Προς το περιεχόμενο

Μπαταρια αυτοκινητου


PANOS93GR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Τις οδηγίες δεν σκέφτηκες να τις διαβάσεις? :)

Εγώ πάντως που τις έχω διαβάσει έχω διαπιστώσει ότι ο συγκεκριμένος φορτιστής εφόσον μετρήσει ρεύμα κάτω από 7,5 volt θεωρεί την μπαταρία κατεστραμμένη και δεν ξεκινάει καν τη φόρτιση, χωρίς να βγάλει error, απλά μετά από 1,5 λεπτό μπαίνει σε stand by mode.

Επίσης το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να δώσει ο συγκεκριμένος φορτιστής είναι 5,0A, συνεπώς μπορεί να φορτίσει έως 120άρες μπαταρίες. Αν του βάλεις μεγαλύτερη τα 5,0A όχι μόνο δεν αρκούν για να τη φορτίσει, αλλά ούτε καν να τη συντηρήσει.

Μ@λ@κια που τον εχουν προγραμματίσει ετσι.. Πρεπει δηλαδη να δωσεις ρευματα στην μπαταρια απο αλλου.. και μετα να την βαλεις για φορτιση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Μ@λ@κια που τον εχουν προγραμματίσει ετσι.. Πρεπει δηλαδη να δωσεις ρευματα στην μπαταρια απο αλλου.. και μετα να την βαλεις για φορτιση!

Καθόλου μαλακία δεν είναι, όπως έγραψε και κάποιος φίλος παραπάνω εφόσον η μπαταρία σου έχει πέσει στα 6,2v είναι για πέταμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Καθόλου μαλακία δεν είναι, όπως έγραψε και κάποιος φίλος παραπάνω εφόσον η μπαταρία σου έχει πέσει στα 6,2v είναι για πέταμα.

Στη περιπτωση που η μπαταρια ειναι καινουργια(αμαξι) και ξεχασει καποιος τα φωτα ανοιχτα πχ 2 μερες. Και το αποτελεσμα ειναι να την εχει νεκρωσει.. ετσι τουλαχιστον να φαινεται απο τις καταναλωσεις του αυτοκινητου.. Ο φορτιστης αυτος τι ταση θα διαβασει??? 

Ρωταω γιατι εχω δει τετοιο περιστατικο και του εδωσε ρευμα αλλο αυτοκινητο.. Το αφησε δουλεψε και η μπαταρια οκ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην πιάνουμε τις περιπτώσεις μία μια ,δεν θα βγάλουμε άκρη.Είναι παλιά η μπαταρία σου,αλλαξε την.Δεν είναι;Πήγαινε την σε ηλεκτρολόγο που θα την μετρήσει σωστά,δεν είναι μονο τα βολτ που παίζουν ρόλο, και έχει και φορτιστή που θα την φορτίσει αν γίνεται.

Εγώ παντως μπαταρία που ξεφόρτισε μια φορά δεν θα την πολυ εμπιστευόμουν.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Στη περιπτωση που η μπαταρια ειναι καινουργια(αμαξι) και ξεχασει καποιος τα φωτα ανοιχτα πχ 2 μερες. Και το αποτελεσμα ειναι να την εχει νεκρωσει.. ετσι τουλαχιστον να φαινεται απο τις καταναλωσεις του αυτοκινητου.. Ο φορτιστης αυτος τι ταση θα διαβασει??? 

Ρωταω γιατι εχω δει τετοιο περιστατικο και του εδωσε ρευμα αλλο αυτοκινητο.. Το αφησε δουλεψε και η μπαταρια οκ!

Καταρχήν έχε υπόψιν πως αν όταν μια 12βολτη μπαταρία αδειάσει εντελώς (δλδ η τάση της πέσει κάτω από 10,6v), αρχίζει να δημιουργείται στρώμα θειικού μολύβδου στις πλάκες της (καταστρεπτική χημική αντίδραση μη αναστρέψιμη).

Τώρα στο παράδειγμα σου, εφόσον κλείσεις τα φώτα και αφήσεις την μπαταρία έτσι για κανα δίωρο, σίγουρα θα έχει τάση 10 και κάτι volt.

Επίσης αν μια καινούργια μπαταρία μείνει για 2 ημέρες με τάση κάτω από 10,6v τότε κάθε άλλο παρά καινούργια θα είναι, θα έχει χάσει μήνες από τη ζωή της.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Καταρχήν έχε υπόψιν πως αν όταν μια 12βολτη μπαταρία αδειάσει εντελώς (δλδ η τάση της πέσει κάτω από 10,6v), αρχίζει να δημιουργείται στρώμα θειικού μολύβδου στις πλάκες της (καταστρεπτική χημική αντίδραση μη αναστρέψιμη).

Τώρα στο παράδειγμα σου, εφόσον κλείσεις τα φώτα και αφήσεις την μπαταρία έτσι για κανα δίωρο, σίγουρα θα έχει τάση 10 και κάτι volt.

Επίσης αν μια καινούργια μπαταρία μείνει για 2 ημέρες με τάση κάτω από 10,6v τότε κάθε άλλο παρά καινούργια θα είναι, θα έχει χάσει χρόνια από τη ζωή της.

