Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Επισήμως “νεκρό” ανακήρυξαν το MP3 οι δημιουργοί του


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαλαρωστε και μη φαγωνεστε.. Περι ηχητικης ορεξεως κολοκυθοπιτα.. Παρεμπιπτωντος διαφορα σε ηχητικη ποιοτητα μπορεις να καταλαβεις και με ηχεια monitor της ταξης 80 με 170 ευρω..

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 188
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Sarcasm detection fail

In FLAC we trust!

Σαν το βινύλιο δεν έχει!

Καιρος ηταν,αρκετα κατεστρεψε την μουσικη.

 

Και σαν ποιοτητα ηχου και σαν κλεισιμο σπιτιου των ανεξαρτητων μουσικων.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καιρος ηταν,αρκετα κατεστρεψε την μουσικη.

 

Και σαν ποιοτητα ηχου και σαν κλεισιμο σπιτιου των ανεξαρτητων μουσικων.

Βασικά διαφωνώ κάθετα στο "κλεισιμο σπιτιου των ανεξαρτητων μουσικων". Αντίθετα η ευκολία διάδοσης μουσικής βοήθησε κιόλας. Αν θέλει ένας μουσικός να βγάλει λεφτά ,να παίξει live και στο site του να δώσει και torrent link...

ένα κουμπάκι donate με link σε flac και βοηθά στη συντήρηση του site... ( και το εκτιμά ο audiophile ακροατής )

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bitrate= Samplerate * bitdepth.

 

An ξέρεις το bitrate και το bitdepth μπορείς να βρείς το samplerate... συνήθως το bitdepth στα mp3 είναι 16 bit γιαυτό υπέθεσα 16 λες ότι δεν καταλαβαίνεις διαφορά απο τα μεγαλύτερα bitrate συγκριτικά με τα 192kbps άρα με απλά μαθηματικά δεν καταλαβαίνεις μεγάλη διαφορά όταν ακούς μουσική με samplerate στα 12khz απότι αν άκουγες μουσική με samplerate στα 20khz (320kbps mp3)

Αυτά που έγραψα δεν είναι λάθος φυσικά το πολύ πολύ να μην μπορείς να τα καταλάβεις και συγγνώμη αν συμβαίνει αυτό δεν μπορώ να τα μεταφέρω απλούστερα.

 

 

Εξ αυτού φαίνεται πως δεν ξέρεις την διαφορά μεταξύ bitrate και samplerate γιατι τα συγχέεις.

 

άλλο 44.1khz άλλο 320κbps... δεν ειναι σαν να λεμε 320κhz...

Υπάρχει η περίπτωση εγώ να μην καταλαβαίνω αλλά υπάρχει και η περίπτωση εσύ να μην έχεις ιδέα για αυτά που γράφεις, η εξακρίβωση της πραγματικότητας είναι πολύ απλή ακόμα και για ένα κωφό με τεχνικές ικανότητες.

1)Με μια γεννήτρια παράγουμε ένα ημίτονο σε σχετικά υψηλή συχνότητα (πχ 16k),

2) Το σήμα αυτό το κωδικοποιούμε σε mp3 με πολύ χαμηλό bitrate (πχ 64kbps)

3) Παίζουμε το mp3 και παρακολουθούμε την έξοδο με ένα αναλυτή φασματος

4) Αν στο αναλυτή φάσματος δεν δούμε κάτι ή μόνο θόρυβο μάλλον θα έχεις δίκιο, αν δούμε ένα καρφί στα 16k μάλλον θα έχουν οι υπόλοιποι δίκιο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ό,τι και να λέμε το γεγονός είναι ήταν\είναι ένα εξαιρετικά πετυχημένο format, από άποψη διάδοσης και χρήσης.

 

Προσωπικά δεν μου κάνει γιατί πιστεύω ότι χάλασε την μαγεία του να αγοράζεις ένα album, αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ την επιτυχία του και το γεγονός ότι ο δημιουργός του χέστηκε στο χρήμα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει και το OGG Vorbis όποιος θέλει πολύ καλή ποιότητα ήχου σε μικρό μέγεθος χωρις πολλές απώλειες !!

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά διαφωνώ κάθετα στο "κλεισιμο σπιτιου των ανεξαρτητων μουσικων". Αντίθετα η ευκολία διάδοσης μουσικής βοήθησε κιόλας. Αν θέλει ένας μουσικός να βγάλει λεφτά ,να παίξει live και στο site του να δώσει και torrent link...

ένα κουμπάκι donate με link σε flac και βοηθά στη συντήρηση του site... ( και το εκτιμά ο audiophile ακροατής )

 

προφανως μονο υποψιαζεσαι πως ζουν οι ανεξαρτητοι μουσικοι και αν μπορουν να ζησουν πλεον απο την μουσικη. Δυστυχως αυτο που υποψιαζεσαι ειναι λαθος.Τι torrent και ασχετα ειναι αυτα που ακουω,που τα ακουσες αυτα?Τι donate?!Σιγα μην τα ανεβασει και στο github..

 

Επισης σε περιπτωση που δεν το ξερεις δεν παιζονται ολες οι μουσικες live και δεν παιζουν ολοι οι μουσικοι live τις μουσικες τους για διαφορους λογους.Σε ενα κομματι μουσικης δεν συντελουν μονο ο κιθαριστας και ο drummer στην δημιουργια του,ειναι και ο συνθετης,ο τεχνικος ηχου,ο παραγωγος και αλλοι,η μουσικη δεν ειναι μονο ενας τυπος που παιζει κιθαρα στην παραλια γυρω απο την φωτια.Οι υπολοιποι που σου ειπα τι να παιξουν live?Χωρις τους υπολοιπους η μουσικη θα ηταν ολη οντως μονο ενας τυπος που παιζει κιθαρα γυρω απο την φωτια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή πολύ λόγος γίνεται για τις συχνότητες και το τι μπορούμε να ακούσουμε.

Δεν νομίζω ότι η ποιότητα ενός κομματιού καθορίζεται μόνο από τις συχνότητες που έχουν κοπεί και δεν μπορούμε να ακούσουμε. Λογικά παίζει ρόλο και πόσο πιστά αποδίδονται και οι ήχοι που μπορούμε να ακούσουμε. Εκεί τι γίνεται με το mp3 και τους ανταγωνιστές του;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιος ειναι ο καλυτερος encoder για mp3 αυτη τη στιγμη;

 

http://ryanve.com/lame/

 

The VBR preset modes produce mp3's in these approximate ranges: extreme: 200–240kbps, standard: 170–210kbps, medium: 150–180kbps. Keep in mind that CBR at 256kbps+ and VBR --preset extreme both encode with a transition band near 20Hz, and are said to be studio quality. Most human ears (aside from babies) cannot hear frequencies above 20kHz.

 

Recommended settings details Technical details of the recommended settings Switch Preset Target Kbps Typical Kbps[3] Y Switch enabled by default Lowpass[4] Resample Formerly Known As -b 320 --preset insane 320 320 Y[5] 20094 Hz – 20627 Hz   api -V 0 --preset extreme ~240 220–260   none   ape or apx -V 1   ~220 190–250   19383 Hz – 19916 Hz     -V 2 --preset standard ~190 170–210   18671 Hz – 19205 Hz   aps -V 3   ~170 150–195 Y 17960 Hz – 18494 Hz     -V 4 --preset medium ~160 140–185 Y 17249 Hz – 17782 Hz   apm -V 5   ~130 120–150 Y 16538 Hz – 17071 Hz     -V 6   ~120 100–130 Y 16538 Hz – 17071 Hz    

The default lowpass settings were not chosen at random; for general use, they are as high as they can be without putting quality at risk. Raising the the cutoff via command-line options is not recommended. See the high-frequency content in MP3s article for more info.

 

Υπάρχει και κάποιος proprietory Που μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή.

Επίσης στο lame μπορείς να ορίσεις το εύρος συχνοτήτων με παραμέτρους.

 

και αυτά είναι τα προβλήματα που θα λυθούν με την λήξη της πατέντας.

