία χαλασμένη αλλά το πρωί περνάει κανονικά μπροστά αν το κλείσω και το βάλω ξανα μπροστά τότε μου το κάνει δλδ την δεύτερη φορά δες πως κανει https://youtu.be/TxliiUtRSGU

 

Όταν έχετε αμφιβολίες για την μπαταρία σας πηγαίνετε σε έναν ηλεκτρολόγο να σας μετρήσει μπαταρία και γεννήτρια. Αν σας τοποθετήσει καινούρια, βγάλτε την από το αυτοκίνητο όταν δε θα το κινήσετε και φορτίστε την μόνοι σας με ένα φορτιστή του εμπορίου. Γενικότερα οι μπαταρίες που έχουν σε στόκ έχουν ήδη υγρά μέσα και η φθορά τους αρχίζει από την εργοστασιακή φόρτιση κ μετά. Δεν είναι καθόλου σπάνιο φαινόμενο να πεθαίνουν καλές μπαταρίες σε 2-3 χρόνια κι αυτό είναι ανεπίτρεπτο για το γενικότερο κλίμα της Ελλάδας. Ούτε -40 έχουμε ούτε +50 σε θερμοκρασίες. Αυτό γίνεται γιατί είτε οι ηλεκτρολόγοι βάζουν μια ήδη πεσμένη μπαταρία με κάτω από 12 βόλτ κατευθείαν στο αμάξι ή  στη γρήγορη φόρτιση για κανα μισάωρο ίσα να σηκώσουν τα Volt( επιφανειακή φόρτιση), επομένως  δε φορτίζει όπως πρέπει, και στην ουσία η μπαταρία δεν έχει φορτίσει ποτέ πλήρως στη διάρκεια ζωής της. Η γεννήτρια ή εναλλάκτης δεν επαρκεί για να φορτίσει μια εξαρχής αποφορτισμένη μπαταρία, στην ουσία υπάρχει για τη διατηρεί σε φορτισμένη κατάσταση (κι όχι για να τη "γεμίζει"). Το αποτέλεσμα είναι να έχεις μια μπαταρία που μόνιμα είναι στο 70% του φορτίου της καθημερινά, παθαίνει θειικωση  (που ήδη έχει αρχίσει από την αδράνεια στο ράφι) κ στο πρώτο κρύο την παίρνεις στο χέρι μετά από 2 χρόνια. Μόνο η πρώτη μπαταρία στο αυτοκίνητο μου στην Ελλάδα κράτησε 5 χρόνια στην Ελλάδα. Η επόμενη 3 χρόνια επειδή το αυτοκίνητο δεν κινούνταν αρκετά, Μετά που το έψαξα, η τωρινή έκλεισε 9 έτη κι επειδή πλέον δεν είμαι εκεί να ασχολούμαι με αυτά αλλάχθηκε προληπτικά. (Εκκινούσε κανονικά ακόμη κ σε πολύ κρύο να σημειώσω)

  1.  Αγορά καλής μπαταρίας, από κατάστημα που πουλάει μόνο μπαταρίες κ έχει κίνηση
  2.  Καλή αρχική φόρτιση, (24 ώρες ιδανικά σε smart charger του εμπορίου, και μια νύχτα είναι αρκετή πολλές φορές)
  3.  Όταν δε θα χρησιμοποιήσουμε το αυτοκίνητο για μεγάλο χρονικό διάστημα (2 βδομάδες κ βάλε) , αποσύνδεση από του αρνητικού πόλου και ιδανικά κοτσάρισμα στη φόρτιση
  4. Για τους μερακλήδες η αγορά μιας κλασικής μπαταρίας με υγρά που δέχονται συμπλήρωση, ακόμη και της φθηνότερης που θα βρούν, κρατάει ΑΝΕΤΑ 10 ετία.
  5. Όσοι το φυσάτε συνεχίστε ως έχει. 50 ευρώ έχουν έτσι κι αλλιώς οι φθηνές στο εμπόριο. Τι είναι 50 ή ακόμη και 100 ευρώ μια φορά στα 3 χρόνια...
Επεξ/σία από [email protected] L0rd
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γκαις θα ρωτήσω εδώ δεν κάνω άλλο θέμα. Η προηγούμενη μπαταρία κράτησε πάνω από πέντε χρόνια. Σιγά σιγά άρχισε να βήχει ελαφρά όταν έβαζα μπροστά. Τις προάλλες έμεινα στην δουλειά. Εκεί μάλιστα έχει και πολύ υγρασία το μερος. Αγόρασα μια bosch από σκρουτζ την πιο δυνατή. Μετά από 3 μέρες ξαναεμεινα.Εβαλα με καλωδια, άμεσα πήγα σε ηλεκτρονικό και με είπε το ραδιοσντ έχει πρόβλημα τρώει παθητικά ρεύμα ακόμα και όταν είναι κλειστό. Μου είπε μάλιστα δεν το έπαθα πιο μπροστά με την προηγούμενη γιατί χρησιμοποιώ πιο συχνά το αμάξι. Αν πχ το άφηνα κάνα 3μερο σβηστό θα εμένα. Τέλος πάντων αλλαξα ραδιοσντ με καινούριο και από τότε όλα λειτουργούν. Το άφησα σβηστό το αυτοκίνητο για 3 μέρες το έβαλα όλα κομπλέ. Η ερώτηση μου είναι. 

 

Έχει πάθει σοβαρή ζημιά η καινούργια μπαταρία που αποφορτιστηκε αυτή την μια φορά?? 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
49 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

Έχει πάθει σοβαρή ζημιά η καινούργια μπαταρία που αποφορτιστηκε αυτή την μια φορά?? 

Όχι.

Καλό είναι να μή συμβαίνει, αλλά δεν τρέχει τίποτα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 11/3/2019 στις 9:02 ΜΜ, rudigarcia222 είπε

Γκαις θα ρωτήσω εδώ δεν κάνω άλλο θέμα. Η προηγούμενη μπαταρία κράτησε πάνω από πέντε χρόνια. Σιγά σιγά άρχισε να βήχει ελαφρά όταν έβαζα μπροστά. Τις προάλλες έμεινα στην δουλειά. Εκεί μάλιστα έχει και πολύ υγρασία το μερος. Αγόρασα μια bosch από σκρουτζ την πιο δυνατή. Μετά από 3 μέρες ξαναεμεινα.Εβαλα με καλωδια, άμεσα πήγα σε ηλεκτρονικό και με είπε το ραδιοσντ έχει πρόβλημα τρώει παθητικά ρεύμα ακόμα και όταν είναι κλειστό. Μου είπε μάλιστα δεν το έπαθα πιο μπροστά με την προηγούμενη γιατί χρησιμοποιώ πιο συχνά το αμάξι. Αν πχ το άφηνα κάνα 3μερο σβηστό θα εμένα. Τέλος πάντων αλλαξα ραδιοσντ με καινούριο και από τότε όλα λειτουργούν. Το άφησα σβηστό το αυτοκίνητο για 3 μέρες το έβαλα όλα κομπλέ. Η ερώτηση μου είναι. 

Έχει πάθει σοβαρή ζημιά η καινούργια μπαταρία που αποφορτιστηκε αυτή την μια φορά?? 

Ποιο αυτοκίνητο έχεις;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 11/3/2019 στις 9:02 ΜΜ, rudigarcia222 είπε

Έχει πάθει σοβαρή ζημιά η καινούργια μπαταρία που αποφορτιστηκε αυτή την μια φορά?? 

Κάθε πλήρης αποφόρτιση κόβει μήνες ζωής από τη μπαταρία σου.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλά ρωτάω γιατί έχω ακούσει ορισμένα αυτοκίνητα που έχουν παρόμοια θέματα με το radio-cd.

π.χ σε opel astra αν ξεκλειδώσεις ένα κρυφό μενού είχα ακούσει ότι τραβάει πολύ ρεύμα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 7 μήνες μετά...

Αυτα που τα ονομαζουν σαν 'φορτιστες μπαταριας αυτοκινητου', θελουν οπωσδηποτε συνδεση σε πριζα/ηλεκτρικο δικτυο για να δουλεψουν;

Μην γελασετε, ισως ακουστει χαζο αυτο που θα ρωτησω, αλλα μηπως υπαρχει στην αγορα κατι σαν ... 'power bank' για φορτιση της μπαταριας αυτοκινητου, εστω μερικη-λιγη, για ωρα αναγκης;

Γιατι αν με αφησει το αμαξι μου στην πιλωτη, οκ, με μια μπαλαντεζα πες θα φορτισω με εναν κλασικο 'φορτιστη'. Αν ομως με αφησει στη μεση του πουθενα, τι να το κανω να εχω μαζι μου φορτιστη, αμα για να λειτουργησει θελει πριζα ηλεκτρικου δικτυου;

Δειτε εδω αν μπορειτε να μου πειτε, αν υπαρχει αξιολογη προταση, οπως το θετω

https://tinyurl.com/y26mlga8

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.amazon.co.uk/s?k=battery+booster&adgrpid=58598023332&gclid=Cj0KCQjw9fntBRCGARIsAGjFq5EE-KN3iZi-yz5Ro1OAikjK6odfPzzXzM9ah3D_40cJUT6byVIUOtAaAnSxEALw_wcB&hvadid=259085412238&hvdev=c&hvlocphy=1006598&hvnetw=g&hvpos=1t1&hvqmt=e&hvrand=8246909008379856220&hvtargid=kwd-294967658376&hydadcr=28150_1752747&tag=googhydr-21&ref=pd_sl_9mzrq0nxf8_e

Battery booster λέγονται αυτά που ψάχνεις. Και δίνουν αρκετή ενεργεια ώστε να πάρει μπροστά το αμάξι.Φυσικά αν μείνεις στο πουθενά μπορεί να σε βάλει μπροστά ενα άλλο αμάξι με καλώδια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.