Προς το περιεχόμενο

Αντηλιακές μεμβράνες


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχει κάποιος που έχει τοποθετήσει τις μεμβράνες 3M FX-ST 50 ή 3Μ CS 50 στα παράθυρα οδηγού συνοδηγού;

Πως φαίνονται τη νύχτα και κυρίως σε περίπτωση ελέγχου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 14/2/2021 στις 1:40 ΠΜ, Aloperitin είπε

Σε καινούργιο αμάξι το σωστό είναι η μεμβράνη να μπει με τεχνική από έμπειρο τεχνικό και οχι με την εύκολη λύση του ξηλωματος ,μέσα από τις τσιμουχες ούτε σκόνη έχει μαζευτει ,η βρωμιά όπως σε ένα παλιοτερο.Αν δεν είσαι μπροστά στην διαδικασία να δεις ότι δεν ξηλώνουν τίποτα εάν σου το έχουν επιβεβαιώσει πριν, όταν πας να πάρεις το αμάξι αυτό θα βάλει τα κλάματα μόλις σε δει από αυτα που θα έχει υπομείνει.καραντι..χαχαχ

κλάμματα δεν έβαλε , εκτός αν οι λυγμοί του ήταν τα τριξίματα , μεγάλη κοροϊδία πάντως αυτό το θέμα....

4 λεπτά πριν, fotisgate6 είπε

Υπάρχει κάποιος που έχει τοποθετήσει τις μεμβράνες 3M FX-ST 50 ή 3Μ CS 50 στα παράθυρα οδηγού συνοδηγού;

Πως φαίνονται τη νύχτα και κυρίως σε περίπτωση ελέγχου;

σε vitara έχω , αλλά δε θυμάμαι αν είναι fx ή cs . Εγώ ζορίζομαι κάπως το βράδυ χωρίς φως απο τους καθρέφτες , ο αδερφός μου όχι....

πάντως σίγουρα βραδυ απο έξω είναι μαύρες αρκετά και αν τύχει έλεγχος δύσκολο .... σε ΚΤΕΟ απλά τα κατεβάζουν τα παράθυρα κατα τη διάρκεια , οπότε κομπλέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fotisgate6 είπε

@korakios δεν υπάρχει θέμα οδήγησης ούτε θέμα κτεο, μόνο ο έλεγχος με νοιάζει.

Σας έχουν επιβάλλει πρόστιμο για τις συγκεκριμένες μεμβράνες;

Δεν έτυχε ,αλλά το αμάξι κινείται ελάχιστα για συγκεκριμένες βαριές χρήσεις

Θα πρότεινα να βάλεις νανοκεραμικές 70άρες , εκτός αν όντως δε θες να φαίνεσαι και αναλαμβάνεις το ρίσκο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά.

Έχω φιμε απο τα 18 μου χρόνια στα αυτοκίνητα μου (πλησιάζω τα 40) :)

Έχω δοκιμάσει llumar, 3M, aswf για περίπου 6-7 χρόνια τη κάθε μία απο αυτές.

Όλες ήταν πολύ καλές και δεν είχα κανένα παράπονο.

Ο λόγος που χρησιμοποιώ μεμβράνες είναι ξεκάθαρα η χαμηλότερη θερμοκρασία στο αυτοκίνητο και η λιγότερη φθορά του εσωτερικού του.

Δεν νοιώθεις κάψιμο απο ήλιο ποτέ, όπως στη συζύγου πχ.

Θελω να βάλω μεμβράνες λοιπόν και είδα οτι προχώρησε η τεχνολογία με τις νανοκεραμικές.

Τις έχει κάποιος που να μπορεί να συγκρίνει με 3M πχ, όσον αφορά τις θερμοκρασίες; Αξίζουν τα παραπάνω χρήματα;

Να παω σε αυτές; Άλλες διαφορές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έβαλε ο πατέρας μου νανοκεραμικές σε όλο το αυτοκίνητο και λίγες μέρες μετά έβαλα κι εγώ στο δικό μου με μόνο κεραμική εμπρός (όλα πλέον έχουν φιμέ). 

Πιο ανοιχτή σκουρότητα ενώ μεγαλύτερη προστασία στου πατέρα μου, σε σχέση με το δικό μου, και +80€ (εμένα μου έκαναν επιπλέον έκπτωση αφού έχουμε βάλει σε 5-6 αυτοκίνητα της οικογενείας). Γενικά το βλέπεις πιο φωτεινό το εσωτερικό του σε σχέση με το δικό μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφέρουσα σύγκριση, αλλά παίζει ρόλο και τι αυτοκίνητα συγκρίνεις, όπως και τι χρώμα είναι η ταπετσαρία τους.

Σκέφτομαι κι εγώ να βάλω νανοκεραμικές, αλλά θα ήθελα πρώτα να δω ιδίοις όμμασι πόση διαφορά έχουν από τις απλές, αλλά και μεταξύ τους.

Νομίζω ότι δυστυχώς δε μπορείς να βρεις πουθενά τεκμηριωμένες πληροφορίες.

Το μόνο που έχω βρει είναι κάποια videos στο YouTube που βάζουν ειδικές λάμπες από πίσω και δείχνουν πόσο πιο αργά λιώνει π.χ. μια σοκολάτα σε σχέση με άλλες.

Αλλά τίποτα για το αν έχεις καλύτερη ορατότητα προς τα έξω ακόμα κι αν έχεις βάλει αρκετά σκούρες. Γιατί κάποιοι λένε ότι οι νανοκεραμικές προσφέρουν καλύτερη ορατότητα, αλλά τεκμηριωμένη πληροφορία δε βρίσκεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, phanispal είπε

Νομίζω ότι δυστυχώς δε μπορείς να βρεις πουθενά τεκμηριωμένες πληροφορίες.

έχει στα specs της 3Μ όπου και φαίνεται η ανωτερότητα της crystalline σε σχέση με fx

το Total Solar Energy Rejected είναι ένα απο τα χαρακτηριστικά που κοιτάς πόσο κόβουν απο ζέστη (πάνω σου ,γιατί εξαρτάται απο συντελεστή απορρόφησης που ουσιαστικά απορροφά η μεμβράνη αλλά ζεσταίνει το τζάμι και συντελεστής ανάκλασης που απλά ανακλάται ).

Γενικά οι νανοκεραμικές μπορούν να είναι πιο ανοιχτές και να κόβουν το ίδιο με πιο απλές σκούρες. Αυτό κερδίζεις ουσιαστικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, phanispal είπε

Ενδιαφέρουσα σύγκριση, αλλά παίζει ρόλο και τι αυτοκίνητα συγκρίνεις, όπως και τι χρώμα είναι η ταπετσαρία τους.

Σκέφτομαι κι εγώ να βάλω νανοκεραμικές, αλλά θα ήθελα πρώτα να δω ιδίοις όμμασι πόση διαφορά έχουν από τις απλές, αλλά και μεταξύ τους.

Νομίζω ότι δυστυχώς δε μπορείς να βρεις πουθενά τεκμηριωμένες πληροφορίες.

Το μόνο που έχω βρει είναι κάποια videos στο YouTube που βάζουν ειδικές λάμπες από πίσω και δείχνουν πόσο πιο αργά λιώνει π.χ. μια σοκολάτα σε σχέση με άλλες.

Αλλά τίποτα για το αν έχεις καλύτερη ορατότητα προς τα έξω ακόμα κι αν έχεις βάλει αρκετά σκούρες. Γιατί κάποιοι λένε ότι οι νανοκεραμικές προσφέρουν καλύτερη ορατότητα, αλλά τεκμηριωμένη πληροφορία δε βρίσκεις.

Xc40 με σκούρο εσωτερικό και μικρά παράθυρα του πατέρα μου και passat b6 με εκρού εσωτερικό και μεγαλύτερα παράθυρα το δικό μου.

Να πω ότι πήγαινα για τις ίδιες αλλά μου έκανε πολύ καλή τιμή για τις απλές και με κέρδισε (στα συν ότι είναι μαύρο και φαίνεται πιο όμορφο με τις πιο σκούρες, ενώ του πατέρα μου είναι λευκό και ότι και να βάλεις φαίνεται όμορφη η αντίθεση).  

Επεξ/σία από filarhos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ σε δύο έχω πάει, ο πρώτος είναι αρκετά ακριβός (>100€ παραπάνω για όλα τα τζάμια) και ο δεύτερος στις τιμές που βρίσκεις έξω. Και οι δύο στα δικά μας έκαναν πολύ καλή δουλειά. Για τον πρώτο φίλος που τον προτίμησε είχε θέματα που νομίζω ότι έφταιγαν οι επώνυμες μεμβράνες και όχι η τοποθέτηση (νομίζω τις άλλαξε δωρεάν). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/3/2021 στις 4:17 ΜΜ, fotisgate6 είπε

Υπάρχει κάποιος που έχει τοποθετήσει τις μεμβράνες 3M FX-ST 50 ή 3Μ CS 50 στα παράθυρα οδηγού συνοδηγού;

Πως φαίνονται τη νύχτα και κυρίως σε περίπτωση ελέγχου;

Γενικά, νομίζω οι 50 είναι "ΟΚ"... Εγώ στα 3 τελευταία μου οχήματα είχα CS35, που είναι το αγαπημένο μου, και οι οποίες φαίνονται μαύρες -σχεδόν εντελώς- βράδυ αλλά πραγματικά βλέπεις εξαιρετικά.. Πάντως δεν είναι νόμιμες, δηλαδή σε πιθανό έλεγχο παίζει να τη φας. Εμένα έχει να με σταματήσει αστυνομία πάνω από 7 χρόνια για οποιοδήποτε λόγο, οπότε περί κλήσεων δεν έχω άποψη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Είχα aswf τα τελευταία 10 χρόνια και μάλλον ήταν καλύτερα απο 3M & Llumar που είχα για 6-7 χρόνια τη κάθε μια.

Αυτή τη φορά λέω να δοκιμάσω νανοκεραμικες και ελπίζω να δώ διαφορά και στις θερμοκρασίες.

ΓΙα μένα βάλε awsf καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...