Fraunhofer decoder incompatibility

Differing interpretations of an unclear portion of the MP3 spec led to a Windows-specific version of the Fraunhofer IIS MP3 decoder being unable to properly play certain MP3s created with certain versions of LAME.

In order to demonstrate the problem, the problematic MP3 must have been created with LAME 3.97 or earlier, and must contain a frame with certain parameters and a very large amount of data, such as a 320-kbps frame which makes heavy use of the bit reservoir. The decoder must be the DirectShow filter l3codecx.ax version 1.5.0 or lower, as used by Windows Media Player on versions of Windows prior to Windows Vista. An August 2010 security update for Windows XP and Server 2003 upgraded this filter to version 1.6.0, which can play the problematic MP3s. Windows Vista shipped with the older version but Windows Media Player uses a different filter, and later versions of Windows don't have the old filter at all.

A workaround was implemented in LAME 3.98.0 beta 1 through LAME 3.98.2, and in LAME 3.99 alpha 1, whereby 320-kbps frames were limited in how much of the bit reservoir they could use. This resulted in wasted space when the bit reservoir would grow beyond the limit. In LAME 3.98.3 and beyond, and in LAME 3.99 alpha 2 and beyond, the method was changed such that the bit reservoir can't grow beyond the limit.

Related discussion threads:

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση, το ανθρώπινο αυτί ακούει μέχρι 20khz. Σε ένα τεστακι πιο πάνω από αυτά που ποσταραν κάποια παιδιά, εγώ και όταν έβαζα τα 22khz, πάλι άκουγα ήχο. Πως γίνεται αυτό;

 

Πιθανόν ακούς αρμονικές. Αυτό που λέμε ηχόχρωμα και βρίσκεται πλούσιο στα αναλογικά-φυσικά μέσα.

Υπάρχει και το OGG Vorbis όποιος θέλει πολύ καλή ποιότητα ήχου σε μικρό μέγεθος χωρις πολλές απώλειες !!

 

Ναι αλλά δεν έπιασε... και ναι ειναι καλλίτερο στα 128kbit απο το Mp3. Αλλά δεν ζούμε στην εποχή των 56Kbit dial up πλεον, οπότε δύσκολα να αλλάξει κάτι. Τα περισσότερα Mp3 είναι πλέον στα 192kbit που θεωρείται το ελάχιστο αποδεκτό και έτσι είναι.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά δεν έπιασε... και ναι ειναι καλλίτερο στα 128kbit απο το Mp3. Αλλά δεν ζούμε στην εποχή των 56Kbit dial up πλεον, οπότε δύσκολα να αλλάξει κάτι. Τα περισσότερα Mp3 είναι πλέον στα 192kbit που θεωρείται το ελάχιστο αποδεκτό και έτσι είναι.

 

Yπάρχει ένα μεγάλο κακό που κάνουν οι περισσότεροι:

  1. Κατεβάζουν απο Youtube
  2. Πολλοί uploaders ανεβάζουν από MP3 128kbps και βάζουν Volume Boost
  3. O ήχος του youtube που κατεβαζουν είναι σε AAC 96kbps
  4. Μετραπέπουν σε MP3 128kbps ή 192kbps
  5. Κάποιοι αναρωτιούνται αν φταινε τα ακουστικά ή ο εξοπλισμός

Aποτέλεσμα: Τεράστιες απώλειες ήχου λόγω πολλών Re-Encode (MP3 128kbps -> AAC 96kbps -> MP3 128-192kbps)

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή πολύ λόγος γίνεται για τις συχνότητες και το τι μπορούμε να ακούσουμε.

Δεν νομίζω ότι η ποιότητα ενός κομματιού καθορίζεται μόνο από τις συχνότητες που έχουν κοπεί και δεν μπορούμε να ακούσουμε. Λογικά παίζει ρόλο και πόσο πιστά αποδίδονται και οι ήχοι που μπορούμε να ακούσουμε. Εκεί τι γίνεται με το mp3 και τους ανταγωνιστές του;

 

Παραδοσιακά τα lossy codecs έχουν συγκεκριμένες κατηγορίες "problem samples", το mp3 που είναι και λιγότερο εξελιγμένο τεχνολογικά περισσότερο από άλλα formats.

 

Το πιο εμφανές πρόβλημα με διαφορά που βρίσκεις σε mp3 είναι το λεγόμενο είναι αυτό που περιγράφεται εκτός των άλλων ως "high frequency smear", "watery sound", "sizzle" κ.ο.κ., και μπορείς να το ακούσεις πανεύκολα σε οτιδήποτε < 192 kbps ακόμα και σε χώρο με φασαρία (πήγαινε εδώ και πάτα στο "swirlies"). Είναι τόσο εξώφθαλμο που αν σου είναι οικείο μπορείς να κάνεις ένα πολύ καλό educated guess για το encoding bitrate απλά και μόνο ακούγοντας δυο δευτερόλεπτα τα hat σε ένα κομμάτι.

 

Χωρίς περιστροφές, η ποιότητα του ήχου σε τέτοια encodes είναι απλά σκατά (άσχετο αν πολλοί δε μπορούν να το ακούσουν ή δεν τους πειράζει/δεν το προσέχουν). Αλλά πηγαίνοντας σε bitrates > 200 το πρόβλημα μειώνεται πάρα πολύ ή και εξαφανίζεται στην πράξη (ανάλογα και το είδος της μουσικής κλπ).

 

Edit: Ένα άλλο πολύ κλασικό πρόβλημα με τα mp3 (που δεν το έχουν κάποια από τα άλλα formats που συζητάμε) είναι ότι technically δεν μπορείς να έχεις gapless playback από το ένα κομμάτι στο επόμενο. Αυτό βέβαια μπορείς είτε να το κουκουλώσεις (π.χ. με crossfade) είτε λύνεται στην πράξη με καστομιές extensions του πρωτοκόλλου (π.χ. αν κάνεις encode με LAME και ο player αξιοποιεί το LAME tag στο mp3).

 

 

Από κινητό ήταν :P Πως γίνεται να αναπαραγω πραγματικό σήμα 22kHz?

 

Ανοίγεις ένα πρόγραμμα όπως το Audacity, κάνεις generate tone, σου βγάζει ένα καθαρό ημίτονο (έτσι λέγεται ο ήχος που αποτελείται από μία μόνο συγκεκριμένη συχνότητα), το ανοίγεις σε κάποιο πρόγραμμα και πατάς play.

 

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ. Γιατί αυτό που θα γίνει στην πράξη είναι ότι το hardware που έχεις δεν υπάρχει περίπτωση να μπορεί να αποδόσει πιστά ένα τέτοιο ήχο, οπότε στην πράξη δεν μπορείς εκτός κι αν αρχίσεις επενδύσεις σε ηχητικό εξοπλισμό.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ δεν ξέρεις σε ποιό thread πρέπει να πάρεις pop-corn.

 

Έχω ρίξει τρελό γέλιο με τις κοκορομαχίες για το ποιό format είναι καλύτερο (ή καλλίτερο), με τους πανέξυπνους που πήγαν να διορθώσουν τον audiophile με τα turbox ηχεία αλλά κυρίως που το νήμα έφτασε στην 4η σελίδα για να βρεθεί ένας άνθρωπος να πει ότι τώρα επιτέλους το mp3 απελευθερώθηκε και δεν πέθανε (και να κράξει λίγο την άκριτη μεταφορά της γελοιότητας των εισαγόμενων ειδήσεων).

Ο καθένας το κόντο του και το μακρύ του.

Όσο και να σκίζετε τα καλσόν σας, το mp3 έφερε επανάσταση στη μουσική. Γι αυτό, κατά μια έννοια, δεν θα πεθάνει ποτέ.

Επίσης η ικανότητα του κόσμου να ξεχωρίζει τα μήλα από τα πορτοκάλια είναι κάπως ελλιπής. Όχι, για πείτε μου λίγο πόσο καλύτερο είναι  το FLAC, είναι σημαντικό.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.