Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήρα ένα δίσκο από ένα κατάστημα online

για 20€ πλήρωσα κανονικά και μετά από λίγες μέρες έλαβα μήνυμα ότι τους ήρθε στο κατάστημα με άλλη τιμή (35€) και είτε δίνω 15 παραπάνω για να τον πάρω είτε μου επιστρέφουν τα 20€.

 

Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση;

Θεωρητικά είναι υποχρεωμένοι να μου το δώσουν στη τιμή που το αγόρασα έτσι δεν είναι;;

Δημοσ.

Το σωστό είναι να πληρώσεις 20 και να το πάρεις.

 

Απο κει και πέρα είναι πως το διαχειρίζεται ο καταστηματάρχης. Μπορεί να σκεφτεί ότι:

 

  1. δεν δέχομαι να βάλω απο την τσέπη μου τη διαφορά παρότι δικο μου λάθος
  2. Βάζω τη διαφορά και προσέχω στο μέλλον
  3. δεν δέχομαι να βάλω απο την τσέπη μου τη διαφορά παρότι δικο μου λάθος και αποδέχομαι την όποια αρνητική δημοσιότητα θα πάρει το θέμα με βάρος στο όνομα της επιχείρησης μου

Προφανώς συναναστρέφεσαι με βλακέντιο και δεν έχει σκεφτεί την πιθανότητα ύπαρξης του #3 ή την έχει σκεφτεί και το ρισκάρει, πάλι όμως είναι βλακέντιος

  • Like 1
Δημοσ.

Στην περίπτωση που υπάρχει σχετική νομοθεσία, ξεκινάς με μήνυση (150€), οπότε μένεις στο ηθικό του θέματος γιατί κανείς δεν δεσμεύτηκε σε κάτι απέναντι σου, πόσο μάλλον να σου προκαλέσει και οικονομική ζημιά

Δημοσ.

Πήρα ένα δίσκο από ένα κατάστημα online

για 20€ πλήρωσα κανονικά και μετά από λίγες μέρες έλαβα μήνυμα ότι τους ήρθε στο κατάστημα με άλλη τιμή (35€) και είτε δίνω 15 παραπάνω για να τον πάρω είτε μου επιστρέφουν τα 20€.

 

Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση;

Θεωρητικά είναι υποχρεωμένοι να μου το δώσουν στη τιμή που το αγόρασα έτσι δεν είναι;;

 

Ναι. Και αν δεν δεχτούν, κάνε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές για τους καταναλωτές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...