Προς το περιεχόμενο

Πετυχημένες οι πρώτες δοκιμές ενός νέου ηλεκτρικού “ιπτάμενου ταξί”


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπούρδες.

 

Το να έχεις "αμάξι" που χρειάζεται... ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ (έστω μικρού μήκους) για να απογειωθεί/προσγειωθεί, δεν είναι ιδαίτερα χρήσιμο. Απλά ενδεχομένως θα αντικαταστήσουν την μεγάλη χρήση (από στελέχη εταιριών και μη) των ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ.

 

(Που και πάλι ΔΕΝ μπορούν ιδιαίτερα να τα αντικαταστήσουν, γιατί το ελικόπτερο απογειώνεται/προσγειώνεται ΚΑΘΕΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ).

VTOL είναι φίλος που σημαίνει ότι "απογειώνεται/προσγειώνεται ΚΑΘΕΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ" και μάλιστα με μεγαλύτερη ασφάλεια από ένα ελικόπτερο γιατί δεν έχει τις έλικες να παίρνουν σβάρνα ό,τι βρουν.

 

Διαβάζουμε και κανένα άρθρο πριν σχολιάσουμε γιατί καταλήγουμε να πετάμε ...μπούρδες.

 

Το βασικο προβλημα σε αυτες τις υλοποιησεις ειναι η μεγαλη καταναλωση ενεργειας, εαν με το αυτοκινητο ηθελες Χ ποσο ενεργειας για να πας καπου, εστω και με κινηση, με αυτο εδω θα θες 5Χ ενεργεια και οι ανανεωσιμες ακομη δεν φτανουν για μαζικη χρηση. Ειναι αλλο να κυλας και αλλο να τραβηξεις μια μαζα ψηλα.

Είναι γνωστό αυτό το "επιχείρημα" αλλά στην πραγματικότητα είναι μεγάλη μούφα.

 

Ακόμα και να υποχρεώσεις με νόμο την πώληση μόνο ηλεκτρικών οχημάτων θα χρειαστούν δεκαετίες (τουλάχιστον 2, στην πράξη περίπου 4) για να γίνει αλλαγή όλου του στόλου.

 

Στο μεσοδιάστημα η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας άνετα θα έχει υπερκαλύψει την ζήτηση (που και τώρα το κάνει αλλά υπό κάποιες προϋποθέσεις).

 

Παρατράγουδα προφανώς και θα υπάρξουν αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα είναι deal breakers.

 

Και λίγο off-topic, τα ορυκτά καύσιμα απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας για ν' ανακαλυφθούν, να εξορυχτούν, να μεταφερθούν στα διυλιστήρια, να διυλιστούν, να μεταφερθούν στα βενζινάδικα, να αντληθούν στ' αυτοκίνητα και τελικά ένα μικρό ποσοστό να μετατραπεί σε κινητική ενέργεια.

Και μην ξεχνάμε τα τεράστια ποσά που σπαταλάνε τα κράτη στην ενίσχυση των πετρελαϊκών (και συναφών) εταιριών καθώς και στην συντήρηση των στρατιωτικών μονάδων που τα "προστατεύουν".

 

Πιστευω οτι ακομη μας λειπει η τεχνολογια κλειδι για να δουλεψει αυτη η ιδεα.

 

Η τεχνολογία υπάρχει απλά δεν έχουμε ακόμα το energy density στις μπαταρίες για να υποστηρίξουν την κατασκευή ενός εμπορικά επιτυχημένου αεροσκάφους αυτού του είδους.

 

Ο Elon Musk (που btw έχει σχέδια για κάτι αντίστοιχο) λέει ότι χρειαζόμαστε μπαταρίες με density >400Wh/Kg ενώ τώρα είμαστε κάπου στα 200-250Wh/Kg.

 

Άλλοι λένε ότι είναι δυνατόν και με ~300-350Wh/Kg.

 

Βασικά αυτό σημαίνει ότι από το 2022 και μετά θα γίνει το μπαμ με τις startup που θα πιέσουν απίστευτα την όλη τεχνολογία και ίσως κάπου στο 2025 να έχουμε επιτυχημένες εμπορικές υλοποιήσεις.

 

Πιστευω πιο πολυ στον διακτινισμο, εαν κανεις μια δουλεια καντην σωστα απο την αρχη.

Beam me up, Scotty!

Δεν είμαι σίγουρος ότι θ' αρέσει σε πολλούς να πεθαίνουν κάθε φορά που θέλουν να πάνε κάπου. ;)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 44
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Έλληνα Ταξιτζης : Φιλαράκι να σε πετάξω κάπου;

Άντε επιτέλους ! Κουράστηκα κάθε μαύτη την κωλο Ferrari !

διορθώστε αυτό με τον "αεροδιάδρομο", γιατί δεν υπάρχει στο έδαφος αεροδιάδρομος, αλλά διάδρομος

VTOL είναι φίλος που σημαίνει ότι "απογειώνεται/προσγειώνεται ΚΑΘΕΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ" και μάλιστα με μεγαλύτερη ασφάλεια από ένα ελικόπτερο γιατί δεν έχει τις έλικες να παίρνουν σβάρνα ό,τι βρουν.

Για την ασφάλεια των άλλων ναι, αλλά για την ασφάλεια των επιβατών όχι. 

Σε περίπτωση ζημιάς, το ελικόπτερο έχει και μια,πολύ δύσκολη μεν υπαρκτή δε, εναλλακτική για autorotation.

Το εν λόγω σκάφος δεν έχει ετούτη την επιλογή.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ασφάλεια των άλλων ναι, αλλά για την ασφάλεια των επιβατών όχι. 

Σε περίπτωση ζημιάς, το ελικόπτερο έχει και μια,πολύ δύσκολη μεν υπαρκτή δε, εναλλακτική για autorotation.

Το εν λόγω σκάφος δεν έχει ετούτη την επιλογή.

Και;

 

Ούτε τα ελικόπτερα έχουν αλεξίπτωτα που έχει αυτό εδώ αλλά αυτό δεν το αναφέρεις.

 

Τζάμπα κουβέντα κάνουμε πάντως γιατί το ελικόπτερο ως μέσο μεταφοράς είναι άχρηστο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και;

 

Ούτε τα ελικόπτερα έχουν αλεξίπτωτα που έχει αυτό εδώ αλλά αυτό δεν το αναφέρεις.

 

Τζάμπα κουβέντα κάνουμε πάντως γιατί το ελικόπτερο ως μέσο μεταφοράς είναι άχρηστο.

 

Τα αλεξιπτωτα που αναφέρετε πολλοι, δεν ειναι πανακεια ουτε μπορεις να τα χρησιμοποιησεις σε ολο τον φακελο πτησης, ουτε η αναπτυξη τους σημαινει οτι γλύτωσες.

 

Το ελικοπτερο αχρηστο ως μέσο μεταφορας????????????? What? Κάτι αλλο θα εννοεις...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραια  τεχνολογια...αλα να θυμαστε οτι μαλλον ιδη υπαρχει σε στρατιοτικο μοντελο ...πιο εξελιγμενο μαλλον και θα χρυσιμοπιοιθη εναντιον ανθροπον....

 

 

Από τον τρόπο που γράφεις έχεις κερδίσει τον σεβασμό μας. Διαφώτησε μας και άλλο

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τον τρόπο που γράφεις έχεις κερδίσει τον σεβασμό μας. Διαφώτησε μας και άλλο

μπορει να μην γραφω αριστα ελληνικα επιδεις μεγαλωσσα στην ολλανδια και εκανα μονο 2 ωρες δημοτικο την βδομαδα αν ειχε δασκαλο.

αλλα τουλαχιστον εχω την καλοσινη να μην κοδοιδεβω και να μην χλεβαζω αλλους. απο αυτο που ειπα συγκρατας μονο τα λαθοι μου τα ορθογραφικα....αλλα δεν σιγκρατας το μινιμα. ολοι εχετε μαθει να βλεπετε τα λαθοι των αλλον αλλα τα δικα σας δεν τα βλεπετε.....μην κρινεις αδελφε μου χωρις να ρωτας ....μην κρινεις γιατι θα κριθεις με το ιδιο μετρο. να εισαι καλα να εχεις μια ευλογιμενη μερα. και ζητω συγνομη εαν σε εθιξα με τα ορθογραφικα μου

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τα ελληνικα νησια αψογωτατο. πας απο νησι σε νησι πετωντας χαμηλα σαν να εισαι σε καταστρωμα πλοιου αλλα πολυ ταχυτερα! ;)

για να δουμε θα βγαλειο Ελον κανα ιπταμενο τεσλα? :P

Με τους ανέμους τι γίνεται?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ασφάλεια των άλλων ναι, αλλά για την ασφάλεια των επιβατών όχι. 

Σε περίπτωση ζημιάς, το ελικόπτερο έχει και μια,πολύ δύσκολη μεν υπαρκτή δε, εναλλακτική για autorotation.

Το εν λόγω σκάφος δεν έχει ετούτη την επιλογή.

Με ένα αλεξιπτωτάκι λύνεται το πρόβλημα :-).

Πάντως μιλάμε για πτήση και σαν πτήση έχει και τα ρίσκα της. Βλέπεις γεννηθήκαμε για να ζούμε πάνω στην Γη και όχι στον αέρα η στο νερό αλλά είμαστε παλούκια δεν μας χωράει ο τόπος :-) .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αλεξιπτωτα που αναφέρετε πολλοι, δεν ειναι πανακεια ουτε μπορεις να τα χρησιμοποιησεις σε ολο τον φακελο πτησης, ουτε η αναπτυξη τους σημαινει οτι γλύτωσες.

 

Το αλεξίπτωτο είναι το ίδιο "άχρηστο" με το autorotation. Αν φτάσεις σε αυτό το σημείο κάνε και τον σταυρό σου να δέσει το γλυκό.

 

Το ελικοπτερο αχρηστο ως μέσο μεταφορας????????????? What? Κάτι αλλο θα εννοεις...

 

Δεν εννοώ κάτι άλλο.

 

Το ελικόπτερο είναι για τους πλούσιους και τις κρατικές υπηρεσίες. Ο απλός κόσμος δεν έχει πρόσβαση και γι' αυτό έχει αποτύχει ως μέσο μεταφοράς.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι τελειοποιησαμε τις επιγειες μεταφορες κ ειπαμε να επεκταθουμε στον ουρανο...Κατ'εμε πρωτα θα επρεπε να φυγει ο ανθρωπινος παραγοντας απο την οδηγηση κ μετα οτιδηποτε αλλο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.