Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Επιλογή νέων ελαστικών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επίσης

 

http://www.skroutz.gr/s/8879972/Goodyear-Eagle-F1-GSD3-215-40R17-83Y.html

 

 

Για τα Michelin αυτό ακριβώς μου είπαν μέσες άκρες.

Τα Bridgestone που έχω τώρα είναι όντως πέτρα.

Goodyear ΟΧΙ. Γλιστρανε!

Ακόμα μετανιώνω τα λεφτά μου...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 85
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ναι στην Ελλάδα γενικά φοράμε καλοκαιρινά και το χειμώνα. Εκτός ίσως από το Νευροκόπι

Dunlop sport maxx rt2. Τα είχα σε 225/40/18 και είναι άψογα.   Και τα ps4 πρέπει να είναι άψογα. Nero δε θα έβαζα.

Όταν λέω μικρή κατηγορία Μίλαω για λάστιχα 200 ευρώ. Τα Michelin τα χάλασαν, τα Bridgestone γίνονται σκληρά γρήγορα... Τα είχα.

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εγω μετα απο πολυ ψαξιμο και πολυ διαβασμα για το δικο μου αυτοκινητο σε διασταση 205/45/r17 κατεληξα σε goodyear eagle f1 asymmetric 2. Ημουν αναμεσα και στα dunlop sport maxx rt 2 για τα οποια επισης διαβαζα αριστες κριτικες. Δεν ξερω τις αναγκες σου και τι ψαχνεις απλα το αναφερω μηπως και σε βοηθησει.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω μετα απο πολυ ψαξιμο και πολυ διαβασμα για το δικο μου αυτοκινητο σε διασταση 205/45/r17 κατεληξα σε goodyear eagle f1 asymmetric 2. Ημουν αναμεσα και στα dunlop sport maxx rt 2 για τα οποια επισης διαβαζα αριστες κριτικες. Δεν ξερω τις αναγκες σου και τι ψαχνεις απλα το αναφερω μηπως και σε βοηθησει.

Γιατί τα 2?

Έχουν βγει και 3.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί τα 2?

Έχουν βγει και 3.

 

Πηρα γνωμες απο ατομα που φορουσαν τα 2 και αναβαθμισαν σε 3 και μου ειπαν οτι υστερουν αρκετα και ειδικα στο κρατημα στο βρεγμενο. Για τα 2 μονο τα καλυτερα διαβαζω/ακουω. Βεβαιως οπως ειπα και πιο πανω δεν γνωριζω τις αναγκες και το αμαξι του TS.

Για ενα απλο αμαξι πολης δεν νομιζω να χρειαζεται να φτασει σε τετοια ακριβη κατηγορια ελαστικων σε αντιθεση με ενα αμαξι πιο δυνατο το οποιο κανει αρκετα ταξιδια τα θεωρω ιδανικα.

 

Σε κατι πιο οικονομικο για το οποιο εξισου εχω ακουσει καλα λογια ειναι και τα:

Uniroyal RainSport 3

Avon ZV7

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόκειται για Ibiza cupra 2010.

Ταξίδια δεν θα έλεγα ότι γίνονται πολύ συχνά αλλά όταν γίνονται είναι μακρινά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόκειται για Ibiza cupra 2010.

Ταξίδια δεν θα έλεγα ότι γίνονται πολύ συχνά αλλά όταν γίνονται είναι μακρινά.

Στην θέση σου θα έβαζα τα goodyear ή τα dunlop. Για πιο οικονομικά δες και τα uniroyal. Οποίο και να βάλεις πιστεύω θα είσαι μια χαρά!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειμαι ο μονος που κοιταω και χωρα κατασκευης σε οτι δηποτε αγοραζω? επαθα πολιτισμικο σοκ με το που ειδα τα toyo proxes cf2 που εβαλα 14ρια να ειναι made in Japan... θεωρω πολυ καλη προοπτικη για μια εταιρια να κατασκευαζει ακομα στην χωρα καταγωγης της..

 

υ.γ.- δεν εισαγω ΤΟΥΟ στην Ελλαδα :P

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειμαι ο μονος που κοιταω και χωρα κατασκευης σε οτι δηποτε αγοραζω? επαθα πολιτισμικο σοκ με το που ειδα τα toyo proxes cf2 που εβαλα 14ρια να ειναι made in Japan... θεωρω πολυ καλη προοπτικη για μια εταιρια να κατασκευαζει ακομα στην χωρα καταγωγης της..

 

υ.γ.- δεν εισαγω ΤΟΥΟ στην Ελλαδα :P

Πρόσεξε όμως... Τα Toyo επειδή τα έφερνε ο Τοψης σε κάποια φάση ( ήξερα έναν τύπο που δούλευε εκεί), φαγωνονται πάρα πολύ γρήγορα όπως κ όλα τα made in Japan λαστιχα :) Επίσης γλυστράνε στο νερό όπως τα Michelin.. Τα Toyo είναι πιο πολύ για δυνατά αυτοκίνητα με πολλά άλογα αλλά για λίγα χιλιόμετρα χρήσεως, μην περιμένεις να σου βγάλουν 40-50 χιλιάδες με τίποτα.

Για γερα λάστιχα δυστυχώς μονο Γερμανία.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηρα γνωμες απο ατομα που φορουσαν τα 2 και αναβαθμισαν σε 3 και μου ειπαν οτι υστερουν αρκετα και ειδικα στο κρατημα στο βρεγμενο. Για τα 2 μονο τα καλυτερα διαβαζω/ακουω. Βεβαιως οπως ειπα και πιο πανω δεν γνωριζω τις αναγκες και το αμαξι του TS.

Για ενα απλο αμαξι πολης δεν νομιζω να χρειαζεται να φτασει σε τετοια ακριβη κατηγορια ελαστικων σε αντιθεση με ενα αμαξι πιο δυνατο το οποιο κανει αρκετα ταξιδια τα θεωρω ιδανικα.

 

Σε κατι πιο οικονομικο για το οποιο εξισου εχω ακουσει καλα λογια ειναι και τα:

Uniroyal RainSport 3

Avon ZV7

Review για τα asymmetric 3 τα βάζει στην κορυφή, πάνω απότι τα rt2

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2016-Sport-Auto-UHP-Summer-Tyre-Test.htm

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα michelin γλιστρανε στο νερο;; wowww τι ακουω...Μιλαμε για τα καλυτερα λαστιχα ειδικα σε βρεγμενες συνθηκες.
Τα toyo τρωγονται γρηγορα αφου το treadwear τους ειναι υπερβολικα χαμηλο για αυτο και στο στεγνο κολανε κατω..Αλλα αυτο για ενα καθημερινο αμαξι εχει πολλα προβληματα

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα michelin γλιστρανε στο νερο;; wowww τι ακουω...Μιλαμε για τα καλυτερα λαστιχα ειδικα σε βρεγμενες συνθηκες.

Τα toyo τρωγονται γρηγορα αφου το treadwear τους ειναι υπερβολικα χαμηλο για αυτο και στο στεγνο κολανε κατω..Αλλα αυτο για ενα καθημερινο αμαξι εχει πολλα προβληματα

 

Τα Michelin τα καλύτερα λάστιχα; σε ανηφορα σπινιαρουν χάχα... Σε μικρή κατηγορία τα Michelin είναι γατάκια.

Αν μου πεις να δώσεις 800-1000 ευρώ νταξει λογικό να είναι δυνατό λάστιχο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως και δε μιλαει για τα michelin energy. Τα pilot sport ειναι το θεμα. Ειχα παλιοτερα την 3η εκδοση και ηταν λαστιχαρα.

Σε σύγκριση όμως με τα sport των άλλων εταιριών είναι χειρότερα, εκτός σου λέω ξανά δεν ξέρω τι γίνεται στα 1000 ευρώ, δεν είχα ποτέ τόσο καλό αυτοκίνητο, στο Ibiza 2011 είχα bridgestone, 4Χ120 ευρώ φορούσε... Τώρα στο κορολα έβαλα dunlop 195 ευρώ και πάει τρένο. Εξαρτάται και από το αυτοκίνητο προφανώς.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Review για τα asymmetric 3 τα βάζει στην κορυφή, πάνω απότι τα rt2

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2016-Sport-Auto-UHP-Summer-Tyre-Test.htm

 

Είχα Dunlop RT και πήγα σε F1 Assymetric 3 επειδή είδα βαθμολογίες στο site αυτό.

ΜΟΥΦΕΣ. Γλιστράνε τρανταχτά περισσότερο. Σε κάποιους δρόμους μου ανάβει το λαμπάκι του antispin με 3η!!!! Με τα Dunlop δεν είχε ανάψει ποτέ με 3η.

Και ναι είδα την ημερομηνία κατασκευής, δεν είναι πολυκαιρισμένα.

 

Με τόσο σπινάρισμα και δεν έχουν πάθει τίποτα ακόμα. Πρέπει να έχουν πολύ πιο σκληρή γόμα από τα Dunlop.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα Dunlop RT και πήγα σε F1 Assymetric 3 επειδή είδα ακριβώς αυτό.

ΜΟΥΦΕΣ. Γλιστράνε τρανταχτά περισσότερο. Σε κάποιους δρόμους μου ανάβει το λαμπάκι του antispin με 3η!!!! Με τα Dunlop δεν είχε ανάψει ποτέ με 3η.

Και ναι είδα την ημερομηνία κατασκευής, δεν είναι πολυκαιρισμένα.

 

Με τόσο σπινάρισμα και δεν έχουν πάθει τίποτα ακόμα. Πρέπει να έχουν πολύ πιο σκληρή γόμα από τα Dunlop.

Δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω. Στο κάτω κάτω εσύ δεν έχεις να κερδίσεις κάτι από Το τι λάστιχα θα βάλω εγώ.

Επόμενος σιγά σιγά καταλήγω ή στα Dunlop ή στα Michelin, με προβάδισμα στα πρώτα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.