Προς το περιεχόμενο

Στα σκαριά πανευρωπαϊκοί κανόνες πώλησης και πτήσης για τα μικρά drone


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Θα μας βάλεις στο σωστό το δρόμο! Μπράβο επιλεκτικέ σοβαροφανή σχολιαστή του insomnia. Go fetch a ball τώρα.

Δεν το σβήνω μόνο και μόνο για να καταλάβουν όλοι το πώς σκέφτεσαι... Έκατσε κάποιος και σου έγραψε με απλό τρόπο όσα προβλέπει ο νόμος κι εσύ απαντησες το παραπάνω... Εύγε!

Για πες μου πόσοι κάτοχοι μπάλας γνωρίζουν τους κανόνες ασφαλείας? Πόσοι από αυτούς την έχουν κλωτσήσει έστω και μια φορά μέσα στο δρόμο δίπλα απο τα κεφάλια μας. Με τι δύναμη πέφτει η μπάλα επάνω στα μούτρα μας αν φαλτσάρει αυτός που την κλωτσάει στον αέρα? Τι θα συμβεί αν σου έρθει σε κάποιο  ευαίσθητο σημείο του σώματος.... :P

 

Βάλε στη θέση της μπάλας... ποδήλατα, γλάστρα στο μπαλκόνι, χαρταετό κοκ... Όπως καταλαβαίνεις πρέπει να το πάρεις αλλιώς γιατί με αυτή τη λογική θα έπρεπε να μην τολμάμε να βγούμε από τα σπίτια μας...

 

Mόδα είναι και περνάει πλέον... Υπάρχουν τόσα και τόσα νεά για κάμερες με stabilizers που προσφέρουν απίτευτη -κινηματογραφικής ποιότητας- εμπειρία (βλέπε DJI Osmo+) αλλά το τεχνολογικό κατά τα άλλα insomnia κάθε εβδομάδα ένα καινούργιο νέο για drones.

 

Δεν έχετε καταλάβει ότι πλέον υπάρχει νόμος που απαγορεύει να πετάς ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ (ακόμα και χαρταετό) παραπάνω από 50 μέτρα (υψος/μήκος) και μέσα σε κατοικημένη περιοχή. Ναι ακόμα και ο χαρταετός στο νέο πλέον νόμο από 1/1/2017 θεωρείται ΜΗ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ και αν η καλούμπα είναι μακρύτερη των 50 μέτρων ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΠΤΗΣΗΣ γιατι αλλιώς είσαι παράνομος.

 

Τελείωσαν τα drone... να ασχοληθούμε με τίποτα άλλο λέω γω?

Υπάρχουν νόμοι και κανόνες για κάθε ανεύθυνη ή επικίνδυνη συμπεριφορά. Τα σύγχρονα drones που περιγράφεις έχουν εμβέλεια πολλών χιλιομέτρων πολύ μακρυά από το οπτικό πεδίο του χειριστή, άρα σαφώς και χρειάζονται ειδικοί κανονισμοί και διαδικασίες ελέγχου. Το ότι όλοι κάθε μερα παραβιάζουν νόμους και κανόνες, δεν αποτελεί δικαιολογία για να μη γίνει τιποτα...

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Μια σφεντόνα για κάθε drone και είμαστε complet

Ακριβώς για να μη φτάσουμε εκεί χρειάζονται οι κανόνες. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσο συσπείρωση για τα drone ρε παιδιά δεν το περίμενα. Το ένα δέκατο της να είχαμε και για την χώρα θα κάναμε θαύματα. Αναρωτιέμαι επίσης ποιος θα ενδιαφερθεί για όλους τους ηλίθιους που θα βγουν με ένα drone και όποιον πάρει ο χάρος. Και για να καταλάβετε τι εννοώ μια μάτια στην οδική συμπεριφορά θα σας δώσει την απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα πάω να ζήσω στο Βόρειο Αρκτικό Κύκλο,οπότε γλιτώνω:ρεύμα-νερό-τηλέφωνο-ενοίκιο και φυσικά θα πάρω ένα drone 500kg να γουστάρω αλύπητα!!!Αν μπορείτε,ψάξτε...δε θα με βρείτε!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ σωστές οι κινήσεις αυτές.

Ιδίως η απαίτηση άδειας για αγορά-χρήση είναι απαραίτητη.

Προσωπικά πιστεύω ότι κάθε drone θα πρέπει να είναι και ταυτοποιημένο με τον χρήστη, διότι πολλοί πήγαν να προκαλέσουν ατυχήματα κοντά σε αεροδρόμια, αλλά δεν τους βρήκαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο μεταξύ ευτυχώς που τα έχουν προμηθευτεί τα σώματα ασφαλείας για την καταπολέμηση του εγκλήματος, στους ιδιώτες και φορείς θα δίνεται για συγκεκριμένη χρήση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

drone υπάρχουν για πάνω από 20 χρόνια με την μορφή αεροπλάνων, ελικοπτέρων και αμαξάκια και μάλιστα με μηχανή εσωτερικής καύσης

πλέον τι άλλαξε επειδή βάλανε 4 έλικες και μπαταρίες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

drone υπάρχουν για πάνω από 20 χρόνια με την μορφή αεροπλάνων, ελικοπτέρων και αμαξάκια και μάλιστα με μηχανή εσωτερικής καύσης

πλέον τι άλλαξε επειδή βάλανε 4 έλικες και μπαταρίες;

Όχι μόνο. Πολλαπλασιάστηκαν και πλέον πετάνε έξω απ'το μπαλκόνι σου και πάνω απ'το κεφάλι του οποιουδήποτε.

 

Όταν πρωτοανακαλύφτηκε το αυτοκίνητο δεν υπήρχε ο ΚΟΚ. Όταν, όμως, έγιναν πάρα πολλά μάντεψε τι έπρεπε να γίνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

drone υπάρχουν για πάνω από 20 χρόνια με την μορφή αεροπλάνων, ελικοπτέρων και αμαξάκια και μάλιστα με μηχανή εσωτερικής καύσης

πλέον τι άλλαξε επειδή βάλανε 4 έλικες και μπαταρίες;

Δεν είναι το ίδιο το τηλεκατευθυνόμενο RC με το drone(τουλάχιστον τα high-end).

Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

Με το δεύτερο να είναι υποβοηθούμενα από λογισμικό οχήματα με μεγάλη σταθερότητα και επιδόσεις(δηλαδή κάτι που κάνει και την κουτσή μαρία χειριστή).Τα πραγματικά υψηλών επιδόσεων drones δεν χρειάζονται καν χειριστή στην διάρκεια της πτήσης.

Επίσης το γεγονός ότι πουλιούνται πολλά με προεγκατεστημένη κάμερα και έχουν ικανότητα "φορτίου" τα κάνει ακόμη περισσότερο "επικίνδυνα" στα ακατάλληλα και ανεύθυνα χέρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι μόνο. Πολλαπλασιάστηκαν και πλέον πετάνε έξω απ'το μπαλκόνι σου και πάνω απ'το κεφάλι του οποιουδήποτε.

 

Όταν πρωτοανακαλύφτηκε το αυτοκίνητο δεν υπήρχε ο ΚΟΚ. Όταν, όμως, έγιναν πάρα πολλά μάντεψε τι έπρεπε να γίνει...

 

Οχι μονο ΚΟΚ δεν υπηρχε, ουτε καν η εννοια του διπλωματος δεν υπηρχε. Με τη λογικη αρκετων εδω μεσα, ισως δε θα επρεπε να υπηρχε για τα αυτοκινητα ουτε ΚΟΚ, ουτε διπλωμα, ουτε ασφαλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πες μου πόσοι κάτοχοι μπάλας γνωρίζουν τους κανόνες ασφαλείας? Πόσοι από αυτούς την έχουν κλωτσήσει έστω και μια φορά μέσα στο δρόμο δίπλα απο τα κεφάλια μας. Με τι δύναμη πέφτει η μπάλα επάνω στα μούτρα μας αν φαλτσάρει αυτός που την κλωτσάει στον αέρα? Τι θα συμβεί αν σου έρθει σε κάποιο  ευαίσθητο σημείο του σώματος.... :P

 

Βάλε στη θέση της μπάλας... ποδήλατα, γλάστρα στο μπαλκόνι, χαρταετό κοκ... Όπως καταλαβαίνεις πρέπει να το πάρεις αλλιώς γιατί με αυτή τη λογική θα έπρεπε να μην τολμάμε να βγούμε από τα σπίτια μας...

 

Mόδα είναι και περνάει πλέον... Υπάρχουν τόσα και τόσα νεά για κάμερες με stabilizers που προσφέρουν απίτευτη -κινηματογραφικής ποιότητας- εμπειρία (βλέπε DJI Osmo+) αλλά το τεχνολογικό κατά τα άλλα insomnia κάθε εβδομάδα ένα καινούργιο νέο για drones.

 

Δεν έχετε καταλάβει ότι πλέον υπάρχει νόμος που απαγορεύει να πετάς ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ (ακόμα και χαρταετό) παραπάνω από 50 μέτρα (υψος/μήκος) και μέσα σε κατοικημένη περιοχή. Ναι ακόμα και ο χαρταετός στο νέο πλέον νόμο από 1/1/2017 θεωρείται ΜΗ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ και αν η καλούμπα είναι μακρύτερη των 50 μέτρων ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΠΤΗΣΗΣ γιατι αλλιώς είσαι παράνομος.