Μιλησες στην ουσια! THANKS!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Παιδιά να ρωτήσω και εγώ κάτι? Το πρωί το αμαξι χωρίς να το βάλω μπροστά το πολύμετρο έδειχνε 13ν μετο το βάζω μπροστά έφτασε μέχρι 14.5 και μαρσαρα αλλά μέχρι εκεί πήγαινε. Είμαι οκ η έχω κάποιο πρόβλημα?  Θέλω να αγοράσω ένα φορτηστει τη να προσέξω ? Γιατί βλεπω η τιμές ξεκινάνε από 10ερ μέχρι το .... Τη διαφορά έχει ένας φτηνως από ένα ακριβώ φορτιστή πέρα την αντοχει που εγώ το θέλω για κάθε 5 6 μήνες μια φορά? Και κάτι τελευταίο έχεις μπαταρίες ανοιχτού τυπου συμπληρώνεις υγρά εχει  κλειστού τύπου αλλά αν βγάλεις το πλαστικό βλέπεις ότι έχει τάπες . Και έχεις εντελώς κλειστού που δεν ανοίγουν. Έχω είμαι στην δεύτερη κατηγορία αν βγάλω το πλαστικό βλέπω ότι έχει τάπες . Αυτές μπορώ να τις ανοίξω να δω υγρά κτλ... Η θα κάνω ζημιά ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, nik416 είπε

Παιδιά να ρωτήσω και εγώ κάτι? Το πρωί το αμαξι χωρίς να το βάλω μπροστά το πολύμετρο έδειχνε 13ν μετο το βάζω μπροστά έφτασε μέχρι 14.5 και μαρσαρα αλλά μέχρι εκεί πήγαινε. Είμαι οκ η έχω κάποιο πρόβλημα?  Θέλω να αγοράσω ένα φορτηστει τη να προσέξω ? Γιατί βλεπω η τιμές ξεκινάνε από 10ερ μέχρι το .... Τη διαφορά έχει ένας φτηνως από ένα ακριβώ φορτιστή πέρα την αντοχει που εγώ το θέλω για κάθε 5 6 μήνες μια φορά? Και κάτι τελευταίο έχεις μπαταρίες ανοιχτού τυπου συμπληρώνεις υγρά εχει  κλειστού τύπου αλλά αν βγάλεις το πλαστικό βλέπεις ότι έχει τάπες . Και έχεις εντελώς κλειστού που δεν ανοίγουν. Έχω είμαι στην δεύτερη κατηγορία αν βγάλω το πλαστικό βλέπω ότι έχει τάπες . Αυτές μπορώ να τις ανοίξω να δω υγρά κτλ... Η θα κάνω ζημιά ?

Ο αύτοματος ρυθμιστης τάσης ( ή σεληνια ή πλακετα δυναμο οπως τα λενε στη πιάτσα) επιτρέπει την εξοδο τάσης του να ειναι έως 14.5V . Αρα σωστά βλέπεις.

Χωρίς να λειτουργεί ο εναλλακτήρας πρέπει να δείχνει στο 100% soc η μπαταρία -> 12.6 έως 13V αν η μπαταρία ειναι start/stop. 

Ο καλός φορτιστής πρέπει να φορτίζει τη μπαταρία σε μια τάση πάνω απο τα 13 βολτ και με λίγα αμπέρ ( εως 5Α μαξ)  για να κρατιέται ο ηλεκτρολύτης και οι πλάκες σε θεμιτά επίπεδα πυκνότητας . Τώρα αν πάρεις κανενα κινέζικο και δώσει 100 βολτ οκ θα την παρεις στα χέρια.. Αλλα με βάση την ηλεκτροτεχνία ολα καλα.

Επεξ/σία από Ribopaido
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Καλημερα. Εχω τον ιδιο φορτιστη. Πηγα να τον χρησιμοποιησω πρωτη φορα χθες κι εχω το εξης προβλημα. Συνδεω τους πολους κανονικα μου δειχνει ρευμα 11,8V αλλα πατωντας το πληκτρο επιλογης προγραμματος επιστρεφει αυτοματα στο stanby και δε φορτιζει. Το δοκιμασα και σε αλλη μπαταρια και παλι τα ιδια. Κανω καποιο λαθος η εχει θεμα ο φορτιστης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, regency_82 είπε

Καλημερα. Εχω τον ιδιο φορτιστη. Πηγα να τον χρησιμοποιησω πρωτη φορα χθες κι εχω το εξης προβλημα. Συνδεω τους πολους κανονικα μου δειχνει ρευμα 11,8V αλλα πατωντας το πληκτρο επιλογης προγραμματος επιστρεφει αυτοματα στο stanby και δε φορτιζει. Το δοκιμασα και σε αλλη μπαταρια και παλι τα ιδια. Κανω καποιο λαθος η εχει θεμα ο φορτιστης;

Αν όντως βάζεις σωστά τους πόλους, τότε είτε και οι δύο μπαταρίες είχαν πρόβλημα είτε ο φορτιστής. Δοκίμασε να ξεκινήσεις φόρτιση σε μπαταρία που είσαι σίγουρος ότι δουλεύει σωστά, αν και εκεί σου κάνει το ίδιο τότε έχει θέμα ο φορτιστής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...