stelios18120 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Σαν να μην τα λένε καλά... Τράβα ένα screenshot το tracking που λέει ότι παρέλαβαν κανονικά και στείλε το.
bilham Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Σαν να μην τα λένε καλά... Τράβα ένα screenshot το tracking που λέει ότι παρέλαβαν κανονικά και στείλε το. Δεν νομίζω ότι είναι τέτοιο θέμα. Και αυτοί λένε ότι παρέλαβαν αλλά δεν το βρίσκουν πού είναι. Το πρόβλημά τους φαίνεται ότι είναι εσωτερικό, μεταξύ των διαφόρων τμημάτων τους! Αλλά και αυτό να συμβαίνει είναι απαράδεκτοι! Να μην μπορούν να συννενοηθούν μεταξύ τους!! Επαγγελματίες οι Κινέζοι σου λέει μετά! Φοβερή επαγγελματικότητα! Τι να κάνω τώρα είναι το θέμα... Να τους απειλήσω ότι θα τους κάνω βούκινο σε όλα τα forum είναι το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό (όχι ότι δεν το έχω κάνει κιόλας )
stelios18120 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Άμα είναι εσωτερικό το θέμα και εφόσον παρελλαβαν δεν σε νοιάζει. Απαιτεις το τάμπλετ σου να βρούνε κτλπ
bilham Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Άμα είναι εσωτερικό το θέμα και εφόσον παρελλαβαν δεν σε νοιάζει. Απαιτεις το τάμπλετ σου να βρούνε κτλπ Ναι αλλά πότε θα μου το στείλουν πίσω. Έτσι όπως πάνε αυτοί θα το περάσουμε το τρίμηνο... Να φανταστείς σε 9 μέρες έφτασε από Γιάννενα στην Κίνα! Σε 8 μέρες έγινε η πρώτη προσπάθεια παράδοσης! Πέρασαν άλλες 10 μέρες μέχρι να το παραλάβουν τελικά! Και πέρασαν 6! μέρες ακόμα που αγνοείται το δέμα εντός του Geabest!! Πού 'ντο Πού' ντο το ταμπλετάκι, ψάξε, ψάξε δεν θα το βρεις! Ή το κάνουν επίτηδες ή είναι τελείως καφενείο! Και να έχω και τη μικρή να περιμένει....
bilham Δημοσ. 9 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2017 Έχω γράψει και στο Site: trustpilot και μου απαντήσανε και από εκεί κάτι χαζάΤην επομένη όμως είπαν ότι το έχουν πάρει στα χέρια τους και κανονίζουν την επισκευή και μου προσφέρουν και 50 ψωροpoints!Για να δούμε και την συνέχεια ΥΓ Sorry για την καθυστέρηση αλλά με ταλαιπωρεί μια παλιογαστρεντερίτιδα τις τελευταίες μέρες και δεν το' χα
bilham Δημοσ. 10 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2017 Η συνέχεια είναι ότι τους έστειλα απάντηση στο ticket ότι είναι απαράδεκτοι να μου δίνουν 50 πόντους (1€) μετά από όλα αυτά και είπαν συγγνώμη λάθος, 500 εννοούσαμε (10€). και είπαν ότι σε 3 εργάσιμες θα απαντήσουν αν γίνεται ή όχι
theopan Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Το Gearbest έχει πάρει την κατρακύλα (αν ήταν και ποτέ αξιόπιστο δηλαδή...). Για να μου κάνουν 3$ partial refund για ένα αντικείμενο (ηλεκτρικό massager συνολικής αξίας 5$) το οποίο ήρθε με τα ηλεκτρόδια να λείπουν από το πακέτο (απολύτως άχρηστο στην πράξη δηλαδή), χρειάστηκε να περάσουν 2+ μήνες "διαβουλεύσεων" όπου τους εξηγούσα ότι το partial refund δεν έχει κανένα νόημα και ή πρέπει να μου στείλουν έστω τα ηλεκτρόδια μόνο ή να μου δώσουν όλο το ποσό πίσω. Άνοιξα case στο Paypal, το Paypal αποφάσισε -χαζά- κι αυτό ότι πρέπει να στείλω πίσω το πακέτο, τους ξαναέγραψα στο gb ότι είναι άσκοπο να ασχολούμαστε άλλο και ας δώσουν τα 3$ να τελειώνουμε, μου ζήτησαν να κλείσω το case στο paypal (λογικό) και αφού το έκλεισα έκαναν τον "Κινέζο" για κανά μήνα ακόμα και χρειάστηκε κι άλλο μήνυμα για να πιστώσουν τελικά τα 3$ σε χρήμα. Κακώς ασχολήθηκα φυσικά για τόσο ασήμαντο ποσό, αλλά το έκανα μόνο και μόνο για να τεστάρω πόσο αξιόπιστοι είναι σε περίπτωση προβλήματος. Ε δεν είναι... Από εδώ και στο εξής αποφάσισα ότι έχουν δίκιο όσοι πρότειναν dispute στο Paypal κατευθείαν και αυτό θα κάνω.
bilham Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Η συνέχεια είναι ότι τους έστειλα απάντηση στο ticket ότι είναι απαράδεκτοι να μου δίνουν 50 πόντους (1€) μετά από όλα αυτά και είπαν συγγνώμη λάθος, 500 εννοούσαμε (10€). και είπαν ότι σε 3 εργάσιμες θα απαντήσουν αν γίνεται ή όχι Τελικά μετά από και άλλα παράπονά μου, μου δώσανε 1000 πόντους και tracking number επιστροφής του tablet Για να δούμε όταν το παραλάβω τι θα έχουν βάλει μέσα... ... μου ζήτησαν να κλείσω το case στο paypal (λογικό, όχι λογικό) και αφού το έκλεισα έκαναν τον "Κινέζο" για κανά μήνα ακόμα ... Δεν έπρεπε να κλείσεις το case στο paypal μέχρι να σου επιστρέψουν τα χρήματα Αλλά αφού τελικά λύθηκε το θέμα ΟΚ
theopan Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δεν έπρεπε να κλείσεις το case στο paypal μέχρι να σου επιστρέψουν τα χρήματα Αλλά αφού τελικά λύθηκε το θέμα ΟΚ Ναι δεν το εξήγησα καλά. Είχα προχωρήσει στο επόμενο στάδιο (escalate) και το ίδιο το Paypal μου πρότεινε με συνοπτικές διαδικασίες να επιστρέψω πίσω το πακέτο (απαράδεκτη απόφαση). Το είχα πακετάρει, πήγα και ως το ταχυδρομείο μια μέρα, είχε ουρά και αποφάσισα να μην το στείλω τελικά γιατί μου φάνηκε κοροϊδία να δώσω 15€ μεταφορικά για Κίνα (ακόμα και που θα τα έπαιρνα πίσω) για ένα πράγμα που έκανε 4,5€. Ε αφού είχε γίνει escalate έπρεπε να το κλείσω από όσο ξέρω για να μου κάνουν το refund. Έκανα πολλές και νευρικές κινήσεις, γιατί μου την είχε δώσει άσχημα αυτή η υπόθεση καθώς είναι προφανές ότι ο κινεζάκος που πακέταρε το αντικείμενο, ενώ το ζύγισε πρώτα πλήρες και έγραψε το πλήρες βάρος στο φάκελο, τελευταία στιγμή έβαλε χέρι στο πακέτο και σούφρωσε τα εξαρτήματα (για ανταλλακτικά προφανώς). Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να έγινε από λάθος καθώς ήταν ένα διαφανές σακουλάκι το οποίο φαινόταν αμέσως τι είχε μέσα.
bilham Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Τελικά μετά από και άλλα παράπονά μου, μου δώσανε 1000 πόντους και tracking number επιστροφής του tablet Για να δούμε όταν το παραλάβω τι θα έχουν βάλει μέσα... Τους ρώτησα τι είχε το tablet και μου είπαν κάτι γενικό, ότι δεν φόρτιζε. Στην ερώτησή μου ποιο ήταν το πρόβλημα που επισκευάστηκε, άλλαξαν μπαταρία; άλλαξαν το usb port; μου απάντησαν: "We can understand you would like to get information related to this repair process. However, please note the repair is completed by our after-sale technician team and the item is sent out. It is hard for us to get the detailed information of this process at the moment. Please rest assured we have solved the issue of the item." Τώρα είναι λογικό αυτό; Να μην ξέρουν ποιο ήταν ακριβώς το πρόβλημα και τι επισκευές ή τι αλλαγές έγιναν; Εγώ τους ζήτησα πάλι πιο έντονα να μου δώσουν συγκεκριμένες πληροφορίες για την επισκευή
TheAccountant Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Τους ρώτησα τι είχε το tablet και μου είπαν κάτι γενικό, ότι δεν φόρτιζε. Στην ερώτησή μου ποιο ήταν το πρόβλημα που επισκευάστηκε, άλλαξαν μπαταρία; άλλαξαν το usb port; μου απάντησαν: "We can understand you would like to get information related to this repair process. However, please note the repair is completed by our after-sale technician team and the item is sent out. It is hard for us to get the detailed information of this process at the moment. Please rest assured we have solved the issue of the item." Τώρα είναι λογικό αυτό; Να μην ξέρουν ποιο ήταν ακριβώς το πρόβλημα και τι επισκευές ή τι αλλαγές έγιναν; Εγώ τους ζήτησα πάλι πιο έντονα να μου δώσουν συγκεκριμένες πληροφορίες για την επισκευή Τωρα παραλογιζεσαι εσυ ομως. Εσενα σε ενδιαφέρει να λάβεις ενα λειτουργικο τάμπλετ ή να μαθεις ακριβως την βλαβη? Φαντάσου τώρα οτι στο Gearbest καθε μέρα στελνουν και παιρνουν χιλιαδες αντικειμενα, επισης το τμημα επιστροφων - τεχνικο τμημα ή οτι αλλο... δεν εχει να αντιμετωπισει μονο εσενα αλλα εκατονταδες πελατες. Αν καθοταν να γράψουν εκθεση για τα ευρηματα του καθε ενα την κάτσανε την βάρκα. Οποτε πολυ λογικα σου απάντησε οτι αυτο που ζητάς ειναι απίθανο... αλλα και ανευ ουσίας.
bilham Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Τωρα παραλογιζεσαι εσυ ομως. Εσενα σε ενδιαφέρει να λάβεις ενα λειτουργικο τάμπλετ ή να μαθεις ακριβως την βλαβη? Φαντάσου τώρα οτι στο Gearbest καθε μέρα στελνουν και παιρνουν χιλιαδες αντικειμενα, επισης το τμημα επιστροφων - τεχνικο τμημα ή οτι αλλο... δεν εχει να αντιμετωπισει μονο εσενα αλλα εκατονταδες πελατες. Αν καθοταν να γράψουν εκθεση για τα ευρηματα του καθε ενα την κάτσανε την βάρκα. Οποτε πολυ λογικα σου απάντησε οτι αυτο που ζητάς ειναι απίθανο... αλλα και ανευ ουσίας. Εντάξει αλλά δεν έχω το δικαίωμα σαν πελάτης να γνωρίζω τι αλλαγές έγιναν στη συσκευή μου; Γιατί είναι δύσκολο το service να κολήσει ένα χαρτάκι πάνω στη συσκευή όταν το επιστρέψει που να λέει ποιο ήταν το πρόβλημα και ποιες επιδιορθώσεις - αλλαγές έγιναν; Δείχνεις σεβασμό στον καταναλωτή έτσι Αλλιώς τι; - Πάρτο στο φτιάξαμε, μη ρωτάς πολλά και φύγε;
bilham Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Εντάξει αλλά δεν έχω το δικαίωμα σαν πελάτης να γνωρίζω τι αλλαγές έγιναν στη συσκευή μου; Γιατί είναι δύσκολο το service να κολήσει ένα χαρτάκι πάνω στη συσκευή όταν το επιστρέψει που να λέει ποιο ήταν το πρόβλημα και ποιες επιδιορθώσεις - αλλαγές έγιναν; Δείχνεις σεβασμό στον καταναλωτή έτσι Αλλιώς τι; - Πάρτο στο φτιάξαμε, μη ρωτάς πολλά και φύγε; Τελικά σήμερα παρέλαβα το tablet. Αυτό που είχε όμως η συσκευασία δεν ήταν το δικό μου αλλά refurbished (νεότερο πάντως από το δικό μου) Για αυτό και δεν μου λέγανε τι χρειάστηκε να αλλάξουν οι μπαγάσηδες! Ούτε καν φορτιστή δεν είχαν μέσα! Αυτό που ήθελαν από την αρχή αυτό και έκαναν. Τι κι αν τους έλεγα εγώ όχι σε refurbished αλλά θέλω το δικό μου! Με γράψανε κανονικά! Τώρα τι τους κάνω; Διαμαρτυρία σίγουρα αλλά τι να ζητήσω; Refund σηκώνει;
bilham Δημοσ. 20 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2017 Τελικά τους ξαναέστειλα ένα δυναμικό μήνυμα και μου δώσανε 500 πόντους για την αναστάτωση και refund περίπου 40€. Με αυτά και με αυτά δηλαδή έχω πάρει πίσω σχεδόν όλο το κόστος του tablet και κάποια ποντάκια για μελλοντικές αγορές. Αλλά έμεινη η μικρή 3 μήνες χωρίς το tablet της, χώρια η ταλαιπωρία και τα μηνύματα επί μηνυμάτων που έστελνα όλο αυτό τον καιρό! Δεν ξέρω αν τελικά αξίζει να επιστρέψει κανείς κάτι στην Κίνα σε περίπτωση που χαλάσει. Θα ταλαιπωρηθεί πολύ, όπως εγώ. ίσως να ήταν καλύτερα τα πράγματα αν είχε γίνει η ζημιά μέσα στο εξάμηνο και έμπαινε και το paypal στην εξίσωση...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα