Geobe Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Καλησπέρα Παρέλαβα σήμερα από το amazon.fr μια XFX RX480 GTR 8GB και συγκεκριμένα το μοντελο με κωδικο RX-480P8DBA6 την οποία είχα παραγγείλει καινούργια αλλά μου ήρθε 1ον χωρίς το εξωτερικό κουτί με το λογότυπο της xfx και τα λοιπά στοιχεία και 2ον χωρίς να έχει ούτε ένα από τα προστατευτικά αυτοκόλλητα ενώ το μοναδικό τέτοιο αυτοκόλλητο που υπάρχει είναι κολλημένο πάνω στην σακούλα που βρίσκεται η κάρτα. Επιπλέον σε εσωτερική επιφάνεια της ψύχτρας υπάρχει ένα μικρό στρώμα σκόνης ενώ και η pci-e θήρα έχει σημάδια ότι έχει τοποθετηθεί σε υπολογιστή. Επικοινώνησα με το customer support του amazon.fr στα αγγλικά μέσω μιας φόρμας email αναφέροντας ότι μου ήρθε μεταχειρισμένη κάρτα ενώ είχα παραγγείλει καινούργια και μου απάντησαν μετά από 3 περίπου ώρες για να μου πουν το παρακάτω: I'm sorry to hear that your item has arrived in an improper packaging. We make every effort to ensure that our items are packaged to avoid being damaged during transportation. Unfortunately it happens sometimes and I beg you to please excuse us.We are always happy to receive feedback from our customers because it allows us to continually improve and I have forwarded your comments to our shipping department. Please note that you now can leave us a comment online through our program "Commentaire sur l'emballage". Your comment will be reviewed and we will take in into account to improve our services. For more information about our program "Commentaire sur l'emballage" thank you to visit the page (το λινκ για το review της συσκευασίας)If one of your items is damaged during transit, thank you to let us know so we can take the necessary measures. For this, thank you to contact us via the online form:http://www.amazon.fr/contact-usWe hope to see you soon on Amazon.fr Τους ξαναέστειλα μήνυμα για να τους πω ότι το πρόβλημα δεν είναι στη συσκευασία, αλλά ότι ενω παρήγγειλα κάτι καινούργιο, αυτοί μου έστειλαν μεταχειρισμένο. Ακόμα δεν έχω λάβει νέα τους απάντηση. Έχω πάρει αρκετά πράγματα από amazon (κυρίως αγγλίας και γερμανίας, πρώτη φορά είναι από της γαλλίας) και δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα. Είμαι ένα βήμα από το να αρχίσω τη διαδικασία για επιστροφή του δέματος και επιστροφή χρημάτων αλλά περιμένω τουλάχιστον μια απάντηση τους ακόμα. Θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σε αυτό το θέμα που μου προέκυψε. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Υγ: Αν κρίνετε ότι το θέμα πρέπει να μπει σε κάποιο άλλο section ας το μεταφέρει κάποιος moderator 1
UsualSuspect__ Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Βίντεο έβγαλες όταν την άνοιγες; Καλό είναι να γίνονται αυτά για τέτοιες περιπτώσεις.. 1
Geobe Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δεν έβγαλα και η αλήθεια είναι ότι το ψιλομετάνιωσα που δεν το έκανα αλλά δε το σκέφτηκα εκείνη την ώρα.
pita_kontosouvli Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Σε live chat επιτόπου μίλησε. Στα μέιλ αρλούμπες θα σου λένε. 1
Geobe Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Live chat πως ξεκινας; Έψαχνα αρκετή ώρα αλλά όταν πηγαίνω για support στα αγγλικά μου βγάζει μόνο για email.
UsualSuspect__ Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Πάντως αν ψάξεις θέματα σχετικά με το amazon που έγιναν στο φορουμ τωρα τελευταία, θα δεις πως είναι άψογοι σε τέτοιες καταστάσεις.
Geobe Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Το ξέρω και για αυτό τους προτίμησα σε σχέση με άλλα καταστήματα (εντός και εκτός Ελλάδας). Τέλος πάντων θα επικοινωνήσω ξανά μαζί τους με chat το πρωί και θα ενημερώσω για την έκβαση της υπόθεσης.
jmirko15 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Live chat πως ξεκινας; Έψαχνα αρκετή ώρα αλλά όταν πηγαίνω για support στα αγγλικά μου βγάζει μόνο για email. To live chat δεν είναι στα Αγγλικά γι'αυτο σου βγάζει μόνο email..
Geobe Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Τελικά μου απάντησαν σήμερα το πρωί για να την επιστρέψω πίσω δίνοντας μου τα απαραίτητα χαρτιά που χρειάζεται και την έστειλα πίσω. Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια σας.
UsualSuspect__ Δημοσ. 20 Μαΐου 2017 Δημοσ. 20 Μαΐου 2017 Ελπίζω να σου στείλουν σωστή αυτή τη φορά. Κράτα μας ενήμερους όταν έρθει η καινούρια !
Geobe Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Απ' ό,τι γράφουν δε θα στείλουν καινούργια αλλά θα γίνει επιστροφή χρημάτων. Θα ενημερώσω όταν κλείσει η υπόθεση.
Geobe Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Τελευταία ενημέρωση. Η επιστροφή της κάρτας στο amazon ολοκληρώθηκε και μου επέστρεψαν τα χρήματα μαζί με τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή. Το aftersale support του amazon (πρώτη φορά που το χρειάστηκα) μπορώ να πω πως είναι πολύ καλό. Όμως η τέλεια εικόνα που είχα από το amazon επηρεάστηκε λίγο αρνητικά από αυτή την ιστορία με την μεταχειρισμένη κάρτα που μου έστειλαν για καινούργια. Πάλι όμως από amazon κοιτάω για αυτήν που θα πάρω μιας και θεωρώ πως το aftersale support είναι πολύ βασικό για την επιλογή καταστήματος. Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα