Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

παραγγελία σε eshop με προγενέστερη τιμή μεγαλύτερη της τρέχουσας χωρίς να εχει γίνει η παραλαβή του ούτε να έχει έρθει μήνυμα για παραλαβή. Εαν ζητήσω πώληση με την νεα (τρέχουσα) τιμή, όταν ενημερωθώ οτι είναι έτοιμο για παραλαβή, υπάρχει σαν δικαίωμα ως καταναλωτής ?

Δημοσ.

Γιατί δεν κάνεις ακύρωση της προηγούμενης λοιπόν και καταχώρηση νέας παραγγελίας;

 

Η παραγγελία υποτίθεται οτι έρχεται απο έξω. Απλά αντί να την κάνω ακύρωση τώρα ρωτάω εαν την αφήσω και έρθει εαν εχω δικαίωμα να ζητήσω την νέα τιμή.

Διαφορετικά θα γίνει ακύρωση τότε και παραγγελία ξανά.

Δημοσ.

Κάνε νέα παραγγελία με τη νέα μικρότερη τιμή και πάρε τηλέφωνο να ακυρώσεις ή απλά αγνόησε την παλιά. Δεν έχεις καμία υποχρέωση να παραλάβεις με το ζόρι παραγγελία.

Υποθέτω ότι όταν γράφεις "eshop" αναφέρεσαι στο e-shop.gr και όχι γενικά σε κάποιο eshop.

Δημοσ.

ακυρωση της παραγγελιας και ριξε καινουργια

 

δεν σε υποχρεωνει κανεις να παραλλαβεις την παλια σου παραγγελια,ριξε αλλη μια με την καινουργια,καλυτερη τιμη

Δημοσ.

Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας...

τελικά ήταν ελάχιστη η διαφορά και την παρέλαβα μιας και εγινε πάλι αναθεώρηση της πεσμένης τιμής προς τα επάνω μέσα σε 2 ημέρες.

 

Ούτε βενζίνη να ήταν ρε γμτ... απο μέρα σε μέρα να αλλάζουν τις τιμές!


Υποθέτω ότι όταν γράφεις "eshop" αναφέρεσαι στο e-shop.gr και όχι γενικά σε κάποιο eshop.

Οχι... αναφέρομαι γενικά σε eshops.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...