 

Τελείωσαν τα drone... να ασχοληθούμε με τίποτα άλλο λέω γω?

 

Για τα ποδήλατα και τις γλάστρες τα είπαμε παραπάνω. Τώρα φτάσαμε να συγκρίνουμε τα drones με τις μπάλες. Μάλιστα.

 

Αντιγράφω από το αρχικό ποστ της είδησης: "Μέχρι σήμερα, κάθε κράτος-μέλος μπορούσε να θεσπίσει τους δικούς του κανόνες για τα μικρά drone, δηλαδή όσα έχουν βάρος μικρότερο από 150 κιλά, με συνέπεια να υπάρχουν αρκετές και σημαντικές διαφορές από χώρα σε χώρα."

 

Προφανώς η όλη συζήτηση από τον EASA γίνεται για να θεσπιστούν κοινοί κανόνες για τα drones που έχουν βάρος έως 150 κιλά. Θεωρείς ότι είναι συγκρίσιμο το να σου έρθει στο κεφάλι μια μπάλα που κλώτσησε ένας πιτσιρικάς και ένα drone 100 κιλών που έπαθε βλάβη εν πτήση; Θεωρείς ότι θα πάθεις την ίδια ζημιά; Για ποια από τις δύο περιπτώσεις πρέπει να ληφθούν μέτρα; Επίσης, πόσες μπάλες έχουν παρενοχλήσει αεροπλάνα ή έχουν παραβιάσει προσωπικές στιγμές ανυποψίαστων πολιτών;

 

Και μια τελευταία ερώτηση που απευθύνεται σε όλους όσους αντιδρούν στη θέσπιση κανόνων για τα drones. Έχετε καταλάβει ότι μιλάμε για 4 λεπίδες που περιστρέφονται με χιλιάδες στροφές το λεπτό;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επιπρόσθετη δήλωση ανώτατου στελέχους της κομισιόν, ανέφερε, χωρίς να υπάρχει επίσημη τοποθέτηση από τον Οργανισμό Ασφάλειας της Αεροπορίας πως ήδη γίνονται σκέψεις για την απαγόρευση της πατροπαράδοτης σαΐτας.

 

 

Η σαΐτα έχει αποτελέσει μεγάλο πονοκέφαλο σε αρκετές εκατοντάδες εγκαταστάσεις, στρατιωτικές και μη, λόγω των πολλαπλών παράνομων πτήσεων μέσα και έξω από τις ειδικές σημάνσεις. Μάλιστα πολλές από τις σαΐτες, όχι μόνο κατ' εξακολούθηση παραβίασαν απόρρητους χώρους αλλά επέστρεφαν λίγα μέτρα πίσω και έπειτα με αντίθετη κατεύθυνση, έκαναν απότομους ελιγμούς προς το έδαφος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βάλει σε κίνδυνο όλο το προσωπικό εδάφους που προσπαθούσε με τις ώρες και χωρίς επιτυχία, να αποτρέψει αυτές τις σαΐτες να πετάνε επάνω από τους ειδικούς φράχτες.

 

 

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η ειδική σχεδίαση της σαΐτας από 7 στρώματα χαρτιού, ενορχηστρωμένα διπλωμένου και σε διαστάσεις ακριβείας, είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό παιχνίδι. Μάλιστα, με το σχήμα της σαΐτας να μπορεί να αλλάξει σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα αποτέλεσε ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα κατά τον εντοπισμό τους.

 

 

Ειδικά τροποποιημένο νομοσχέδιο κάνει λόγο για άδεια κατασκευής σαϊτάς αλλά και άδεια πτήσης. Βέβαια, κανείς δεν ξέρει έως τώρα τι μέλλει γενέσθαι για τους χαρταετούς. Φτάνουμε κοντά στο τέλος της Καθαράς Δευτέρας; Όλα θα κριθούν από έναν καράφλα, που απλά θα βάλει υπογραφή σε ένα χαρτί.

 

 

Ήδη τη στιγμή που γράφεται το συγκεκριμένο άρθρο, γίνονται συζητήσεις με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές σαΐτας, εκ των οποίων ένας από αυτούς είναι Έλληνας (Γιαννάκης, 6 ετών) να μπει ένα τέλος σε αυτή τη δύσφορη κατάσταση που ενδεχομένως να φαίνεται σαν ένα αθώο παιχνίδι αλλά κρύβει πολλούς κινδύνους για την Εθνική Ασφάλεια, όλων των μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

ΧΑΧΑΧΑΧΑ τέλειο!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...