spirosR7 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Καλησπερα παρηγγειλα ενα κινητο xiaomi mi max απο αυτη τη σελιδαhttps://www.eglobalcentral.co.uk/#/searchanise και δεν εχει ερθει ακομα τους εστειλε email δεν ελαβα απαντηση. Ξερει κανεις μηπως ειναι απατη γιατι ουτε τηλεφωνο δε βρηκα και εχω τρομοκρατηθει. Σε αυτη τη περιπτωση τι μπορω να κανω;
newsformobiles Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Πλήρωσες με paypal? Πότε έκανες την παραγγελία? tracking number δεν σου έχουν στείλει?
spirosR7 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Τη παραγγελια την εκανα χθες. Με visa debit πληρωσα. Tracking number δε μ εχουν στειλει...
newsformobiles Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Τη παραγγελια την εκανα χθες. Με visa debit πληρωσα. Κακώς...για την κάρτα. Σε περίπτωση στραβής είσαι ακάλυπτος. Υποθέτω θέλουν 2-3 ημέρες να επεξεργαστούν την παραγγελία και να στην στείλουν. Το περίεργο είναι ότι δεν μου βγάζει καθόλου το Mi Max που λες ότι παράγγειλες....
spirosR7 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Υπαρχει περιπτωση να παρουν ολα τα λεφτα απο τη καρτα; Ουτε εμενα το βγαζει το mi max περιεργο οντως μηπως ειναι επειδη εξαντληθηκε;
newsformobiles Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Υπαρχει περιπτωση να παρουν ολα τα λεφτα απο τη καρτα; Ουτε εμενα το βγαζει το mi max περιεργο οντως μηπως ειναι επειδη εξαντληθηκε; Πάλι θα έγραφε out of stock...υποθέτω. Τι να σου πω...στο Mi5 πχ που κοίταξα λέει ότι το στέλνουν σε 4-6 ημέρες, οπότε υποθέτω κάτι ανάλογο θα γίνει και με την παραγγελία σου.
spirosR7 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Τι μπορω να κανω τωρα για να προλαβω το κακο; να ακυρωσω τη καρτα η κατι τετοιο;
turbat0s Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Πάντως φωτογραφικό φακό που έχω παραγγείλει από εκεί, ήρθε κανονικά σε 15 μέρες περίπου.
spirosR7 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 (επεξεργασμένο) Εκανα ακυρωση του προοιοντος ενω ηταν σε proccesing δεν εχω λαβει καμια απαντηση σε email ακομα... Update: σημερα μου ηρθε αυτο το email. eGlobal Central (UK) - Flora (eGlobal Central UK) May 18, 15:43 HKT Dear Spiro, Thank you for your message. As per your request, we have cancelled your order. As we did not charge you card, but only reserved the amount, no refund will be made. The reserved amount will be released back to your card. Should you have further questions, please contact us. Best Regards, eGlobal Central (UK) - Flora Τι λεει για τα λεφτα δε καταλαβαινω; Επεξ/σία 18 Μαΐου 2017 από spirosR7
dexterios Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Εκανα ακυρωση του προοιοντος ενω ηταν σε proccesing δεν εχω λαβει καμια απαντηση σε email ακομα... Update: σημερα μου ηρθε αυτο το email. eGlobal Central (UK) - Flora (eGlobal Central UK) May 18, 15:43 HKT Dear Spiro, Thank you for your message. As per your request, we have cancelled your order. As we did not charge you card, but only reserved the amount, no refund will be made. The reserved amount will be released back to your card. Should you have further questions, please contact us. Best Regards, eGlobal Central (UK) - Flora Τι λεει για τα λεφτα δε καταλαβαινω; Σου είχαν απλά δεσμεύσει τα χρήματα από την κάρτα , δεν τα είχαν τραβήξει. Οπότε περιμένεις να λήξει η δέσμευση και θα τα έχεις πάλι διαθέσιμα. Τα χρήματα δεν έφυγαν από τον λογαριασμό σου ποτέ
newsformobiles Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Γνώμη μου είναι φτιάξε ένα λογαριασμό στο paypal, σύνδεσέ τον με την κάρτα ή και ένα τραπεζικό λογαριασμό και κάνε αγορές από εκεί. Θα έχεις μεγαλύτερη ασφάλεια! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα