Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παρηγγειλα ενα κινητο xiaomi mi max απο αυτη τη σελιδαhttps://www.eglobalcentral.co.uk/#/searchanise και δεν εχει ερθει ακομα τους εστειλε email δεν ελαβα απαντηση. Ξερει κανεις μηπως ειναι απατη γιατι ουτε τηλεφωνο δε βρηκα και εχω τρομοκρατηθει. Σε αυτη τη περιπτωση τι μπορω να κανω;

Δημοσ.

Τη παραγγελια την εκανα χθες. Με visa debit πληρωσα.

Κακώς...για την κάρτα. Σε περίπτωση στραβής είσαι ακάλυπτος. Υποθέτω θέλουν 2-3 ημέρες να επεξεργαστούν την παραγγελία και να στην στείλουν. Το περίεργο είναι ότι δεν μου βγάζει καθόλου το Mi Max που λες ότι παράγγειλες....

Δημοσ.

Υπαρχει περιπτωση να παρουν ολα τα λεφτα απο τη καρτα;

Ουτε εμενα το βγαζει το mi max περιεργο οντως μηπως ειναι επειδη εξαντληθηκε;

Δημοσ.

Υπαρχει περιπτωση να παρουν ολα τα λεφτα απο τη καρτα;

Ουτε εμενα το βγαζει το mi max περιεργο οντως μηπως ειναι επειδη εξαντληθηκε;

Πάλι θα έγραφε out of stock...υποθέτω. Τι να σου πω...στο Mi5 πχ που κοίταξα λέει ότι το στέλνουν σε 4-6 ημέρες, οπότε υποθέτω κάτι ανάλογο θα γίνει και με την παραγγελία σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκανα ακυρωση του προοιοντος ενω ηταν σε proccesing δεν εχω λαβει καμια απαντηση σε email ακομα...

 

Update: σημερα μου ηρθε αυτο το email.

eGlobal Central (UK) - Flora (eGlobal Central UK)

May 18, 15:43 HKT

 

Dear Spiro,

 

Thank you for your message.

 

As per your request, we have cancelled your order.

 

As we did not charge you card, but only reserved the amount, no refund will be made.

 

The reserved amount will be released back to your card.

 

Should you have further questions, please contact us.

 

Best Regards,

eGlobal Central (UK) - Flora

Τι λεει για τα λεφτα δε καταλαβαινω;

Επεξ/σία από spirosR7
Δημοσ.

Εκανα ακυρωση του προοιοντος ενω ηταν σε proccesing δεν εχω λαβει καμια απαντηση σε email ακομα...

 

Update: σημερα μου ηρθε αυτο το email.

eGlobal Central (UK) - Flora (eGlobal Central UK)

May 18, 15:43 HKT

 

Dear Spiro,

 

Thank you for your message.

 

As per your request, we have cancelled your order.

 

As we did not charge you card, but only reserved the amount, no refund will be made.

 

The reserved amount will be released back to your card.

 

Should you have further questions, please contact us.

 

Best Regards,

eGlobal Central (UK) - Flora

Τι λεει για τα λεφτα δε καταλαβαινω;

 

Σου είχαν απλά δεσμεύσει τα χρήματα από την κάρτα , δεν τα είχαν τραβήξει.

Οπότε περιμένεις να λήξει η δέσμευση και θα τα έχεις πάλι διαθέσιμα.

Τα χρήματα δεν έφυγαν από τον λογαριασμό σου ποτέ

Δημοσ.

Γνώμη μου είναι φτιάξε ένα λογαριασμό στο paypal, σύνδεσέ τον με την κάρτα ή και ένα τραπεζικό λογαριασμό και κάνε αγορές από εκεί. Θα έχεις μεγαλύτερη ασφάλεια!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...