Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Στόχος της Volkswagen να ξεπεράσει την Tesla σε πωλήσεις ηλεκτροκίνητων Ι.Χ.


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 46
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ηλεκτρικά με κρυμμένο δίχρονο κινητήρα που καίει λάδια (δεν άντεξα την είπα την κακία μου!!!)

Για την Volkswagen είναι απλά αριθμοί, φαντάζομαι με λίγη προσπάθεια ($$$) στα κατάλληλα «κανάλια/πρόσωπα» θα τους πιάσει εύκολα, μετά θα μπορεί να διαφημίζει ότι είναι πρώτη.

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators

Άντε πάμε μέχρι το 2030 να έχουμε όλοι ηλεκτροκίνητο να καθαρίσει λίγο η ατμόσφαιρα

Όχι στην Πτολεμαΐδα. :P

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Είμαι σίγουρος ότι ακόμα και τα ηλεκτροκίνητα της VW θα βγάζουν ρύπους.
των άλλων εταιρειών τι βγάζουν ρε φίλε λουλούδια;
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 Επίσης για μένα η αξιοπιστία της VW είναι μηδενική.

για δώσε πληροφορίες φίλε γιατί έλεγα να πάρω ένα βανακι για την δουλειά
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα απέφευγα να αγοράσω Γερμανικό όχημα και θα στραφώ σε Κορεάτικο, μου έχουν αποδείξει ότι είναι καλύτεροι και φτηνότεροι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ξέρω αλλά ο μηχανισμός που μετράει ταχύτητα και απόσταση είναι ο ίδιος στα μηχανικά κοντέρ και στα ηλεκτρονικά μετράει ταχύτητα και πολλαπλασιάζει με τον χρόνο για να βρει την απόσταση.

και στην απόσταση κλέβει εμένα, το σπίτι μου απο την παλιά δουλειά είναι 40 χιλιόμετρα(maps) και το κοντέρ το βγάζει 44.

Αλλαξες μηπως ζαντες και ελαστικα με αλλες διαστασεις χωρις να "ενημερωσεις" τον εγκεφαλο;

Την ειχα πατησει οταν εβαλα μικροτερη ζαντα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη χωρις να το περασω στο διαγνωστικο μεχρι να το παω για service. Η συνολικη διαμετρος ηταν μικροτερη απο πριν με αποτελεσμα το αυτοκινητο να "γραφει" περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που εκανε. Το καταλαβα σε διαδρομες που γνωριζα τα χιλιομετρα.

Εχω την εντυπωση οτι το συστημα που υπολογιζει την αποσταση και την ταχυτητα ειναι στο ABS.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 λογικό αφού στα αυτοκίνητα αθροίζονται οι στροφές και πολλαπλασιάζονται με την κύλιση ανά στροφή για να βρεθεί η απόσταση. Εννοείται ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ ο παρακάτω τρόπος

το ξέρω αλλά ο μηχανισμός που μετράει ταχύτητα και απόσταση είναι ο ίδιος στα μηχανικά κοντέρ και στα ηλεκτρονικά μετράει ταχύτητα και πολλαπλασιάζει με τον χρόνο για να βρει την απόσταση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια ο ελον ηταν ειναι και θα ειναι ο δουρειος ιππος νεων τεχνολογιων.

 

αυτο ειναι.

 

δεν ειναι η απαντηση στα προβληματα μας.

 

ειναι καποιος που πειθει για να του δωσουν τα πρωτα fund ωστε να στησει την αρχη της απαντησης.

 

ευτυχως για εμας ειναι τοσο καλος που τον μιμουνται για την επιτυχια του

 

win win σε ολα για εμας δλδ!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλαξες μηπως ζαντες και ελαστικα με αλλες διαστασεις χωρις να "ενημερωσεις" τον εγκεφαλο;

Την ειχα πατησει οταν εβαλα μικροτερη ζαντα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη χωρις να το περασω στο διαγνωστικο μεχρι να το παω για service. Η συνολικη διαμετρος ηταν μικροτερη απο πριν με αποτελεσμα το αυτοκινητο να "γραφει" περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που εκανε. Το καταλαβα σε διαδρομες που γνωριζα τα χιλιομετρα.

Εχω την εντυπωση οτι το συστημα που υπολογιζει την αποσταση και την ταχυτητα ειναι στο ABS.

ζάντες έχω τις 15άρες που η μαμισια ρεζερβα είναι 14 νομίζω αρα θα έπρεπε να κερδίζει χλμτρ/ωρα , επίσης ποιο εγκέφαλο man ? starlet του 92 είναι.

το ABS μη το μπρεδεύεις είναι στα φρένα και είναι Anti Block System για να φρενάρεις όταν έχει νερά και να μην φεύγεις στις στροφές με φρένα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήδη σχεδιάζουν το λογισμικό του αυτοκινήτου με βάση την γνωστή τεχνογνωσία τους :-( .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το μελλον ειναι το υδρογονο τα ηλεκτρικα θα ειναι πριν την μεταβαση σε αυτο.

Ξέρεις πιο είναι το γελοίο; Ότι το υδρογόνο μετατρέπεται σε ηλεκτρισμό για κινήσει το αυτοκίνητο.

 

Το πιο γελοίο είναι ότι θες ηλεκτρισμό για να παράξεις υδρογόνο.

 

Επομένως, θα παράξεις ρεύμα για να παράξεις υδρογόνο για να παράξεις ρεύμα.

 

Σαν τον Τσίπρα που προσλαμβάνει στο Δημόσιο και περιμένει να έρθει η ανάπτυξη ένα πράγμα.

 

Το υδρογόνο είναι αποτυχημένη τεχνολογία για την αυτοκίνηση και όσο πέφτει το κόστος των μπαταριών και ανεβαίνει η απόδοσή τους τόσο χειρότερο θα γίνεται.

 

Άσε που δεν είπαμε για τις απώλειες στις μετατροπές...

 

Όποιος διαφωνεί ας παρακολουθήσει την εξέλιξη των μπαταριών και του κόστους παραγωγής των ΑΠΕ για να καταλάβει το trend.

 

Και μην πει κάποιος ότι θα κάψουμε το υδρογόνο σε κινητήρα εσωτερικής καύσεως γιατί είναι ανωμαλία να κρατήσουμε το απολίθωμα στη ζωή.

 

Υπάρχει βέβαια και η παραγωγή υδρογόνου από υδρογονάνθρακες (πετρέλαια, αέρια, κτλ) αλλά πρέπει να είσαι πετρελαιάς ή κανένας ξεπουλημένος για να πας προς αυτή την κατεύθυνση.

 

Btw, υπάρχουν και κάποιοι άλλοι τρόποι παραγωγής υδρογόνου είναι σε πειραματικό στάδιο και για το πολύ μακρινό μέλλον.

 

Το υδρογόνο πάντως έχει κάποια καλά και σίγουρα θα βρει εφαρμογή υπό συγκεκριμένες συνθήκες αλλά δεν είναι "το μέλλον" που λες/λέτε.

 

Και για να ξέρετε, το υδρογόνο το υποστηρίζουν περισσότερο αυτοί που θέλουν να σε αναγκάζουν να πηγαίνεις στο πρατήριο στον αιώνα τον άπαντα (ασφαλής και φθηνή σπιτική παραγωγή υδρογόνου σε μεγάλη κλίμακα είναι εκτός συζήτησης για πάρα πολύ καιρό ακόμα) άρα και να έχουν τρόπο να σε κρατάνε από τα...

 

Από την άλλη, η "σπιτική" παραγωγή ρεύματος είναι φθηνή (σύντομα σχεδόν τζάμπα) φορτίζει αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες και προσφέρει πραγματική αυτονομία και ανεξαρτησία.

 

Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που βλέπεται παπαγαλάκια να είναι κατά των ΑΠΕ και ταυτόχρονα υπέρ άλλων μορφών παραγωγής ενέργειας κεντρικά ελεγχόμενων.

 

(Καλό σεντόνι έγραψα πάλι.)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

..

 

Υπάρχει βέβαια και η παραγωγή υδρογόνου από υδρογονάνθρακες (πετρέλαια, αέρια, κτλ) αλλά πρέπει να είσαι πετρελαιάς ή κανένας ξεπουλημένος για να πας προς αυτή την κατεύθυνση.

 

..

Σε όλες τις βιομηχανικές χρήσεις του υδρογόνου το είπες να μην καίνε τσάμπα πετρέλαια;

 

 

As of 1999, the majority of hydrogen (∼95%) is produced from fossil fuels by steam reforming or partial oxidation of methane and coal gasification...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όλες τις βιομηχανικές χρήσεις του υδρογόνου τους είπες να μην καίνε τσάμπα πετρέλαια;

Αυτό ήθελες να πεις;

 

Αν ναι, τότε νομίζω ήμουν σαφής.

 

Αν είσαι πετρελαιάς τότε σε συμφέρει το υδρογόνο γιατί δεν θα βάλεις λουκέτο στο μαγαζί τόσο σύντομα.

 

Η βιομηχανική χρήση του υδρογόνου είναι διαφορετικό πράγμα πάντως. Ούτε η πηγή παίζει ρόλο ούτε η τιμή, αν δεν μπορείς να βρεις εναλλακτική.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.