Προς το περιεχόμενο

Αντηλιακές μεμβράνες


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, GeorgeMan είπε

Thanks. Για τα υπόλοιπα ποιά η άποψή σου; Ο συγκεκριμένος δεν βάζει madico.

Καταρχην ο συγκεκριμενος δεν αναφερει τιμη για το μπροστα ουτε και τι μεμβρανη (ποιο μοντελο της aswf και αν εχει νομιμη διαπερατοτητα) βαζει μπροστα για νομιμη.Στην carglass ξερω οτι τωρα με την προσφορα το παρμπριζ παιζει στα 100 με την νομιμη μεμβρανη, αλλα αν χρεωνουν παραπανω για να βγαλουν την παλια, αυτο δεν το ξερω.Παρε ενα τηλεφωνο την carglass, τοσα υποκαταστηματα εχουν...εχει και κοντα σε αυτον που λες Λεωφ. Κηφισίας 90, Μαρούσι 151 25.

Επεξ/σία από chsam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδιά οι συντελεστές μετάδοσης φωτός που ορίζει ο νόμος είναι για το σύστημα γυαλί+μεμβράνη και όχι για τη μεμβράνη μόνη της. Τα κρύσταλλα από μόνα τους δεν έχουν 100% διαπερατότητα. Αν το παρμπρίζ σου έχει 80% συντελεστή μετάδοσης και πας και του βάλεις μεμβράνη με 75% συντελεστή, οι συντελεστές πολλαπλασιάζονται και στο τέλος έχουμε 60% συνολικό συντελεστή μετάδοσης. Προσοχή. Χωρίς χαρτί γιατρού, μόνο διάφανες UV με συντελεστή 98% έχουν ελπίδες να μη ρίξουν το VLT και γι'αυτό επιτρέπονται παντού.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία: https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/kya-29039-2123-07-2008.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Σε ευχαριστώ, ωστόσο σχετικά με τα υπόλοιπα τι έχεις να μου πεις;

Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι μια μικρή έρευνα που έχω κάνει, γύρω στα 100€ παίζει η νόμιμη μεμβράνη για παρμπρίζ.

Επίσης δεν ξέρω για ποιο λόγο να σου χρεώσουν το ξήλωμα της παλιάς, δεν έχει τύχει να ακούσω κάτι σχετικό για τα πλαϊνά, οπότε φαντάζομαι δε θα ισχύει ούτε για το παρμπρίζ.

7 ώρες πριν, [email protected] είπε

Παιδιά οι συντελεστές μετάδοσης φωτός που ορίζει ο νόμος είναι για το σύστημα γυαλί+μεμβράνη και όχι για τη μεμβράνη μόνη της. Τα κρύσταλλα από μόνα τους δεν έχουν 100% διαπερατότητα. Αν το παρμπρίζ σου έχει 80% συντελεστή μετάδοσης και πας και του βάλεις μεμβράνη με 75% συντελεστή, οι συντελεστές πολλαπλασιάζονται και στο τέλος έχουμε 60% συνολικό συντελεστή μετάδοσης. Προσοχή. Χωρίς χαρτί γιατρού, μόνο διάφανες UV με συντελεστή 98% έχουν ελπίδες να μη ρίξουν το VLT και γι'αυτό επιτρέπονται παντού.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία: https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/kya-29039-2123-07-2008.html

Το θέμα είναι, παίζει να έχει σταματήσει η τροχαία έστω και έναν και να κάνουν μετρήσεις για να δουν ποσοστά διαπερατότητας, ή να κόψουν κάποιον σε ΚΤΕΟ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, phanispal είπε

Το θέμα είναι, παίζει να έχει σταματήσει η τροχαία έστω και έναν και να κάνουν μετρήσεις για να δουν ποσοστά διαπερατότητας, ή να κόψουν κάποιον σε ΚΤΕΟ;

Μετρησεις σιγουρα δεν θα κανουν, σιγα μην εχουν ειδικα μηχανηματα φωτομετρησης, αλλα με τα απαραιτητα χαρτια που θα αναγραφουν  τις προδιαγραφες, δεν θα σου κανουν κατι. Αν εννοεις οτι ειναι σπανιο να σε σταματησουν, ναι ειναι, αλλα αμα συμβει την πατησες. Προσωπικες εμπειριες.... περυσι σταματησαν συναδελφο με σκουρα φιμε (ειχε χαρτι γιατρου αλλα δεν το ειχε ανανεωσει) και του πηραν το διπλωμα και την αδεια (δεν θυμαμαι για πινακιδες). Επισης πολυ πιο παλια (καπου δεκαπεντε χρονια) ειχα βαλει πανακριβες llumar , ο εγκαταστατης δεν με ενημερωσε για προβλημα νομου (το ΦΕΚ για τις αντηλιακες βγηκε το 2008) ή δεν μου εδωσε καποιο χαρτι με διαπερατοτητες.μετα απο δυο χρονια το πηγα σε ιδιωτικο ΚΤΕΟ και με υποχρεωσαν να τις βγαλω εκεινη την στιγμη αλλιως δεν θα περνουσα ΚΤΕΟ.

 

1 ώρα πριν, KonTs είπε

Παιδια το ξηλωμα ειναι το πιο ευκολο πραγμα. Μια μεμβανη που εφαπτεται σε ενα τζαμι ειναι, τπτ σπουδαιο

Στην δικη μου περιπτωση παντως αφησε τρομερα υπολειμματα, τα οποια μου πηρε πολλη δουλεια και ξυσιμο με οινοπνευμα και ξυστρα για να καθαρισουν.

Επεξ/σία από chsam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, phanispal είπε

Το θέμα είναι, παίζει να έχει σταματήσει η τροχαία έστω και έναν και να κάνουν μετρήσεις για να δουν ποσοστά διαπερατότητας, ή να κόψουν κάποιον σε ΚΤΕΟ;

Τί να σου πω... εγώ μονίμως με τα μπροστινά παράθυρα κατεβασμένα οδηγώ αν δεν είμαι στον αυτοκινητόδρομο. Στο παρμπρίζ δεν έχω τίποτα, ούτε θέλω. Τη νύχτα θέλω να υπάρχει όσο περισσότερο φως γίνεται για να συστέλλεται η κόρη και να βλέπω πιο καθαρά (έχω και μυωπία). Με έχουν γράψει 2 φορές για δυνατή μουσική, για φιμέ ποτέ. Με έχουν ρωτήσει με δυσπιστία αν η παλιά εξάτμιση πέρασε από ΚΤΕΟ (δεν ελέγχουν dB έτσι κι αλλιώς) αλλά  για φιμέ ποτέ. Άσε που κάθε φορά πάω με τα παράθυρα κατεβασμένα για ΚΤΕΟ γιατί πέφτει Μάιο και δεν έχω A/C και ζεσταίνομαι. Δε μου είπαν ποτέ τπτ στο ΚΤΕΟ. Ούτε σε ιδιωτικό ούτε σε δημόσιο. Τη βεβαίωση της εγκατάστασης την έχω μαζί με τα υπόλοιπα έγγραφα, αλλά δε θυμάμαι να την κοίταξε ποτέ κανείς.

Το θέμα είναι ότι βλέπω να πλασάρονται από εταιρείες-εγκταστάτες μεμβράνες και καλά νόμιμες για εγκατάσταση στο παρμπρίζ. Η Madico Black Pearl NC 75 δεν έχει καν 75% μετάδοση όπως διαφημίζουν. Αν δείτε τα specs στο Αμερικάνικο site είναι στο 72%. Και 75% να ήταν πάλι ρίχνει το συντελεστή μετάδοσης του παρμπρίζ κάτω από 75%. Τα πάντα στο βωμό του χρήματος. Στ'αρχίδια μας αν δε βλέπει την τύφλα του ο άλλος τη νύχτα από τις παραμορφώσεις και το σκοτάδι. Ζμπούτσα μας αν δεν μπορούν να τον δουν οι άλλοι χρήστες της οδού για να καταλάβουν που θέλει να πάει και αν τους έχει καταλάβει. Εδώ χρειάζεται να βάζουμε λάμπες ακόμα πιο δυνατές να βλέπουμε καλύτερα γιατί κυκλοφορούν πολλοί δικυκλιστές νίντζα χωρίς φώτα ή ανακλαστήρες, και θα πάμε να κολλήσουμε και ένα κομμάτι πλαστικό ακόμα στο ήδη Triplex παρμπρίζ; Για ποιο γαμημένο λόγο; Υπάρχουν πλαστικές επεμβάσεις για μεγέθυνση πέους και γυαλιά ηλίου polarized που βοηθούν πολύ περισσότερο στην οδήγηση τη μέρα.

Και επίσης, αν δε συνοδεύεσαι από άλλα 2 τουλάχιστον ίδια οχήματα με κατράμι τζάμια ασφαλείας, VIP δεν είσαι σίγουρα.

3 ώρες πριν, chsam είπε

Στην δικη μου περιπτωση παντως αφησε τρομερα υπολειμματα, τα οποια μου πηρε πολλη δουλεια και ξυσιμο με οινοπνευμα και ξυστρα για να καθαρισουν.

Υπάρχουν ειδικά χημικά γι'αυτή τη δουλειά που κάνουν την κόλλα να φεύγει πανεύκολα. Κάθε σοβαρός εγκαταστάτης έχει.

Επεξ/σία από [email protected]
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry man, αλλά έχω ξαναπεί και στο παρόν νήμα αν δεν κάνω λάθος, ότι προσωπικά θεωρώ επιτακτική την εγκατάσταση μεμβράνης στο παρμπρίζ, γιατί έχω πετύχει πάμπολλες φορές τον εαυτό μου να καίγεται απ' τον ήλιο που με χτυπάει απευθείας από μπροστά. Χώρια ότι καταστρέφει τιμόνια, ταμπλό κ.λπ..

Δεν ξέρω τι γίνεται με τα σύγχρονα αυτοκίνητα, το δικό μου που είναι 20ετίας πάντως, δε νομίζω ότι έχει triplex τζάμι όπως λες, ούτε ότι κόβει απ' τη μάνα του τις UV. Ούτε λέω ότι έχει σίγουρα 100% διαπερατότητα.

3 ώρες πριν, [email protected] είπε

Ζμπούτσα μας αν δεν μπορούν να τον δουν οι άλλοι χρήστες της οδού για να καταλάβουν που θέλει να πάει και αν τους έχει καταλάβει.

Εδώ δε σε πιάνω. Εσύ δηλαδή συνεννοείσαι με νοήματα; Φλας δε χρησιμοποιείς;

Κι αν εννοείς τις περιπτώσεις που σταματάς σε μια διασταύρωση και κάνεις νόημα στον πεζό να περάσει, δε νομίζω ότι οι νόμιμες μεμβράνες παρμπρίζ αποτρέπουν κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, phanispal είπε

Sorry man, αλλά έχω ξαναπεί και στο παρόν νήμα αν δεν κάνω λάθος, ότι προσωπικά θεωρώ επιτακτική την εγκατάσταση μεμβράνης στο παρμπρίζ, γιατί έχω πετύχει πάμπολλες φορές τον εαυτό μου να καίγεται απ' τον ήλιο που με χτυπάει απευθείας από μπροστά. Χώρια ότι καταστρέφει τιμόνια, ταμπλό κ.λπ..

Δεν ξέρω τι γίνεται με τα σύγχρονα αυτοκίνητα, το δικό μου που είναι 20ετίας πάντως, δε νομίζω ότι έχει triplex τζάμι όπως λες, ούτε ότι κόβει απ' τη μάνα του τις UV. Ούτε λέω ότι έχει σίγουρα 100% διαπερατότητα.

Εδώ δε σε πιάνω. Εσύ δηλαδή συνεννοείσαι με νοήματα; Φλας δε χρησιμοποιείς;

Κι αν εννοείς τις περιπτώσεις που σταματάς σε μια διασταύρωση και κάνεις νόημα στον πεζό να περάσει, δε νομίζω ότι οι νόμιμες μεμβράνες παρμπρίζ αποτρέπουν κάτι τέτοιο.

Ναι, το αμάξι σου (και ακόμα πιο παλιά από το δικό σου) έχει ανεμοθώρακα που φτιάχνεται από 2 στρώματα σκληρυμένο γυαλί και 1 στρώμα πλαστικό ανάμεσα. Κι αυτό για να μη γίνεται 1000 κομμάτια σε περίπτωση ατυχήματος. Και ναι, το πλαστικό αυτό ανάμεσα κόβει τις UV και τα φωτοχρωμικά γυαλιά δε σκουραίνουν μέσα σε αυτοκίνητο, ειδικά αν στα υπόλοιπα τζάμια έχεις μεμβράνες. Είναι ευρέως γνωστό.

Τώρα ότι ενδεχομένως να σε καίει η υπόλοιπη ακτινοβολία, το πιστεύω. Πάντα θα περνάει ένα ποσοστό θερμικής ενέργειας εκτός αν βάλεις αυτά τα καλλύματα/αλουμινόχαρτα μπροστά, αλλά μόνο κατά τη στάθμευση. Στο δικό μου αμάξι δεν είναι ενοχλητικές οι ακτίνες που περνάν από το παρμπρίζ πάντως.

Όσο για την καταστροφή που υφίσταται ο εξοπλισμός, αυτός κατά κύριο λόγο έχει να κάνει με τη UV ακτινοβολία.

Εκεί που δε με πιάνεις, αν οδηγήσεις μια φορά μηχανή ή ποδήλατο θα καταλάβεις. Αν δε βλέπεις τα μάτια του οδηγού να ξέρεις τί έχει σκοπό να κάνει, κινδυνεύεις. Και, ναι, και οι πεζοί βοηθιούνται με το να σε βλέπουν.

Επεξ/σία από [email protected]
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, [email protected] είπε

Υπάρχουν ειδικά χημικά γι'αυτή τη δουλειά που κάνουν την κόλλα να φεύγει πανεύκολα. Κάθε σοβαρός εγκαταστάτης έχει.

Καλο ειναι παντως να διαβαζουμε ολη την αναρτηση καποιου πριν παραθεσουμε κατι.Δεν ανεφερα πουθενα εγκαταστατη....(ας το ξαναγραψω) ....ανεφερα οτι με αναγκασανε στο Ι.Κ.Τ.Ε.Ο. να ξηλωσω εκεινη την στιγμη τις μεμβρανες αν ηθελα να περασω ΚΤΕΟ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, chsam είπε

Καλο ειναι παντως να διαβαζουμε ολη την αναρτηση καποιου πριν παραθεσουμε κατι.Δεν ανεφερα πουθενα εγκαταστατη....(ας το ξαναγραψω) ....ανεφερα οτι με αναγκασανε στο Ι.Κ.Τ.Ε.Ο. να ξηλωσω εκεινη την στιγμη τις μεμβρανες αν ηθελα να περασω ΚΤΕΟ....

Έπρεπε πολύ απλά να πάρεις το αμάξι σου και να φύγεις. Έχει και άλλου πορτοκαλιές. Εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα ούτε σε ιδιωτικό αλλά ούτε και σε δημόσιο που πήγα την τελευταία φορά. Γενικά πάντως όταν πάω στο ΚΤΕΟ κατεβάζω προτού μπω τα μπροστινά παράθυρα και ούτε γάτα ούτε ζημιά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, chsam είπε

Καλο ειναι παντως να διαβαζουμε ολη την αναρτηση καποιου πριν παραθεσουμε κατι.Δεν ανεφερα πουθενα εγκαταστατη....(ας το ξαναγραψω) ....ανεφερα οτι με αναγκασανε στο Ι.Κ.Τ.Ε.Ο. να ξηλωσω εκεινη την στιγμη τις μεμβρανες αν ηθελα να περασω ΚΤΕΟ....

Γενικά και πληροφοριακά το είπα, με αφορμή το σχόλιό σου, δε σε κατηγορώ για κάτι φίλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/6/2019 στις 11:02 ΜΜ, [email protected] είπε

Δεν μπορούν να κολλήσουν στις άκρες... νορμάλ...

Οπως βλεπεις ο εγκαταστατης με την καταλληλη δοση υπομονης μια χαρα καταφερνει να την κολλησει νορμαλ. Απλα καλο ειναι τα μελη του νηματος εαν δε γνωριζουν το αντικειμενο να μη συμμετεχουν σε ενημερωση των υπολοιπων και δημιουργουν λαθεμενες εντυπωσεις.

Τωρα για να γνωριζουν και οι υπολοιποι, ιδιαιτερη προσοχη δωστε στην carglass (αλλα σαφως και αλλους) οταν σας παραδιδουν το αυτοκινητο με τις εκπτωτικες μεμβρανες. Οι μεμβρανες αυτες ως επι το πλειστον ειναι ρεταλια που τους εχουν μεινει κατα τη διαρκεια της χρονιας και αυτο μπορει να συνεπαγεται με ελλατωματικα κομματια του τυπου (τρυπουλες και γρατζουνιες).

Στο δικο μου παρολο που τις ξηλωσανε και τις επανατοποθετησανε, το ενα παραθυρο εχει και παλι γρατζουνια

Screenshot_3.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, BELL είπε

Τωρα για να γνωριζουν και οι υπολοιποι, ιδιαιτερη προσοχη δωστε στην carglass (αλλα σαφως και αλλους) οταν σας παραδιδουν το αυτοκινητο με τις εκπτωτικες μεμβρανες. Οι μεμβρανες αυτες ως επι το πλειστον ειναι ρεταλια που τους εχουν μεινει κατα τη διαρκεια της χρονιας και αυτο μπορει να συνεπαγεται με ελλατωματικα κομματια του τυπου 

 

Το γνωρίζεις από πρωτο χέρι; 

Το είδες με τα μάτια σου;

Εμένα τις έβγαλαν από τα κουτιά - ρολά τους...

 

20190614_121132.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Bλέπω πολλές τσαπατσοδουλειές από υποτίθεται "επαγγελματίες". Ή είστε γκαντέμηδες ή η ποιότητα της δουλειάς έχει πέσει στα γνωστά ονόματα. Εγώ πριν 8-9 χρόνια προτίμησα αυτόν εδώ και ακόμα είναι μια χαρά οι μεμβράνες ύστερα από τόσα χρόνια. Και καλή δουλειά και καλές τιμές.

Μήπως τελικά πρέπει να προτιμάμε πιο μικρά καταστήματα που ασχολείται ο ίδιος ο ίδιοκτήτης μαζί με έναν δύο άριστους υπαλλήλους παρά με πιο μεγάλα/γνωστά ονόματα που ψάχνουν και προσλαμβάνουν φθηνούς υπαλλήλους που πολλές φορές μαθαίνουν τη δουλειά πάνω στα αυτοκίνητά μας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...