Προς το περιεχόμενο

Αγορά από gearbest που δεν ήρθε ποτέ


Clamoun

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Για αγορα αξιας 91 ευρω που ειχα κανει 21/3 και δεν ηρθε ποτε μετα απο την τελευταια επικοινωνια μου απαντησαν αυτο

 

 

We apologize for this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.

 

After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.

 

The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

 

However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.

Here are the best solutions we can offer you in this situation: 

 

1) Partial refund to your Wallet as store credit. 

We can refund 50USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 2 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 6 points).

 

You can use both your Wallet and points to purchase your future products.

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html 

 

2) Partial refund to your original payment account. 

In this case, we can refund 50USD to your original payment account.

 

3) Resend the item upon repaying 50% of the order value. 

In this case we will send you an invoice to submit the payment of 50USD via PayPal.

Please confirm your exact  shipping address  in this format:

Consignee Name: 

Detailed Address:

City:

State (Province): 

Postal Code: 

Country: 

Phone Number:

 

Kindly let us know your decision.  

Once again we apologize for any inconvenience caused.

 

Εχω πληρωσει με paypal  και νομιζω με καλυπτει η ασφαλεια του paypal τι να κανω σε αυτη την περιπτωση αν μπορει και ξερει καποιος να μου απαντησει αλλα και πως ακριβως να τους το γραψω για να μην εχουμε αλλη μια σειρα ανταλαγης email γιατι η υπομονη μου με αυτους εχει εξαντληθη και θελω επιστροφη ολου του ποσου γιατι δεν σκοπευω να ξαναψωνισω απο εκει

Σε συνεχεια αυτου που ειχα γραψει  σημερα το paypal μου επεστρεψε ολο το ποσο ,οποτε σε περιπτωσεις που εχετε κανει αγορα με paypal δεν χρειαζεται η ασφαλεια του gearbest ασχετα αν οι κινεζοι προσπαθουσαν να μην μου επιστρεψουν ολο το ποσο και μου εκαναν διαφορες προτασεις που δεν δεχτηκα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κι εγώ σχεδόν το ίδιο θέμα.

Παραγγελία 11/3 και αποστολή 12/3.

Μόνο σε αυτό το site βρίσκει το tracking number και πουθενά αλλού. http://sky56.cn/english/track/index

Βρίσκεται από τις 26/3 Ελλάδα και ακόμα δεν έχει έρθει...

Το tracking number είναι το εξής: GEGMY00051510 και Shipping method: Switzerland Post Unregistered

Είναι η πρώτη μου παραγγελία από gearbest(και η πρώτη που δεν μου έχει έρθει γενικά) και δεν ξέρω που να απευθυνθώ και τι να πω...

Πέρασαν οι 3 μήνες.

Ήρθε η ώρα για το πρώτο μου dispute.

Μπορεί να με συμβουλέψει κάποιος/α πως θα το κάνω με επιτυχία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πέρασαν οι 3 μήνες.

Ήρθε η ώρα για το πρώτο μου dispute.

Μπορεί να με συμβουλέψει κάποιος/α πως θα το κάνω με επιτυχία;

 

Και εγώ μια από τα ίδια. Έχω μια παραγγελία από Gearbest η οποία στάλθηκε στις 31 Μαρτίου με China Post Unregistered και ακόμα την περιμένω, βλέπω υπάρχουν αρκετοί σε αναμονή την ίδια περίοδο. 

 

Πριν ανοίξεις dispute στο paypal, καλύτερα μίλα πρώτα με Gearbest και ενημέρωσε τους ότι δεν έχεις παραλάβει. Εγώ αυτό έκανα και μου πρότειναν να στείλουν ξανά και δεύτερο πακέτο χωρίς χρέωση αλλά τους είπα ότι προτιμώ το refund γιατί δεν μπορώ να περιμένω άλλους 2+ μήνες και στην τελική μπορεί και πάλι να μην φτάσει. Τώρα αναμένω απάντησή τους.

 

Αν δεν συμφωνήσουν με το refund τότε θα ανοίξω dispute στο paypal.

Επεξ/σία από LF21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ μια από τα ίδια. Έχω μια παραγγελία από Gearbest η οποία στάλθηκε στις 31 Μαρτίου με China Post Unregistered και ακόμα την περιμένω, βλέπω υπάρχουν αρκετοί σε αναμονή την ίδια περίοδο. 

 

Πριν ανοίξεις dispute στο paypal, καλύτερα μίλα πρώτα με Gearbest και ενημέρωσε τους ότι δεν έχεις παραλάβει. Εγώ αυτό έκανα και μου πρότειναν να στείλουν ξανά και δεύτερο πακέτο χωρίς χρέωση αλλά τους είπα ότι προτιμώ το refund γιατί δεν μπορώ να περιμένω άλλους 2+ μήνες και στην τελική μπορεί και πάλι να μην φτάσει. Τώρα αναμένω απάντησή τους.

 

Αν δεν συμφωνήσουν με το refund τότε θα ανοίξω dispute στο paypal.

Με το refund τι γίνεται;Στέλνουν τα λεφτά στο λογαριασμό σου στο gearbest?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου στείλανε αυτό το μήνυμα.Τι κάνω;

 

Thank you for your message. 

Please kindly note that all non-receipt of orders must be reported to us within 3 months after the dispatch date. 

 

As we have shipped your order on March 12, 2017 this 3 months time period has unfortunately passed. We therefore cannot offer any compensation in this case. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου στείλανε αυτό το μήνυμα.Τι κάνω;

 

Thank you for your message. 

Please kindly note that all non-receipt of orders must be reported to us within 3 months after the dispatch date. 

 

As we have shipped your order on March 12, 2017 this 3 months time period has unfortunately passed. We therefore cannot offer any compensation in this case. 

 

Ξεκίνα διαδικασία στο Paypal! Το έχει ξεφτιλίσει το θέμα το gearbest τον τελευταίο καιρό. Κι εγώ μόλις πριν λίγο κοιτούσα στο Paypal case αφού δεν έβγαλα άκρη μαζί τους και μου έλεγαν π@παριές (ωα ρωτήσω στο ταχυδρομείο, να κοιτάξω αν είναι σωστή η δηλωμένη στο site τους διεύθυνσή μου κλπ.) και αφού αρνήθηκα την εκ νέου αποστολή μου πρότειναν (άκουσον άκουσον!) partial refund το μισό ποσό που πλήρωσα!!! Για πακέτο unregistered το οποίο δεν έλαβα ποτέ! Αν μέχρι το βράδυ δεν σοβαρευτούν πατάω και το escalate στο Paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου στείλανε αυτό το μήνυμα.Τι κάνω;

 

Thank you for your message. 

Please kindly note that all non-receipt of orders must be reported to us within 3 months after the dispatch date. 

 

As we have shipped your order on March 12, 2017 this 3 months time period has unfortunately passed. We therefore cannot offer any compensation in this case. 

Απάντησέ τους οτι απλά περίμενες μήπως και έρθει το προιον(γιατί κάπου λέει οτι μέχρι και 90 μέρες μπορεί να κάνει για να έρθει ενα unregistered αντικείμενο) και συμπεριφέρονται τελείως αντιεπαγγελματικά. Και μετά Paypal οτι δνε ήρθε αν και περίμενες τόσες μέρες και πιστεύω οτι θα βγει υπέρ σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου στείλανε αυτό το μήνυμα.Τι κάνω;

 

Thank you for your message. 

Please kindly note that all non-receipt of orders must be reported to us within 3 months after the dispatch date. 

 

As we have shipped your order on March 12, 2017 this 3 months time period has unfortunately passed. We therefore cannot offer any compensation in this case. 

 

Σε εμένα τελικά δέχτηκαν το refund, πριν από λίγο μου απάντησαν με το ακόλουθο μήνυμα:

 

Thank you for your feedback.We are sorry for the inconvience.

We are arranging the PayPal refund of 2.11USD now.

 

For Paypal account holders, please allow up to 48 hours for the transaction to appear on your Paypal account.

Then you will be able view the status of your refund in your Account History. 

> Log in to your PayPal account.

>Click History

 

Thank you for your patience and understanding.

 

Best Regards 

Zareen

Gearbest Service Team

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου στείλανε αυτό το μήνυμα.Τι κάνω;

 

Thank you for your message. 

Please kindly note that all non-receipt of orders must be reported to us within 3 months after the dispatch date. 

 

As we have shipped your order on March 12, 2017 this 3 months time period has unfortunately passed. We therefore cannot offer any compensation in this case. 

Ξεκινα αμεσα (και αργησες κιολας)διαδικασια paypal κατι τετοια μου ελεγαν και εμενα για επιστροφη του μισου ποσου γιατι δεν ειχα αγορασει ασφαλεια απο αυτους που δεν χρειαζεται γιατι στην παρεχει το paypal αφου εχεις αγορασει μεσω αυτου  για ποσο 90 ευρω περιπου και τα πηρα ολα απο το paypal ,το paypal  σε δικαιωνει αν αποδεδειγμενα δεν εχεις παραλαβει το δεμα σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως κάνω dispute στο paypal;

 

Κάνεις login στο paypal και πας κάτω αριστερά στο "More about your account", εκεί πατάς στο "Resolve a problem in our Resolution Center" και στο επόμενο βήμα θα δεις να γράφει Dispute a transaction.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου στείλανε αυτό από το paypal

wQvy2GI.png

Τι τους λέω;Ότι δεν ήθελαν να συνεργαστούν;

 

*Για κάποιο λόγο δεν μπορώ δημοσιεύσω κάτι που είναι γραμμένο αγγλικά εδώ.Μου βγάζει μήνυμα ότι απαγορεύονται τα greeklish...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...