jhn1249 Δημοσ. 9 Μαΐου 2017 Δημοσ. 9 Μαΐου 2017 Καλησπερα, η εταιρία για τεχνικα προβληματα με ειχε αφησει 1 μηνα χωρις ιντερνετ , τους ειχα τηλεφωνήσει και ειπαν πως θα υπαρξει η αναλογη πιστωση στον λογαριασμο. Ψεμα τελικα αφου ο λογαριασμος ηρθε κανονικα. Οταν τους πηρα τηλεφωνο με ενημέρωσαν πως το προβλημα ηταν για μια μονο ημερα!! ενω εχω γραπτα μηνύματα τους απο εκεινες τις μερες που με ενημέρωναν πως υπαρχει ακομα προβλημα.Εχω επικοινωνησει για να αλλαξω παροχο και γινετε απλα μενει το χρεος με την παλια . Ο μηνας ειναι 18 ευρω αλλα θεωρω πως ειναι ξεκαθαρη η απατη και επειδή θα υπαρξει επιβάρυνση για την αλλαγή παροχου θεωρω σωστο για μενα να μην τους πληρωσω τα τελευταία 70 ευρω. πόσο θα το κυνηγήσουν?νομικά ευσταθούν τα επιχειρηματα ?
Georgepo Δημοσ. 9 Μαΐου 2017 Δημοσ. 9 Μαΐου 2017 καταρχην σε ποιαν εταιρια αναφερεσε? ζητας τμημα παραπονων ενημερωνεις για τις ημερες που δεν σου παρειχαν υπηρεσιες τα γραπτα σμσ που εχεις στο κινητο σου δεν τα σβηνεις εννοειται οπως επισης και αν τους πηρες τηλ επικαλεισαι τις ηχογραφησεις
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα