Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους,

Προσφατα αγορασα ενα keyboard απο τo razerzone και έχει ενα μικρο θεματακι. Υστερα απο επικοινωνια με το Support της Razer θα πρεπει να στείλω πισω το πληκτρολογιο και να μου στειλουν αλλο.

Το θεμα ειναι πως ειναι η πρωτη φορα που πρεπει να κανω κατι τετοιο και θα ηθελα μια μικρη βοηθεια.

 

Καταρχας μου έστειλαν ενα "ετοιμο" label της fedex για να το κολλησω στο δεμα. Είναι απαραιτητο να το χρησιμοποιησω ή μπορω απλα να γραψω μονος μου τα στοιχεια αποστολεα και παραληπτη εξω απο το δεμα μαζι με το RMA number;

Επισης μπορω να το στειλω με τα ελτα και αν ναι ποσο καιρο θα κανει να φτασει;

 

Αυτη τη στιγμη δε μου ερχεται καποια αλλη απορια αλλα σιγουρα θα προκυψει κατι.

 

Αν καποιος εχει παρομοια εμπειρια και μπορει να βοηθησει ή ακομα καλυτερα να μου πει ακριβως τα βηματα που χρειαζονται θα το εκτιμουσα.

Ευχαριστω

Δημοσ.

αν δεν κανω λαθος σου εχουν πληρωμενα τα μεταφορικα με fedex γιατι να μπλεκεις με αλλες μεταφορικες.επισης εαν τα στοιχεια ειναι σωστα τοτε γιατι να μην το χρησιμοποιησεις?

Δημοσ.

αα δηλαδη ειναι σαν να εχουν πληρωσει τα μεταφορικα;

Υπαρχει fedex στην ελλαδα; πως μπορω να στειλω το πακετο μεσω αυτης;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...