Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έβγαλα πριν λίγες εβδομάδες debit από την εθνική και έχω γενικά πρόβλημα με τις αγορές.Στο 80% των site δεν δέχεται την κάρτα.Έχω καταφέρει βέβαια να κάνω 3 αγορές από steam που και αυτό την αρνήθηκε κάποιες φορές.Την έχω βάλει κανονικά στο paypal το οποίο και αυτό άλλοτε δουλεύει και άλλοτε όχι.

 

Πάντως στο play store και στο marketplace του xbox δεν δέχθηκε την κάρτα όσες φορές και να προσπάθησα είτε με paypal είτε με την debit.Είμαι σίγουρος οτι βάζω τα στοιχεία σωστά και οτι η κάρτα έχει μέσα χρήματα.Όσο έψαξα στο ίντερνετ και σε διάφορα support άκρη δεν βρήκα,Έχει κάνεις παρόμοιο πρόβλημα; 

Δημοσ.

Για να πάρεις ενημέρωση σωστή για τι συμβαίνει ενώ είναι μέσα στις αποδεκτές κάρτες πχ για το paypal κανε ένα τηλέφωνο στην υποστήριξη τις εθνικής και αυτοί θα σου πουν για ποιο λόγο δεν τη δέχεται κάθε φορά και θα ενημερώσουν και το σύστημα τους με αυτό.

 

Μια φορά εάν έβαλες λάθος στοιχεία ή τα πήρε σε αποτυχία από μόνο του λάθος--> για παράδειγμα, έχει κολλήσει , έχει τύχει πολλές φορές και έτσι λύνεται....'συστημικα' αυτοί παίρνουν ενημέρωση απλά να ζητήσεις το κατάλληλο εκπρόσωπο.

 

Μετά στέλνεις email και στο support του paypal και τους ενημερωνεις για τις αποτυχιες και οτι μιλησες με τη τραπεζα σου και ειναι ενταξει σε σχεση με αυτους, και στο φτιαχνουν παλι το συστημα τους καθυστερει να ενημερωθει.

Δημοσ.

Πήρα τηλέφωνο στην εθνική και άκρη δεν πολυ έβγαλα.Μου είπαν οτι αυτοί δεν μπλοκάρουν καμία συναλλαγή και οτι σε κάθε περίπτωση φταίει το κάθε σαιτ.

 

Εγώ από ότι κατάλαβα είναι πρόβλημα verification των στοιχείων τις περισσότερες φορές αλλά δεν ξέρω τι συμβαίνει ακριβώς.Η κάρτα είναι στο όνομα του πατέρα μου.Ίσως γι αυτό έχει θέμα αλλά και πάλι δεν ξέρω γιατί να έχει πρόβλημα εφόσον βάζω σωστά τα στοιχεία της κάρτας.

 

EDIT:Κατάφερα και έκανα αγορές από το Humble Bundle χωρίς πρόβλημα όμως η google συνεχίζει να έχει πρόβλημα...

Δημοσ.

Γι αυτο σου ειπα να ζητησεις το καταλληλο = φιλοτιμο στο καταλληλο τμημα δηλαδη παιξε και ενα τζοκερ μεταξυ μας παραλληλα.. :-D

 

Αυτο που λες συμβαινει{πρόβλημα verification}συνηθως και δε το δεχεται το Paypal μια που το ανέφερες και τους στελνει επι τοπου αναφορα τι ειναι λαθος στα στοιχεια και το βλεπον αυτοι στο ιστορικο αλλα θελει 'κουραγιο' οπως καταλαβαινεις, δε παιζει ρολο που ειναι σε αλλο ονομα αφου τα στοιχεια τα ξερεις και ειναι ενεργη δεν εχει ληξει ή για καποιο λογο μπλοκαριστει.

Γι'αυτο στειλε και ενα mail στο support στις σελιδες που εχεις θεμα οτι ειδη εχεις ενημερωση οτι ειναι θεμα δικο τους απο τη τραπεζα σου και σιγουρεψε τα στοιχεια που δινεις και θα ξεπλοκαρει συντομα.

Δημοσ.

Μια ώρα το προσπαθούσα στο τηλέφωνο αλλά τζίφος. Αυτός έβλεπε ότι όλα σωστά από την μεριά τους.Οποτε προσπάθησα να βγαλω άκρη με το support της Google. Ήμουν στο τηλέφωνο με έναν Άγγλο που μου είπε ότι θα λυθεί το πρόβλημα μέσα σε 4 ώρες. Δεεεν το πιστεύω αλλά για να δούμε.

Δημοσ.

Μια ώρα το προσπαθούσα στο τηλέφωνο αλλά τζίφος. Αυτός έβλεπε ότι όλα σωστά από την μεριά τους.Οποτε προσπάθησα να βγαλω άκρη με το support της Google. Ήμουν στο τηλέφωνο με έναν Άγγλο που μου είπε ότι θα λυθεί το πρόβλημα μέσα σε 4 ώρες. Δεεεν το πιστεύω αλλά για να δούμε.

Άπλα η 'Google' δεν κατάλαβα τι σχέση έχει?

Δημοσ.

Το play Store είναι από τα λίγα site που δεν δέχεται με τίποτα την κάρτα αλλά ούτε και το PayPal κάνοντας decline κάθε συναλλαγή για λόγους ασφαλείας. Οπότε πήρα τηλέφωνο εκεί για να δω πιο είναι το πρόβλημα το οποίο όπως περίμενα δεν λύθηκε αν και με είχαν βεβαιώσει ότι θα λυθεί.

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

Κάθε φορά που γίνεται 'decline' κάθε συναλλαγή έχει σίγουρα ενημέρωση στο σύστημα τους--> το λόγο, η ελληνική τράπεζα που ανήκει η κάρτα σου, οπότε εάν μάθεις από τη τράπεζα το λόγο και ενημερώσεις θα λυθεί, καθάρισε και τους browser τους δικού σου συστήματος εάν χρησιμοποιείς σταθερά αυτό π.χ από αυτόματη συμπλήρωση και cookies και περιμένεις, καλύτερα γραπτά mail δηλαδή για να μη τρως την ώρα σου στα τηλέφωνα και σε "πραγματικό χρόνο" να μην παίρνεις απαντήσεις στα αυτονόητα, μόνο στη τράπεζα μέχρι να πάρεις τη κατάλληλη πληροφορία.

 

:shifty: άλλη επιλογή εάν συμφωνεί ο κάτοχος είναι να βγάλεις τη Visa προπληρωμένη είναι από την ίδια τράπεζα και να κάνεις από εκεί τις αγορές με κατάλληλες κινήσεις για να μην έχεις επιπρόσθετες χρεώσεις στην 'ανατροφοδότηση' της κάρτας .

 

Ενδεικτικά...Alpha bank + Piraeus λύθηκαν μέσα σε λίγες ώρες τέτοια θέματα και είχες ενημερώσει άμεσα για το λόγο από το κατάλληλο τμήμα, από την εμπειρία μου. 

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Θα ξαναπάρω τηλέφωνο στην εθνική για να δω τι παίζει αν και όπως μου είχαν πει αυτοί δεν μπλόκαραν τίποτα από συναλλαγές και ότι κάνουν το κάνουν τα site. (μου το είπε και η Google αυτό) Γι αυτό και προσπάθησα να βγαλω άκρη από κει. Πάντως από ότι κατάλαβα κανεις δεν μπορεί να βγάλει άκρη και στέλνει την ευθύνη στον άλλο.

Δημοσ.

Το PayPal είναι στο όνομα της κάρτας έτσι;

Δημοσ.

Έχεις το 3D secure by mastercard ενεργοποιημένο;

Παίζει να φταίει αυτό, αν το site δε ζητάει τον extra κωδικό.

Έχω το ίδιο θέμα με τη Eurobank, αλλά να σου πω την αλήθεια δεν το έχω ψάξει περισσότερο.

Δημοσ.

Verified by visa εννοείς (δεν έχει Mastercard το μέλος), το οποίο ζητείται ΜΟΝΟ από συμβεβλημένα καταστήματα, το λέει και όταν κάνεις sign up.

Δημοσ.

Το PayPal όχι δεν είναι στο ίδιο όνομα αλλά δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα εφόσον κάνω αγορες από αλλού.

Δημοσ.

Προφανώς και αυτό είναι πρόβλημα. Η κάρτα πρέπει να είναι στο όνομά σου, το λέει και στους όρους.

Δημοσ.

Μα τότε πως κάνω κανονικά αγορές από κάθε κατάστημα πλην του Google play? Η κάρτα έχει τα σωστά στοιχεία φυσικά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...